19.12.2011

Animal Spirit: Leopard + Fake Fur


Ara vermeden diğer bir stil postu ile geldim. :) Son iki yıldır en sevdiğim renk kombinlerinden birisi kahverengi siyah uyumu.. Altın rengi aksesuarlarla da destekleyince bence oldukça güzel duruyor. Hayvan desenleri ve dokularıyla da birleşince değmeyin keyfime :) Fotoğraflar İTÜ'de erkek arkadaşım tarafından çekildi. Kendisine de buradan teşekkürü borç bilirim.. :) İTÜ'de ne mi yapıyordum? Onunla ilgili post da çok yakında geliyor.. :) Son olarak, ne giymişim?

Leopard top / Leopar üst : Stradivarius
Fake Fur Waistcoat / Sahte kürk yelek : Tally Weijl
Jeans / Pantolon : Stradivarius
Necklace, earrings and bracelets / Kolye, küpeler ve bilezikler : H&M
Bag / Çanta : Guess
Boots / Çizmeler : İnci

I'm here with another style post after yesterday :) One of my favourite colour combines is black & brown for last two years.. Adding some gold jevels is making it really glaring.. If you combine them with some animal prints, it's brilliant now! :) These photos were taken in İstanbul Technical University by my boyfriend.. Thanks to him from here.. :) And if you ask, what were you doing there? The post just about it is coming soon.. :) Finally, what did I wear? You can see all brands above.. Kisss :*






11 yorum:

  1. asırlardır çağdaş:) mı yoksa fen edebiyat mı yoksa en guzel kose oldugundan mı :)

    YanıtlaSil
  2. Grace, Hahah :) Bir İTÜ'lü gördüm sanki! :) Yoksa Tarkan tam orada klip çektiğinden mi?! :D Sebebi, çok yakındaaaaa... :)

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuşsun cnm... bluzuna bayıldım özellikle

    YanıtlaSil
  4. Ben de ITU liyim : ) Cok hrrrrwhhhh olmussun, hayvan hirlama sesi nasil cikar ve yazilirdi, beceremedim simdi : ) Bir de iki nokta beni yakin zamanda yaptigin komik stil dersini hatirlatti ;) Guzel ellerin, siyah ojelerin ve takilarin yakiyor, bir baska saat kolyen de gozumden kacmadi : )

    YanıtlaSil
  5. Moda Haftası, çok teşekkür ederim canım :) Stradivarius bluzum favorilerimden :)

    Aylin at Lila Moonlight, ooo yaşasın :) Eveeet değil mi komik stil postum gibi hahahah :) Kürk yelek de vardı bak orada :)) Ama bu kolye saat değil, altın rengi metalin içinde cam küre var sadece :) Çook teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  6. troyalı helen:)20/12/11 00:33

    tabularımı yıktın resmen:) kahverengi ve siyah asla asla diyordumm ama baktım bi güzel geldi bi hoş durmuş:) ama gerçekten renklerin ahengi mi yoksa senden dolayı mı anlamadım lunapark queen :)

    YanıtlaSil
  7. Troyalı Helen, çok teşekkür ederim :) Size bir şey katabildiysem ne mutlu bana :)))

    YanıtlaSil
  8. hintli kız, kürkünü de yerim seni de yerim bak...

    tatlı şey...

    YanıtlaSil
  9. Darkolivee, teşekkür ederimmmm :))Yorum da çok tatlı, ben de yorumu yerim :))

    YanıtlaSil
  10. you are beautiful, and i love your blog. enjoyed looking at your photos. new follower, and hoping to stay connected. cheers, from usa!
    jasmine

    YanıtlaSil
  11. AdamAlexMommy, thank you sooo much! Welcomee :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...