29.11.2011

My Silver Biker Nails! :)


Artık simlerin, ışıltıların, pırıltıların sezonun bitanesi olduğunu biliyoruz. :) Tabii tırnaklarım da biliyor.. Geçen gün bir baktım gitmişler, modaya uygun süslenmişler gelmişler.. Aaa dedim ne güzel olmuşsunuz böyle.. Ama baktım sanki birşeyler daha demek istiyorlar ama diyemiyorlar, hepsi birbirini dürtüyor filan.. :) Dedim ne oluyor! Sonradan sonradan itiraf ettiler de ortaya çıktı.. Meğer canı sıkılmış bizimkilerin.. Ben de karne hediyesi bisiklet aldım kendilerine.. Binip binip gezdi yaramazlar :) Şaka bir yana, bu bisikleti 2000 yılında Lüksemburg'da bir sokak satıcısından almıştım.. Özel oje karışımı ise benim şahsi eserim :) Dekor işlevini gören kazak ise anneannemin el emeği... :) Ortaya da bu eğlenceli kareler çıktı, bakalım siz de sevecek misiniz? :)


Bu arada bildiğiniz gibi Turkcell Blog Ödülleri'nde oylama süreci sonlara yaklaşıyor, henüz blogum için oy kullanmadıysanız, sağ üst köşedeki sarı linke davet ediyorum sizi :)

Everybody know that season belongs to glittery shiny things.. :) My nails know too of course.. A couple of days ago, they came with this glittery gray nail polishes.. How beautiful you are! :) And they said that they want a gift for this chich look.. So I bought a bicycle for them :) Ok, let's be serious!! :) I bought this metal bicycle from a street artist in Luxembourg in 2000.. And special mix coloured nailpolishes belong to me :) The cardigan which looks like decor in photos is my grandmother's handmade.. :) So, there are some funny moments and shoots for you.. Did you like them? :) 





12 yorum:

  1. Ben cok begendim. Sana ozel oje karisimin cok basarili, paylas sirrini : ) Resimler icin dusundugun concept de cok hos olmus, esprili yazin da : )

    YanıtlaSil
  2. ojeler harikaymış hemen bende deneyeceğim

    YanıtlaSil
  3. that bicycle is lovely and nails are just perfect

    http://fashionbymental.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ahh tırnaklarım uzasada sürsem yemesem:))))....
    editorist1783.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Blog Ödülleri'nde başarılar dileriz…

    YanıtlaSil
  7. yaa ama bu benım graphite'den daha mı güzel olmuş?! kıskandımm :)

    http://iconicmouse.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Aylin at Lila Moonlight, çook tşekkür ederim, açıklıyorum sırrımı :) Flormar 417 üstü 392 pilav üstü kuru gibi oldu ama :)

    Modaccı, dene dene teşekkürler :))

    By Anja, thank you honey :*

    ESRA, aaa yemek yok tırnakları cıss :)

    Francesca Giusti, thank you honey !!

    Bizimakin, çok teşekkür ederim :) Desteğinizi bekliyorum!

    PD, aaa olur mu ben seninkini de çok beğendm... (Ama ne yalan söyleyeyim kıskanmana da sevindim :))))

    YanıtlaSil
  9. i totally love love love love your nailpolish!! i want that nail polish!
    Dolly, xo
    Unicorns, Heels and American Dreams
    P.S. I've watched Twilight, and I almost DIED!!! It's perfect!!

    YanıtlaSil
  10. meant Breaking Dawn haha, i always say twilight cause it's from twilight saga haha

    YanıtlaSil
  11. Bence çok güzel olmuş fotoğraflar,ben çok beğendim :)


    www.margunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Dolly, thank you so much honey! Glad to hear them :) I also understood which movie you meant of course :)) Kisss!!! <3

    Buda benim dunyam, ay çok teşekkürler!

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...