15.12.2011

Çok Teşekkür Ederim! :) - Thank You So Much! :)



12 Aralık Pazartesi günü sizlerin oylarıyla belirlenen Turkcell Blog Ödülleri 2011 Finalistleri açıklandı.. Vee "Lunapark Queen" de sizlerin sayesinde Moda Blogları kategorisinde ilk 10'da!!!.. Listede adımı görünce ofiste zıp zıp zıpladım :) Bütün gün ağzım kulaklarımda gezdim ve çok duygulandım.. Sizlere ne kadar teşekkür etsem az.. Her oyunuz benim için çok kıymetliydi! Oy veren ya da destekleyen herkese çoook teşekkür ediyorum :) Beni inanılmaz mutlu ettiniz, hiçbir karşılık beklemeden yaptığım paylaşım, sizlerin  güzel enerjisiyle ve yorumlarıyla değerini fazlasıyla buluyor. Desteğiniz beni o kadar mutlu etti ki, okunduğumu, sevildiğimi bilmek muhteşem, sizden olumlu bir adım gelince, ben hep daha büyük heyecanla, daha sıkı sarılıyorum bloguma.. Bloga kaliteli ve taze içerik girebilmek için, güzel görseller paylaşabilmek  için, daha güzel fotoğraflar çekebilmek için, yeni fikirler, projeler için zevkle vakit ayırıyorum her zaman... Ve sizlerden gelen güzel bir yorum bile, verdiğim bütün emeğe değiyor.. Bu yüzden siz beni hiiiiç yalnız bırakmayın, olur mu?.. :) 

5 Ocak'ta Point Otel Barbaros'ta sonuçlar açıklanacak ve bakalım neler olacak, Moda Kategorisi'nde yarışan diğer blogların isimleri de aşağıda, sonuç ne olur sizce, yorumlarınızı bekliyorum? :)) Lütfen şans dileyin!! Çok heyecanlıyımm beeeen!!! :)




The 12th of December was a perfect date to me.. As you know, my blog is in "Turcell Blogging Awards 2011" competetion in fashion category.. And in that date, I've learned that Lunapark Queen is one of the 10 finalists!! I am so hapy! I can't tell it with words! So touching! Thank you so much for your votes.. You gave me everything :) Even one comment from you, makes me so happy and gives me lots of energy for new projects, ideas, photos, fresh articles :) Thank you sooo muchh!! The results will be announce on 5th of January.. I'm so excited! Please wish me luck!!! :) Kisses!!! * * *

21 yorum:

  1. SAHANESİN !! KALBIM SENINLE ;) xxx

    YanıtlaSil
  2. Lulu's Life! Canımsın :))

    YanıtlaSil
  3. tebrikler. listede takip ettigim Cupcake bloggerlari gorunce cok mutlu oldum;)

    YanıtlaSil
  4. Goncha Goncha, teşekkürler :) Ben de birçoğunu takip ediyordum :)

    YanıtlaSil
  5. Ayy cok heyecanlıııı bol şans :)

    YanıtlaSil
  6. Alışveriş Cini, teşekkür ederimmm canımmm sen bol bol sürtün bloguma, uğurlusun :)) Umarım şansın bana da geçeeer :) Çook öpüyorumm :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel...Bol şanslar..

    YanıtlaSil
  8. Modabekçisi, çoook teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler canim : ) Ilk olarak Deniz in ilk 10 a kaldigini duymustum, sonra digerleri kim acaba diye soyle bir google ladim ama listeye ulasamamistim bir turlu. Sayende gordum kimler var. 5 inizi takipteyim, secim yapmam zor : ( ama zorlu bir secim olacak juride eminim. Bol sans hepinize : )

    YanıtlaSil
  10. Aylin, teşekkür ederim :) Evet bence de zor olacak :)

    YanıtlaSil
  11. süpper tebrik ettim =)

    YanıtlaSil
  12. Rococoshcum, çok teşekkür ettim =)

    YanıtlaSil
  13. Valla ben de en az senin kadar merak içindeyim canım :) tebrik ederim, o gün de aynı heyecanı paylaşıyor olacağız :) Boş şans!

    YanıtlaSil
  14. Be Twin Us, teşekkür ederim canımm :) Ben de ikinizi de tebrik ederim :) Evet bakalım neler olacak! Size de bol şans!! :)

    YanıtlaSil
  15. Çok tebrik ederim, bu kategoride karar vermek çok zor olacak, çoğu bildiğimiz ve sevdiğimiz bloglar. İyi şanslar!

    YanıtlaSil
  16. Tebrikler:) Finalde başarılar:)

    YanıtlaSil
  17. Alışveriş Danışmanı, kesinlikle katılıyorum.. 6 Blog favorim :) Teşekkür ederim!

    Modagrafya, teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
  18. oleyyy o zamann:D bundan sonrası içinde bol şans canımm:D

    YanıtlaSil
  19. Mambaaa, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  20. yeni gördüüüm tebrikleeer.üzümüm her zaman birinci yahu bence kesin finalde de kazanıcaksın :)1. 2. seçicekler mi finalde yoksa 1 kişi mi saçilcek?

    YanıtlaSil
  21. Farfield, İlk 3 seçileceeek :) Teşekkürler!!!

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...