26.12.2011

BenModa Blogger Meeting


Geçtiğimiz hafta, BenModa sayesinde Taksim The House Cafe'de bir araya geldik. Bol bol fotoğraf çekildik, pastamızı kestik, güldük eğlendik.. Uzun zamandır twitter ve blog aracılığıyla iletişimde olduğum ama bir türlü tanışma fırsatı bulamadığım blogger arkadaşlarla nihayet tanışabildik.  BerrillaAydan&Derya, Deniz Saatcioglu, Etrangeres Insights,  Rainbow Gatherer,  Moda Kuşu,   What's Next,  Rookie Icon,  Modagrafya,  elifabeth... Hepsi de öyle şekerler ki.. 

Bir blogu takip etmek, bir insanı çok yakından tanımak anlamına geliyor aslında.. En azından benim blogum için bu böyle.. :) Sevdiğimiz şeyleri, zevklerimizi, giydiklerimizi, okuduklarımızı, yapıklarımızı hatta yediklerimizi bile paylaşıyoruz burada.. Bir süre sonra huyunu suyunu bildiğiniz bir arkadaşa dönüşüyor okuduğunuz blog.. Bu yüzden karşılaşınca da hiç yabancılık çekmiyoruz, ne konuşsak diye bir an olsun düşünmüyoruz, o kadar çok ortak konu var ki.. Kendime bu kadar yakın hissedebileceğim bu tatlı insanlarla tanışacağımı bilseydim bu blogu çoook daha önce açardım. Umarım bir gün seninle de tanışırız sevgili okuyucu :)

Bizi nefis ikramlarıyla çok güzel ağırlayan BenModa'nın kurucusu İbrahim Kocaalioğlu'na ve The House Cafe'ye de buradan teşekkürler.. 

PS. Bu arada giydiklerimi soran olursa, hepsine buradan ulaşabilirsiniz. Cashmere in Love lansmanından çıkıp zorla yetişebildiğim için bu buluşmaya, aynı kıyafetlerleyim :)












Last week, as we fashion bloggers we met in Taksim The House Cafe via BenModa. It was a really nice event.. Delicious treats, new blogger friends, taking photos and so much fun with laughs.. :) It's really so sweet to meet somebody who you follow her blog for a long time.. You feel like you already know her.. We share our personal tastes, outfits, foods, books, things we did, and lots of things.. So we already know each other :) But it's very nice feeling to see them lively :) We didn't even think what will speak about.. We have lots of common things :) So nice.. :) Nice to meet you sweeties: BerrillaAydan&Derya, Deniz Saatcioglu, Etrangeres Insights,  Rainbow Gatherer,  Moda Kuşu,   What's Next,  Rookie Icon,  Modagrafya,  elifabeth
And thanks to İbrahim Kocaalioglu who created the BenModa.. And thanks to The House Cafe too.. Kisss! ;)

PS. If you wonder what did I wear in this event, you can find them here. It was the same day with Cashmere in Love launch, so I have same outfit with it :)

56 yorum:

  1. Zümracımmm ne güzel dile getirmişsin her şeyi... Çok mutlu oldum seni tanıdığıma öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Berrilla, ben de aynı şekilde canım.. :) Çok memnun oldum.. İçin de en az dışın kadar güzel senin ;* Çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
  3. BenMinikBurunlar buluşması olmuş bence ya :) KISKANIYORUM!
    şaka maka hepinizi bir arada görmek ne güzel olduu :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzelll tüm fistiklar bir arada :) imrendim vallahi :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  5. Zeynep, minik burunlar mı? hehehe :)) Teşekkür ederizz :)) Keşke gelseydinnn :)

    Guzelgul, ay teşekkür ederiz şekerimm :))) Keşke sen de olsaydınn..

    YanıtlaSil
  6. cok keyıflı bır gun gecırmısınız baska bloglardada gordum ve cok hosuma gıttı umarım hep devam eder bızım ıcınde keyıf oluyor:)) sevgıler

    YanıtlaSil
  7. Süper bir post hazırlamışsın canım! keşke seninle de denk gelseydik :( artık bi daha ki buluşmaya :)

    YanıtlaSil
  8. Kokoşşş :))) kelebek, çok teşekkürlerrr okurken keyif almana çok sevindim, arkası gelecek diye umuyorum :)

    Moda kuşu, evettt benim birazcık erken kalkmam gerekti malesef kaçırmışım seni, olsun bi dahakine inş :)

    YanıtlaSil
  9. gelmeyi çok istedim ama denk gelmedi ya :( inşallah tekrarlanır da bizler de katılırız :D

    YanıtlaSil
  10. Hamide, umarım en yakın zaman da tanışırız o zaman :) Bir dahakine bekliyoruz seni de!

    YanıtlaSil
  11. ne güzel etkinlikler bunlar böyle,çok sevdim...İnsanların birbirine samimiyetle yaklaşarak, güvenerek ,yüz yüze iletişim kurabilecek kadar güzel ilişkiler kurabilmesi en güzel blogger paylaşımı bence ...
    chfashiontrend@blogger.com

    YanıtlaSil
  12. Chfashiontrend, evet aynen hiçkimsede kötü niyet olmadığını bilerek kaynaşmak çok güzel :) Böyle bir topluluk da başka türlü zor oluşur dediğin gibi :)

    YanıtlaSil
  13. Thank you!!! You're so lovely! :)
    Lovely pictures!
    xx

    http://andreainfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. great party,great pictures!i 'm following you,follow me if you want!http://msfashionstreet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Thanks for being so friendly! Your blog is really cute i'm following!

    YanıtlaSil
  16. fab!!!^^
    i love it ;)

    xoxo

    YanıtlaSil
  17. Lovely pictures, thanks for stopping by at my blog.

    onceuponasprinkle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. nice blog!!!!

    http://vigilantlense.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. çok güzel bir buluşma oldu-seni tanıdığıma bende çok sevindim, fotolar süper :=)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Thanks for stopping by my blog *;* I ♥ your comment !
    I wish all the best to you and I hope you have a wonderful 2012!
    > www.blog-anapaulaxavier.com <
    Ana, from Brazil.

    YanıtlaSil
  21. I really love your blog! I'm following you now, follow me back?

    http://affairesdacarla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. hi! thank you for visiting my blog and leaving a comment! your blog is cool and you are so pretty!!! :)
    I will definitely come back here! :)

    http://www.karolasway.blogspot.com/

    xoxo

    YanıtlaSil
  23. Hey darling... Thnx for comment, you are so sweet! :)
    I can see you have nice time with fashion friends, glad to see that!
    I follow you!

    Lots of kiss,

    Ivana

    YanıtlaSil
  24. I really like your blog hun!


    Keep up the great posts!

    Follow eachother?
    I'm new to blogger <3


    http://barbie-bombshell.blogspot.com

    xoxo

    YanıtlaSil
  25. Great pics- everyone looks amazing!

    Let's follow each other :)

    http://fabulositywithinreach.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. What an awesome event! Looks like a great time.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    YanıtlaSil
  27. looks super classy! :)

    YanıtlaSil
  28. You look gorgeous... That's a beautiful cake...
    Thanks for dropping by...

    Hi_D

    http://cuterandomthings.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. Thank you for your sweet comment on my blog. I love your blog, too! Also think your style is great. I am following you now.

    http://theleatherskirt.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. Güzel bir buluşma olmuş. O Berilla ne fıstık bişey öyle ya, kıza nazarım değecek diye korkuyorum tütütü:) Neyse Ankara'da bir etkinlik olursa ona da bekleriz lunapark queen, hem burda gençlik parkı da var:))))

    YanıtlaSil
  31. ne güzel bir buluşma olmuş, bende aynı gün öğrendim :) daha önceden bilseydim gelirdim diye düşünüyorum.... senin fotoğraflar da çok doğal ve samimi çıkmış... eminim konuşacak çok şey vardı :)

    öperim

    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  32. hepiniz çok şıksınız :)

    organizasyon harika görünüyor :) şu şamddan çok hoş duruyor !!

    YanıtlaSil
  33. OMG! Dear, are u from Istanbul? U mentioned Taksim in this post...I was in Istanbul last spring and I loooove it! So nice that you commented on our post. Maybe we can follow each other? Let us know! Ilina :)

    YanıtlaSil
  34. ne kadar güzel yaaaaa !! bende olmak istemistim =(
    ama sana katiliyorum.. ben de bir kac bloger bulusmasinda karsimda ki insanla o kadar rahattim ki.. dedigin gibi bir an bile o sessizlik yasanmadi hep konuscak bi konu bulduk.. ben de cok tatli insanlar tanidim blogum sayesinde.. o yüzden blog yazmak cok zevkli her zaman yeni insanlarla tanisma firsati veriyo insana..

    YanıtlaSil
  35. Thank you for your comment!

    You are very kind !!!:)

    Your blog is impressive !!!!;):)..... following each other? I hope your answer on my blog, then follow back !!!:):):)

    http://deiafsalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  36. You're so pretty, and everyone look so good! Looks like it was a fun time :) Happy holidays!

    YanıtlaSil
  37. nice photos, I follow you!:)

    http://unachispademoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  38. Merry Christmas, dear girlfriend!
    Your blog is amazing, and you are a beautiful!

    Love, Julia
    http://juliadecember.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  39. Thanks for your comment!!! Love your blog and start following via google friend, follow me back??? xoxo

    www.rockandfrock.com

    YanıtlaSil
  40. Duju, yaa keşke gelebilseydin, çok isterdim tanışmak :)

    Ssdesignbutik, haha teşekkürler, kardeşim de keşfetmiş olsa gerek şamdan hep kadrajda :))

    Want more fashion, kesinlikle katılıyorum sana :))

    YanıtlaSil
  41. Guys, thank you for all your nice comments here :) Very glad to here you liked my blog and this post!! Kisses to all of you!! And merry Christmasss!! :))

    YanıtlaSil
  42. Rainbow Gatherer, ben de çok memnun oldummmm :))

    Alışveriş Danışmanı, Ankara'ya da hiç yolum düşmüyor ya :( İnş bigün görüşür tanışırız :)

    YanıtlaSil
  43. Great pictures! It looks like you had a lot of fun :)
    Mela xx

    http://melamusings.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  44. It seems like you had so much fun

    YanıtlaSil
  45. Wow, love your blog, this post is amazing! What do you think about follow eachother? :)

    Come and take a look on my blog too! :D

    Best regards,

    Antonio C.

    M IS FOR MODE - Fashion Blog

    Facebook Page - Twitter

    YanıtlaSil
  46. Thanks for you nice comment on my blog! Of course I'll follow you!! :)

    http://deiafsalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  47. Çok güzel sözlerle buluşmayı anlattığın çok güzel bir yazı olmuş, benim için de bu buluşma son derece keyifliydi, hepinizi tanıdığıma çok mutluyum, sevgiler

    YanıtlaSil
  48. Merhabalar; bloguma güzel yorum bırakan cici kızı tanımaya geldim, blogunu çok begendim izlemeye aldım,görüşmek yazışmak dileklerimle kocaman öpüyorum.İyi senelerrrrrrrrrr....

    YanıtlaSil
  49. haha! ok following you miss! #312!!
    please return the favor, xoxoxo


    http://barbie-bombshell.blogspot.com

    YanıtlaSil
  50. Thank you so much for your sweet comment on my blog, Beautiful pictures! And you are turkish oh, my boyfriend is turkish :) Following you now!! Merry Christmas! ♥XOXO

    YanıtlaSil
  51. Modagrafya, benim için de çok byük bir keyifti, teşekkür edrim :))

    Annemineli, ay çok tatlı bir yorum çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum, haberleşelim, iletişimde kalalım.. :)

    YanıtlaSil
  52. Thanks for your nice comments sweeties! :)

    YanıtlaSil
  53. Merry xmas to u!! the photos looks amzing...looks like u had a grt time!!! u look beautiful aswell!!
    anywaz loved ur blog!!I would love to catch up with more of ur awesome posts!! How abt we follow each other??
    :)

    YanıtlaSil
  54. Thank you for your lovely comment! Nice blog! I'm following you now! Hope you will do the same :* have a nice day!

    www.onlyupsidedown.blogspot.com

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...