16.11.2011

PUMA - Faastest Blogger Event - Kim daha hızlı? :)


Hatırlarsanız daha önce PUMA'nın bloggerlara özel Faas koşu ayakkabılarını test etmemiz için mini bir koşusu olacağından bahsetmiştim. Hatta burada antrenman maceralarımızı da bulabilirsiniz :) Yine sabah erken saatlerde Ulus United Clubs'ta aldık soluğu takımlarımızla.. Daha önce de bahsettiğim gibi ben Zet Fashion'ın takımında yer aldım.. Bizler için hazırlanmış mini alanı görüyorsunuz.. Anlaşıldığı üzere meselemiz mesafeden öte hız alabilmek :)


Bazılarını önceden tanıdığım, bazılarıyla da bu etkinlikte tanıştığım bloggerlarla çok keyifli vakit geçirdik.. Özellikle Zet Fashion'ın, Alışveriş Cini'nin, Onur Yüksel'in ve Pinkfreud'un pozitif enerjisi çok tatlıydı.. :)


Ekibimizle taktikler hakkında fiskos yapıyoruz :)


Gördüğünüz gibi canımızı dişimize takıp koştuk :)


Nasıl da dizilmişiz ip gibi.. Disiplin ruhumuzda, kolay değil blogger olmak :) Ciddiyim bu arada :)


Zet'e gaz veriyoruz, takımımızın gücü adınaa! :)


Eveeet burada da ben "tazı gibi koşar, arı gibi sokar" modunda uçuşurken :) Hızım maksimum saatte 18,69 Km. 'ye ulaştı, onun da bilgisini vereyim.. Ayrıca ham vücutla denemeler dahil toplam 100 metre koşmamışızdır ancak sonraki 2 gün bacaklarım ağrıdı, kendimden utandım :)


Alışveriş Cini'nin tatlı takımı :) Biraz mağlup oldular ama kesinlikle gönüllerin birincisi onlar :)) Pozlarına da bayıldım :)


Koşumu tamamladıktan sonra, 10 metrelik alan enerjimi atmama yetmemiş olacak ki, şebekliğe vurmuşum kendimi, kameraya el sallamalar filan.. Aferin yani bana, güzel mi olmuşum böyle.. Nıck nıck nıck.. :)


Eee işte sonuç olarak bizim takım 2. oldu, ama kesinlikle şike var... Gizem ve Kadirhan'a çok anlatmaya çalıştık, türlü tekliflerde bulunduk ama dinletemedik, hakkımız yendi!! :) Yüz ifademe bakarak ne kadar bozuk olduğumu görebilirsiniz.. E tebrik edelim Gamze ve grubunu :)


Takımımızla hatıra fotoğrafı.. :) Zet'in yakın arkadaşları Berna ve Hakan'la birlikte yarıştık. Üçü de inanılmaz tatlı ve sıcak insanlar, öyle ki günün geri kalanını da birlikte geçirdik :) Oradan Bebek'e kahvaltıya, Bebek'ten Saphire'e öğle yemeğine sushiye, oradan Kanyon'a Midpoint'e sufleye, oradan da az daha sinemaya giriyorduk ki, ben artık evime dönme kararı aldım :) Tam anlamıyla How I Met Your Mother'ın bir bölümünde konuk oyuncu olmak gibiydi :) Böyleceee bir hayalim de gerçek oldu :)) Duy beni Zetty bak :)))


Enerjimizi tazelemek için taze meyva sularımızı da içtikten sonra, durum güncellemeleri yapılıyor hemen facebook olsun, twitter olsun :) Bu arada beni facebook ve twitter'dan takip etmek için blogun üst kısmındaki butonlara basmanız yeterliii.. Puma ve Eggrobot ekiplerine tekrar teşekkür eder, sizlere ciddi ciddi spor yapmanızı tavsiye ederim.. Ham olmak hiç hoş değil ;/ Ben de yogaya başlamayı planlıyorum bu ara, ne dersiniz?


As I told you here before, as bloggers we were United Clubs Sport Centre on Saturday for Puma Faastest. It was really funny experience! I was in team of Zet Fashion, we run and run and run :) But we got just 2. degree.. Congrats to 1. team from here too! :) I met lots of sweet bloggers there, especially Zet Fashion, Alisveris Cini, Onur Yuksel and Pinkfreud were such a positive energy!! The race was 10 metres lenght, the important thing was not mile, it was being speedy.. And my speed was 18 kms/hour.. It was ok :) But after that my legs had pain for two days.. So, it shows how sportive girl I am :) Congrats to me! So, I decided to start a sport.. Like yoga.. What do you think??

And after the event, we took our fresh fruit juices, thanks to Puma and Eggrobot teams for everything, it was a very funny organisation.. And it was really nice to get to know new sweet people there! :)

33 yorum:

  1. uff ya bak dün akşam yine niyetlenmiştim salona gitmeye ne hikmetse kendimi evde yemek masasına yumulmuş buldum:S yok yok bu akşam kesin gidicem:D eğlenceli bi aktivite olmuş sizinki halka açıkmı burası?

    YanıtlaSil
  2. sizde benim gönüllerimin birincisisiniz=)))

    müthiş keyif alınmıştır eminim fotoğraflardan enerjinizi aldım=)))başka yarışmalarda eminim 1. olucaksınız=))))

    YanıtlaSil
  3. Mambacım, evet halka açık ve çok güzel bir tesis, evine yakınsa kesinlikle tavsiye ederim :)

    Sunshine, canımmm benimmm :)) Moral verdin çok teşekkürler :)) Umuyoruz bakalım, olucaz inş :)

    YanıtlaSil
  4. Mottomuz "sonuncu belli şampiyon kim"di zaten :ppp Sonuncu olsak da hep birlikte çok eğlendik önemli olan da oydu zaten :))

    YanıtlaSil
  5. Pinkfreud, Evet evet oldukça eğlenceliydi :)) Bence de hırs yoktu zaten, en azından bizde :))

    YanıtlaSil
  6. Kath, yes it was really funny! :) Thanksss..

    YanıtlaSil
  7. Tatlı sensinnnn :*
    Kesinlikle çok eğlenceliydi, daha nicelerine diyelim :)

    YanıtlaSil
  8. Alışveriş cini, canım benimmm bitanesinnn :)) Evett umarım daha çokk karşılaşırız, zaten karşılaşmasak da görüşelim :) Öptümmm!

    YanıtlaSil
  9. canımmmm ne keyifli kareler orda olmak isterdim... çok şeker görünüyorsun;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Yarış bahane gün şahaneydi :p İyiki geldin bizimle, çook güzeldi! Olsun biz gönüllerin birincisiyiz her zaman zaten hiç birimiz kazansakta gidemezdik spor salonuna eğlenmiş olduk di mi :p

    Yeni adıma bayıldım Zettyyy :)

    YanıtlaSil
  11. ESRA, çok teşekkürler canım, umarım birgün biz de karşılaşırız :))

    Zetty, evet evet zaten kazansak da gidemezdik bu yüzden çok asılmadık zaten :P Ayrıca bence de iyi ki gelmişim senin gibi tatlı birini tanıdım ve süper bir gün oldu, Hakan!a ve Berna'ya ve hatta Sedef'e selam :))))

    YanıtlaSil
  12. Funny!
    If you like Ermanno Scervino, visit my blog. I'll wait you
    Frances www.theafternoontea.it

    YanıtlaSil
  13. Sounds like a great event!Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!
    Cosa mi metto???

    YanıtlaSil
  14. It looks like a great event!

    Hope you like and also follow my blog! I'm waiting for your comments!

    http://www.acupofashion.com/

    YanıtlaSil
  15. The afternoon tea, thanks!!! :)

    Fabrizia, nice to see you here babe :) Kisses!

    Larissa, yes, thank you so much!! :)

    YanıtlaSil
  16. hahah ultra doğal ve enerjik bir yazı olmuş çok eğlendim okurken (:

    YanıtlaSil
  17. Çok eğlenceli geçmiş anlaşılan ;) güzel bir aktiviteyi keyif alınan kişilerle yapmanın mutluluğu karelere yansımış ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  18. Seems like you got so much funs :D
    I'm your new follower <3
    follow me, back?


    Love from Bali,
    @ayudamayanthi
    http://ayudamayanthi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. love your blog, is so cute*_*!!! i follow you(:

    YanıtlaSil
  20. Oh this looks like fun! Don't forget to check out my blog too :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    YanıtlaSil
  21. nice idea this post!

    check out my blog
    http://livinglovingtastinglife.blogspot.com/

    V.

    YanıtlaSil
  22. Yasemen k., teşekkür ederm çook :) Ben de yazarken çok ani oldu yazı diye düşünmüştüm o an ne geldiyse yazdım, o yüzden doğal olmuş demek :)

    Be twin us, evet aynen dediğin gibi :) çok teşekkürler..

    Ayu damayanthi, yeah it was so funny! Welcome sweety, thanks a lot!!

    Anna, thanks so much, yur blog is so cool too :) Kisses!!

    Second hand girl, yesss :) thankssss <3

    V., thank you honeey :)

    YanıtlaSil
  23. The events looks funny.

    http://thestyleattitude.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Stella, yes it was so fun! :) Thanks for the comment ;) Kisses!

    YanıtlaSil
  25. congrats! you can just run a mile or something over the weekend, or you can go to yoga or fitness. i'd rather choose fitness or gym but that's just me :)
    Dolly, xo
    Unicorns, Heels and American Dreams

    YanıtlaSil
  26. Dolly, thanks for your advices! :) They're useful.. I wanna have a relax for my spirit too beside my body :) So, yoga is ok for me :)

    YanıtlaSil
  27. Wow! Great blog and photos! I love it :)

    YanıtlaSil
  28. Disturbed style, thank you honey :)

    YanıtlaSil
  29. Ne guzel bir aktivite olmus. Iyi kosmussun, o ne buyuk bir adim oyle, tazi gibi diyim ben : ) Ben en son 100 mt mi, 11 yasinda falan kostum sanirim, oyle bir atletizm sporuna mi baslasam acaba diye dusunmustum, ENKA sahalarinda, sonra benden minikler benden hizli kosunca baktim gec kalmisim bu ise kalkismaya, orada vedalastik kosmakla.

    YanıtlaSil
  30. Aylin, aslında en iyilerden olduğum söylenemez koşu konusunda :) Senin de hikayen komikmiş ama, ben de küçükken heves etmiştim bi ara ama denemeden bitti :) Sporla aram hiç iyi olmadı zaten.. Kambur olucam yakında o olucak :)))

    YanıtlaSil
  31. Aciklamali anlatimlarin icin tesekkurler Yazilarin devamini bekliyorum. http://www.guncelyazar.net

    Saygilar

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...