31.12.2011

Good Bye 2011 & Welcome 2012



2011 benim için birçok anlamda yeniliklerle dolu ve farklı bir yıl oldu. En başta, bütün bir yıl avukatlık stajı için full time çalışarak geçti. Hiç bu kadar uzun süre ve bu düzende çalışmamıştım. Hala ruhsatımı bekliyorum gerçi gerçek anlamıyla avukat olabilmem 2012'ye kısmetmiş :) 

Ve blogum, Lunapark Queen.. Doğum tarihi 18.03.2011.. Blog yazmaya başlamak, benim için çok farklı bir deneyim oldu. Hiç tanımadığım bir sürü insanla aynı duyguları paylaşmanın, ortak tutkulara sahip olmanın bu kadar heyecan verebileceğini tahmin etmezdim. Bir sürü tatlı insanla tanıştım, güzel organizasyonlarda yer aldım, güzel fotoğraflar çektim.. Çok yeni olmasına rağmen 2011 Blog Ödülleri'nde moda kategorisinde sizin desteğinizle ilk 10 Moda Blogu arasında bile girdi Lunapark Queen.. Bu bile benim için harika bir duyguydu.. 

Ayrıca 2011'in başlarında çok tatlı sarışın bir kızım oldu, Bonibon :) Öyle tatlı ki, umarım önümüzdeki yıllarda da beni yalnız bırakmaz..  Tanımayan varsa buradan tanışabilirsiniz :)

Neredeyse blogumda gördüğünüz bütün fotoğrafları çeken tatlı kardeşim Dağcan beni hiç yalnız bırakmadı, her zaman hiç homurdanmadan bana eşlik etti ve fotoğraflarımı çekti ne kadar teşekkür etsem az.. :) 

Ayrıca beni destekleyen ailem ve erkek arkadaşım da her zaman yardımcı oldu ve herşeyi daha kolaylaştırdı.. 

İstiyorum ki, 2012 önce sağlık, sonra mutluluk, sonra yine aşk yine aşkkk :) Sonra iş ve tabii ki para :) Ve blogum için güzel işler, projeler getirsin, ben daha çok paylaşayım, daha çok sohbet edelim, birlikte daha çok gülelim.. Bol bol alışveriş yapabileyim :P.. Bütün hayallerim gerçek olsun.. Ah bir de unutmadan, yeni ülkeler yeni şehirler görmeyi bol bol tatil yapmayı ve seyahat etmeyi diliyorum.. Bir de ne istediğimi, gerçekten ne istediğimi netleştirebileyim.. Kendimi çözüp evrene doğru mesajı göndermek istiyorum 2012'de.. Çünkü ne istediğinizi bildikten sonra, ve bunu gerçekten istedikten sonra, herşey mümkün.. Herşey.. :) 

Eğer sizler blogumu okumasaydınız, hoşunuza gitmeseydi, güzel yorumlarınızla desteklemeseydiniz, şimdi herşey farklı olabilirdi. Beni çook mutlu ettiniz, hepinize çokk teşekkür ediyorum.. 

Herkese bütün dileklerinizin gerçekleştiği, sağlık, mutluluk, aşk dolu, para dolu, kariyer dolu, sevdiklerinizle geçireceğiniz bir değil, bin yıl diliyorum!!! :) 2012 sizin yılınız olsun!! :)

PS. Yukarıda yer alan erkek arkadaşım ve benim fotoğrafım üzerindeki amatör çalışma.. Evet, utanarak itiraf ediyorum, bana ait :))


2011 was very beautiful, different year with surprises to me. Firstly, I’ve worked full time during the year for me internship of being a lawyer.. Internship is over but I’m still waiting for certificate.. I think, I’ll be a lawyer, exactly, in 2012.. : )

And my sweet blog, Lunapark Queen was born in 18th March 2011.. Starting to writing this blog is a very new and perfect experience for me, I couldn’t imagine how beautiful to share common passions with you.. I met lots of new people, bloggers and designers.. Joined very sweet events, fashion weeks, took very nice photos.. Despite the youngness of my blog, I’ve been in Turkcell Bloggin Awards top 10 Fashion Blog.. It’s very meanful for me.. And all of them came true with your support..

I had a new blonde baby in 2011, her name is Bonibon, if you still don’t know her, meet here.. :) I love her so much and I hope she will be with me next years..

My family and my sweet boyfriend always supported me about my working life and my blog.. Thanks them so much!

Firstly, I wish health, happiness, love, love, love again :) Then job and money of couse :) And nice and qualificated projects for the blog, more sharing more photos more nice works.. All my wishes will come true.. More shopping too :p And, travelling on new cultures countries and cities.. More holidays and trips.. :) And I wanna solve myself about exactly what I want.. Making really clear it.. So, I wanna just wish it from the Universe and I’m sure it’ll give it to me.. If we believe, everything can be happen.. Everything!.. :)

If you wouldn’t like and read my blog, if you wouldn’t support me like this, everything would be different.. You made me so happy this year.. A huge thanks to all of you!

I wish for all of you now.. All your dreams come true, with health, happiness, job, money and love in 2012.. And lots of years like this, nor just in 2012 :) 2012 will be yours!!! :)

PS. Yes, the amateur work on the photo above of me and my boyfriend :) I did it, yes.. :))

25 yorum:

  1. ne kadar güzel bir yazi olmus..
    blogun gercekten harika ve biz severek izleyip okuyoruz..
    2012 herkes icin cok güzel bir yil olur insallah.. mutlu yillar =)

    YanıtlaSil
  2. Want more fashion, çoook teşekkür ederimmmmm :)) Mutlu yıllaaar!!!

    YanıtlaSil
  3. Bende yeni takip etmeye başladım blogunuzu ama her girdigimde daha eski gönderilerede bakıyorum, sizi tanımak adına :)

    2011 çok güzel bir yıl olmuş sizin için, bende önümüzdeki tüm yılların sizin ve tüm sevdikleriniz için mutlulukla dolu geçmesini diliyorum. Ve yüzünüzdeki o gülümseme artarak devam etsin :)

    YanıtlaSil
  4. Aslı, canımm ne kadar güzel yazmışın, hoşgeldin bloguma öncelikle :) Beğenmene çok sevindimmm.. :) Umarım senin de yüzün hep güler ve unutamayacağın güzellikte bir yıl olur 2012! Çoook öpüyorum! :)

    YanıtlaSil
  5. mutlu yıllar canım yeni yılda her şey 2011'den daha güzel olsun!:)
    xoxo

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
  6. Happy new year darling!!!
    may all your dreams come true in 2012!!
    kisses
    HF

    http://www.the-hf-blog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Heels are my drugs, çok teşekkür ederim!! Senin için de süper olsun bu yıl! ;)

    THE HF BLOG, thank you darling!! Happy new year too :))

    YanıtlaSil
  8. hehehe blogunla aynı gün doğmuşuz ama arada yirmidokuz sene var :))) yeni yılda mutlu olman dileğiyle sevgiler :))

    YanıtlaSil
  9. I made this picture ♥ and happy new year zümi!

    YanıtlaSil
  10. Don't thank us,sweetie!You deserve it all and more!Have a fantastic 2012!Love.

    YanıtlaSil
  11. Mutlu seneler. Bende yeni izlemey başladım blogunuzu ama çok şeker... Sizin gibi. :) Yeni yıl yeniliklerle gelsin.

    YanıtlaSil
  12. Congratulations on all your success- here's to many more! :) Happy New Year!

    Ellen Tracy Giveaway!

    YanıtlaSil
  13. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. HNY!! Great picture :) x

    YanıtlaSil
  15. My best wishes for you in this new year.
    Great blog.

    http://paquetevitasbien.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Çiço, hadi yaaa hehehe :)) Ablasısın sen o zaman :)) Mutlu yıllar!!

    Adsız, OMG! Are you Koyuki?? :))) Kissesss <3

    Suomi, thanks so much, it was touching :)

    Gülşah, çok teşekkür ederimmm :)

    Lola, thanks so much!! :)

    Clara, you are the one thanks!! :)

    Linda, thank you so much! Happy new year!!

    Francesca, thanks so muchh :)))

    YanıtlaSil
  17. Lovely picture, Happy new year dear! ♥ XOXO

    YanıtlaSil
  18. we wish you a happy ne year beauty!

    your looks are amazing X

    the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    have a visit <3

    YanıtlaSil
  19. Soha, thanks honey :))

    Samecookiesdifferent, happy new year sweety!! :)

    YanıtlaSil
  20. Blogun 18 Mart'ta mı doğdu?? Bu benim doğumgünüm ya:) Ama benimle aynı gün doğdu diye yazmıyorum, çok güzel bir blog, ilgiyle takip ediyorum, nice yıllara:)

    YanıtlaSil
  21. Blog yaratmak harika bir fikir ve emek verdikce insan cok daha keyifli hissediyor hayati.. gercekten cok severek takip ediyorum seni.. Hersey gonlune gore olsun cnm !

    YanıtlaSil
  22. Modagrafya, hadi yaa :)) O zaman sen, blogum ve Çiço aynı gün doğmuşsunuz :)) Çok teşekkür ederimmm :* :*

    Lulu's Life, kesinlikle katılıyorum, zamanla daha da güzelleşiyor :) Senin de herşey gönlüne göre olsun canım benim çok teşekkür ederim :))

    Fatih ALHAN, thank you too :)

    YanıtlaSil
  23. Good article. I am dealing with many of these issues as well.

    .
    My web site ; how to pick Up girls Ehow

    YanıtlaSil
  24. I almost neveг leаve a response, but afteг brοwsіng
    through a fеw of the remarκѕ on "Good Bye 2011 & Welcome 2012".

    I actuаlly do have 2 questions fοr уou if уοu don't mind. Is it just me or do a few of these responses appear like they are coming from brain dead people? :-P And, if you are writing on additional online sites, I'd likе
    tο follоw you. Would you list of the complete urls of all your sharеd pages like уour linkedin
    prοfile, Facebooκ pаge or tωitter fеed?
    My blog - Getting Back Girlfriend You Dumped

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...