30.01.2012

Bloggers Fly to Bird..!!!


Geçtiğimiz hafta kokteyl hallerimizi yaratmak üzere Bird'e konuk olduk. Daha önce adını çok kez duymuş olmama rağmen bir türlü gidememiştim, bu harika mekanı da keşfetmiş oldum. Barmenlerin yardımıyla kendi kokteyllerimizi yarattık ve oldukça eğlendik. Benimle birlikte Koray Caner, Deniz Saatçioğlu ve Dağcan da oradaydı. Koray salatalıklı bir kokteyl hazırladı, ben sevdim :) Deniz ise lime ile daha ekşi birşeyler yarattı. Dağcan da egzotik bir lezzeti tercih etti. Benim kokteyl seçimim ise çilekli margarita oldu. Normalde pek alkol insanı değilimdir ama kendi lezzetlerimizi yaratmak ve bu güzel mekanda arkadaşlarla geçirilen birkaç saat süper oldu. Ayrıca Hot Beverage blogunun güzel sahibi İrem'le de tanışmış olduk. İrem'e ve Bird'e misafirperverlikleri ve leziz ikramları için kocaman teşekkürler :)

Last week, we were at Bird cafe/bar to make our cocktails :) It was a really nice place to me. We created our own cocktails with bartenders' help.. There were Koray Caner, Deniz Saatçioğlu and Dağcan with me. Koray's cocktails was with cucumber, Deniz's choice was sour with lime, Dağcan prefered an egzotic thing and I tried for a Strawberry margarita. They were all delicious! Actually, I'm not an alcohol person but ıt was so nice to being with good friends in such a wonderful place. And it was so nice to meet İrem (blogger at Hot Beverage) Thanks to İrem and Bird for their kindness and delicious treats :)























25 yorum:

  1. Ah, benim kokteyl biraz fazla sağlıklı (!) oldu ama yapacak bir şey yok tabi :))

    Çok eğlenceliydi, yine yapmak gerek :)

    YanıtlaSil
  2. Gayet hoş bir gündü :)

    YanıtlaSil
  3. ay şahane fotoğraflar : )

    YanıtlaSil
  4. Koray Caner, seninki alkolün detox hali oldu.. Ama en azından şekeri yerindeydi :)) Evet, çok güzeldi, yine yapalım!!

    YanıtlaSil
  5. süper eğlenceli geçmiş gününüz belli :) fotoğraflar da harika!

    YanıtlaSil
  6. canım çilekli margaritada gözüm kaldı;)

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel resimler böyle. Çok eğlendiğiniz belli :)

    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. fotolari twitter hesabinda gorup merak etmistim bu etkinligi. harika vakit gecirmissiniz, cok eglenceli bir aktivite olmus.
    cilekli margarita da favori ickilerimdendir;)

    YanıtlaSil
  9. Strawberry margarita!Wow!I'm already thirsty!:P

    YanıtlaSil
  10. o mixer'ı kapatırken ki ciddiyetini yerim ben senin yauuu :)) hepsi çok güzel gözüküyolar. fotoğraflar da bir harika

    YanıtlaSil
  11. Dağcan, yeap bence de :)

    Beyaz Büyü, teşekkürleeer :)

    What's next, ehhehe güzeldii, teşekkürlerr

    ESRA, ahahaha yani çok çok başarılı değildi o kadar kalmasın :)) şekeri birazcık azdı :p

    Moda Sihiri, teşekkür ederiz, evet oldukça eğlenceli geçti :))

    Goncha goncha, hehe evet ya anca yükleyebildim official fotolar ulaşınca :) beğendiğine sevindim! Çilekli margarita <3

    Suomi, lol :) Thanks! I wanna order one for you :)

    Eda, ya var ya o fotoğrafı yüklerken kendim de gülmüştüm ciddiyetime hahaha :))

    YanıtlaSil
  12. it looks like you had a lot of fun :)

    YanıtlaSil
  13. cok eglenceli bir calisma olmus :)) Senin cilekli Margaritan ve Koray'in salatalikli detox kokteylini denemek isterdim gercekten :))

    YanıtlaSil
  14. Ne guzel bir event olmus, bayilirim kokteyle, barimdan biliyorsun : ) Bird u de ozlemisim, iyi geldi : ) Bir dahaki gelisimde kesin ugruycam : )

    YanıtlaSil
  15. Ne guzel bir event olmus, bayilirim kokteyle, barimdan biliyorsun : ) Bird u de ozlemisim, iyi geldi : ) Bir dahaki gelisimde kesin ugruycam : )

    YanıtlaSil
  16. awesome photos :) looks like you had so much fun!

    xxx,

    Fashion Fractions

    YanıtlaSil
  17. Gel demişsin geldim, blogunu beğendim, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  18. canım çekti ne güzel bir aktivite bu :)

    YanıtlaSil
  19. Fotoğraflar ne güzeeel ^.^ Gelemdiğimi bir kez daha hatırlayıp üzüldüm şimdi :/

    YanıtlaSil
  20. Cinnamon and white chocolate, yeap :p

    Lulu's life, hehehe denemeye değerdi :))

    Lila moonlight, evet senin barın muh-te-şem! :) Fashion weeke geliyor musunnn :)

    Neris / Fashion Fractions, thank you so much :)

    Cocosh, hehehe süpersin :)

    Madam B Fashion, teşekkürleeer :)

    Alışveriş Cini, evet ciiin keşke gelseydinn :) Zaten gördüğün gibi biz bizeydik :)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba:)
    fotograflari cok sevdim..Acaba bunlari Nikon L120 ilemi cektinn?:)

    xx

    http://fashionalphilosophy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. Mirel Okumuş, 8,9,10,12,14,16,21,22,23 numaralı fotoğraflar Nikon L120 ile çekildi :) Geri kalanlar ise profesyonel makine ile çekildi. Açıkçası ortamın ışığı Nikon L120 için çok zordu ve flaşsız çekim yapmak neredeyse imkansız gibiydi. :)

    YanıtlaSil
  23. Kendi kokteylini yaratma fikri çok güzelmiş ,umarım bende bir gün kendi kokteylimi yaratırım.

    YanıtlaSil
  24. Moda Delisi, evet herkes kendi kokteylini keşfetmelii :)))

    YanıtlaSil
  25. First of all I would like to say excellent blog!
    I had a quick question which I'd like to ask if you do not mind. I was interested to find out how you center yourself and clear your thoughts prior to writing. I've had difficulty clearing
    my thoughts in getting my thoughts out. I truly do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are usually wasted just trying to figure out how to begin.

    Any recommendations or tips? Appreciate it!
    Also visit my blog post ; GFI Norte

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...