1.11.2011

Pride Boxy Bags!


İşte karşınızda tatlı blogger Pride'nin el emeği göz nuru kutu kutu pense formlu cupcake tadında çantalarıı! :) Hepsi hem tasarım hem de kullanılan ürünler açısından oldukça kaliteli. Pride, bir organizasyonda şahsen de tanıştığım çok şeker, cıvıl cıvıl, çok da güzel çıtır bir blogger.. E böyle birinden de böyle çantalar çıkar zaten.. Öncelikle çalışma temposu içinde bu harika şeyleri yaratmaya fırsat bulduğu için kendisini ayrıca tebrik etmek istiyorum :) Benim favorim, en üstteki model.. Yemek istiyorum onu! :) 2. Favorim üzerinde "Fashion in Love" yazan ekru renkli.. 3. Favorim ise, en alt fotoğrafta da görebileceğiniz sarı puantiyeli çanta.. Niye onu en arkadaya koydun Pridee? :) Bana mı sakladın acaba?? :) Çantalar hakkında detaylı bilgiyi http://www.fashionbypride.com adresinden ya da info@fashionbypride.com dan alabilirsiniz. Zaten ardından da çantaları alırsınız. :)

---------------------------------------------------------------------------------------------

Here are the Pride Boxy Bags created by sweet fashion blogger, Pride..!! All of them are really good qualificated and they have perfect designs.. I know Pride from an event and she is really cute, chic and beautiful person! So, it's the reason of these beauties.. :) Congrats to her for finding time to do them in a busy working schedule.. :) My favourite is the one you can see top.. I wanna eat the icecreams! My 2. favourite is the cream one which were written "Fashion is Love" on it. My 3. favourite is the yellow one with white dots, you can see it on bottom photo.. Pride, why did you put it back?? Did you hide it for me?? :)) You can find the detailed information on http://www.fashionbypride.com or info@fashionbypride.com Kisses!! :)













17 yorum:

  1. Oh..these bags are so cute *.*

    http://sunshowerlover.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. awesome bag :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Wow all designs are absolutely perfect:)

    YanıtlaSil
  4. Zumracim inan o kadar mutlu ettin ki beni;) Ben de seni ve anneni tanidigim icin,guler yuzunuze birebir sahit oldugum icin cok sansli hissediyorum kendimi;) O kadar guzel cumleler yazmissin ki utandim resmen;)))
    Tum gun ofiste calisip gece de atolyede sabahladigim zamanlarin en guzel getirisi guzel dusuncelerin ve cumlelerin;)
    Tekrar tesekkur ederim destegin ve begenin icin;)
    Kucak dolusu sevgiler
    30'luk citir Pride;))

    YanıtlaSil
  5. E.dina, Miss Sasanja, Daydreamer I think so! They're great!! :)

    Pride, seni çok iyi anlıyorum, bnun moral vereceğini düşündüm, az da olsa katkım olursa ne mutlu bana :) Bak ne güzel yorumlar geliyor! Öpüyorum!

    YanıtlaSil
  6. Cok tatli bunlar ya, ozellikle ustunde cocuk giysileri olan beyazi sevdim. Oy verecegim :))

    YanıtlaSil
  7. Evet evet o pek şeker :) Benim de favorilerden zaten :) Teşekkür ederim Aylin ;)

    YanıtlaSil
  8. @EDina & Miss Sasanja & Daydreamer: Thank you so much :)))

    YanıtlaSil
  9. Pride'ın çantalarını ben de çok beğeniyorum çok yetenekli bir blogger kendisi :) özellikle siyah beyaz vintage desenli olana bayıldım :)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  10. Betwinus, Evet birçok kombinde çok şık durur o çanta eminim..

    YanıtlaSil
  11. Such a cute bags, I like them all!
    http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. bu çantalara aşık olmamak elde değil..

    YanıtlaSil
  13. Modaccı, kesinlikleee!' :)

    YanıtlaSil
  14. ayy yerim ben bu cantalari :) ne güzel olmuslar öle valla kutlarim cok basarili bir calisma olmus:)
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Dimi dimi :) Süper Pride!

    YanıtlaSil
  16. yaaa bunlar ne kadar güzeeeel... çatladım :) bayıldım :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...