3.12.2011

Benimle Buluşmaya Hazır Mısınızzzz?? :) - Are U Ready to Meet with Me? :)


Neredeyse her gün burada hayatımızdan birşeyler paylaşıyoruz, birbirimizi takip ediyoruz, ister istemez birbirimizi bir şekilde tanımaya başlıyoruz. Ne'leri seviyoruz, nerelere gitmekten hoşlanıyoruz, neler yemekten, nasıl müzikler dinlemekten, hangi stillerden hoşlanıyoruz, nelerden ilham alıyoruz.. :) Bir süre sonra artık bir arkadaş, günlük sohbet dozu gibi ihtiyaçlara dönüşüyor bloglar.. İşte o zaman iş keyiflenmeye başlıyor :) Ama bu sanal ortamda blogosferde kurduğumuz bağı, Ben Moda gerçeğe taşıyor.. :) 17 Aralık Cumartesi günü saat 17:00 - 19:00 arasında, biz bloggerlar tanışmak için sizleri The House Cafe Taksim'de heyecanla bekliyor olacağız! Tanışmak, sohbet etmek, paylaşmak, soru sormak vs. isteyen herkesi bekliyorum! :)


We share almost everyday a big part of our lifes.. We follow and know each other day by day.. We know that what we like, eat, listen, read.. :) After a while, we feel like cyber friends :) Or daily chatting dose... :) And it's the time I love most.. But it will be in real life via Ben Moda, as we bloggers will be in Taksim The House Cafe between at 17:00 and 19:00 on 17th of December.. If you are in İstanbul in that date, I'll be waiting for you there! :) I'll be so nice to meet you! Looking forward for it! :)


11 yorum:

  1. ben geliyorum seni görmeye;)

    YanıtlaSil
  2. :))) Ben de seni görmeye o zaman!! :) Süper!!

    YanıtlaSil
  3. O tarihte Istanbul da olursam, ben de gelip seni gormek isterim : ) Iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  4. Ben de seninle tanışmayı çok istiyorum Aylin! :) Umarım denk getirebilirsin :)

    YanıtlaSil
  5. love it!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. keske o tarihlerde Istanbulda olabilseydim:( umarim baska bir bulusmada yakalayabilirim seni.

    YanıtlaSil
  7. yaaaa ben yine size uzaktan bakıcam....herkes tanışıcak ne güzeeell=((( istanbulda olmak her zman avantaj..umarım çok eğlenirsiniz keyif alırsınızz=))) kalibim sizleee

    YanıtlaSil
  8. eger firsat bulursam bende gelmek istiyorum ;) Ajandama not ettim bile :)

    YanıtlaSil
  9. Glamorous Girl, thanks!

    Goncha Goncha, yaa keşke olabilseydin :( umarım dediğin gibi yakında karşılaşırız.. Cupcake'im :)

    Sunshine, keşke sen de gelebilseydiiin :( Neyse artık İstanbul'a gelince görüşürüz.. Bizim de kalbimiz seninle :))

    Lulu's life, kesinlikle bekliyorummm :)

    YanıtlaSil
  10. Zümracım ödülün var benim sayfaya uğrarmısın :)

    YanıtlaSil
  11. En kısa zamanda mimimi gerçekleştiriyorum :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...