25.12.2011

Sunday Inspirations...



Düşündüm de Pazar'ı ilham alarak, diğer günleri de uygulayarak geçirmek güzel bir rutin.. :) Favorilerimi sıralıyorum: 3. 4. ve 5. fotoğraf.. Chuck Bass'i söylememe gerek yok sanırım :) Fotoğrafların kaynaklarını da söyleyeyim hemen: Lookbook, fash & chips, home is where the hearth is, stylescrapbook... Herkese güzel Pazarlar!... 
P.S.: Bugün Noelboom var unutmayın!!! :) Ben de orada olacağım...

I think, it's a good idea to share some insirational photos on Sunday and use them on weekdays :) My favourites are 3. 4. and 5. photos.. I don't need to say the one with Chuck Bass :) The sources of photos:  Lookbook, fash & chips, home is where the hearth is, stylescrapbook... I wish a very nice Sunday to you all!...













26 yorum:

  1. uvv birinci fotoğraf favoriim, çok hoş bir kombin olmuş. ayrıca öyle bir çam ağacım olmasını da çok isterdiim (: bende noelbooma geleceğiim, umarım tanışırız çok sevinirim.

    Sevgiler

    madamchic.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben yirtik kotlu kizi cok begendim !!!
    hatta arsivime kaydettim.. güzel bir post hazirlamissin.. fotograflari begendim =)

    YanıtlaSil
  3. Madam Chic, evet süper bir kombin bence de, kalın ve bu şekilde sarılmış atkı bu aralar çok trendy zaten :) Haydi bakalım Noelboom'da görüşürüz inş :)

    Want more fashion, benim de favorim o :) En sevdiğim.. O kızın blogu da çok güzel fash & chips izlemeni tavsiye ederim:)Teşekkür ederim, beğendiğine çok sevindim ;*

    YanıtlaSil
  4. Kelebek detaylı elbise çok hoş bir tasarım bence.
    Mahmut abiye bıraktığın yorumdan gelip seni buldum. moda artık ilgi alanımdan büyük ölçüde çıksa da blogun köprüm olacak:))
    Yurumuna yazdığım satırları buraya da alıntı yaptım.Seni tanıdığıma sevindim.
    Nalan

    "Sevgili lunaparkqueen,
    bu blogu Mahmut abisinin muhalefetine rağmen manevi kardeşi Gülen(okuyamazsın)ve ben eşi,Nalan(nalanın evi)biz hazırlamıştık. Tahmin edeceğin gibi başına tabanca dayayarak okutmazsak sevgili Maho bloguna bile bakmaz.
    Yine de yorumunu ona okutacağım. Ayrıca güzel blogunu zityaret edip beğendim.Sen de bu blogu beğendinse Güleni ve beni de seveceksin demektir. Biz de bekleriz.
    Sevgiler"

    YanıtlaSil
  5. Nalan, çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :)) Beğenmene çok sevindim ve ben de tanıştığıma çok memnun oldum :) Umarım takip edersin blogumu :)
    Ben de senin ve Gülen'in blogunu en kısa sürede ziyaret edeceğim, sevgiler, Mahmut Abi'ye de selamlar :)))

    YanıtlaSil
  6. wonderful post...
    ciao my dear friend|!

    Merry Christmas!


    Marina

    YanıtlaSil
  7. 1deki hırka 2deki mont birde chuck benim olsun :)
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. very interesting...
    Merry Xmas !!!
    I hope you want to follow my last GIVEAWAY and you win a post with your blog on my site

    http://moldiva.com/

    YanıtlaSil
  9. Bende mimin var canım :)

    YanıtlaSil
  10. Coco-jelly ;)
    Modabekçisi, teşekkürlerrr :)
    Marina Di Guardo, thankss :)) Merry Christmas!
    Zeynep Erkefeli, Chuck Baaaaasss!!! :))
    MadamB Fashion, paylaşsak? :))
    Moldiva, thank you :) Merry Xmas too!
    Hera, geliyorummm :)

    YanıtlaSil
  11. I like these outfit!!! I follow you!!
    Feliz Navidad!!!
    www.adeem-adeem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. iadei ziyarete geldim:)) öncelikle güzel yorumun için çok teşekkür ederim ben zaten izleyicindim ama sessiz kalmışım neden bilemedim bundan sonra sık sık yorum yazarım artık:) birde o kelebek gibi olan elbiseden istiyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Cemre, hoşgeldinnn :) Uğra arada bir, ihmal etmeyelim birbirimizi, öptüm :* :)

    YanıtlaSil
  14. 5. fotoğraf gerçekten harika mükemmel bir tasarım yağanı takdir etmek lazımm :)

    YanıtlaSil
  15. *SSdesignbutik, kesinlikle katılıyorum, hayran kaldım.. Gördüğüm en güzel elbiselerden biri..

    YanıtlaSil
  16. Ba-yıl-dım! :) Nedense mavi ojeli, kemik güneş gözlüklü, kahve fincanlı fotoya takıldım, o ben olsam ya dedim :) tüm fotoğraflar süperdii, takibindeyim artık Lunapark Queen! :))

    YanıtlaSil
  17. TATLIM BENDE mimin var :)

    http://ssdesignbutik.blogspot.com/2011/12/2012den-istediklerim.html

    YanıtlaSil
  18. Kuul'umsu kadın, çok teşekkür ederim, evet ya o nasıl bir cool kadındır öyle değil mi :))

    Ssdesignbutik, geliyorum canımm :)

    YanıtlaSil
  19. I WANT THE BUTERFLY DRESS!!!!!!!!!!!:) Something is wrong with my computer, so I can't sign up with your page wright now, but I will. And also, I am a lawywer too... Ilina

    YanıtlaSil
  20. i just found your blog, i study law too and i love photography, fashion... i think we have a lot in common!
    i'm following your blog, can you please follow mine?
    love the post.
    kisses
    HF

    http://www.the-hf-blog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. great pics!
    I really like your Blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    YanıtlaSil
  22. Gaby de Modacapital, thank you so much! :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...