2.12.2011

A Black-Rain Outfit - Siyah-Yağmur Stili


Size gördüğünüzü anlatmak yerine görmediğinizi anlatacağım bu postta, bu fotoğraflar çekilirken aklımdan geçen düşünceleri... :) Başlıyorum...

1- Yağmur yağıyor, şaka maka kış geldi, yeni kabulleniyorum :)
2- Kameraya yağmur geliyor, bozulmasa bari..
3- Objektife su gelirse, fotoğraflar da garip çıkar şimdi..
4- Yağmurdan saçlarım fazla kabarmamıştır umarım, şu nemli havalar saçlarıma hiç yaramıyor..
5- Yağmur sonrası toprak ve çimler ne kadar harika kokuyor, hele güneş de varsa süper..
6- Yağmur sonrası bütün bitkiler sulandığı için mi bilmem, bütün renkler daha canlı daha parlak görünür gözüme, yağmurun bir artısı daha.. Aslında ben öyle "haydi yağmur altında yürüyelim, çok romantık!" cilerden değilimdir daha çok "ay yağmur başladı hadi taksiye binelim" grubundanım ama bazı sevdiğim yönleri de var yağmurun :)
7- Ben yağmurun çiseleyenini sevdim :)
8- Tam 10 dk. önce arabamızın lastiği patladı ama çok şükür problemi kısa sürede çözüverdik..
9- Çok mu siyah giyindim acaba? Ama yok içim pırıl pırıl bugün! Pembe fularımdan pembe rujumdan. çantamın neonundan belli :))
10- Tatlı okuyucularımdan merak edenler olabilir, hemen ne nereden alınmış raporumu da vereyim: Küpeler, fular ve yüzük H&M, siyah mont Herry, tayt Bershka, çizmeler Yeşil, çanta De Vib...

NOT: Bugün Turkcell blog ödüllerinde bloguma oy vermek için son gün! Desekleriniz benim için gerçekten çok önemli.. İki dakikanızı ayırıp tık tık oyunuzu verirseniz çoook mutlu olurum.. Buyrun buradan... :)

Öpüyorumm!!!  Yakında görüşürüz ;)


I'll tell you things which you don't know in this post, instead things you already saw.. I'll tell what I thuoght while the photos were been taking.. Let's start! :)

1- It's raining.. Like a joke, but it's really winter now.. Just accepted.. :)
2- It's raining and my camera is getting wet.. I hope ıt will be ok after the shooting..
3- If the lens gets wet, the photos get ridicilous.. :s
4- I hope my hair doesn't look like so fluffy because of rain..
5- All plants and flowers' colors look so lively and colorful after the rain.. I think it's because of the water is life for them, for us.. Like our skin gets healty and shiny when we drink enouhg water.. I have to drink more.. :/
6- After the rain, all plants and ground smell so beautiful.. Love it!
7- I love the spitting version of rain :) I'm not a that kind of romantic with rain, I'm more like " oh it's raining, where is the taxi!!?" kind girl :)))
8- 10 minutes ago, our car's wheel has blowed up.. But we sold the problem quickly :)
9- Am I so black today? But no, my inside is really colourful today, you can understand that from my foulard, lipstick and neons of my bag! :)
10- And for my sweet followers... Where did I get this products? :) Earrings, foulard and ring are from H&M, coat is from Herry, Tights are from Bershka, boots are from Yesil and the bag is from De Vib...

Kiss youu!! See you soon!! ;)












18 yorum:

  1. ne tatlı bir post bu!
    düşüncelerini yazman çok hoş olmuş :)
    fotoğraflar da çok güzel,çok sevdim.

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bak bak bakkk bizim oralara gelmişte haber vermiyorrr! çok güzel kareler 6.'ya bayıldım taksiye binenlerdenim heheh çok şeker;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. PD. Beğenmene çok sevindim :) Bundan sonra da böyle devam etmeyi düşünüyorum stil postlarının metin kısımlarına :)

    ESRA, ooo senin muhitinde miymişim? Aile ziyaretine gitmiştim bak o gün :) Sen nerede oturuyorsun acabaa? :)) Evet ya erkek arkadaşım bazen yürümek istiyor yağmurda fln, ben genelde "canım ama ayağımda topklu var, ay ben hasta olurum amaaaa"ları oynuyorum :)))

    YanıtlaSil
  4. Amazing blog! Followed!!!!
    Come &visit my blog http://16andahalf.blogspot.com
    xx

    YanıtlaSil
  5. Stephaniexo thank you dear! :)

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel bir post olmus. Pembeler siyahi cok guzel acmis. French lerin de harika, senin ellerine bayiliyorum, el ve tirnaklarin cok muntazam her zaman. Guzel haftasonlari :)

    YanıtlaSil
  7. WOWW such an aaamazing blog. totaly love it


    xo love alex, miami

    www.itsmineimadeit.com

    YanıtlaSil
  8. Aylin at lila moonlight, çoook tşekkür ederim canım :) Güzel iltifatların için.. :) Frenchlerimi ve tüm manikürlerimi kendm yapıyorum :) Sana da güzel haftasonları!

    It's Mine I made it, thank you honeyy!! :)

    YanıtlaSil
  9. ayy içim açıldı akşam akşam, izmire uzun zamandır yağmur yağmıyor, bir yağsa da toprağa bereket düşse :)

    ilk resmini görür görmez hint filminden bir kare sandım :)
    çooook güzel bir post olmuş, çok tatlısın...

    takipteyim canım...

    YanıtlaSil
  10. Darkolive, canımm ne güzel bir yorum çooko mutlu oldummm :))çok teşekkür ederim!! Yalnız hint filmine takıldım, hintli kızlara mı benziyorumm? :))) Bu iyi birşey mi? Hahaha :))

    YanıtlaSil
  11. yağmıyor yağmıyor dedim, bugün izmir baştan aşağı yıkandı, arika bir görüntüydü :)

    tabiki iyi bişiy
    hiç hint filmi seyretmedin galiba :)
    ben hastasıyımdır :)

    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  12. Darkolive, Hahah o zaman tamam :) En son izlediğim hint filmi Slumdog Millioner di :) Oradaki kız da pek bi afetti :)))
    Dün de İstanbul'da süper yağdı :)Ama bugün güneşli çok güzel! ^.^

    YanıtlaSil
  13. çok güzelsiniz.. rujunuzu çok beğendim markasını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  14. Nuray, çok teşekkür ederimmmm :) Çok tatlısınn.. Bu ruj Body Shop'un Longwear serisinden şeker pembeydi, ancak artı üretilmiyor malesef.. :( Ben de bu konuda çok üzgünüm, yarama parmak bastın.. :)

    YanıtlaSil
  15. yazlar ve fotoğraflarla inanılmaz keyifli bir post olmuş.... herşey süper ama çantana özellikle bayıldım hatta benim olsun istedim. Ankara da
    de vib satan yer yok mu!!!!!!!!!! yardım !!!!!!!! :)

    YanıtlaSil
  16. Gps87blog, çok teşekkür ederimmm :) İzmir'de varmış De Vib ama Ankara'da bilmiyorum hiç.. Beğenmene çok sevindim.. :)

    YanıtlaSil
  17. merhaba saçlarınız çok güzel rengini öğrenebilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Küllü açık kumral.. ;*

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...