13.12.2011

OLAY OLAY OLAY !!! :) - Blogger Meeting


Geçen hafta İstanbul Art Platform'da OLAY için çok eğlenceli ve sanatsal bir etkinlik gerçekleştirdik. Öncelikle şunu söylemek istiyorum, bu etkinlik benim bilincimde büyük değişikliğe sebep oldu. Sahip olduğum yanılgıda yalnız olmadığımı düşündüğüm için paylaşmak istedim.. Etkinliğe gitmeden önce "OLAY yaşlanmayla ilgili bir marka değil miydi ya pek bana göre değil aslında" diye düşünüyordum. Ancak durum hiç de düşündüğüm gibi değilmiş, OLAY her yaşa hitap eden, göz çevresi dahil tüm yüze sürülebilen, yoğun nemlendirme sağlayan, yaşlanmanın etkilerini geciktiren, var olanları mümkün olduğunca azaltan, Spf 15 güneş koruyucusuna sahip süper bir nemlendirici yüz kremiymiş! Yaşlanmanın 7 etkisine karşı birden savaşıyor, yüzdeki renk farklılıklarını düzeltiyor ve cildi yeniliyor. Hem de fiyatı 39,90 TL... Bildiğiniz gibi OLAY'in güzel yüzü, Defne Samyeli.. Kendisi o kadar tatlı, sempatik ve güzel ki.. Bir an olsun gözümü alamadım kendisinden :) Ayrıca hitabet yeteneğine ve akıcı konuşmasına da hayran kaldım. Kendisi meğer yıllardır bir OLAY müdavimiymiş, yurtdışından Türkiye'de satılmayan ürünlerini, maskelerini getirip kullanıyormuş, samimiyetle kendisini dinledikten ve o pırıl pırıl kusursuz cildini yakından gördükten sonra OLAY'e güvenmemek için hiçbir sebebim kalmadı. Bize hediye edilen kremi de tam bir haftadır deniyorum ve çok memnunum, kokusu da harika.. Gerçekten bir yüz nemlendiricisi arayışındaydım, hem uygun fiyatlı hem kaliteli olsun istiyordum, buldum :) Ben OLAY'den o kadar etkilendim ki daldım ürünü anlatmaya.. :) Biraz da etkinlikten bahsedelim;


Üzerinde OLAY yazılı kurabiyelerin ve brownielerin sevimliliğine hayran olurken, balkabaklı tart ve mezeler de  beni benden aldı :) Etkinlik mekanımız seramik sanatçısı Alev Araslı'nın atölyesi İstanbul Art Platform'du, Alev Hanım çok yetenekli ve çok güzel gözlü, ışıl ışıl bakan bir kadın.. Ne seramik mi? diyenleri duydum :) OLAY ürünlerini kullanınca porselen bir bebek gibi pürüzsüz cilde sahip olacağımızdan, biz de seramikten yüzler yaptık, hepimiz kendimizce şekillendirdik, ortaya çok eğlenceli şeyler çıktı :)


Çoğunu yakından tanıdığınızı düşündüğüm blogger arkadaşlarla bir araya gelmek, ortak zevkleri paylaşmak, farklı insanlarla tanışmak açısından da çok neşeli bir gün oldu :)


Yukarıda yapılan maskeleri, ilk ve son hallerini ve bazı şebekliklerimi görebilirsiniz :) Benim kız, kulağında kulaklık, kafasında gülü böyle değişik bir tarz oldu sanki, adını da "Melodic Rosy" koydum :) Zet'in güneş gözlüklüsü, Koray'ın çılgın modeli, Billur'un sırma saçlı solucan ağızlısı, Serap'ın yakışıklısı ve Pinky'nin şekerparesi aklımda kalanlar :))



Defne Samyeli, gerçekten çok güzel bir kadın :) Ama daha uzun boylu olduğunu zannediyordum.. :) Olsun böyle avutamayız tabi kendimizi.. Bütün Disney Prensesleri halt etmiş açıkçası, o kadar zarif ki, gerçekten modern zaman prensesi kendisi... Koyu yeşil bir bluz ve siyah deri dar bir pantolon giymişti, bilek hizasındaki siyah deri bootileri ile oldukça sade ve şıktı.. Hoş, ne giyse yakışırdı o ayrı :) Kendisine sorduğum sorular arasında en şaşırdığım cevabı, televizyonda haberleri sunmadan önce kendi makyajını kendisinin yaptığıydı.. Tebrik ettim, şaşırdım :)  


Burada da etkinlik öncesi, sonrası, Defne'yi dinlerken.. Değişik anlardan sosyal bir kolaj :) Kolaj yapmayı seviyorum, bloga yüzlerce fotoğraf yüklemek teknolojik açıdan hiç işlevsel değil :) Ayrıca böyle ortaya daha renkli ve sıcak görüntüler çıkıyor bence.. Sizce??


Veee gün sonuna özel, toplu bir fotoğraf bizden sizeee :) Herşey için Medyaevi 'ne, OLAY ekibine ve Defne Samyeli'ye çoook teşekkürler... Unutmadan, ne giymişimm? :)

Dantel Bluz: Mango
Beyaz üst: Stradivarius
Jean: Bershka
Küpeler: Forever New
Çizmeler: İnci


Last week, as fashion bloggers we had invited OLAY's blogger meeting.. It was so funny and interesting day.. :) Firstly, it was really nice to get to know OLAY better.. I had always thought that is for just old women.. But OLAY day cream is or all ages and has really great ingredients like 15 spf.. I'm using it for one week and I'm so pleased now.. 

One of the most famous news-caster, Defne Samyeli was with us.. Because she is the face of brand.. She is soo beautiful and has perfect pure skin.. She was so intimate and she is one of biggest fans of OLAY.. And so elegant.. I think she is really more beautiful than all the Disney princesses :) 

You know that if you use right measuring cream for your face, you have a porcelain skin.. So, for representing that, we made porcelain faces with ceramic.. It was too funny and we made lots of creative faces :) Mine was listenin music and she has a rose on her hair :) 

It was also nice time to meet new people, see friends, delicious OLAY cookies and brownies :) Thanks for everything to OLAY Team, Medyaevi Team and of course Defne Samyeli..

And lastly, what did I wear?? :)

Lace top: Mango
White top: Stradivarius
Jean: Bershka
Boots: İnci
Earrings: Forever New

22 yorum:

  1. çok eğlenceli olsa gerek farklı bir deneyim olmuş senin içinde..:)

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ayy canim gercekten ne kadar dusundum vichy'ye mi donsem yine diye nemlendirici konusun da OLAY gercekten cok aciklayici oldu,maslh gercekten Defne hanim porselen bebekler gibi duruyor,ayrica ustunde ki dantelliye bayildimmm ;)

    YanıtlaSil
  3. Sonsuz dekorasyon, evet oldukça eğlenceliydi, aslında ben bu el sanatları seramik işlerinin filan çok içindeyim annemden dolayı ama güzel oldu :)

    Georgian Girl, çok teşekkür ederimmm :) Evet Defne S. süper :) OLAY da oldukça başarılı, tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. yüz kremi arayışım sona erdi bu postunla mucks!

    YanıtlaSil
  5. Guzel bir etkinlik olmus :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. cok eglenceli bir etkinlik olmus. benim icin de OLAY hep anne markasi olmustur. henuz marka Turkiyeye gelmeden yurtdisindan anneme az tasimadim OLAY urunlerini;) ama yazin fikrimi degistirdi. yaptiginiz seramik yuzlere de bayildim!

    Cupcake tadinda bir gun olsun;)
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. dantel bluzun çok şık duruyor ya..çok hoşsun saşlar kıyafet..

    YanıtlaSil
  8. Sarışın Mamba, işe yaradığına sevindim :)

    Ayshe Rose, eveeet :) Teşekkürler..

    Goncha Goncha, Gerçekten anne markasıyla ilgisi yok.. Sonuçta biz de yaşlanıyoruz.. :) Bunu en başından önlemek ve süper bir cilt için Olay'miş :) Öptüm!

    Moda Bekçisi, Teşekkür ederimmm :* :) Hafif maşalı saçlar favorilerimden :)

    YanıtlaSil
  9. Cildim Defne Samyeli gibi olacaksa neden kullanmayalım. Nasıl pırıl pırıl bir cildi var, "maşallah" diyelimde nazar deymesin.
    Buarada meslektaşız:) bende avukatım ama sadece deniz hukuku ile ilgileniyorum. hani nerede doktorum desen illa bir yeri ağrıyan soru soran çıkarya, avukatım diyince mutlaka senin başına da geliyordur illa bir konuda davası olan birileri çıkar, Malesef ben onların hiçbirine yardımcı olamadıgımdan kendimi çokta avukat gibi hissetmiyorum:(
    meslektaşım bloggerla tanıştığıma sevindim:)

    YanıtlaSil
  10. Canım benim sen çağırırsında ben gelmezmiyim?Geç bile kalmışım;) Çok eğlenceli bir etkinlik olmuş canım , resimler ve sen çok güzelsin, kocaman öpüyorum ;) M.P

    YanıtlaSil
  11. Pinky Fashion, aynen aynen kocaman "maşallah!"
    Aa ben de meslektaşımı bulduğuma sevindim :) Evet tabi minibüste otobüste tiyatroda yolda, herkesin bir sorusu var hukuksal :) Ben de elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum :) Deniz hukuku da çok güzel bir alan kesinlikle :) Çook memnun oldum yine gel :) Keep in touch! :)

    My princess, hoşgeldin ay ay ay :)) Çook teşekkür ederim güzel yorumuna :) Öptüm!

    YanıtlaSil
  12. ne güzel bir etkinlik!
    makyajını çook beğendim, gayet doğru çünkü :)
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bir etkinlik olmuş çok eğlenmişe benziyorsunuz,darısı benim memleketimdeki etkinliklere. ayrıca da defne samyeli'ye bin kere maşallah.sevgiler
    merve,
    acemiterzi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Beyaz Büyü, teşekkür ederimmm :) Beğendiğine sevindim :)

    Acemi Terzi, evett umarım sizin oralarda da olur yakında güzel güzel etkinlikler, İstanbul bu konuda daha aktif biz biraz daha şanslıyız bu konuda.. Defne Samyeli 100 kere 1000 kere maşallah :) Yorumun için de teşekürler Mervee :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  15. sanirim Olay urunleri icin ilgimi cekmeyi basardin.. :D marka reklamlari basaramadi ama sen basardin !! sahanesin :))) xxx

    YanıtlaSil
  16. Lulu's life, gururlandım şimdi bak :) Ama ben de aynı şekildeyim.. Şimdiye kadar hiç ilgimi çekmemişti, taa ki Defne anlatana kadar :)

    YanıtlaSil
  17. Ne guzel bir etkinlik olmus. Maskeler harika, ben de simdi seramik derslerine geri mi donsem diye dusundum, ne kadar zevkliydi. Defne Samyeli cok guzel cidden. Olay kremi hemen not aldim, bu yazidan sonra ben de deniycem : ) Sen de parildiyorsun bu etkinlikte, cok hossun : )

    YanıtlaSil
  18. Aylin at Lila Moonlight, seramik çok keyifli ama hiç kolay değil :) Hadi ya ben bu etkinlik fotoğraflarında pek beğenmemiştim kendimi, sen böyle deyince mutlu oldum bak şimdi :)

    YanıtlaSil
  19. ayy ne güzel seramik yüzler yapmışınız. seramik olayına bayılıyorum. olay hiç denemedim. istanbula gittiğimde sephora dan yeni bir ürün aldım bende.. denemediğim birşey kalmadı gerçi..

    YanıtlaSil
  20. Pelinpembesi, teşekkür ederimm :) Evet çok keyifliydii :) Sephora'dan hangi ürünü aldın yüz nemlendiricisi olarak acaba, merak ettim :)

    YanıtlaSil
  21. herkes ordaymıs bizde olmayı isterdik keyıflı bırgun olmus yüzlerden anlasılıyor :)

    http://solalafashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. Solalafashion, evett keşke olsaydın sen de :) Gerçekten keyifliydi :) Teşekkür ederimm

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...