30.12.2011

ZARA - Shopping Guide For Winter Sale!


Eveet ilk odağım yılbaşına şunun şurasında bir güncük kalmış olması olsa da, ikinci odağım 5 Ocak diye beklenen Zara indirimi.. :)Zara, sabah saat 10:00'da kapılarını açacak ve bütün müdavimleri orada olacak, daha önceki tecrübelerimden biliyorum. Kabinler izdiham olacak.. O kargaşa da ne bir şey beğenebiliyorsunuz ne deneyebiliyorsunuz ne de karar verebiliyorsunuz.. Çünkü o kararsız kaldığınız parçayı elinizden bıraktığınız anda, peşinizde akbaba gibi dolanan o kadının alacağını biliyorsunuz :) Belki sonra aylarca pişman olacaksınız. O yüzden eliniz kolunuz dolu, kabinlerin başındaki görevliyle 6 parça sınırını "yaa lütfen ama" diye 12 parçaya çıkarabilme pazarlıklarıyla uğraş dur.. :) İşte bütün bu sorunlar yaşanmasın diye, fizibilite çalışmalarına önceden başladım ve sezondan neleri almak istediğime karar verdim. Bunları bugün yarın deneyeceğim, güzel duran ve bedeni olanları da not alacağım.. İndirim günü sabahtan gidip tık tık toplamak kalacak geriye :) O kasa kuyruğunun başında ben olacağım bu sefer :)) Kategoriler halinde ayırdım, gelin inceleyelim benim seçimlerimi..

En üstteki kolaj, üst olarak seçtiklerim.. Dore olan bluzu indirimi bekleyemeden aldım, çok beğendim, hatta yılbaşında onu giyebilirim :) Hatta bir baktım sevgili Blonde Salad'da da var aynısı :) Puantiyeli olan ve pembe olan da favorilerimden.. Hepsi favorim aslında, tek tek seçtim işte :) Sezonun modası jean gömlek de kaçmaz..


Yukarıda karma bir kategori kolajı görüyorsunuz :) Bu elbiseler etekler favorim. Puantiyeli çorap hala almadıysanız Zara indiriminden de alabilirsiniz. Jean Şort da siyah mus çoraplarla süper oluyor kışın ;)


Yukarıda dış giyim seçimlerim var. Sezonun modası bordo ve pelerinin muhteşem birleşimi, hep aradığım ama bir türlü istediğim gibi bulamadığım parka (bu sefer olacak! :))  Ve bu şeker pembesi mantoya bayıldımmmm! :)


Aksesuarlara gelincee.. Bence şalların, fularların hepsi ayrı güzel.. Dore bileklik günlük kullanım için çok şık.. Hala minik ve şık bir şemsiyeniz yoksa, bu piton desenli şemsiye derdinize derman olabilir. Bu arada gördüğünüz yaka da çok kullanışlı, favorilerimden, Nil Ertürk'ü takip edenler, Onda da görmüştür :) 


Yukarıda da favori jeanlerime ve ayakkabılara yer verdim. Bol ve düz kesim, paçası kıvrılabilen tam da yukarıdaki renk tonlarında bir kota ihtiyacım var.. Yukarıdaki ayakkabılara da ayrı ayrı bayılıyorum, hangisini yakalarsam affetmeyeceğim, benim olacaksınız! :) Bej rengi, burnu siyah olan model bu sezon bütün bloggerların tercihi zaten herkes yakından tanıyor.. Sokak stilinin vazgeçilmezi oldu :)


Veee son olarak çanta seçimlerim... Hepsi ayrı güzel, hepsi benim olsun :)) Blogun logosunu da öyle bir yerleştirmişim ki gören çanta bana özel tasarım sanacak.. Ya da bozmayayım hiç.. Özel tasarladı Zara onu bana.. "Lunapark Queen for Zara" bu modelin adı ;P.. Umarım faydası olur bu postun sizlere, en azından bir ön hazırlık yapma fikri aşılasa bana yeter.. Bu arada 2 Ocak'ta lütfen Bakırköy civarındaki Zara'lardan uzak durun! Onlar benim :))

Kaynak: zara.com



Hello sweeties!! Before one day to Christmas my second focus is on Zara sale (2nd of January) If you go to Zara at that time, there will be a huge crowd, everybody will want to try and pick pieces.. When you looking and trying to decide for one, somebody will take it.. You'll just look behind of her.. :) So you'll try to hold all of things you liked and the staff in trying room will say you "just 6 pieces!" then you want to cry.. :) OK, It's a bad script, but can be true? I lived it before.. So, I found a solution for it, we'll just make a shopping preview here.. I picked all my lovely pieces from zara.com and made collages for you.. I'll go to Zara today or tomorrow and try them if I find the right sizes.. Then I'll note them.. So, it'll be so easy for me on sale date.. I'll just pick, pick and pick :) The women will surprize there ;) And I will be first one of cash queue :)) So, I made categories for my needs and choices, which are your favouite products? My musts: a cape, a jean like in photos, a pair of heels (cream and black toe one is favourite and lots of bloggers already have it :) ) And the bags... :) I want all them all!! And I already bought the golden top above.. :) I loved it and planning to wear it tomorrow night.. The Blonde Salad also have the same one :) I hope this post will help you! :) Which are  your favourite products?? 

Source: zara.com

39 yorum:

  1. Çok keyifle okudum yazını :) Aynen ben de senin gibiyim. Zara indirimi öncesi gidiyooorr saatlerimi geçiriyorum Zara'da. En beğendiğim parçaların gizlice fotolarını da çekiyorum kabinde :P Bulamazsam fln görevliye dert anlatmakla uğraşmıyorum direkt bundan var mı diye soruyorum. Beden ölçüsü fln not ediyorum hepsi için telefonuma. Sonra ertesi gün hızlıca toplamaya başlıyorum istediklerimi. Ay çok keyifli! Sabırsızlanıyorum! :)

    YanıtlaSil
  2. I sooooo love sales! I think I almost allways buy clothes at sales! Buy when it is an opportunity to buy and not when you need something! :)

    YanıtlaSil
  3. Shopaholic, heh sen de tam bendensin :)) Beğenmene sevindim, gidip denemelere başlayalım o zaman :)

    Cinnamon and white chocolate, Me too! I prefer sales :) Mostly.. :)

    YanıtlaSil
  4. Super post olmus!! Aynen benimde klasorum simdiden hazir hepsini yazdim aklima parka da pisti olmusuz (: umarim bulabiliriz istediklerimizii (:

    Sevgiler
    Madamchic.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Madam Chic, teşekkürler! Parkaya dikkat o zaman :))) Sevgiler, öptüm!

    YanıtlaSil
  6. Yazdıklarına katılıyorum canım çok izdiham oluyor ve ucuz diye almıycağın şeyi bile aldığın oluyor birde her ürünü indirime girmiyor. bu yüzden gitmeyim diyorum ama kendime engel olamıyorum gidicem galiba.

    iyi seneler...

    YanıtlaSil
  7. Ayça, teşekkür ederim :) En iyisi küçük bir ön çalışma yapıp öyle gitmek :)

    YanıtlaSil
  8. Love sales and love the Zara!!!

    Thx for ypuo sweet comment on my blog http://jolenesfashiondiary.blogspot.com/

    Yes, we can follow each other!!! I follow you on twitter! :)

    YanıtlaSil
  9. ben de her sene indirimden önce istediğim parçaları çoookta belirlemiş ve denemiş oluyorum. Bazen okadar çok deniyorum ki aynı parçayı "hadi beril şu an bunu nerde giyeceksin alsan bir kenarda duracak indirimde alırsın" diye kendimi avutuyorum =)Oyüzden indirim zamanı her şeyi denemeden alıyorum ve zamandan tasarruf ediyorum tıpkı senin gibi ;)2 ocağı sabırsızlıkla bekliyorum!!

    YanıtlaSil
  10. Jolonesfashiondiary, thanks honey!

    Berilla, ahhaha sen de bendensin :)) Haydi artık gelsin 2 Ocak :)) Sen neleri kestirdin gözüne acaba..

    YanıtlaSil
  11. Thanks for your comment. I'm following you. Waiting for you!

    The Life After

    YanıtlaSil
  12. Great post. Very beautiful things.

    http://celebritystyletips.com/

    YanıtlaSil
  13. aqui las rebajas no son hasta el dia 7 de enero!!! suerteeeeeee!!!

    http://ponunvestidoentuvida.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. hepsi hepsi cok güzel !!
    özellikle sifon eteklere bayildim !
    ben de zara indirimden bir kac parca bise aldim.. hatta sen de aldigim ayakkabilari koymussun kolajina.. bej önü sivri ve siyah olani aldim.. onlari giymeye sabirsizlaniyorum =)

    YanıtlaSil
  15. Want more fashion, indirimden mi aldınn? İndirim henüz başlamadı ki :s

    YanıtlaSil
  16. 2 sene öncesine kadar istanbulda değildim ve bulunduğum yerde zara yoktu artık istanbuldayım ama zara indirimine bir kez şahit oldum ve pek de indirim denemez gibiydi sanki, 3-5 lira anca inmişti fiyatlar yani bir mango indirimi değildi bu hep böyle midir?

    YanıtlaSil
  17. I wish you a happy new year and keep walking with this blog !

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Sedef, Zara genelde ilk indirimde çok fazla inmez, ama aradığın ürünü ve aradığın bedeni bulabilmek de diğer indirimlere nasip olmaz :) Yoksa en az iki indirim daha olur ve 100 TL lik elbise 20 TL ye kadar iner. Geçen yıl aldım oradan biliyorum :)) Ama o zaman seçme şansın olmuyor işte..

    YanıtlaSil
  19. Clara Turbay, nice wish! Thankss :))

    YanıtlaSil
  20. kıyamammmmmm ne kadar guzel yazmısısn ınanılmaz keyıfle okudum..hafta ıcı kalabalık olmaz sabah 10 da dıye dusunuyorum....yaznı ben ıste olacagım mesela pofff....benım ıcınde eglen :)) senı keyıflı bır gun beklıyor ..ınsallah ıstedıklerını alabılrsınnn

    YanıtlaSil
  21. Kokoşşşş :))) kelebek, hehehe çok teşekkür ederim, bğenmene sevindim.. Ben bu ara çalışmıyorum çok şükür rahat rahat gider bakarım evet :)

    YanıtlaSil
  22. Thanks you for your comment and I would love to follow you as your blog is adorable! X

    YanıtlaSil
  23. alışveriten gına geldi ama yinede doymadım , sanırım hiç doymayacağız :) harika gözüküyor hepsi :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  24. Lola, thank you so much! :))

    Rainbow Gatherer, aynen artık koyacak yerim yok ama devammm :))

    YanıtlaSil
  25. gerçekten çok aydınlatıcı bir yazı olmuş, benim de listemde o pembe kazak, bordo cape ve siyah taşlı ayakkabı var.. bir de ışıltılı bir kalem eteği kafama koydum! ;)

    http://edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. demin geldim bende zara dan,almanyadada indirim vardi,ama gercekten bütün akkbabalar toplanmis olmaliki,hic bisey kalmamis adam akilli,sansima bende indirimsiz bi ürün alabildim ancak hahahah:))napalim,birde semsiye begenmistim gecen,bir dahaki gelmeme alirim demistim,ne mümkün,puantiyeli idi krem renk,,bugün baktim yesili kalmis bir tek,kararsiz kaldim almadim,senin sectiklerinde cok güzel canim,sana kolay alisverisler dilyiorum,umarim bu sectiklerini alabilirsin,ve insAllah evdeki hesap carsiya uyar:P :)))

    YanıtlaSil
  27. thanks for commenting on my blog!

    yes, we can follow each other if you want. In fact I always follow my new followers! :)

    happy New Year!!!!

    www.mysavageside.blogspot.com

    YanıtlaSil
  28. Amazing clothes ! I love ZARA's collections !
    Big kiss And Happy New Year !



    mfashionmyobsession.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. Marzena, thank you so much!! :)

    YanıtlaSil
  30. NIce post!!
    kisses from www.iwannabeabeautyqueen.wordpress.com

    YanıtlaSil
  31. İwanabeabeautyqueen thanks so much, kiss :*

    YanıtlaSil
  32. en çok şalları beğendim çok hoşlar bende çok kullanırım:):):)

    YanıtlaSil
  33. ahahahaha taktik süpeer bayıldım burda da yarın acayip indirimler başlayacak ama gel gör ki salerno da mağaza kısıtlı napoliye gitmek lazım :(

    YanıtlaSil
  34. Bugun ben gittim de serefsizler daha inmemislerdi

    YanıtlaSil
  35. Keskin makas, ben de şallara bayıldım, en çok da en sağdakine..

    Farfield, Şekerim ne havalısın Salerno kısıtlı napoli'ye gitmem lazım :)) Hahah.. oradan da bir Milano yap Lunapark QUeen için :))) Öpüyorum kocaman, yine Yenişehir vakıası yani :))

    Adsız, evet kahretsin! :) Son haber 5 Ocak şimdi, bekliyoruzzz.. :))

    YanıtlaSil
  36. secimlerinizi cok begendim. Artik Zara da bir indirime girse de talan etsek dimi :))

    YanıtlaSil
  37. Çok güzel parçalar seçmişsin:) Ben de kot gömlek istiyooorum onu atlamışım:)Bakırköy civarındakileri sana kapatsak , Nişantası'ndakini de bana kapatsak belirli bir saat aralığında olmaz mı? :)

    YanıtlaSil
  38. Benden bizden, çok teşekkür ederim.. EVET YA Hadi artık yaaaa :)))

    Selinacar, tamam bana uyar, öğlene kadar kapatalım en azından :) Beğenmene sevindimmm :)

    YanıtlaSil
  39. I savor, cause I discovered exactly what I used to be having a look for.
    You've ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye
    Here is my web blog click here to see the attached video

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...