18.12.2011

Green Pleated Skirt - Yeşil Pilili Etek



Bu fotoğrafların metin kısmına şuan düşündüklerim yerine, bu fotoğraflar çekilirken neler düşündüğümü yazmayı daha anlamlı buluyorum, haydi başlayalım :)

1- Yılbaşı arifesi, koyu yeşil her zamankinden daha çekici, saç rengime de uydu bence..
2- Bu pilili etek benim vücut tipim için gerçek deyimiyle "biçilmiş kaftan" :)
3- Geçen yaşlı bir kırtasiyeci amca saat kolyeme bakıp "Ooo kızım bundan bende de vardı, yine mi moda olmuş yav!" dedi :) Çok tatlıydı :)
4- Hareketli fotoğraf denemeleri yapıyoruz ve ben oradan oraya koşuyorum, deli olduğumu düşünen bol :) Garip bakışlara maruz kalıyoruz her zamanki gibi... Azimliyim, alışacaksın Türkiye :))
5- Hava güneşli olsa da oldukça soğukmuş, mantomu ilerideki banka bıraktım ve bir an önce giymek istiyorum, üşüdüm :)
6- Rujum da uçtu gitti, ama olsun eyeliner'ım yeter :))
7- Bugün çook istediğim bir şey gerçek oldu ve çoook mutluyum :) Apartmanımızın çevresini mesken edinmiş dünyalar güzeli bir kedi var, adı da Badem.. Her gün severim beslerim kendisini.. Ne var ki 1 hafta önce hasta olarak görünmüş ve bir daha kendisinden haber alınamamıştı, kaç gündür yastaydım neredeyse.. Bugün bir öğrendik ki hayırsever bir vatandaş veterinere götürmüş miniğimi.. Hemen gittim gördüm, henüz tam olarak iyileşememiş ama inanıyorum iyi olacak.. Bir mucizeydi O'nun yaşıyor olması benim için, o kadar sevindim ki anlatamam :))
8- Okuyucularımdan merak edenler olabilir... Ne giymişim:

Tee / Tişört : Stradivarius
Necklace / Kolye : Topshop
Cardigan / Hırka : Stradivarius
Skirt / Etek : Mango
Satchel / Çanta : De Vib
Bracelets / Bilezikler : H&M
Boots / Çizme : İnci

I can tell you what I'm thinking now.. But I think, it's funnier to read what I was thinking while those photos were being taken.. So, let's start! :)

1- Dark green is more charming before the Christmas... And I think it looks grea with my haircolor..  :)
2- This green pleated full skirt is perfect to my body shape!
3- Last day, an old man looked to my clock necklace and said that "Oh, is this fashionable again! I have one too!" So cute!! :)
4- We're trying to take some moving photos and I'm running around.. There are a few people who think tha I'm crazy.. :)
5- The weather is sunny but still so cold.. My coat is on the chair there.. I wanna wear it! :(
6- My lipstick has gone, but it's ok.. I still have eyeliner :)
7- Today is a very very happy day to me! :) Because I found the cat (she lives near to our apartment and we usually look after her..) One week ago we heard that she is sick and she has vanished for one week.. We thought that she died, and it was very sad week to me.. :(( But today we learned that she is alive and in a vet!! Still sick, but I hope she'll be ok! :)
8- If you wonder, what did I wear for this post, you can find the brands above.. Kissss :*








  



13 yorum:

  1. çıtır çıtır maşallah :) çok güzelsin, gerçekten eteğin sana çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
  2. harika bir kombin olmuş, saat kolye ve eteğe bayıldım :) son foto çok şirin =)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ayy ne tatli olmussun sekerim :)) yerim seni

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. Farfield, Edacım güneşim ay sensin çıtır, esmer çıtır :) Çok teşekkür edeirm canım benim :)

    Rainbow Gatherer, çok teşekkür ederimm :)) Son fotoyu koymasam mı diye düşünüyordum, bu yorum iyi geldi :))

    Guzelgul, aaa çok teşekkür ederim, biri beni ısırdı :))

    YanıtlaSil
  5. Cok tatli olmussun bu etekle. Saat kolyeleri ben de seviyorum, aklindan gecenler de cok esprili olmus yine :)

    YanıtlaSil
  6. Aylin, çok teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuşsun canım çok beğendim:) eyelinerın da çok düzgün duruyo her yiğidin harcı değildir düzgün bir hat çekmek:)

    YanıtlaSil
  8. Blogdayaparımkariyerde, teşekkür ederim canımm :)) Eyeliner konusunda artık uzman oldum ya yıllardır süre süre :) 1 dk. da sürüyorum en fazla :))

    YanıtlaSil
  9. Etek cok seker ! saat kolyende sahane ! Citir kolej kizlari gibi bisey olmussun boyle ;)

    YanıtlaSil
  10. Stunning blog keep doing it!

    YanıtlaSil
  11. Lulu's Life, ayy çok teşekkür ederimm :)

    Clara Turbay, thank you honey!!

    YanıtlaSil
  12. Love your boots!

    xo,Cortnie
    http://stylelustpages.com

    YanıtlaSil
  13. Cortnie Elizabeth, thank you sweety!! :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...