13.12.2011

Let The Sunshine In...


Hava durumunun psikolojim üzerindeki etkisi çok büyük.. Kış günlerinin gri, bulutlu, yağmurlu, çamurlu olanını hiç sevmem, içim kararır, enerjim düşer hemen.. Soğukluğunu da geçtim yani, yeter ki içimi açsın başka bir şey istemem :) Nasıl bir Oğlak burcuysam...

Genelde insanların doğduğu ayın mevsimine ait olduğu söylenir ama bende durum biraz karışmış sanırım :) Ocak ayında doğup yaza bayılan, kendini yazın daha güzel ve daha mutlu hisseden bir Oğlak Burcu pek duymazsınız :) Zaten geçen baktım da yükselen burcum İkizler'miş.. Bir okudum, kendimi çok daha yakın hissettim, meğer İkizler'miş benim gerçek ruhum.. Aslında burçlara da çok fazla inanmam, günlük yorumları filan takip etmem öyle, ama sohbetini severim,.. :) Yoksa insanları 12 gruba ayırmak çok da mantıklı değil.. Siz inanır mısınız burçlara ya da taşır mısınız özelliklerini burcunuzun?

Bu fotoğraflar da birkaç hafta önce güneşli ve soğuk bir günde çekildi. Pastel renkleri buluşturdum bu stil için, pudra, krem, gri ve nane yeşili... Biz çekerken çook eğlendik, nasıl buldunuzz?? :)

Mont: Mango
Kazak: Pull&Bear
Küpeler: Forever New
Jean: Stradivarius
Çizmeler: Nine West
Çanta: Aldo


I love winter days with sun.. It doesn't matter how cold it is but I just need sunshine.. The weather effects my mood so much.. I really hate gray, dark and cloudy sky.. I feel better in summer, I feel more beautifull and happier..  What kind of Capricorn girl I am!?

Do you think that your astrological sign effects your character? Somebody say that, people belong to month which they were born.. It's not for me of course.. I was born in January, but I'm not a kind winter girl.. Never.. Two weeks ago I learned that my ascending sign is Gemini.. And when I red it, I found myself! :) Actually, I don't believe those signs too much, but it's funny to have chat about them.. :) Do you believe them? 

I have taken these photos a couple weeks ago in a cold and sunny day. I made a style with pastel colours.. Pink, gray, cream and mint green.. We had so much fun while we were taking, how did you find them?? :)

Coat: Mango
Jumper: Pull&Bear
Earrings: Forever New
Jean: Stradivarius
Boots: Nine West
Bag: Aldo
























21 yorum:

  1. KAZAĞINA BAYILDIM ŞEKERİM HARİKASIN...

    http://eatcinemashoppingbypg.wordpress.com

    YanıtlaSil
  2. hehe bende oğlak burcuyum ve kış aylarından,soğuktan nefret ederim=)) sadece doğduğum günü seviyorum:P ben burçlara inanan taraftayım yalan yok bi yerde görsem dinlerim ama buna dikkat edin şunu yapın bunu yapınlarada uymam=) sadece lafta dinlerim=) burcumun özelliklerini taşıdığım söylenemez pek ama taşıyorumdur mutlaka,yükselenime daha bi sadığım sanırım ben yükselenim aslan =) yine çok tatlı olmuşsun sen=))küpelerini ayrı bi sevdim...çok öpüyorum tatlım

    YanıtlaSil
  3. Kazak çok güzelmiş. Bu arada siman bana hep eski türk filmlerindeki kadınları anımsatıyor özellikle siyah beyaz fotoğraflarında neden bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. En çok montunu sevdim (sanırım eşim mangoda çalıştığı için torpil geçiyorum:))Diğerleri de çok cici sen de harika görünüyorsun canımcım öpüyorum:))

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuşsun kışa inat en açık renkleri giydiğinde modu değişiyr insanın;) senin doğum günün yaklaşıyr olmalı ozaman oğlaksan;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Aslı, teşekkür ederim :) Eski Türk filmimizde pek çirkin kadın yok çok şükür :) Nostaljik bir yorum hoşuma gitti, teşekkür ederim :))

    Şirince tatlar, teşekkür ederimmm :) ooo Mango'da çalışan bir eş.. Şanslısnız valla :)

    ESRA, evet nedense insanlar garipsiyor ama ben kışın açık renk giymeyi çok seviyorum :) Eveeet doğumgünüm de yaklaşıyor.. 13 Ocak :)

    YanıtlaSil
  7. Eatcinemashoppingbypj, teşekkür ederimmm :)

    Sunshine, desene aynı kafadanız burçlar konusunda :) Çok teşekkür ederim, öpüyorum!! :)

    YanıtlaSil
  8. You look soooo cute dear!
    Great blog! Following! Follow back? <3

    YanıtlaSil
  9. bende ikizlerim hemde en koyusundan:D senin gibi zıp zıp zıplayan kıslarıda cok severimm hehee:) ojelerin rengi süper ama tırnakların minicik kesilmiş olsa daha güzel olurduu:P öptüm cicim:9

    YanıtlaSil
  10. Marella, thank you so much honey! Of course following back.. :)

    Sarışın Mamba, ooo yarı burçdaş sayılırız desene :) Evet haklısın, biraz uzamışlar burada :) Bir de genel yapısı uzun, azıcık uzasa epey uzamış gibi duruyor :) Daha dikkat etmeliyim :))) Öptümmm :)

    YanıtlaSil
  11. Sıcacık olmuş bu fotolar, ayrıca yüz hatların çok güzel makyaj odaklı postlar da yapmalısın bence:)

    YanıtlaSil
  12. Bu kalın örgü kazakları daha bir sevmeye başladım. Kazağının rengi çok hoş, saç rengine yakışmış

    YanıtlaSil
  13. guler yuzle birlesince nefis olmus :)

    YanıtlaSil
  14. Alışveriş Danışmanı, teşekkür ederimm :) En tatlı yorum ödülü :)) Söylediğini dikkate alacağımm ;)

    Pinky Fashion, ben de çok seviyorum sıcacık ve rahatlar, çok teşekkür ederim :)

    Cerenim.com Ayy çok teşekkür ederim, siz böyle yazdıkça ben heeeep gülerim :)

    YanıtlaSil
  15. cok spor cok guzel bir kombin!
    hele pastel Cupcake kazagina bayildim;)

    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Goncha Goncha, çok teşekkür ederim :) Evet değil mi, çok Cupcake :)

    YanıtlaSil
  17. Ne guzel gulmussun, zipladigin resim de cok tatli. Ucuk pembe kazagin cok yakismis : )

    YanıtlaSil
  18. Aylin at Lila Moonlight, teşekkür ederimm Aylin :) Zıplamaktan toprağı delik deşik ettim :))

    YanıtlaSil
  19. Lovely sweater ! Love xx






    mfashionmyobsession.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. This here is good to learn. I am just sure this write-up could be of helpful use to people,
    it's a perfectly nice posting on "Let The Sunshine In...".
    My webpage :: natural male enhancement

    YanıtlaSil
  21. My family always say that I am wasting my time
    here at net, except I know I am getting familiarity daily by
    reading thes pleasant content.
    Here is my web-site ; penis enlargement

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...