27.11.2011

Turkcell Blog Ödülleri 2011 Adayı Lunapark Queen Oylarınızı Beklerrr! :)



Sevgili okuyucularım, benim blogum Lunapark Queen 18 Mart 2011 tarihinde yayına başlamış olan bir bebek bildiğiniz üzere :) Henüz yolunun oldukça başında, ama hevesle, heyecanla, bıcır bıcır ve tüm hızıyla paylaşmaya, gülmeye, güldürmeye devam ediyor. 

Bu blogu açmak, verdiğim en güzel kararlardan biri oldu kesinlikle.. Çok şeker insanlarla tanıştım, güzel yerlerde bulundum, güzel şeyler paylaştım.. Sizinle yorum bölümünde dedikodular yaptık, güldük, birbirimizden esinlendik.. 

Çıtayı bir tık daha yükseltmek ve blogumu daha çok kişiye duyurabilmek adına en önemli şey, sizin desteğiniz.. Şimdiye kadar, o kadar güzel yorumlarınız, paylaşımlarınız oldu ki, hep çok mutlu oldum :) Öncelikle bunlar için çooook teşekkür ederim..

Bir süredir blogumun sağ üst köşesinde de gördüğünüz gibi Turkcell Blog Ödülleri 2011'de moda blogları kategorisinde adayım. Sizlerin vereceği oylarla, her kategoride en çok oy alan 10 blog belirlenecek, ardından da jüri kararını verecek.. Bu yolda, bir oy vererek beni desteklerseniz çok mutlu olurum. Bu hem benim için, hem de blogum için gerçekten çok şey demek :) Her oyunuz benim için çok kıymetli!

Moda kategorisindeki 3 oy hakkınızdan birini benim için kullanmak isterseniz https://blogodulleri.com/ adresinden 2 dk. da oyunuzu verebilirsiniz. Çok basit değil mi? :) Şimdiden çoook teşekkür ediyorum!

8 yorum:

  1. bu da nedir diyordum, herkesin blogunda çıkıyor.oylarımız sana cnmm :))

    YanıtlaSil
  2. Buket, iyi bari açıklama da olmuş oldu :) Çook teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  3. ben verdim oyumu ;) iyi şanslar :))

    YanıtlaSil
  4. Denizcimmm çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. aaay ne güzel olmuşsun, kot ceket nasıl farklı bir hava katmış! böyle zıtlıkları çok seviyorum, zaten takıların ayrı bir güzel :)
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Beyaz büyü, sen sanırım casual chick başlıklı stile yorum yazmak istedin?? :) Çok teşekkür ederimm, beğenmene çok sevindim!

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...