27.12.2011

Red Lips with Green Coat


Havaların (bu sefer kesin kararlı olarak) soğuması ile birlikte, mantolu postların da yolu açıldı.. :) Benim gibi çokkk üşüyen ve kolayca soğuk algınlığına yakalanabilen biri için artık dışarıda post yapabilmek demek, mantolu, anoraklı, kürklü post filan demek :) Evde çekim yapmayı pek sevmiyorum ama montlarım tükenince eve geçeceğiz haberiniz olsun :))) Bu fotoğraflar güneş batarken, tatlı annem tarafından çekildi. Bu arada bu kış çok fena bir kırmızı ruj takıntısı başladı bende, farketmişsinizdir önceki postlarda da zaten.. :) Tutamıyorum kendimi, onsuz eksik hissediyorum :) Sıradaki hedefim ise güzel bir bordo ruj, en koyusundan.. :) Bir de güzel bir cüzdan istiyorum, Guess'de bir model var beğendiğim, hazır indirimdeyken almayı düşünüyorum. Ayrıca Guess'de parfümlerde de indirim var hepsi 50 TL'ye inmiş ve kokuları çok hoşuma gitti, bir tanesi Coco Chanel Mademoiselle'e baya benziyor, aklınızda bulunsun.. :)Şuan wishlistimdeki iki kalemi sıralamış oldum size de.. :) Bu kadar alışveriş muhabbetinden sonraaa, gelelim ne giydiğime.. ;) Öpüyorumm! ;*

Coat / Manto : Stradivarius
Scarf / Fular : Mango
Earrings & Ring / Küpe & Yüzük : H&M
Bag / Çanta : De Vib
Jeans / Pantolon : Stradivarius
Boots / Çizme : İnci

The weather is so cold here in İstanbul, so it's time for style posts with coats.. :)  If you  easily chill and get cold like me, you'll understand me well :) These photos were taken by my sweet mum in sunset.. After taking photos with my all coats, I'll start to take photos at home :) Sorry, but I have to do that.. Actually I don't like so much the photos at home but I don't know what to do :/ By the way, the red lipstick is a must for me this season, I can't do without it as you see my latest posts :) But my new target is burgundy one.. Darkest one :) And I wanna buy a great wallet too, where can I buy it? I loved one at Guess, and it's on sale now.. There were sale on parfumes too in Guess, very affordable prices like  20 Euros.. One of them smells like Coco Chanel Mademoiselle :) Keep in your mind! They're on my wishlist.. Ok, after the shopping chat, let's look what did I wear... Kisses!!! ;*






63 yorum:

  1. gerçekten güzel bir uyum olmuş,kırmızı rujda yakışıyor,mantoyu çok beğendim:))

    YanıtlaSil
  2. tatlım harika fotoğraflar, kırmızı ruj çok yakışmış, montunda tarzı ve rengi çok şık ve çoook güzelsin yaa....

    öperim

    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar çok nostaljik görünüyor, çok sevdim! ♥ Mantoya ise bayıldım!

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. hey just followed u!! follow back!!

    YanıtlaSil
  5. Antonio Cerro, oh thanks! :) I'm following you too!!

    Gülce'nin annesi, çok teşekkür ederimmm, çok sevindimmm :)

    Duju, ayyy kızardımm :) Bu nasıl güzel bir yorum :) Editörist Esra dedi ki yakın oturuyormuşuz.. ? :)

    Black Pearl,thank you!

    Shopaholic, çok teşekkür ederim :)) Yine beklerim, teşekkür ederimmm..

    YanıtlaSil
  6. You look so great! Your coat is beautiful! And bag! I am so hapy that you contacted us! And of course we will follow, just to solve our problems with comp! Read you soon, Ilina!

    YanıtlaSil
  7. Oh, as you can see, we finally dit it! We follow! Yeah!!! problem solved! :)

    YanıtlaSil
  8. Cinnamn and White Chocolate, oh sweety, thank you so much! Nice to meet you! Really! :)) Kisses!!!

    YanıtlaSil
  9. Ay nee güzel cikmissin fotoraflarda bayiliyorum fotoraflarina :) cok güzel bir bayansin
    tütütü 40bin kere masallah herzaman böyle gülümse

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  10. Guzelgul, Canımmm benim çok teşekkür ederim, bence sen de çok güzelsin :)

    YanıtlaSil
  11. cok güzelsinn !!!
    kirmizi ruj sana cok yakismis !!
    ama bordonun da yakisacagindan cok eminim ! =)
    neeeh ben coco chanelin mademoiselle kokusuna hastayimmmm... bu gün bilegime sIktIm o parfüm mutlaka benim olmali =)
    ceketinin rengi cok hosuma gitti.. ojelerinin de ! =)

    YanıtlaSil
  12. Love this outfit, cute but sexy red lips, if u want to impress, love it!!! :)

    Kiss,
    Ivana myfashionuniquelife.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Want more fashion, ooow çok teşekkür ederim :)) Utandımmm :) Evet ben çok benzettim iki tane var bir tanesi inanılmaz benziyor yalnız stoklarla sınırlı.. O yüzden en yakın Guess mağazasına uğra bence en kısa zmanda :) Öptüm!!

    ICA, oh thanks, I think so ;)) Kiss..

    YanıtlaSil
  14. seeennn çok şekersin kii..
    :))
    ben zaten bu güzelliğin sessiz takipçilerindenim:)
    seve seve hemde...
    :)
    öptüm canım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Bir tutam kekik, ayy çok tşekkür ederim, ben de sizin leziz tariflerinizinnnn :)) Ben de öptüm!

    YanıtlaSil
  16. I love love love your coat! the zipper in the middle makes it look even more interesting, i love those sort of details. And your lipstick looks great alongside it!

    YanıtlaSil
  17. La Mode Operandi, thanks so much! It's exactly my thing, details.. Same ideas! Kiss :)

    YanıtlaSil
  18. Yine çok güzel ve çok şıksın. Kırmızı rujun harika, hele yeşille çok ama çok yakışmış:))) güzele de ne yakışmaz...

    YanıtlaSil
  19. Cok sicak birisine benziyosun,ayrica blogunda öyle:)
    kirmizi ruj tek kelime ile yakismis gercekten:)
    takipcinim canim:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Esrates, çok teşekkür ederimm :)))

    Zeliş, çok teşekkür ederim, en güzel yorum sanırım :) Samimi olmak bence en önemli şey.. :) Hissettirebildiysem ne mutlu bana..

    YanıtlaSil
  21. Beautiful!!! Love the outfit and the red lips. ♥XOXO

    YanıtlaSil
  22. Resimlerin cok güzel. Koyu yesil cok yakismis ! Takipe aliyorum blogunu. Senide beklerim bloguma ? Selamlar, Liz

    www.ruechicpieces.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. Soha, thanks!! :) <3 oxoxo

    EueChicPieces, çok teşekkür ederimm, geliyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  24. lovely outfit!
    xo

    ziaglance.blogspot.com

    GIVEAWAY on my blog.

    YanıtlaSil
  25. kombin çok iyi olmuş çantanı ve takılarını ayrıca çok beğendim.. en dikkat çeken yüzünün güzelliği tabiki:) sevgiler..

    YanıtlaSil
  26. Zia Glance, thanks! ;*

    Adreferda, teşekkür ederim, beğenmene sevindim :) Bu yüzük biraz büyük geliyor ama yine de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  27. fotografların nostaljı gıbı kokmasına bende bıttım :)

    YanıtlaSil
  28. Grace, nostaljiyi seviyorum ben dee :))

    YanıtlaSil
  29. You're so pretty!

    www.yolathorp.com

    YanıtlaSil
  30. you look great! I really love your coat. & your lipstick shade is very nice

    Leftbanked.

    YanıtlaSil
  31. you look great, especially love the sun set behind! merry christmas

    YanıtlaSil
  32. Hey beautiful, I love, love your style! ♥ Definitely following you ;) xoxo

    YanıtlaSil
  33. The second photo of you is stunning!

    Wida
    Missing Amsie Blog

    YanıtlaSil
  34. your coat is so adorable :D
    X
    http://monicakosasih.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  35. Amazing look! I love the red lips! :)

    The Style Moodboard

    YanıtlaSil
  36. cok guzel olmususn yesıl ve kırmızı rujun gercekten harıka olmus

    YanıtlaSil
  37. cnm kabanin fermuar detayi cok sik ! Hakkaten Stradivarius oldugunu gorunce sasirdim.. Baska bir markadir diye dusunmustum.. Cok sik ! ;) Kirmizi rujunda harika ! Bu sene ennn sevdigim !

    YanıtlaSil
  38. Montuna ve çantaya bayıldım..Ojelerin rengide harika.Ama ben kışı hiç sevmiyorum.Üst üste giyinmek çok sıkıcı. Bütün bir kış boyunca ''Bitse de gitsek'' modundayım.

    YanıtlaSil
  39. cok guzel bir kombinasyon olmus :)

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  40. I'm a huge fan of red lips!And your boots are great too!

    YanıtlaSil
  41. Montunun ve rujunun rengine bayildimmmm :))

    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  42. canım sen izmirlimisin, de vib görünce sormak istedim :))

    çok tatlısın gene...

    YanıtlaSil
  43. you look fantastic!
    Love your coat and your bag! :)
    regards!

    YanıtlaSil
  44. Zaten çok güzelsiniz, güzel ve sıcacık bir gülüşünüz var :) kırmızı ruja bende iki senedir taktım seviyorum, sizede çok yakışmış..

    Manto ve fular çok uyumlu olmuş mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  45. ruj çok yakışmış ve kabanın bir harika!!!
    bende böyle enine fermuarlı kaban-ceketlere karşı bir zaaf var, blogunu ilk ziyaretimde böyle stylish bi parça ile karşılaşmak çok hoş oldu :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  46. Kokoşş :) kelebek, çok teşekkür ederi..

    Lulu's life, yaa ben Stradivarius'u çok severim, bütün basiclerim de oradandır hatta :)

    Yavruto, evet haklısın ben de ocak doğumlu olmama rağmen, yaz insanıyım kesinlikle bitse de gitsek :)

    Ayshe ROSE, çok teşekkürler :)

    Moda Shiri, çok teşekkürler!! :)

    Dark Olive, değilim canım ama olmayı çok isterdim :) Anlaşılan orada da var De Vib.. Çantalarını pek severim :)

    Aslı, çoook teşekkür ederim ne gzel yorum :)

    Wear a smile, hoşgeldin o zaman :) Beğenmene sevindim, ben de alırken bu detayına ve üniforma tarzına bayılmştım, daha sık bekleriz o zaman :)

    YanıtlaSil
  47. Guys, thanks for your all nice comments, you made me really happy :)

    PS. I'll definetely turn back to your blogs and follow lots of you! :) Kisses!!!! ;* ;*

    YanıtlaSil
  48. Mademoiselle Cocotte28/12/11 22:07

    Postun herzamanki gibi muhteşem! Ruj seçimine bayıldım! Acilen en koyusunda bir bordo ruj önerisi de bekliyoruz lunapark queen!!

    Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  49. Mademoiselle Cocotte, çok teşekkürler, doğru ruju bulunca paylaşacağımmm :)) Öpüyorumm!

    YanıtlaSil
  50. Vaaauww, zaten güzelsin de, bu resimlerde daha da bir güzel çıkmışsın canım. Yeşil çok yakışmış, kırmızı ruj da öyle. Bir de ben senin saçlarına bayılıyorum yaa, acaip havalı ve güzel. Süpersin

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  51. Deniz Saatçioğlu, ne güzel bir yorum çok sevdim :) Çok teşekkür ederim ^^ Laf aramızda ben de sana bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
  52. Canim cok guzel olmussun yesil kabanve sal cok yakismis, kolyelerini de ne guzel yerlestirmissin. Mutlu yillar :)

    YanıtlaSil
  53. Aylin at Lila Moonlight, çok teşekkür ederimm, mutlu yıllarrr!! :)

    YanıtlaSil
  54. looovely outfit, your blog is wonderfull. i will now follow you, hope you can do the same =)

    love, alex

    itsmineimadeit.com

    YanıtlaSil
  55. It's mine I made it, Thank you so much, I'll visit you ;)

    YanıtlaSil
  56. Kabanini cok sevdim :) cok yakismis sana!
    Sevgilerimle,
    http://kucukseylerr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  57. Küçük Şeyler, çok teşekkürler, beğendiğine sevindim :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  58. Lovely coat :)

    xx from Paris,

    Blonde Symphony
    www.theblondesymphony.com

    YanıtlaSil
  59. Bu güne kadar gördüğüm en güzel manto diyebilirim.Fermuar ayrıntısı da güzel...

    YanıtlaSil
  60. Kardeşim, çok teşekkür ederim :))

    The Blonde Symphony, thank you honey! xxx to Paris from İstanbul! :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...