10.12.2011

İstanbul Barosu'nun Trendy 2012 Ajandaları - 2012's Trendy Agendas from İstanbul Bar


Bloguma elimden geldiğince mesai ayırsam da, asıl mesleğimin avukatlık olduğunu bazılarınız biliyor, bazılarınız belki şimdi öğreniyor.. :) Birbirinden oldukça farklı alanlar değil mi? Benim de odağım ikiye bölünmüş durumda.. Akşamları ve haftasonları blog üzerine projeler, fikirler, lansmanlar, davetler, fotoğraf editlemeleri ve post hazırlamalar... Gündüz ise duruşmalar, dilekçeler, dosyalar, mahkemeler ve icra daireleri arasında dağılan yorucu bir süreç... Bu ara ruhsatı bekliyorum.. :) Bu iki alanı uzlaştırmak pek kolay olmuyor ama bakın sizinle ne paylaşacağım :) İstanbul Barosu, pek değerli avukatları için 2012 ajandalarını hazırlamış, hem de renk renk.. E ben de haliyle kendiminkini seçmeden önce size danışayım dedim, hangi rengi alayım? Sizce hangisi bu sezon daha trend?? :))))


I am a fashion blogger but maybe you know that my real job is being a lawyer.. Some of them already know and some of them is learning now :) I can hear you think about how different topics they are.. Yes.. During the weekdays my whole energy is for files, cases, hearings, petitions and bar... But at weekends and nights of weekdays my energy works for blogging, writing, launches, invites and projects for blog.. It's really not easy to working for each other at the same time.. But I found something to show you! It's about both of them :) İstanbul's Bar has prepared 2012 Agendas for lawyers.. They're really colorfull and so vintage/chic :) So, help me! Which is more stylish? Which one should I choose?? :))))

20 yorum:

  1. Öncelikle profilinde yağan kar a bayıldım :) 2.si sen 3 e ayrılıyosun bide "jun'un" var [alınırımmmm] . 3. sü we <3 you junny...

    YanıtlaSil
  2. buraya da yazayım :) sarısı mükemmel mutlaka sarı al şekerim.

    YanıtlaSil
  3. Dağcan, öncelikle yorumuna bayıldım :) 2.si seni yerim :) 3.sü I <3 you too! 4.sü, ee hangisini alayım :))

    Gözde, değerlendirmeye alıyorum :)

    Süslü ve pembe dünyam, hmmm ben de sarıyı çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  4. bence de sarı ama kahverengiyse güzel değilse rengi kırmızı :))

    YanıtlaSil
  5. Farfield, ben de sarıyı çok beğendim ama yakından görünce biraz hayalkırıklığı oldu, açık kahverengi gibi bir renk, böyle hardal tonu olsaydı asla kaçırmazdım.. Bende yeşil ile kırmızı arasındayım şimdi :)

    YanıtlaSil
  6. Yesilini aldim ben de

    YanıtlaSil
  7. Adsız, yeşili de çok cool :) Zaten yılbaşı yaklaşıyor yeşile kırmızıya ayrı bir hassasiyetim var :))

    YanıtlaSil
  8. ya sarı ya kırmızı dicektim ama sarıyı görmüş beğenmemişsin, o altın yazılar en çok kırmızıya yakışıyor stil sahibi avukat, bilesin ;)

    YanıtlaSil
  9. What's Next :) Ne güzel bir yorum o öyleee :)) Evet kırmızıya karşı sıcak hissediyorummmm :)

    YanıtlaSil
  10. sarı al sarı
    değişik duruyo
    diğerleri klasık eskı kıtap gibi

    YanıtlaSil
  11. Kova kadınıyım ben, ama sarı, sarı değildi :( Keşke olsaydı.. Böyle kremsi bir kahve, üzerinde de daha koyu kahve lekeler var böyle.. Dede işiydi biraz..

    YanıtlaSil
  12. Sezon moda renklerini de dikkate alarak hardal diyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Cinimmm :) Ben de bu fotoğrafı görünce çok heves ettim hardala :) Ancak o hardal çıkmadı maalesef.. :( Ben de hayalkırıklığı içinde geri döndüm... Seçimi sizlere bıraktım.. Onu hiç de sarıya çalmayan bir uçuk kahve gibi değerlendiriniz :))

    YanıtlaSil
  14. sarı kötüymüş madem o zaman kırmızı olsun:D avukat hanım sın demek sen kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi yaa:D

    YanıtlaSil
  15. Sarışın Mamba, evet ya şaşırdın değil mi? :)) Bakalım yakında alıp göstereceğim blogda hangisini seçtiğimi :)

    YanıtlaSil
  16. ben bu sene kırmızı aldım :)

    Canan

    YanıtlaSil
  17. Canan, sanırım ben de kırmızı alacağımmm :)

    YanıtlaSil
  18. sari veya kirmizi olanlara bayildim,cok tatlilar:))


    http://fashionbong.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...