25.01.2012

DIY: Universe Necklace



Blogda pek DIY projesi yayınlamıyorum, hatta bu bir ilk bile olabilir. Çünkü okumak keyifli olsa da, pek işlevsel olmuyorlar. Ya garip malzemeler gerektiriyor, ya da yapmak özel bir beceri gerektiriyor. Ben genelde baktığımla kalıyorum yani :)) Ama bu hem çok hoşuma gitti, hem de gerçekten uygulaması çok kolay, malzemeler de kolayca bulunabilecek cinsten olunca paylaşmak istedim. Hazırlayan kişi bu kolyeden ilham alarak yaratmış bu projeyi.. Oldukça da iyi yapmış bence, sizce?

Malzemeler: 
-Çeşitli boyutlarda metal halkalar
-Çakmak
-Neon renkte plastik ip, bildiğin çamaşır ipi :)
-Makas

I don't share so much DIY on my blog.. Although I love to read them, I can't do lots of them.. Sometimes because of the materials, sometimes because of I don't have enough talent.. :) Bu this one is really so nice and simple! And you can easily find all these materials too.. The person who done this had inspiration from this necklace.. Isn't it good? :)

Materials:
-Various sized brass rings
-Lighter
-Neon nylon mason line cord
-Scissors

source: honestlywtf

14 yorum:

  1. peki bu metal halkaları nerden buluyoruz? :)

    YanıtlaSil
  2. Aurora, incik boncuk takı malzemeleri satan mağazalarda kolayca bulabilirsin :) Mesela Bakırköy'de var büyük bir tane, yine Tahtakale'der her çeşidini bulmak mümkün.. :)

    YanıtlaSil
  3. degisik bir kolye olmus:)
    ama ben malzemeleri bulana kadar cogu zaman vazgeciyorum bile :O

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. This is so cool. Love when people have ideas! Hope there will be more DIY projects! :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir dıy fikri gerçektende.Denemeli :)

    http://merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ilham kaynagindan cok farkli bir sey sunmus, hos olmus;) Bana birazcik fular asma aparatlarini hatirlatti;))

    YanıtlaSil
  7. ilginç.farklı renkli iplerle nasıl duru acaba ?
    teşekkürler,sevgiler
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. selammmmmmm :) son postumda sana creative ve versatile blogger ödülü verdim ve bundan bahsettim :) şimdi senin yapman gereken ödüllerini bir postunda paylaşıp kendinle ilgili 7 şey yazmak=)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. çokşeker bir DIY...SEVGİLER

    YanıtlaSil
  10. Great DIY, wonderful result!If you wan we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?

    Win an amazing dress of your choice up to £200, enter the Zeleb giveaway
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    YanıtlaSil
  11. şahane görünüyor, ama bu tip şeyleri kendime hiç yakıştıramam.
    Ayrıca ipin rengine bayıldım.
    ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  12. çok başarılııı :) ve de kolay

    YanıtlaSil
  13. Küçük şeyler, ben de genelde :))

    Cinnamon and white chocolate, ok, if you want ı'll do :)

    Merve Yıldız Fashion, evet ben denicem en kısa sürede inş :)

    Svglove, evet farklılaştrmış ama çok güzel birşey çıkmış ortaya :) Evet doğru aslında böyle fular asma aparatı da yapılabilir, güzel fikir :)

    Habinos, ben de hemen kafamda başka renkler de canlandırdım, çok güzel şeyler ortaya çıkabilir kesinlikle :)

    Rainbow Gatherer, canımmm çokk teşekkür ederim ödül içinn :)

    Chashiontrend, teşekkürlerrr

    Girlie Blogger, I think so!

    Fabrizia, welcome again honey! I'm already following you, kisses!!

    Küçükkurba, neden ya yakışır kesin :)

    Hamide, bence deee :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...