11.12.2011

Hala Bir Stil Edinemediyseniz... :) - If You Still Haven't Your Own Style... :)


Eveeet sevgili okuyucularım... Stil stil dedim o kadar anlattım, burada ve burada detaylı olarak örneklerle açıkladım.. Ama siz halaaa;

1. "Olmuyor olmuyor yapamıyorum" diye üzülüyorsanız,
2. Şık bir kıyafet deyince aklınıza yukarıdaki gibi birşeylerin gelmesine engel olamıyorsanız :) 
3. "Aaa üstüme kahve giydim, altıma siyah giyemem şimdi olmaz" ya da "Aa mor kazakla, turuncu pantolon mu ne rüküş, çok cırttlaaak" gibi tabulardan kurtulamadıysanız,
4. Oxford ayakkabılar, ancak erkeklere yakışır diye düşünüyorsanız,
5. Çanta - ayakkabının aynı renk olması sizin için büyük bir önem arz ediyorsa,
6. Kışın şort giyilmez, dondurma yenmez kafasından kurtulamadıysanız,

Kusura bakmayın ama bu iş böyle olmaz.. Birilerinin size acilen el atması gerek.. O birileri de ben oluyorum sanırım, bu yazıyı yazmaya başladığıma göre aldım bu sorumluluğu artık.. :) O zaman şöyle yapıyoruz, olmuyorsa olmuyor, kendinizi zorlamayın, 3 5 tane basit kural anlatacağım, bunları ezberleyip sürekli uygularsanız, toplumun gözünde "Aaa kızın tarzı var valla, iyi giyiniyor gerçekten, çok havalı" sıfatlarına kolayca mazhar olursunuz :) Heyecanlandınız değil mi? E haydi başlayalım :)

İlk kuralımız geliyor... Sokakta yürürken mutlaka elinizde Starbucks logolu bir kahve olmalı... Çünkü o logo aslında içtiğiniz kahveyi değil sizi temsil ediyor.. Evet, işte bu yüzden yediğinize içtiğinize dikkat edin.. Bu markanın cam bardakları ya da termosları da var, olmadı onlardan alın evde yaptığınız çayı filan doldurun, ama sakın havanızdan ödün vermeyin! :) 


Louis Vuitton çanta havalı bir kızın olmazsa olmazı!! Çok pahalı olduğunu düşünüyorsanız korkmayın, Kapalıçarşı'da 300 TL ye çok benzerini bulabilirsiniz, kimse de anlamaz... Ama asıl olay bu çantayı taşıma şekli.. Zaten stil bir bütün, bir elinizde Starbucks kahveniz var, diğer elinizde cep telefonunuz var, e doğal olarak çantayı taşıyacak 3. bir el olmadığına göre dirsek içiniz bu vazifeyi üstlenecek.. :)


Mümkünse, annenizi ikna edin ve en miniğinden, bol tüylüsünden bir köpek alın ve pembe kıyafetlere, kurdelelere bürüyün.. He tasmayı hangi elle tutacağım diye sorduğunuzu duyuyorum :)) Tasmayı cep telefonunu tuttuğunuz elin bileğine geçireceksiniz... Bu sorunu da çözdüysek devam ediyorum.. :)


Ne yiyip içeceğimizi anladık da, hala ne giyeceğimizi bilmiyoruz diye homurdananları duyuyorum.. İşte bu kürk yelek sizin kurtarıcınız olacak.. İçine istediğinizi giyin nasıl olsa pek görünmeyecek.. Havanıza hava katacak.. :)


"Kürk yelek tamam daaa..." diyenler, siz cümlenizi tamamlamadan ben söyleyeyim, ayağınıza da taba rengi Ugg giyeceksiniz.. Başka renk olmaz.. Bakın hiç üşütmüyorum sizi, üstte kürk, altta Ugg, oh sıcacık.. :)


En en en önemli kurallardan biri.. Ten renginizin ne olduğu hiç fark etmez, SARIŞIN OLUN!! :) Kaş renginiz de sorun değil, kürk yelekle ne harika duracak onu düşünün... Sarışın kız, kafadan güzeldir, her ortamda dikkat çeker, arkadan gören bir tur döner yüzünü görmek ister mutlaka.. Siz siz olun, sözümü dinleyin, sarışın olun.. :)


Son olarak da, yaz kış güneş gözlüğünüzü eksik etmeyin, kapalı ortamlarda da takmaktan çekinmeyin, hele hele ahuyla badem arası gözleriniz yoksa hiç çıkarmayın.. Sarı saçlarınızı da biraz yüzünüze dökersiniz, güzel olmamak için hiçbir sebep kalmadı.. Eee artık hem güzel, hem havalı hem de çok tarz olduğunuza göre aşağıdaki açıklamayı okuduktan sonra dağılabiliriz evlere :)

DİKKAT!!! : Umarım yukarıda yazdıklarımı ciddiye alan bir okuyucum yoktur, çok üzülürüm :)) Bu post yüksek dozda eleştiri içeriyor gibi görünse de aslında sadece biraz eğlenelim diye yazıldı.. Zaten bütün bunları uygulayıp gezenler de bizi oldukça eğlendirmiyor mu? (Burada, içinizden "eveeet!" deyin lütfen! Yoksa yine üzülürüm.. ) :) Zaten yukarıdaki objelerin hepsini de severim, ayrı ayrı da kullanabilirim ancak bir arada kullanmak veya markaların arkasına saklanmak çok mantıksız, sizi sadece gülünç duruma düşürür :) 

Bu arada; Cher, yukarıdaki fotoğraftaki tuvaleti, -bilmiyorum gerçi bu elbise şuan bir tuvalet grubuna girer mi!!- giydiğinde 1988 yılında Oscar'ını alıyordu.. :) Moda böyle birşey işte.. İnsanı yıllar sonra ne hale sokuyor.. İşin garip yanı, en garipsediğimiz de 3 5 yıl sonra şimdi güldüğümüz şey, üstümüzde oluyor! Tek temennim Aslanbaşı saç kesiminin bir 60 70 yıl daha geri gelmemesi :) 

Moda sürekli bir devinim içerisinde, aslında bu durum sadece ekonomik döngünün, göz yanılgısının ve insan algısının ortak bir çalışmasının ürünü.. Bunun farkında olmak gerekiyor ki, sistemin içinde oradan oraya savrulan bir piyon olmayalım.. Bilinçli birer tüketici olalım, alışverişin dozunu kaçırmayalım.. :)

Yine de "Ama bu moda dünyası çok renkli, çok eğlenceli ve ondan uzak kalmak imkansız, o bizim için bir terapi" dediğinizi de duyuyorum çünkü benim de bir omzumdaki stil ikonu melek aynen böyle söylüyor.. :)) Aaa hatta sanırım bu blogu da benden çok, o yazıyorr!! :) O zaman ben kalemi tekrar ona bırakıyorum ve kaçıyorummm :) xoxo


You know that I told you how to be a stylish girl here and here.. But if you still have style problems, like:

1. If you think that "Oh, can't do that!! Fashion is not or me!! :(( ",
2. When somebody says to you "Think a fabolous red carpet dress", if you dream something like the dress above, worn by Cher in 1988 :)
3. If you have rules like "If I wear brown for top, I can't wear black as trousers",
4. If you think "Oh I can't wear a purple sweater with orange pants, it's too much!",
5. If you always want to have same colored shoes and bags..
6. If you still believe that "icecream and shorts are not for winter"...

Yes, you are not in a good situation.. :( And you must immediately  get help from somebody!! And yes, luck you!  it's me! :) It's so easy.. I'll tell you some rules, and then, everybody will think that how stylish and cool you are! :) Let's start!

I added all photos above.. Firstly, always have a Starbucks coffee cup on your hand.. It's so cool to do that, because the sign of the brand will represent you! Don't forget that and be careful about what you eat / drink.. :)

Have a iconic bag from one of the luxurious brands, like Louis Vuitton.. But you have to carry it on your bend. You already carry Starbucks coffee in your one hand, and the other hand is for you iphone, so you haven't got a third hand.. Thanks to the bend.. :)

Have a very small fluffy dog like Yorkshire Terrier.. And buy some pink clothes, bows for her.. Isn't it so sweet?? If you ask that which hand will hold the collar of dog.. It's easy.. The wrist of the hand which carries the mobile phone.. :)

Buy a fur waistcoat for yourself! It's so cool and warm.. It doesn't matter what you worn in it! :) Always cool..

If you ask that what can we wear with this fur, the answer is coming! Of course, Ugg!!! :) You'll never been catch cold with them.. Healty and stylish, ow yeah! :)))

The most important rule is "BE BLONDE!" It doesn't matter what is your skin tone, your brows' color.. Just be blonde.. Always charming and beautifull.. :)

Lastly, don't put away your sunglasses, even in winter, even in indoor :) It's a part of your style.. You can put it on your head at least.. Now, you're stylish, beautifull and so charming.. If everything is ok, we can go to our homes, after reading the writing below!!! :)

WARNING!!!! : I hope none of you think they're real!! :) If you think that, I'll be so sad.. :) Every piece above is really nice for me, but not suitable to use together!! If you do that, you'll look hilarius! :) I wrote that for just fun, not for critisising to somebody.. But I just want to remind you that don't be toy of the fashion endustry.. It's just an economic sector for order.. And it's just about our balk of eyes.. :) They're colloborating so good :) So, be clever when you buy someting :) Think that! But, I can hear that you say "Oh, but fashion world and shopping are colorful, funny and awesome!! Like a theraphy!!!" I know i know, because the style icon angel on my shoulder is also thinking in same way :) And I think this blog has being writing by her :)) So, I'm leaving the pencil of the blog to her!!! :) Kisses!!

40 yorum:

  1. bi an ha yazmıs bu kız dedim ya
    sok oldum
    moda stil kurbanı olmak ısteyenler muhakkak uygulamalı.
    bir kere ugg giymedım ne cırkın bı sey o oyle

    YanıtlaSil
  2. ahahahahahaah bu yorumu şakanın bittiği yerde yazıyorum koptuuuummm şimdi devam edicem.hafif inanır gibi olmuştum ama içimden diyodum hayır zümra bana sarışınn ol diyo olamaz diye ahahahaa :)))))

    YanıtlaSil
  3. cok guldum okurken;) moda kurbani olmayi onlemek icin ideal bir yazi olmus. ne kadar cok kisi okursa o kadar iyi olur!
    Cupcake tadinda bir pazar diliyorum!
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Kova kadınıyım ben, hahaha :)) ufak bir şaka yaptım sizeee :) Maksat biraz gülmek :) Ya bence Ugg hiç estetik birşey değil ama ister istemez insanın gözü alışıyor, bazılarına yakıştırıyor yani gözlerim :)

    Farfield, hahahahahh aaaa olur mu güneşimmm senden sarışının alası olur, çok tatlısın ya ben de yorumuna çok güldümmmm :)))

    Goncha goncha, bence dee :) Yayalım okumayana okutalım paylaşalım o zaman, hep birlikte gülelimm :)))

    YanıtlaSil
  5. hahaha harika bir post olmuş, çok eğlendim okurken! etrafta bu tip kızlardan o kadar çok var ki; hemen gözümün önünde canlandı bile :)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Gozumun onune onlarcasi geldi tasvirinin;)
    Cok haklisin, ayri ayri begendigimiz seyler, yerinde kullanildiginda hak ettigi guzellikte olacaklar.

    YanıtlaSil
  7. PD, hheheh çok teşekkür ederim :) Eğlendiğine çok sevindim.. Evet bunlardan çoook var, stil hatası!

    SvGLOVE, değil mi çoook var böyle kabus stilli kız :) Kesinlikle herşey dozunda ve ayarında güzel :)

    YanıtlaSil
  8. allah iyiliğini versin bölee bi şaşkınlıkla okudum sonuna kadar yaa:D iyi geldi masada malağa bağlamıştım silkelendim güldümde kendime geldim:) öptüm seni kova kızı:)

    YanıtlaSil
  9. Sarışın Mambaaa, teşekkür ederimmm :) İşe yaradığına sevindim :) Ama ben bir oğlak kızıyım :)))

    YanıtlaSil
  10. "Dikkat "kısmına gelene kadar çok şaşırdım,"ne diyor bu kız"diyorum :)

    çok hoş bir post olmuş,okurken çok eğlendim :)

    www.margunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Çok güldüm okurken; hele o saç ve gözlük kombinasyonuna bayıldım. Gözümün önünde canlandı resmen; eline sağlık.
    Tam adın gibi lunapark Queen sin sen :)))

    YanıtlaSil
  12. Buda benim dünyam:) hahahaha inandınız demek yaa :)) herhalde en stil sahibi olmayan moda bloggerı ödülünü alırdım bunu ciddi olarak yazsaydım, modanın ahududusu ya da bamyası filan olurdum :)

    Makyaj Cadısı, ay ne kadar güzel bir yorum bayıldımmmm :))) Çok tşekkür ederimm.. Çok mutu oldum, bğendiğine de çokkk sevindim :)

    YanıtlaSil
  13. Hahahaa eğlendim cidden akşam akşam iyi geldi :)) Starbucks dışında hiçbirini yapmıyorum neyse ki! Starbucks için de iş yerindeki kısacık öğle aralarına suçu atar kaçarım :)

    YanıtlaSil
  14. önerdiğin şeylerden bazılarının bendede olması özellikle minik köpek kısmı beni çok güldürdü... ama dediklerine kesinlikle katılıyorum.. moda olan her şeyin insanın üzerinde olması beni çok itiyor baştan aşağı trendy görünmekten çok bunu kendi tarzıyla harmanlayıp sunan insanları daha çok beğeniyorum! tarz da bu oluyor! unuttuğun bir şey onu da ben söyleyeceğim artık görmekten bıktım! şu iki kola takılan bileklik bilezik saat modası var ya ne olur onuda dozunda kullanının!:)))) http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Ben coook akilliyim yaaa, daha ilk maddeden anladim ti ye aldigini ; )) o gozle okudum ve de bazi bloggerlar alinacak simdi dedim icimden. Bir de butun o maddelerin birlikte kullanildigi bir kac resim koysaymissin super olurmus. Bu arada ben Cher in o giysisini chiclik degil ama unutulmazlik dalinda degerli bulurum. Kadinin da amaci hafizalara kazinmakti sanirim, Grace Kelly olmak degil ; ) Bence basarili da olmus ki bak halen postlarimiza konu olabiliyor : ) Guzel ve stilli bir hafta diliyorum hepimize canim : )

    YanıtlaSil
  16. Ay bayıldım ben bu yazıya :D Çok güldüm valla okurken, sağol^^ Ama bunları okurken direk aklıma okulum geldi, bizde bunlardan dolu ayol :D

    YanıtlaSil
  17. i love this post! so cute!

    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    YanıtlaSil
  18. Alışveriş cini, hehe olsun bunları ayrı ayrı yapınca çok da felaket şeyler olmadığını en iyi sen bilirsin :)Starbucks'sız olmaz amaa :))

    ESRA, kesinlikle katılıyorum, önemli olan kendinden birşey koyabilmek ortaya.. Kendine özgü olabilmek :) Bilezik - saat olayı beni henüz çok baymadı, ama buradan duyuralım o zaman abartmasın kimse :))

    Aylin at Lila Moonlight, Aylin aslında baktım öyle fotoğraf ama istediğim gibi bulamadım, sonra dedim kendim mi yapıp çeksem :) Ama sonra nette yayılır normal halim zannederler diye vazgeçtim :)) Ben bu yazdıklarımdan alınacak stilde bir blogger tanımıyorum neyse ki :)) Bence de haklısın Cher'in 88'deki halini hala bir şekilde konuşabiliyorsak, bu elbisenin bir değeri vardır yani :) Sana da iyi haftalarrr!!

    J.D. Teşekkür ederimmm :)) Ben devlet üniversitesinde okuduğum için çok sıkı temasta bulunmadım bu tiplerle ama özel okullarda oldukça yoğunlarmış sanırım, klon gibi :)

    Britt+Whit Thank you honey! :) Come back again!!

    YanıtlaSil
  19. aman Allahım birden şoklara girdim ben nasıl bir blog takip ediyorum diye, cunku daha yeni okumaya basladım!! :))) hahaha unsubscribe etmeyi dusunurken warning yazısıyla kendime geldim, harika olmuş :)
    p.s: Bu maddeleri sayarken etrafımda bu kalıba uyan ne cok arkadasım varmıs diye dusundum, kabus! :)

    YanıtlaSil
  20. Çiğdem, hahaha :))) Yalnız nasıl riskli bir şaka yapmışım ya az daha izleyicilerimi kaybedecekmişim ahahah :))) Neyse, sonuç güzel olsun :) Umarım herkes sonuna kadar okur diyorum :)) Evet sokakta o kadar çok var ki, ve büyük bir çoğunluk (çoğunlukla erkekler) bu kızların iyi giyindiğini havalı olduğunu filan zannediyor :)

    YanıtlaSil
  21. :))))) Daha iyi ozetlenemezdi diye dusunuyorum!! Ne kadar basmakalip bir hal almis kafamizdaki goruntuler.. Farkli bir seyler gormeye ac kaldik!

    YanıtlaSil
  22. merhaba, blogunuza ilk kez girip ilk olarak da bu yazıyı okumaya başlayınca önce bir afalladım... 'bu kız nasıl şık olunuru değil nasıl şebeğe dönülürü anlatıyor' dedim ama %50 ihtimalle dalga geçiyor da dedim... neyse sonunda rahatladım :)

    YanıtlaSil
  23. Fashion on Board, evet aynen :) Hem farkedelim hem de gülelim istedim :) Bu değişik bakış açılarını kazanmak için moda blogları gerçekten önemli bence, o kadar güzel projeler görüyorum ki, öyle değişik kombinler stiller, ilham almak açısından dergilerden bile daha işlevsel :) Çünkü uygulanabilir, hatta uygulanmış.. :)

    Selcen Yurtseveroğlu, Bloguma hoşgeldinnnn :)) Diyorum ya yukarıda da yazdım, riskli birşey yapmışım anlaşılan :) Heheh.. Olsun ama sonuçta rahatladık.. :)

    YanıtlaSil
  24. Vintage Process, Thank you !!

    YanıtlaSil
  25. aahahahaa akşamüstü iyi güldüm haaa:D valla starbucks dışında hiçbirini yapmayarak sığır grubuna giriyorum sanırım:P yalnız olmadıgıma, böyle düşünen ve nefes alan tek kadın olmadıgıma şükrediyor, geç de olsa bloguna gelmiş olmaktan mutluluk duydugumu belirtmek istiyorum. ha bide hoşgeldim öpücüğü gönderiyorum *.*

    YanıtlaSil
  26. Minikkuuuş :) Hoşgeldiin öpücüğü sana kocamaaan!! :* :* :* Heeep beklerim :) "Sığır sürümee..." Hahahahah :)))

    YanıtlaSil
  27. ben de ilk başta ciddiye alıp gözlerini açanlardanım :) burberry atkı lv çanta altına da ugg ya da burberry yağmur botu üçlüsünden her an kusabilirim okulumda artık sayamıyorum bile o kadar çok kişiye maruz kalıyorum bir günde:)

    YanıtlaSil
  28. Really great post, love all of your tips and advices ;)
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    YanıtlaSil
  29. Derya, aa ben nasıl atlamışım o Burberry atkı ve yağmur botlarını :) Ama tekrar söylüyorum hepsiii çok başarılı ve güzel ürünler.. Ama bunlara yapışık biçimde yaşamak ve hepsini bir arada kullanmak durumu umutsuzlaştırıyor :)) Bence özel üni.lerdeki bazı kızlara "make your own style" başlıklı dersler de verilmeli.. Para var stil yok :) (İyi giyinen azınlığı tenzih ediyorum)

    Fabrizia, welcome again sweety! I hope you understand those advices are just joke like you can see in warning part! :)) Kiss!!

    YanıtlaSil
  30. :))) yeleğin içine istediğinizi giyin nasıl olsa görünmez ve starbucks termosuna evdeki çayı koyun fikirlerine koptum:)) blogunu izlemeye aldım benm bloguma da beklerim:)

    YanıtlaSil
  31. Goncanın sepeti, ahahah :) Eğlenmene çok sevindim :) Teşekkür ederimmm

    YanıtlaSil
  32. hahahah iyi güldüm ya! :D güzel bi eleştiri yazısı olmuş :)
    bu anlattıklarının tamamını barındıran bi kadın canlandı hemen gözümde(günlük hayatta çok sık rastladığımız için,gözümde canlanması pek de zor olmadı tabii) gerçekten ürkünç görünüyorlar ya.korku filmi olarak izleyebiliriz kendilerini :)
    bu arada o en üstteki kıyafet nedir ya :D beterin beteri varmış gerçekten de :)

    YanıtlaSil
  33. Ürünler birbirinden güzeel =) Turkcelle aday olmuşuuuz çok tebrik ederiim ve blogumdaki tebrik için de ayrıca teşekkürleer =)

    Yeni yıl çekilişime bekleriim :)
    http://www.lovesfromfashion.com/2011/12/new-years-internatonal-giveaway.html

    YanıtlaSil
  34. Poliganum, bence korku değil de tam komedi :)) Evet yani bir daha birine rüküş derken daha dikkatli olucam ben de beterin beteri olabilir dediğin gibi :)

    YanıtlaSil
  35. Loves From Fashion, bak bak postu okumayanlar hemen de belli oluyor :) Bu ürünler geyik amaçlıydı yaa :/ Yine de teşekkür ederim, tebrik için de teşekkürler ayrıca :)

    YanıtlaSil
  36. Thank you so much for your beautiful message regarding my "5 Pieces to Wear this week". you are an amazing inspiration to me as well!

    ox Leslie

    YanıtlaSil
  37. Leslie, thank you so much! I really love your blog :) Kiss!

    YanıtlaSil
  38. starbucks başta olmasaydı anlamazdım belki ama :)) bloğunuza ilk kez girmeme rağmen, kimse böyle bir öneride bulunmaz deyip ciddi olmadığını anladım :)) çok eğlenceli buldum bloğunuzu :))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...