21.12.2011

New Year Gift Guide for 2012

Christmas Gift Guide 2012


Yılbaşına neredeyse 1 hafta kaldı!! Sokaklarda, vitrinlerde, mağazalarda kısacası her yerde süsler ışıl ışıl, onları görüp de heyecanlanmamak elde değil :) Benimde kafamda kabarık bir wishlist var 2012'ye özel.. Ama kendi wishlist'imi paylaşmak yerine, kızlara özel hediye seçenekleri listesi hazırlamak daha faydalı olur diye düşündüm. Birine hediye almak her zaman zordur, en yakınındaki biri de olsa, uzak da olsa.. Hatta çok yakın olmadığın birine hediye almak çoğu zaman daha kolay olur :) Bu liste, bir kız arkadaşa, ablaya, anneye, teyzeye, kız kardeşe alınabilecek, fiyatları da uçuk olmayan hediye seçenekleri içeriyor. Hatta en başta kendinize! :) Aralık ayında genelde alışveriş dozunu kaçırırım, bahanem de hep "kendime yılbaşı hediyesi alıyorum aa ne var yani!" olur.. :) Ama ben yılbaşı hediyesinin çok pahalısına karşıyım, önemli olan o paketi açmak, yılbaşı sürprizini yaşamak, merak etmek, mutlu olmak ve mutlu etmek.. :) O zaman bu post, yılbaşı çekilişinde en alakasız kişiyi çekip ne alacağını şaşıran okuyucuya gelsin! :) 

1- Öncelikle buradaki bütün hediyeleri tek tek seçtim, bana herhangi biri bile gelse mutlu olurum :) Bu toz pembe çanta çok şeker, krem, bej, vizon, bordo.. Birçok renge de çok yakışır..

2 & 3- Bu güzel çam ağacı ve kardan adam görünümlü mumlar klasik ve süper hediyeler :) Yakmaya kıyamam..

4- Kitap her zaman güzel bir hediyedir. Sevgili arkadaşın ilgi alanına göre çok şık seçenekler mevcut, moda olur, cupcake yapımı olur, ilişkiler üzerine olur.. :) Dekoratif olarak da çok tatlı..

5- Chanel'in yeni ojeleri süper.. Bu, yakın bir kız arkadaşa ya da kız kardeşe süper hediye :)

6- Yeni bir yıl, yeni bir takvim, yapılacak yeni işler demek.. Yeni bir ajanda olmazsa olmaz! Hem de en canlı en tatlı renginden.. Sonuçta her gün elimizde olacak bir şey, içimizi açmak zorunda, başka yolu yok :)

7- Bir kutu makarona da eminim kimse hayır diyemez :) 

8- Ben gerçek bir kupa hastasıyım, her gittiğim yerden çeşit çeşit alırım, gözüm gibi bakarım, şimdiden koyacak yer bulamıyorum, koleksiyon baya genişledi, annem kızmaya başlıyor :) Yılbaşına özgü desenleri olan esprili bir mug da bence süper bir hediye :) "Gimme more sugar" da çok hoşuma gitti, yaramaz kupa! Diyeti bozdurur :)

9- Klasik görünümlü, uzun yıllar kullanılacak, kullanıldıkça da sizi hatırlatacak küpeler güzel bir seçim olabilir..

10- Zumreed kulaklıklar çok çekici değil mi.. Yeni yıl müziksiz olmaz! :) Bywonderland'dan  renk renk temin edebilirsiniz..

11- Güzel bir bordo ruj.. Arkadaşınız çok şanslıymış, bu yıl çok çekici olacak :)

12- Yılbaşına özel renk ve desenlerde örgü çoraplar da arkadaşın ayaklarını sıcacık tutacak :) 


There is almost one week to New Year! All windows, shops and streets are shiningg with Christmas decorations. Not possible to keeping calm :) So, I have a 2012 wishlist in my mind, but instead of sharing  that with you, I prefer to prepare a unexpensive gift list for a girl.. It's always hard to choose a gift for somebody.. This list is for your mother, sister, aunt, best friend or a girl friend.. Bu especially for you! :) I always shop more in December.. And my blind excuse is always "But, it's a New Year gift for mee!!" :) I don't like too much expensive Christmas gifts.. The most important thing is opening the gift box, being excited for new year, being happy and making happy.. :) So, this post is for a reader who picked an unexpected girl in Christmas Draw! :)

1- Firstly, I picked all the gifts above, so I would be happy if I take some of them as a gift :) This light pink bag is so sweet.. I will look perfect with cream, beige, burgundy or mink...
2 & 3- This beautiful pine tree and snowman figured candles are very nice gift options..
4- The books are always good presents. It depends on friend's taste. It could be about making cupcakes, relationships or fashion! They're also so decorative!
5- Chanel's new nailpolishes are perfect! It would be a nice gift to sister or best friend :)
6- A new year, a new calendar and a new to do list.. A new agenda is must! Of course with a lively colour.. :)
7- Nobody can say "no" to a macaron box.. :)
8- I'm addicted to mugs.. I buy kindly mugs from everywhere.. My collection is really getting bigger day by day.. My mother is also getting angry.. Sshhh! :)
9- Classic styled earrings are really good choice for a girl..
10- Zumreed headphones are really attractive! New Year is not be ok without music! :) You can by them from Bywonderland...
11- A nice burgundy lipstick.. Your friend is really lucky! She will be so charming in 2012 :)
12- Colorful knitted sock will make so warm to your friend's feet :)


13 yorum:

  1. hmmm hepsi minik ama cok seker hediyelikler ! Sanirim ben oje ve makaron arasinda kararsiz kaldim.. iyisi mi ikisini de alsinlar bana :))

    YanıtlaSil
  2. Lulu's life, bence deee :))

    YanıtlaSil
  3. Chanel oje ve macaronlar benim içinde güzel hediyeler olabilir bence:)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Pinky Fashion, en iyisi gidip kendimize alalım birer tane :)

    YanıtlaSil
  5. kolajı hangi programda yaptın onu merak ettim ben:)

    YanıtlaSil
  6. Maceraperest, kolajı Polyvore'de yaptım :)

    YanıtlaSil
  7. ben de 1, 4 ve 7den birini yada hepsini istiyorum;)

    YanıtlaSil
  8. Hiç birine hayır demem :p Bu postu tüm erkekler ve best friend'ler okumalııı :

    YanıtlaSil
  9. Goncha Goncha, hahahaha seçmek zor benim için de.. Hazırlarken 6 tane yapacaktım, tutamadım kendimi 12yi buldu :)

    Zet Fashion, suflemmm hoşgeldin! :) Bilemiyorum artık, bu postu Berna ve Sedef'le de paylaşırdım senin yerinde olsam :)))

    YanıtlaSil
  10. ajandasız yeni yıl olur mu hiç, hele ajanda dediğin şöyle şık şıkıdım olacak, çantaya yakışacak:))) Çanta demişken pembe çantaya bayıldım...

    YanıtlaSil
  11. Esrates, kesinlikle katılıyorum!! :)

    YanıtlaSil
  12. Sevgililer artık sıradan hediyeleri beğenmiyor.İlginç onları şaşırtacak şeyler bekliyorlarlar bizden .http://www.buldumbuldum.com/hediyesi/sevgililer_gunu/ tarzında ilginç sevgililer günü hediyesi önerisi olan var mı ??

    YanıtlaSil
  13. Ecee birazdan facebook fanpagede ilginç sevgililer günü hediyeleri yayınlıyorum, kesin ilgini çekecektir :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...