28.12.2011

For My Pretty Necklaces...


Uzun kolyelerimi nasıl muhafaza edeceğim konusu benim için artık gerçek bir problem haline geldiğinden beri -ve tabii odamın bilimum yüksek yerlerinden kolyeler sarkmaya başladığından beri :)- bu konuyu çözmeyi kafama koymuştum. Uzun bir arayışından ardından İkea'da bulduğum bu aparat derdime derman oldu. Hatırlarsanız geçenlerde gitmiştim İkea'ya gardırop düzenleme kutuları alırken bunu da almıştım, hatta bu postta anlatmıştım, başka bir İkea ziyaretim de burada.. :) Ama matkap problemi yüzünden ancak monte edebildik. Kolyelerime çözüm ararken vestiyer askısı şeklinde aparatlarla karşılaştım hep, onlar en fazla 3 5 kolye alabileceğinden ve genel olarak kaba yapıya sahip olduklarından bu tarz bir şey daha çok hoşuma gitti, ayrıca açık renk olması da odamın dekorasyonuyla süper uyum sağladı. Nasıl olmuş İkea koltuğumla? :) Aslında bu aparatın amacı, fotoğraf askılığı.. Öyle de çok güzel oluyor, bir gün o şekilde de bir post hazırlayıp göstermek istiyorum size.. Kolyelerimi nereden aldığımı merak eden olursa, soldan sağa yazıyorum :) H&M, Topshop, Accessorize, H&M, H&M, Koton, Topshop, Accessorize.


Since there is a real problem for me about my necklaces' places, -and since lots of necklaces are dangling from high places of my room- I decided to solve this issue. After a long hunting I found this beautiful necklace hanger.. If you remember I was at İkea a couple of weeks ago, as I told here and here, I bought boxes for my wardrobe and I bought this too. But, because of drill problem, I could just assemblaged it. I loved its colour to, perfect match with my bedroom's decoration with my İkea armchair.. Actually, this device is for pinning photos, it's very chic way to use it too, I wanna show it to you later.. If you wonder where I got these necklaces, from left to right.. :) H&M, Topshop, Accessorize, H&M, H&M, Koton, Topshop, Accessorize.






46 yorum:

  1. süper bir fikir bu !
    aslinda benim de ayni sorunum var.. bunu aklimin
    bi kösesinde tutmaliyim !

    YanıtlaSil
  2. iyi fikir dogrusu:Pbiliyomusun su ara ayni sorunu bende yasiyorum:(bend evdeki kullanmadigim bi oda süsüme taktim ama gecici bir süreligine,ikeaya gitmekte su ara iskence cünki o tarafa giden otobüsü kaldirmislar,baska ulasimda yok simdilik:(ayyy ne cok dertlendimm:)))
    yaa bu aradatakilarinda cok hosmus varyaa:P
    ayrica foto askisi olarak nasil cok erak ettim dogrusu,merakla beklerim o postu:)
    sevgiler tatlimm:)

    YanıtlaSil
  3. Want more fashion, ben de düşündüm düşündüm son kararım bu oldu :) Beğendiğine sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Zeliş, ben Bayrampaşa'daki İkea'ya gidiyorum, oraya kadar da metro var o yüzden kolay oluyor bana :) Gerçi aldıklarımı taşımak zor tabii.. :) Evet yakında fotoğraf askısı olarak yapıp göstereceğim.. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş bir fikir bu...Hatta sanırım bu aparat fotoğrafları asmak için kullanılıyordu ikea da yanlış hatırlamıyorsam...
    Güle güle kullan...
    Sevgiler.
    chfashiontrend@blogger.com

    YanıtlaSil
  6. Chfashiontrend, evet yukarıda da anlattım zaten aslında fotoğraf askısı, hatta bir gün öyle de kullanıp bir post hazırlayacağım :)

    YanıtlaSil
  7. Nice. I need to treat my necklaces with something like this.

    http://www.thegirlieblog.com

    YanıtlaSil
  8. Girlie Blogger, definetely advice it! So useful and decorative! ;)

    YanıtlaSil
  9. Beautiful, i love mostly the pearl necklace! ♥XOXO

    YanıtlaSil
  10. Great blog, want to follow each other :) ?

    XOXO

    S.

    YanıtlaSil
  11. Thanks for your comment!

    http://thinkingaboutclothes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. aww i looove theseee pictures they are sooo cute. i want them alll
    love your blog
    follow eachother?

    itsmineimadeit.com

    love, alex

    YanıtlaSil
  13. oO I really like this <3

    YanıtlaSil
  14. truly beautiful all your necklaces ... I have loved to your blog and your style! Thanks for your comment! you have a new follower!
    http://vidadecoloresbynoelia.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. cok akıllıca fıkır olmus bence

    YanıtlaSil
  16. Your necklaces look so great! I love when jewellery is put in a way that they can be a part of interior design. I have two small children so for me that is impossible. I have to hide my collection! ;) Ilina

    YanıtlaSil
  17. Wow,some collection you've here!I'm already crushing and burning!;-)

    YanıtlaSil
  18. Kokoş gelebek, teşekkürler :)

    Cinnamon and White Chocolate, thank you honey :) I think you should put them very high places which the children can't reach :) Kiss them for me!!

    YanıtlaSil
  19. Thanks for your nice comments :) I'll check all of yours blogs and follow lots of you :) Kisses!!!

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuş gerçekten,kolyelerinde çok şık tasma kolyeni nerden aldın? çok begendım:)

    YanıtlaSil
  21. cnm cok sık olmus ama sanki aksesuarlarinin tamami icin cozum olamaz gibi :) Benim giyinme soyunma odamda bir cozumum olmustu.. Hani hasir storlar vardir ya perdecilerde satilan.. Oyle bir hasir stor almistim.. Hasirlarin arasina da cengeller yapmistik telden.. ve tum aksesuarlarimi sekil sekil asmistik.. Son derece pratik ve sik bir cozumdu.. Gorenler bayiliyordu :) Sonra ben mucevher sever olunca aksesuarlarımı dagitip, hasirida ortadan kaldirdim.. Resmi olsa hemen yollardim sana.. cidden cok pratik ve cok toparlayici ! Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  22. Adreferda, çok teşekkür ederimm :) Yukarıda bütün kolyeleri nereden aldığımı yazdım, tasma kolye dediğin 4. sıradaki sanırım? H%M'den aldım :)

    Lulu's life, evet evet tabii aksesuarların tümü için çözüm olmaz, ben sadece uzun kolyelerimi (hatta sadece dore tonlarında olanları) dekoratif bir biçimde sergilemek istedim odamda :) Senin anlattığında oldukça değişik bir fikirmiş keşke olsaydı fotoğrafı merak ettim :)

    YanıtlaSil
  23. great ideia!!
    love it!
    kiss
    HF

    http://www.the-hf-blog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Lovely Collection!.. and wishing you a perfect New Year's Eve!

    (...maybe we can follow each others..let me know if you want!)

    www.the-parisienne.com

    YanıtlaSil
  25. Thanks for your sweet comment, I went through some posts of yours, and I really like your blog. You are really beautiful and you look like an amazing girl ! Anyway I hope we can keep in touch,

    Ps: I am following, hope that you follow back if you like it !
    XOXO, -S.

    YanıtlaSil
  26. valla süper olmuş,bende orda burda sürünen kolyelerime çareyi mantar panolarda buldum,iğneler tutturdum panoya,kolyeleri de öyle astım,ama bir tanede böyle bir askı edinsem fena olmaz :)

    YanıtlaSil
  27. Cherry, thanks :)

    The HF Blog, thanks :))

    Parisienne, thanks! I'll visit you! Merry Christmas too!

    Sarah Levis, I'll come sweety :)

    Trendkolik, bende de mantar pano var da o meşgul :)) Bir tane de böyle dene bence.. :)

    YanıtlaSil
  28. Love the idea!
    Happy 1012.
    xx,
    http://styleidnet.blogspot.com/
    http://styleidcloset.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. StyleIDnet, thank you! You took me a thousand year ago :p Kiss!!

    YanıtlaSil
  30. Birkaç tanesini koparıp kaçasım geldi:)

    YanıtlaSil
  31. Alışveriş Cini, hahaha :) Hangisini beğendin, söyle sana da alayım :))

    YanıtlaSil
  32. Following you my dear!
    It' will be a pleasure have a you back too as a follower!
    Lots of Love

    www.the-parisienne.com

    YanıtlaSil
  33. Parisienne, coming back :)))

    YanıtlaSil
  34. i amm following you. i just pressed "follow" again to make sure and it said:

    You already follow Lunapark Queen

    http://lunaparkqueen.blogspot.com/

    i pressed the "follow" button all the way at the top next to share, report, dashboard, ect..
    my name under which i followed you is "its mine i made it"

    check again

    love, alex
    itsmineimadeit.com

    YanıtlaSil
  35. ya ben de benimkleri mecburen peteklere asıyorum bu iyi fikirmiş :D http://semforever-semforever.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  36. Semforever, meğer herkes bu dertten muzdaripmiş ben de kendimi yalnız sanıodum :)

    YanıtlaSil
  37. now im following you withh goooogle so checkk to see if its better now, and let me know if you see it. its under "its mine i made it"

    love, alex

    itsmineimadeit.com

    YanıtlaSil
  38. beautiful!! love it!! =)
    check my blog http://catseyesmf.blogspot.com/ if you want!
    thanks with love <3
    xoxo

    YanıtlaSil
  39. çok güzel olmuş hem de dediğin gibi dekoratif ama üzümüm vallahi annen iyi bişi demiyo ben anneme kolye ascam diye duvarı delcem desem pek de hoş karşılamaz ahaha :)

    YanıtlaSil
  40. WOW ... this is really cool solution!
    I follow :)
    urbanprettygirl.blogspot.com

    YanıtlaSil
  41. acilen benimd almam gerekiyor bu aparattan harikaymış :)

    YanıtlaSil
  42. Miacımm hoşgeldinn :)) Evet süper tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  43. benim gibi tüm takılarını düzenli bir şekilde saklayıp da kolyelerine yer bulamayan biri için bu harika bir öneri olmuş, en yakın zamanda deniyicem ;)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  44. PD, ben çok mutluyum tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...