20.11.2011

Twilight Breaking Dawn - Part 1


Öncelikle dikkaaat!!! Bu yazı azıcık da olsa Spoiler içermektedir, ama daha çok görselliğe yönelik olarak hazırladım bu yorumları, yani aslında filmin tadını kaçıracak hareketlerde bulunmamaya özen gösterdim. :) 

Bir moda bloggerı olarak, fenomen bir film olan Twilight'taki görsel öğeleri es geçmek olmazdı. Zaten ben de bütün kitaplarını okumuş, bütün filmlerine gitmiş, seriyi oldukça seven biri olduğumu inkar etmiyorum. :)

Bella bu filmde bence yine çok güzeldi ama Edward bu sefer beni benden alamadı niyeyse.. Gözüm daha çok Jacob'ın üzerindeydi. :) Neyse, Bella'nın yüzüğüyle başlayalım.. Yüzük kitapta anlatılan detaylara uygun olarak Portland'lı tasarımcı Rich Thurber tarafından tasarlandı ve New Moon'daki evlilik teklifi sahnesinin çekimine saatler kala, setin bulunduğu Vancouver'a ulaştı.. Böyle bir prodüksiyon için ilginç bir detay bence :) Bu filmde de Bella yüzüğünü hiç çıkarmadı. 


Saçındaki broş tarak ise, annesinden gelen hediye bir aile yadigarı... İşin garibi, o hediye gelmeseydi duvak böyle çıplak kalacaktı, ne tesadüf ki hediye geldi! :) He Alice önceden görmüş olabilir bakın onu bilemem :) Bella'nın saçını Rosalie yaptı iki dakikada, Bella'ya uygun, dağınık, örgülü, fazla şatafatlı olmayan bir topuz.. Yakışmış bence.. Makyajını da Alice yaptı, pek bizim kafamızdaki gelin makyajı kıvamını yakalayamasa da Bella sade ve güzel bir gelindi. Ama daha gelinliğini giymeden bu saç ve makyajla Bella'yı gören annesinin şaşkın sevinç çığlıklarına anlam veremedim, bizim göremediğimiz ne gördü acaba, hala meraktayım :) 


Gelinliğe gelinceee.. :) Gelinliğin tam fotoğrafının hala internete düşmediğine inanamıyorum. Bu kadar iyi sakladıkları için de hasetle tebrik ediyorum. Ama tabii ki gösteremesem de tasvir edeceğim :) Zaten yaka kısmını ve birkaç detayını yukarıdaki fotoğrafta görüyorsunuz. Gelinlik, saten bir kumaştan yapılmış, uzun kollu ve ön kısmında pek detay barındırmayan bir tasarımdı. Gelinliği, Bella'ya yakışacak şekilde asla kabarık değildi tabii ki :) Duvağı ise upuzunnn dümdüzzz beyaz tüldü.. Gelinliğin asıl bombası, sırt detayıydı, filmde detaylı olarak uzun uzun bize göz ziyafeti yaşatan sırt dekoltesi, Bella'nın sırtının üst kısmından başlayıp, kuyruk sokumuna kadar iniyordu, çiçekli bir dantelle kaplı bu dekolteye bayıldım, şahaneydi.. E artık gelinlik kimin tasarımıydı söyleyelim, Carolina Herrera'nındı.. Bella'nın gelin çiçekleri de bembeyaz ve çok güzeldi.


Yukarıda gördüğünüz bayanlara gelince :) Soldakini biliyorsunuz zaten, Edward'ın annesi Esmee.. Onun hemen yanındaki sarışın da Maggie Grace, hatırlarsınız hani Lost'taki Shannon, Sayid'inki... Şimdi Vampire Diaries'teki yakışıklı Ian Somerholder da Lost'ta bu sarışının ezik kardeşi Boone'u oynuyordu.. Dıdısının dıdısından da bahsettikten sonra kendimi toparlayıp devam ediyorum. :) Diğer iki sarışın vampir güzeli ise uzaktan akraba işte, hani sadece düğünlerde ortaya çıkanlardan.. :) 



Yukarıda da düğün alanından bir kare görüyorsunuz, karşınızdaki de Bella'yı bekleyen yakışıklı Edward tabii ki..


Gelinimizin profil pozu.. Kibar bir küpe taksaymış da fena olmazmış, boş kulaklı gelin sevmem.. Hadi Bella düşünemez böyle şeyleri de, ben asıl Alice'i ayıplıyorum. Bu arada düğün tabii ki Cullen'ların malikanesinde yapıldı. Düğün pastası da 4 5 katlı beyaz bir pastaydı, o da güzeldi, oldukça lezzetli görünüyordu :)



Eveeet ve şimdi ayakkabılar, Alice canım çok çaba harcadı Bella'yı bu Manolo Blahnik tasarımı şahane ayakkabılarla yürütebilmek için ama ayağı Converse'den başka bir şeyle tanışmamış olan Bella, 3 gün denemesine rağmen beceremedi ve güzelim Carolina Herrera gelinliğin altına beyaz Converse'imsi düz bez ayakkabılarla düğüne katıldı. Neyse ki, gelinlik çoğunlukla kapattı bu rezaleti..



Nasıl beğendiniz mi ayakkabıyı? Vintage esintileri taşıyan gelinliğe yakışacaktı bence, Bella mahvetmeseydi.. Şaka yapıyorum, bence bir düğünde en önemli şeylerden biri gelinin kendini rahat hissetmesidir, zaten o gece gelin denen beyaz şeyin üzerinde yüzlerce göz oluyor, bari ayakları rahat etsin zavallının..


Edward'a kızların aşık olmasının en büyük sebebi kesinlikle her zaman çok ince düşünen, çok kibar, olgun ama aynı zamanda da esprili biri olması, çok zengin olmasını söylemiyorum bile :) Yine düşünceli damat Edward, Bella'ya sürpriz bir balayı hazırladı.. Rio'da sokak eğlencesine biraz takıldıktan sonra, Bella'yı özel bir yatla okyanus kenarında harika bir adada bulunan bungalova götürdü ve bu muhteşem ev onların balayı süiti oldu. Filmin buradan sonrası yaklaşık 20 dk. filan sadece öpüşme sevişme vb. içeriyor. Ancak görüntü böyle olsa da aslında bazı vampir-insan teknik aksaklıkları yüzünden, balayının çoğu satranç oynayarak geçiyor. 



Yukarıdaki sahne de yine kızlara "Aahh keşke vampir sevgilim olsaaa" dedirtmek için hazırlanmış eminim :) Bella Edward'ın sırtına biniyor, şelaleden aşağı atlıyorlar, uçuyorlar kaçıyorlar falan filan :)






Bundan sonra mutlu sahneler bitiyor, Bella'nın hamile olduğunun anlaşılması üzerine derhal geri dönüyorlar ve Bella için çok sancılı bir süreç başlıyor. Bu arada Bella inanılmaz kilo veriyor, morarıyor, renk atıyor, sararıyor. Bu sahnelerdeki makyajlar oldukça başarılıydı. Ölümden dönen Bella'nın vampir-insan bebeği Renesmee de sonunda doğuyor. Tam bu aşamada Bella, hayatta kalması için Edward tarafından vampire dönüştürülüyor. Zaten filmin son sahnesi Bella'nın kırmızı gözlerini vampir olarak açtığı ve inanılmaz güzelleştiği an. Yukarıda gördüğünüz fotoğraflar Renesmee rolünü oynayacak çocuk oyuncu  10 yaşındaki Mackenzie Foy'a ait.. Kendisi şimdiye kadar gördüğüm en güzel çocuklardan.. Google'da bir görsel taraması yapmanızı öneririm :) Hadi neyse ben yaptım sizin için, buraya tıklayın. :) Geleceğinin çok parlak olacağı şimdiden belli.. Maşallah diyelim :)



Yukarıdaki fotoğraf ise Renesmee karakterine ait, Bella gibi hafif çilli, kızılımsı saçları, güzel gözleriyle çok tatlı bir bebek vampir kendisi :)

Filmle ilgili genel yorumuma gelince, Jacob hep çok tatlı ve sessizdi, yazık üzüldüm O'na.. :) Film, bolca kan ve sevişme içeriyor. Gerçekten 13 yaşın altı izlememeli bence.. Kurt sahnelerinin animasyon olduğu bazı yerlerde çok belliydi, hoşlanmadım, kavga dövüş sahneleri ise tam bir kargaşaydı, kitabı okumuş olmama rağmen ne olduğunu  anlayamadığım anlar oldu, kitabı okumayan birinin çok hoşuna gitmeyebilir. Ama şunu söyleyebilirim ki, serinin hayranları salondan benim gibi mutlu ayrılacaktır. Ayrıca ufak bir not daha, filmin sonunda yazıları görünce hemen salonu terk etmeyin, yaklaşık 3 dk. daha devamı var :) Evet, şimdi izleyenler, izlemeyenler, sevenler, sevmeyenler.. Yorumlarınızı bekliyorummm :) * * *

 <<<<<<<<<<<<<<<< o >>>>>>>>>>>>>>>>

Hello everybody! I went to see the last movie of Twilight yesterday. And I loved it so much! As a fan of books and the other movies.. :) I wanna show and tell some visual things about in that movie, but you can find some spoilers in this post, so just be carefull! :)

Let's start with Bella's ring.. Edward gave it to her with a marrige propose in New Moon movie. And jewel designer Rich Thurber has designed it. It has came to set from Portland until last hours to the propose scene.. :) You'll see that ring during the last movie..

Bella's hair clip is a present from her doughter.. Her wedding dress designed by Carolina Herrera.. We can't still find photos on internet of full wedding dress.. It was really nice and vintage looked.. Long arms, satin fabric, not a fluffy dress.. It was so artless and elegant.. Her hair has made by Rosalie and her make up by Alice.. :) They were also so artless.. 

Her wedding shoes were designed by Manolo Blahnik, but it was so hard to walk with this heels for Bella, so she just prefered to wear a white fabric shoes, like converse.. :) 

The honeymoon was in a bungalow next to the ocean and near the Rio.. There were lots of kissing scenes there, but actually they played lots of chess there because of some vampire-human technical problems :) After the pregnancy issue, they went back to home and terribel times have started for Bella, there were really good make up in those scenes..

And you can see 10 years old child actress Mackenzie Foy, as Renesmee, Bella's and Edward's doughter :) She is sooo beautiful, I think she'll be very famous actress soon..

Finally, it was a good movie for me.. But if I weren't read the books and seen the other movies it could be boring for me.. There were lots of blood scene too, and some wolf scenes were not so real.. They are the thing I didn't like.. But if you like these series, you will leave happy.. :) And there is a small note for you, after the Bella is being a Vampire, there will be some writingg and probably you will think that movie has finished but stop! :) There will be some extra scenes about Volturis.. :) Don't miss them! And now, waiting your comments.... :) * * *

31 yorum:

  1. ben gelinliğin sırt dekoltesine, sade tül duvağına ve broşa gerçekten bayıldım çook güzeldi.ama bence önden güzel durmuyordu gelinlik.zaten zayıf olan Bella iyice küçücük gözüküyodu.Giymediği ayakkabı da harikaydı :)y

    YanıtlaSil
  2. Yaaaaaa bugün sabah saat 10da yeni filmine gidecektim sinemaya hemde 3 eski bölümleriyle beraber izleyecektim :( ama sabah kalkamadim :(( cok merak ediyorum ama böyle bri part yapmalari sinir etti simdi bir sene bekleriz 2.parti cikana kadar

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Farfield, bence de Bella'nın ince vücuduna eteği daha kabarık bir gelinlik daha çk yakışırdı ama Bella'nın sade ve süsten püsten uzak, dış görüntüsünü hiç önemsemeyen tarzına bu gelinlik cuk oturmuş bence.. :) Arkadan bir şahaneydi o ayrı :)

    Güzelgül, aslında bence bu durum hem iyi hem kötü.. İyi çünkü daha detaylı oluyor olaylar daha güzel işleniyor, ayrıca hemen bitmiyor, devamının geleceğini bilmek mutlu ediyor. Kötü çünkü dediğin gibi beklemek sabretmek zor, olsun sonu güzel olsun da bekleriz ne yapalım :)

    YanıtlaSil
  4. Dün akşam gittim izledim bende gayette sevdim. Ama o balayını atlatamıyorum bende iistiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. İlk gün gidip izlemek vardı ama arkadaşlar yan çizdi :|
    Meraktan ölüyorum şuan!!!

    YanıtlaSil
  6. I've not really read the twilight books but I'm glad that you enjoyed the film. The photos are beautiful!

    Sarha
    xo

    www.almostdelightful.com

    YanıtlaSil
  7. I love this film!!! Nice blog dear! :-)
    Maybe you’ll have time to visit my blog :)

    Kisses,
    Miriam
    Fashion Crazy Ball and My Facebook Page

    YanıtlaSil
  8. küçük bir kızım olduğu için bu filmin ilk bölümlerini evde izlemiştik tabii müziklerine görselliğine hayran kaldık, bu son filme de gitmek istiyorum resimler ve bilgiler için teşekkür ederim canım..Bella nın bu sadeliğine bayılıyorum..

    YanıtlaSil
  9. Madam B, hahahaha :) Evet sana hak veriyorum ;)

    Hera, hadi yaa.. Ben dün aslında tek başıma gidiyordum ama sonra kuzenim eşlik etti :)

    Sarah, thank you honey :))

    Miriam, thank you so much! Kisses!

    Şirince tatlar, evet sadelik Bella'ya yakışıyor çünkü kendisi çok güzel... :) Kesnlikle bu filmi de izlemelisin :)

    YanıtlaSil
  10. Yaa ben de gitmedim henüz ondan postunu bi çırpıda okudum,detaylar ve fotolarla çok güzel anlatmışsın:)

    YanıtlaSil
  11. i always enjoy this blog.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Pellora, çok teşekkür ederimmm :) Beğendiğine sevindim...

    Clara Turbay, thank youu :)

    YanıtlaSil
  13. Canim, ellerine saglik, harika bir post olmus. Cok istiyoum bu filmi gormek, bileti almistim ctesi aksamustu, son anda oglumun atesi cikinca geri verdim, eve dondum. Bu haftaici gitmeye calisicam. Cok emek vermissin bu posta, ben cooook sevdim.

    YanıtlaSil
  14. honestly, i didn't read the review of the movie because i still haven't seen the movie so i don't wanna see thing before, if you understand..
    im going to watch it in 2 days, so excited!!
    Dolly, xo
    Unicorns, Heels and American Dreams

    YanıtlaSil
  15. Aylin, hadi yaa çok geçmiş olsun minik oğluşa :( Bilmiyorum minik mi gerçi ama böyle genç annenin olsa olsa minik oğlu olur :) Gerçekten yaptığım en emekli 3 posttan biridir herhalde bu, anladığına da çok sevindim :)) Çooook teşekkür ederim :)

    Dolly, ok sweety, after you watch it, come to comment here again :) Kiss

    YanıtlaSil
  16. Renesme is beautiful! I am new to your blog but I like it :o)

    http://callchristina.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Christina, I think so :) Thank youu <3

    YanıtlaSil
  18. Cant wait to see!

    lovely!

    YanıtlaSil
  19. I'm going to see this movie tonight and I can barely sit still I'm so excited!! Thanks for sharing your thoughts and those fabulous photos - happy you enjoyed the movie :)

    -Danielle
    www.thefancydrifter.com

    YanıtlaSil
  20. I loved the movie! I saw it this weekend! the wedding dress I loved it! is especially low back.
    kisses Saleem

    YanıtlaSil
  21. Death By Shoe, oh really exciting! Thanks so much for your sweet and kind comment! :)

    Saleem, me too! I loved the low backk.. :)

    YanıtlaSil
  22. Post gercekten güzel olmuş ellerinize saglık. Bende serinin büyük tutkunuyum. Ben film bitince çıktım şimdi 3dk daha devam ediyor diyince çok üzüldüm. o son 3 dk ne olduu?!

    YanıtlaSil
  23. Adsız, çok tşekkür ederim :) Hadi ya sen de kaçırdın demek :) Son 3dk. lık kısmın özeti aslında fragmanda saklı.. Fragmanın en başında koltuklarda oturan Volturi kardeşleri görüyorsun, onlara mektup yazıyor Cullenlar, Bella'nın artık vampir olduğunu anlatan, onlardan biri de diyorki, "artık onlarla bir işimiz kalmadı o zaman" diğeri de diyorki "olurmu daha yeni başlıyor, onlarda almak istediğim bişey var, sahip olmak istediğim!" diyor, sonra da fragmanın 1:28inci dakikasında görüldüğü üzere, o mektubu getiren kızı duvara fırlatıolar ve srükleyerek götürüolar kız bağırıo çaırıo işte yicek onu vampirler, onlar kötü vampir ya :))) öyle işte..

    YanıtlaSil
  24. Ben hala izleyemedim ne yazık ki :(

    Bu post birazcık da olsa merakımı giderdi,teşekkürler :)

    www.margunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. Buda benim dünyam, aa kaçırma lütfen :) İzlemelisin kesin, teşekkür ederim ayrıca :)

    YanıtlaSil
  26. ellerine sağlık süper anlatmışsın,postunu okurken kitabını okurken yaşadıklarım canlandı gözümde,film konusunda erteleyip duruyodum ancaak o satranç oynadıkları sahne o kadar hoşuma gitti ki,gide gide o mu demeyiniz lütfen:))ne biliyim doğal,samimi geldi ve sanırım yarın sinemadayım :)

    YanıtlaSil
  27. Mell'in çöplüğü! Öncelikle bu süper yorum için teşekkürlerrr! :) Bu durumda Twilight'ın gişesinden komisyon talep etmeliyim :))O satranç sahnesi gerçekten çok sıcak ve samimi :)

    YanıtlaSil
  28. Hello to every single one, it’s actually a nice for
    me to pay a visit this site, it contains useful Information.
    Feel free to surf my blog post : Click crawler on website

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...