7.12.2011

MAC.MAC.MAC.


Bu devirde her genç kızın rüyalarını süsleyen, wishlistlerine baş tacı olan şeylerin başında kuşkusuz MAC makyaj fırçaları gelir :) Artık masallardaki beyaz atlı prensler yerlerini bu fırçalara bırakıyor! Ben de MAC'in yılbaşına özel hazırladığı limited edition fırça kolleksiyonları sayesinde rüyalarımı gerçekleştirdim. Neredeyse 3 fırça fiyatına tam 9 fırça sahibi oldum diyerek, sizleri çekmiş olduğum fotoğraflarla ve yorumlarımla baş başa bırakıyorum :))


MAC, yılbaşına özel 4 farklı fırça seti hazırlamış. Fırçalar, çok füturistik şeffaf plastik makyaj çantaları içinde, makyaj çantalarının fermuar ucu çokkk şık :) Bu makyaj çantaları ise yukarıda gördüğünüz göz alan gümüş yılbaşı paketlerinin içinde.. 


Evet 4 farklı set vardı dedim, ama hem fiyat hem de işlevsellik olarak ben 2 seti tercih ettim. Bir tanesi yukarıda gördüğünüz set.. Fondöten, pudra, krem allık ve toz/krem olmak üzere ayrı ayrı far uygulamalarına özel fırçalardan oluşuyor.


Diğeri ise allık, yüz gölgelendirme, kapatıcı, far ve göz altı / dudak fırçalarından oluşuyor.. Beyaz beyaz tam da kartopu :) Bu setlerdeki fırçaların özelliği, kıl yapılarının ve boyutlarının orjinalleriyle tamamen aynı olması fakat saplarının daha kısa olması.. Önemli olan fırçanın işlevi diyoruz, ayrıca düz siyah yerine, şeffaf simli dekoratif saplar çok daha tatlı, çanta da taşımak için de çok ideal :)


Diğer iki seti ise yukarıda görüyorsunuz, bu setlerin her birinin fiyatı 125 TL. Ama normalde fırçalardan sadece bir tanesinin ortalama fiyatı 90 TL. Siz bu postu okumayı bitirdikten sonra oturun ne kadar kar var hesaplayın bakalım :) Yukarıdaki setlerden Wonder woman serisine ait olan fondöten pudra ve kapatıcı fırçasından oluşuyor, oldukça işlevsel ve çok dekoratif, süper eğlenceli, tavsiye ederim! Diğer set ise benim aldığım iki setin karışımı gibi, ben o yüzden tercih etmedim :) 


Çantanın fermuarının ucu, fırçaların saplarına çok benziyor ve çok tatlı :) Ancaaaak fırçaların torbasının üzerinde yazan "Made in China" ifadesi biraz kötü hissettiriyor, sen de mi MAC diye düşünmekten bir an kendimi alamasam da, bu fırçaları 10 yıldır kullanan insanları tanıdığım için içim çok rahat, süper bir yatırım yaptığımı düşünüyorum :)


Elbette MAC'e giderken amacım, bu süper fırça setlerini almak değildi.. Ben aslında biten concealerımdan almak niyetindeydim. Bu minik yuvarlak şey olmazsa göz altlarım pek mutsuz oluyor sevgili okuyucularım :) Ama minik dediğime bakmayın, önceki 1,5 yılda ancak bitti :) Ki ben her gün kullanıyorum.. Kesinlikle değer..


Yukarıda gördüğünüz bronz ve ametist renklerdeki toz farlar ise çoook şeker mağaza müdürünün hediyesi sample lar.. :) Gözüme kestirdiğim renkleri fark etmiş olacak ki, hemen minik kavanozlara boşaltıp hediye etti bana :) Kullanmak için sabırsızlanıyorumm! Bu arada, fırça setleri sınırlı üretim ve stoklarla sınırlı.. Capacity MAC'de 3'er 4'er tane kalmıştı her setten.. Wonder woman'ı göremedim ama.. Bu fırsat kesinlikle kaçmaz, yılbaşında kendime ne alsam ya da aldırsam diye düşünenler varsaaa... Daha fazla düşünmenize gerek kalmadı :) Görüşmek üzereee!! :)


This weekend I found a perfect christmas gift for myself! I always wanted to have MAC make up brushes but they were always so expensive.. But they had made a christmas brush set for this year! It's in a transparent futuristic plastic make bag, and it's in a great silver present box. There are 4 different brush sets, but I just bought 2 of them.. 3rd one is mix f 1 and 2.. And 4th one is from Wonder Woman collection! And it's so funny decorated and has foundation, powder and concealer brushes.. Advice you all!! Each set is $48 and you know how much one of the brushes :) So, let's start to calculate :)) Actually, I went to MAC for buying a new concealer after my finished MAC one.. So I also did it.. And after those shopping,   so sweet manager of the shop gifted me these powder pigment eye shadows.. I chose amethyst and bronze ones :) So, if you are thinking about a christmas present for yourself, don't think any more! :) For young girls, new dream is MAC brush! Not a prince with a white horse! Somebody has to change the fairytales!! :) See you soon... :)

22 yorum:

  1. canim güle güle kullan, cok güzel görünüyorlar! Bencede Mac´in fircalari süper, ama insan kullanmadan anlamiyor, kullananda birdaha vazgecmiyor zaten ; )

    YanıtlaSil
  2. Viva, çok teşekkür ederim canım :) Kesinlikle bu fırçalar evladiyelik :)Ve kusursuz profesyonel makyajın olmazsa olmazı...

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan fıstık...aynı kapaticidan ben de kullanıyorum ve cok memnunum...su Çin de üretilme ısı beni delirtiyor.her şey Çin ya her şey.fircalarim cok eskidiler cok benim de gitmem lazım fiyatlar Nasıl.far ve allik önemli benim icin...öptüm;)

    YanıtlaSil
  4. Gule Gule kullan canim. Cok chic bir firca seti, benim de ii bir firca setine ihtiyacim var aslinda, bir bakayim : )

    YanıtlaSil
  5. Coco Jelly, teşekkür ederim :) evet Çin sinir bozuyor ancak piyasadaki en kaliteli ve dayanıklı fırçalar MAC'de.. Ve fırça gerçekten evladiyelik birşey.. İyi bakılırsa, düzenli temizlenir ve doğru kullanılırsa 10 yıl ömrü var.. O yüzden kesinlikle tavsiye ediyorum, her fırça setinin fiyatı 125 TL, allık ve pudra fiyatları 50 60 TL arasında diye hatırlıyorum, farlar da 45 TL civarı olması gerek.. Ben de öptüm ;)

    Aylin at Lila Moonlight,çok teşekkür ederim canım :)İhtiyacın varsa kaçırma kesinlikle.. Böyle fırsat bir daha zor...

    YanıtlaSil
  6. gule gule kullan! ne kadar Cupcake bu fircalar;)

    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Goncha goncha, teşekkür ederimmm =) Gerçekten çok cupcakeler :)))

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan çok ciciler:) Fırçallar gerçekten herkeste olması gerekenlerden

    YanıtlaSil
  9. Madam B Fashion, çok teşekkür ederim canım :) Kesinlikle her genç kızın ayali, her eve lazım :)))

    YanıtlaSil
  10. cok iyimiş fiyatı ya.
    seti 90 sasırdım bu kdr ucuza beklemyıodum :)

    YanıtlaSil
  11. Kova kadınıııı! :) Yanlış anlaışılma olmasın! Seti 90 TL değil, seti 125 TL.. Normalde almaya kalksan bir fırçanın ortalama fiyatı 90 TL civarında dedim ben :)

    YanıtlaSil
  12. ben yanlış okumusum :) mama bir sey var uzerınde made ın chına yazması da sasırtıcı :)

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten çok güzel bir yılbaşı hediyesi olmuş mac'ten bu set :) ben fırça çok kullanmıyorum ama vakti zamanına cildim çok kötü iken bir kapatıcı fondoten bir de fırça almıştım cidden fırça inanılmaz pahalı gelmişti böyle olunca çok mantıklı ve karlı bir alışveriş oluyor, güle güle kullan canım ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  14. Harika! Güle güle kullan! En yakin zamanda yine bir MAC magazasina ugrayip, fircalari almaliyim!

    Selamlar,
    Aylin

    aylinsdiary.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Kova kadınıyım ben, evet işte made in china kısmı da var işin :)MAC bile olsa...

    Be Twin Us, çok teşekkür ederim canım :) İhityacın varsa kesinlikle kaçırma sen de.. Fırça ile uygulanan makyaj kesinlikle farklı sonuç veriyor..

    Aylin, teşekkürler!! :) Ama elini çabuk tut, çok hızlı tükeniyor, benim yanımda bile alanlar oldu..

    YanıtlaSil
  16. Ah bayildim ben bu fircalaraa...gule gule kullan cnm


    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Zeys, çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  18. Bu postuna dun yorum yazmistim ama gozukmuyooo :(( acaba spam mi oldu ki ! :(

    Neyse, Mac kullaniyorum bende her akli basinda genc kiz gibi ama bu yeni yil fircalari sahane.. Anneme yeni yil hediyesi olarak siparis edildi :))) Tesekkurler fikir icin xxx

    YanıtlaSil
  19. Lulu's Life, aa bana yorum ulaşmadı senden.. Spam olarak da yok :( Neyse, sen hemen telafi ettin :) Çok teşekkür ederim, yardımcı olabildiğime sevindim hehe :)

    YanıtlaSil
  20. Mac in bu limited edition fırçaları fabrikasyon o nedenle 3 fırça fiyatına 9 fiyat alabiliyorsunuz. Ama normalde satılan fırçaları el yapımı olduğu için bu sınırlı üretimlerden daha pahalıdır. Made in China yazması çok normal bu nedenle...

    YanıtlaSil
  21. Mac in bu limited edition fırçaları fabrikasyon o nedenle 3 fırça fiyatına 9 fiyat alabiliyorsunuz. Ama normalde satılan fırçaları el yapımı olduğu için bu sınırlı üretimlerden daha pahalıdır. Made in China yazması çok normal bu nedenle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler açıklama için :) Fırçaları hala kullanıyorum oldukça memnunum, arada tüy dökme yapıyorlar sadece..

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...