11.11.2011

Stripes & Dots / Çizgiler & Puantiyeler


Güzel havalardan, pastırma sıcaklarından kalan, yayınlanması biraz gecikmiş, aslında gecikmesi de iyi olmuş (güneşli sıcak görüntülere hala ihtiyacım var, kışı reddetmeye devam!) fotoğraflar karşınızdaaa.. Aslında bu fotoğrafların mini bir öngösterimini mimikler postumda (burada) yapmıştım. :) Fotoğraflarda göreceğiniz gazete baskılı tırnaklar manikürümü nasıl yaptığımı da burada anlatmıştım.. 

Geçen sezon patlayan desenleri karıştırarak kullanma trendini hala severek kullanıyorum gördüğünüz gibi. Çizgilerle puantiyeleri; kırmızıyı, siyahı, beyazı harmanladım.. Ortaya da bu görüntüler çıktı.. Saçımdaki kurdela çok eski, neredendi hatırlamıyorum. Hırkam, ayakkabılarım ve yüzüklerim H&M, jean kaprim ise Bershka, bileziklerin nerelerden olduğu çok karışık, Lüksemburg'dan, Accessorize'dan, H&M'den ve Bershka'dan.. 

Eeee nasıl buldunuz?? :)


This combine is from last warm weather and sunny days.. It's a bit late but I think that's a good thing, because I already miss those sunny days.. I still couldn't accept the winter :( Actually, I showed you a preview of these photos in here, and you can find how to do my newspaper manicure here.. :)

Mixing the patterns trend came out last season but I still love to use it as you see.. I mixed stripes and dots; black, white and red.. So here are the photos.. My headband is really old, I don't remember where is it from. My cardigan, shoes and rings are from H&M, white jean is Bershka, and the bracelets are from Luxembourg, Accessorize, H&M and Bershka...

So, how did you find the photos?? :)






















45 yorum:

  1. valla dışardaki yağmuru rüzgarı bir an bile olsa unutturdun bana gerçekten iyi geldi yaz postu:D 'azına acı biber sürerim'pozun favorim şekeriiim:D öptüm !

    YanıtlaSil
  2. bu fotoğrafları görünce sıcakları daha da özledim yaaa hemen yaz olsa keşke.hırkan çok şekermiş fırfır detayı çok hoş Ankara'da h&m yoktu daha yeni geldi ve bu hırka yok burda=( olsa bahara hazırlık yapardım=)))

    çok güzel bi post olmuş içimiz açıldı gün ışığı gördük biraz olsun sayende =))

    YanıtlaSil
  3. Mamba, ahaah amacıma ulaştım o zaman! Çok fena acı biber sürerim :)

    Timeless is more, thanks lovely! :)

    Sunshine, ay teşekkür ederim :) Ben de bu hırkamı çoook seviyorum. Ama sanırım geçen sezondandı.. :/

    YanıtlaSil
  4. ne güzel resimelr bunlar böyle yaaa cok güzel cikmissin fotoraflarda gerci ölesin tabikide :)

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Thank you so much for the like my blog!

    I really love ur style.. its casual but chic, J'adore (I love).

    kiss

    YanıtlaSil
  6. i adore ur sneakers!
    following now babe! don't forget to follow back to!

    YanıtlaSil
  7. Hi dear!
    Nice photos! Gorgeous <3
    by the way thank;s for visiting my blog <3
    I follow your blog, hope you also follow mine
    xoxo
    http://ningyoufashionhouse.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. helloo that's a nice top :D

    YanıtlaSil
  9. Tırnaklara bayıldım,kırmızı da çok yakışmışş :)

    YanıtlaSil
  10. Canim, ne guzel bir cekim olmus, sicacik, dogayla icice, senin gulen yuzun. Siyah kirmizi ve beyazin uyumunu cok seviyorum. Yakin plan doga cekimlerini cok begendim. Iyi haftasonlari

    YanıtlaSil
  11. Great fotos ! :)

    http://fraish.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Great pictures for great ideas in this blog.
    Please take some time to check out my blog.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Wow, your photos are just beautiful! :) best wishes from Germany

    YanıtlaSil
  14. hırkana bayıldımmm,ojelerinn de çok orijinal olmuss luna;)

    YanıtlaSil
  15. Guzelgul, çok teşekkür ederim canım :)

    Road of Fashion, thanks! :) Kiss

    Fatima Payan, Thanks honey!! :)

    Wng-ningyou, thanks so much! :))

    Mutianugrabita, hello! Thankss :)

    Aysun, ayyy çok teşekkür ederim :)

    Aylin at Lila Moonlight, ne güzel yazmışsın yine çok sevindim beğenmene :) Sana da güzel pazarlarr! :)

    Fraish, thanks sweety!

    Clara Turbay, owww what a beautiful word! :) Thanks so much!

    Romina Rose May, thanks so much :) Best wishes from Turkey too!! :)

    Pellora, çok teşekkür ederimm :) Aaa Luna diyen ilk kişi =)

    YanıtlaSil
  16. gazete baskısımıı??? evet kırmızıyla birleşincede ayrı bir güzel olmuss ! :D




    www.hergnyenikombin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Ayşe, teşekkür ederim, evet aynen gazete baskısı :)) Bu linkte detayları bulabilirsin: http://lunaparkqueen.blogspot.com/2011/09/newspaper-nails.html

    YanıtlaSil
  18. hırkana bayıldımmmmmmmmmmm <3 :)

    YanıtlaSil
  19. Kırmızı çok yakışmış :)) Özellikle rujunla çok iyi bi uyum olmuş :)
    My BLog Click Click
    My Giveaway click click

    YanıtlaSil
  20. You're outfit is so cute!
    i'm now following you , do the same if you like mine:

    WWW.FASHIONSCARFBOY.COM

    Kisses andy

    YanıtlaSil
  21. Ne kadar da güzel bir hırkadır o . Sana da çok yakışmış canım :))

    YanıtlaSil
  22. ojede gazete baskısını bende denemek istiyorum en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  23. Bloğuma hoşgeldiniz.Çok hoş görünüyorsunuz.Kırmızı beyaz çok hoş olmuş.Domatesi de çok severim çok güzel görünüyor :D

    YanıtlaSil
  24. STAY ON FASHION, teşekkürler <3

    NaszL, teşekkürler canımmm :)

    Andrea B., thanks so much! I'll come to your blog soon! :)

    Moda Sihiri, ay teşekkür eder hırkam :)

    Rebeltakipte, görüldüğü kadar kolay değil ama yapınca da çok güzel oluyor, kesinlikle dene :)

    Sevtap, çok teşekkürler, ben de domatesi çok severim bu arada, hele böyle hormonsuz tazecik :))

    YanıtlaSil
  25. Ofcourse, I follow you.

    I LOVEEEEEEEEEEEE your blog!

    YanıtlaSil
  26. Bu ne şeker bir blog böyle! Bu sıkıntılı Pazar gününde içimi açtı. Takipteyim artık:))

    YanıtlaSil
  27. Roads of fashion, thank you so much :)

    Küçücük şeyler, ay ne güzel ne tatı bi yorum bu böyle :) Çok sevindim!

    YanıtlaSil
  28. Merhaba cnm öncelikle teşekkür ederim bloguma hoşgeldin bende seni takip ediyorummm:)) çok hoş resim..

    sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. Sonsuz dekorasyon, çok teşekkür ederim canımmm :)

    YanıtlaSil
  30. gerçektende çok iyi olmus iykide gecikmiş :) fotoğraflar çok güzel sıcacık yazdan kalma günler şimdiden özledimmmm.Kombin harika sade ve rahat tam benlik ama en çok yüzükte takılı kaldım çok güzel =)

    YanıtlaSil
  31. guapisima! I love the jersey! the pictures are very cool

    YanıtlaSil
  32. Semi Live Stories, aynen ben de şimdiden özledim, zaten bugün ekstra soğuk donuyorum, kış bana göre değil :( Kombini beğenmene de çook sevindim :) Ben de bu yüzüklerimi çok seviyorum ama hafif kararmaya başladılar, hepsi H&M..

    Saleem, thank you so much! ;)

    YanıtlaSil
  33. wow, you are so cute and pretty!!!
    bisous,
    mia

    HEYLILAHEY

    YanıtlaSil
  34. bayıldım yawww! kırmızılar ne hoş ne güzel kareler.... çok enerjik;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2011/11/venedik-ne-giydim.html

    YanıtlaSil
  35. Esra, teşekkürler şeker komşumm :))

    YanıtlaSil
  36. Kırmızı beyaz çizgiler ve puantiye birlikteliği çok güzel olmuş ;) çekilen ortam da çok hoşuma gitti benim. Bu arada sex and the city'deki charlotte'a daha önce benzetmişler miydi hiç seni? :) ben çok beğenirim kendisini ve bazı pozlarda ciddi benziyorsun canım.


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  37. Be twin us, çok teşekkür ederim ne güzel yazmışsın :)) Mimiklerle ilgili bir postumda da Charlotte'a benzetmişin beni, daha önce başka benzeten olmadı ama ben çook severim Caharlotte'u.. Hatta Sex&City'deki favori karakterim kendisi :) Bu yüzden de ekstra teşekkürler ve öpücükler :)))

    YanıtlaSil
  38. haha wow that puma event looks like lots of fun and I love your nails in this post!! I have a friend who did it too is it a sticker or did you do it with a newspaper?

    ♥♥Style-Roulette♥♥

    xoxo,
    Luísa

    YanıtlaSil
  39. Luisa Lion, thanks for your comment honey :) I did it with real newspapers, as I showed you here:
    http://lunaparkqueen.blogspot.com/2011/09/newspaper-nails.html

    YanıtlaSil
  40. You are very pretty honey! And nice blog, too!

    YanıtlaSil
  41. Thank you honey ;*

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  42. hemen hemen her sayfanı dolaştım,tabi ki benim gibi çiçek hastası ancak bu sayfada yorum yapabilir oldu.aslında iltifat edilecek çok şey atladım,şimdi değineyim bari.boy pos, fizik yerinde olunca yakışmayan kıyafet kalmamış üzerinizde.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  43. Elmalı kurabiye, çok teşekkür ederim, blogumu beğendiğine çok sevindim :)) Yine beklerimm.. sevgiler..

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...