3.11.2011

PUMA Faastest - Blogger Event - Koşuya Hazırlık...



Geçtiğimiz cumartesi Zet Fashion'ın daveti üzerine kendimi Ulus United Clubs'ta buldum. :) Çok yakında gerçekleşecek olan Puma'nın Mini Blogger Koşusu için biraz hazırlık yaptık.. Güne Bloom'da sağlam bir kahvaltıyla başlayan ekiplerimiz, biraz esneme ısınma egzersizinden sonra, çok cici antrenörümüz hepimize efor testi uyguladı brer birer.. Fotoğraflarda doğuştan sporcu gibi bir izlenim yaratsam da, baya çürük çıktım :) Tanıştığımda hemen "Hangi sporu yapıyorsun?" diye soran insanların yüzünü kara çıkarttığım için üzgünüm ama nabzım kendini aştı! Ne bu ritm bu heyecan anlamadım, gençliğe verdim :)) (Acil spora başlamalıyım!) Ama yalnız değildim! Cindrella Under The Umbrella da benden.. :) Çok şükür aynı ekipte değiliz, yoksa baştan kayıp! Ben, Serapla Moda, Zet Fashion ve o gün katılamayan bir arkadaşımız daha aynı ekipteyiz. Ama rakiplerimiz de güçlü.. :) Alışveriş cini olsun, nice things for nice boys olsun (Ufuk, efor testinde kendini aştı, en büyük rakibin o olduğu ilk günden anlaşıldı, Alışveriş Cini'nin ekibi sağlam!), Pink Freud olsun.. O gün gelemeyen bazı eksiklerimiz de vardı tabii.. Bakalım sonucu yakında göreceğiz :) Pozitif insanlarla dolu, pozitif ve eğlenceli bir sabah oldu kısacası.. Bizi en güzel biçimde ağırlayan Kadirhan ve Gizem'e teşekkürlerimi gönderiyorum! Ayrıca bizi baştan aşağı giydiren Puma'ya da bu şeker jesti için göz kırpıyorum ;) İlk defa deneme fırsatı bulduğum Faas ayakkabılara bayıldım! O kadar rahat ki, yaylana yaylana yürüyorum.. Herkese şiddetle tavsiye ederim! Ayrıca ayakkabıyla birlikte verilen Puma Clever Little Bag de çok tatlı! Su geçirmez yapısı sayesinde birçok farklı şekilde kullanılabiliyor, kolay taşınıyor, doğaya da dost! Daha ne? :) Hatta bu linkte detaylı bilgi ve eğlenceli bir video da var bu tatlı kırmızı torbayla ilgili.. Saksı olarak kullanıp içine çiçek eken bile olduğunu duyduktan sonra daha fazla yorum yapmaya gerek yok sanırım :)

------------------------------------------------------------------------------------------

Last Saturday, I found myself at United Clubs, Ulus through Zet Fashion's invitation. :) There will be Mini Puma Running for bloggers very soon. So we had some preparations about it. We started day with a great breakfast in Bloom.. After some stretching and warm-up exercises, our sweet coach took us for exercise test.. Maybe, I look like a sportive girl, but the said the truth, I'm a bit rotten because of not doing any sport regularly.. My pulse was so high! I couldn't understand why, I think it's just the fire of youth ;p But I wasn't alone! The sweet owner of Cindrealla under the umbrella fashion blog, was like me too.. :) Thanks god we aren't in same teams :) Otherwise, we would definetely lose.. I'm in team with Zet Fashion, Serapla Moda and one other girl who couldn't come.. But our competitors are so strong! Alisveris Cini, Nice things for nice boys, Pink Freud and more.. So we'll see the results soon! It was really positive and funny morning with all these cute people.. And from here, I wanna thank to Kadirhan and Gizem for hosting us in a sweet way like that. And I2m wrinkling to Puma for clothing us! ;) It was the first time I tried this shoes, Puma Faas.. And they're really so comfortable! Definetely try them! And it was so sweet to have Puma Clever Little Bag with the shoes.. The bags are waterproof, easy to carry and organic! Who wants more! :) You can find more information about these red cute bags on this link. There is also a funny video about it.. I was so surprised when I heard that someone is using it as a flower pot! :)
















26 yorum:

  1. wuuaaw ne güzel bi aktivite olmuş,ben haftanın 3-4 günü gidiyorum spor salonuna ama sadece kış aylarında:D yazın o güzel güneşli günlerinde aklıma bile gelmiyo spor yapmak,kolay gelsin bebikler!

    YanıtlaSil
  2. Mamba, teşekkürleer! :) Zaten yazın biraz olsun yüzme fırsatın oluyorsa, o bütün sporlara bedel :)

    Kath, thank you honey! :)

    YanıtlaSil
  3. Ah ne yazikki bende sporu hep mecbur kalinca yapanlardanim..spor buyuk bir hevesle yazilip gitmeyenlerden...

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Zeys, Hepimiz mi böyleyiz yaa :))

    YanıtlaSil
  5. Aaa tam benlikmiş bu event, ne güzeeel, kesin çok keyifli geçmiştir.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Deniz, gerçekten keyifliydi :) Keşke sen de olsaydın..

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir aktivite bu böyle...sen de çok hoş görünüyorsun :) atletinin rengi tam benlik,cıvıl cıvıl ;) seni izlemeye almak istedim ama yle bir bölüm göremedim canım :S

    YanıtlaSil
  8. Ok ;) izleyicin oldum,bloguma bıraktığın yorumlar için de çok teşekkürler :) artık takibindeyim :)

    YanıtlaSil
  9. Heheheh :) Süpersin Fidoland! :)

    YanıtlaSil
  10. Harikaa çok eglenmissinizdiir umarım siz kazanirsiniiz :)

    iremorsel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. öncelikle söylemek isterim ki çook sevdim blogunu artık takibimdesin ;)

    haftalardır yeniden spora başlamayı planlayıp hep erteleyen bana güzel de bir hatırlatma oldu bu postun ;)

    http://irem-just-a-dream.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. nice blog!

    new follower!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    YanıtlaSil
  13. bol eğlenceli sportif bir etkinlik olmuş,ne güzel :)

    YanıtlaSil
  14. Julia Julia, thanks!

    İrem Örsel, iddialıyız ya kazanıcaz :))

    İrem, aynen ya ben de başlamalıyım :) Ayrıca çok tşekkürler :)

    Lucia m, thanks sweety!! :)

    Rebeltakipte, evet canım ya öyle oldu gerçekten, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. ben zaten senn takipçinimmm=)) çağırdın geldimmm umarım sizin ekip kazanır=)))

    YanıtlaSil
  16. Sunshine, e fena mı oldu canım bak buluştuk :))) Teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  17. Takım arkadaşım ;) Umarım biz yeneriz sen çürük çıktın. Tek umut bende galiba :) Güzel bir gündü. İkinci antrenmanda görüşmek üzere mucuks

    YanıtlaSil
  18. Çok eğlenceli görünüyor ama bir anda aklıma gelen "fotoğrafçı mı tuttun" oldu nedense ahaha:))
    benim de koşu bandım var evde ama arkadaşlarla salonda yapmak daha verimli kesinlikle sıkılıp kaçamıyosun:)

    YanıtlaSil
  19. Serap, umudumuz sensin zaten :)))

    İpekböceği, hahaha :)) Yok ya, fotoğraflar ajans tarafından çekildi :) Aslında tv karşısında koşu bandı da hep hayalimdir.. Kıymetini bil :)

    YanıtlaSil
  20. Ne guzel bir aktivite olmus. Spor yaparken de havalisin, saclar dogal topuz cok hos olmus : )

    YanıtlaSil
  21. Love your blog name.
    Love your blog, too.
    You're fun!
    Thanks for the visit.

    New follower . . .
    Rick

    YanıtlaSil
  22. Fotolar çok eğlenceli görünüyor:) Koşu denince ben biraz irkiliyorum ama danslı zıplamalı hani çaktırmadan spor yaptıran egzersizler vardır ya işte onlara bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
  23. Her ne kadar Avrasya Maratonunda sadece 5km kosabilmis olsam da bu etkinlige katilmak isterdim;) simdiden basarilar diliyorum sizin takima! Cupcake tadinda bir kosu olsun;) http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Aylin, oww böyle iltifat da çok tatlıymış :)

    Rick, thanks so much :)

    Şebnem, haklısın en güzeli o! :)

    Goncha, aslında test yapmadan koşmak çok sağlıksızmış, antrenörümüz baya bir anlattı, mesela ben bu halde avrasya maratonuna katılsaymışım, tıkanır kalırmışım :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...