24.12.2011

In love with Cashmere in Love ♥


Geçtiğimiz cumartesi yumuşacık sıcacık ve yepyeni bir markanın lansmanındaydık. Cashmere in Love.. Markanın yaratıcısı ve tasarımcısı Esra Bezek, güleryüzüyle karşıladı bizleri.. Gerçekten çok yetenekli biri, tasarımlar oldukça farklı ve hepsi "beni al!" diyor. Bu tasarımlar konuşuyor! :) Fotoğraflarla sohbete devam... 


Gördüğünüz gibi, kaşmir, ipek - kaşmir karışımları, kürkler.. Bunların zevkli birliktelikleri, farklı kesimler.. Ben çok sevdim, o kadar sıcak ve yumuşaklar ki dokunmadan edemedim :)


Markanın zevki, ofise de yansımış.. İndirim etiketleri minik yeşil çam ağaçlarından oluşuyor, etrafta kırmızı meyveli yılbaşı çiçekleri, gerçekten ilham veren bir moodboard, süper bir kütüphane.. Orada yaşayabilirdim :)


Sevgili Burcu Uğurtaş'ın markası Buja Jewels de o gün güzel tasarımlarını bizlerle paylaştı. Özellikle kare formunda yüzüklere bayıldım, yukarıda da gördüğünüz gibi denemeden edemedim :) Buja'ya buradan ulaşabilirsiniz...


Buja'nın tasarımcısı Burcu Uğurtaş çok tatlı sohbet ve sıcak birisi.. Değişik de bir hikayesi var.. Bu markayı takip etmeniz gerek kesinlikle :)


Ben lezzetli ikramlarla ilgilenirken fotoğraf makinesini kapan kardeşim Bebek'ten bu harika kareyi yakalamış.. Cashmere in Love o kadar güzel bir yerde konumlanmış ki.. Ben boşuna demiyorum, orada yaşayabilirim diye :) 


Dekorasyondan ve ikramlardan bir potpori sunuyorum sizlere :) Peynir ve üzümden yapılmış çam ağacına, yılbaşı dekoruyla süslü brownielere bayıldık, bayıldık, bayıldık :)


Alışveriş Cini ve elindeki Andy Warhol'dan Shoes, Shoes, Shoes.. :) Çok tatlı değil mi? Kitabı da çok sevdik, mottoları not almaya başladık :)



Böyle bir kardeşiniz olunca, ister istemez fotoğraflama içgüdünüz harekete geçiyor :) Dağcan.. The Hearthrob!! :)


Cindrella Gamze'nin üzerindeki bu muhteşem elbise de Cashmere in Love'dan.. Ve benim üzerimdeki bordo yelek de.. Deri cep detayları süper.. Aşağıda daha detaylı görünüyor aslında :) Bu arada bu odaya da bayıldım, ideal bir çalışma odası.. Kiminse çok şanslı... :)


Fotoğraflar için Heartrob Dağcan'a çok teşekkürler! :)
Son olarak sıradaaa... Ne giymişim? :)

Shirt & Bracelets & Earrings / Gömlek & Bileklikler & Küpeler : H&M
Shorts / Şort : Herry
 Boots / Çizme : Yeşil
Necklace / Kolye : Accessorize

Last Saturday I was in Cashmere in Love's happy hour.. I found chance to meet talented designer and owner of the brand, Esra Bezek... Cashmere in Love is a new brand with its very soft and good qualificated materials and designs.. I loved all of them! :) And there was Burcu Ugurtas who designs Buja Jewellery and her designs were awesome! I tried them and I loved mostly square shaped rings.. As you see there were so delicious treats and the office is really nice decorated, so inspring place :) And İt was nice to have chat with Cindrella Under The Umbrella and Alisveris Cini.. Thanks to Dağcan, my sweet hearthrob brother for photos :) You can find all the items I had worn above.. My waist is from Cashmere in Love and Gamze's purple dress is from Cashmere in Love too.. So, I'm really in love with Cashmere in Love :)



21 yorum:

  1. Ama şuan çok duygulandım :) senin fotoğraflarını çekmek benim için zevk "ablaların en güzeli" ;)

    YanıtlaSil
  2. Yerim seni yerim :))) Asıl ben Şanslı :)) :* :*

    YanıtlaSil
  3. oğlumaa bir kardeş istiyorum, ne kadar tatlısınız yaa, aranızdaki o muhteşem bağ hiç kopmaz inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Darkolivee, ne güzel yazmışsınız :) İnş.. :) Sizin de oğlunuzun çok tatlı bir kardeşi olur umarım!

    Cmisch, yeap, thanx :))

    YanıtlaSil
  5. ay o yekele şortun ne güzel tamamlamış birbirini ,mamalarıda götürmüşsünüz oooh yarasın:D

    YanıtlaSil
  6. Mamba, hahahaha teşekkürlerrr :)))

    YanıtlaSil
  7. gerçekten güzel bir markaymış..

    YanıtlaSil
  8. Blogunu cok cok begendim. Sahane samimi soyluyorum. Buja takilarinada ayrica bayildim, ozellikle basparmaktaki takili olan yuzugun yesilimsi rengine bayildim!

    YanıtlaSil
  9. Buket, bence de :)
    Serap, çoook tşekkür ederim, beğenmene çok sevindim.. Ben Buja'daki bütün yüzüklere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. çok isterdim orda olmayı ama öyle bir trafik vardi kı gelemedik:( kırmızı ruj çok yakışıyr buarada!;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. blogun süper.. ben de seni izliyorum artik !! bir yeni izleyici daha kazandin =)
    harika görünüyosunuz hepiniz !! saclarin cook güzel !!

    YanıtlaSil
  12. Ne guzel bir tanitim olmus. Kasmir i cok severim zaten, Bebek e gidince ugruycam yine, baya oldu gitmeyeli magazalarina. Takilar da cok guzel, ama senin o harika ellerinde bir baska guzel duruyorlar : )

    YanıtlaSil
  13. takıları bende çok sevdim gerçekten süperler :)

    YanıtlaSil
  14. ESRA hadi ya gelseydin tanışırdık bak :) Teşekkür ederimm bu kış kırmızı ruju daha önceki yıllardan çok daha fazla kullanıyorum nedense :)

    Wants more fashion, yupiiiiea çok sevindim :))) Çokkkkk teşekkür ederim canım :)

    Aylin at Lila Moonlight, evet çok güzellerdi Aylin ya, keşke sen de olsaydın den gelemedik hiç seninle :) Ayrıca çok teşekkür ederim ^^

    Sema, ben de ben de :) Baya sevdim...

    YanıtlaSil
  15. bnm nasıl olmuşta gözümden kaçmış bu blog :)

    hemen takip ediyorumm

    sevgilerr

    YanıtlaSil
  16. Trendydolap, hoşgeldiiin :) Ben de senin blogunu sık sık ziyaret ediyorum canım çok tşekkür ederim, hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  17. muhteşem lansman :) senin kombini de es geçmemek lazım. çok güzel görünüyorsun :)
    ziyaretin için teşekkür ederim. sevgiyle..

    YanıtlaSil
  18. Esotron, asıl ben teşekkür ederim, yine beklerim :) Öpüyorum!!

    YanıtlaSil
  19. çok güzel bir gün olmuş =)

    YanıtlaSil
  20. kareler güzel anlatimlar güzel daha ne olsun :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...