21.01.2012

GIVE AWAY for Smokey Eyes!!!


NOT: Bu çekiliş 12 Şubat 2012 tarihinde sonuçlanmış olup, kazanan kişi burada açıklanmıştır. Katılımınız için çok teşekkürler! 

Yaptığımız mini anketin sonucunda kozmetik açık ara önde gidince ben de düşündüm taşındım, sevgili okuyucularım dumanlı göz makyajı yapsın istedim ve hemen bir smokey eye seti ayarladım :) Hem de simlisinden pullusundan... Sevgililer günü hediyesi olsun benden size :) Hatırlarsanız ben de bu postta kendime uygulamış hatta nasıl yapabileceğinizi de anlatmıştım. Şimdi sıra sizde! :) 

Setin içinde neler mi var? Siyah göz kalemi, aydınlatıcı beyaz far, gri far, bir ucu fırça diğer ucu aplikatör olan çok amaçlı far uygulayıcı, olmazsa olmaz gri simler ve siyah maskaraaa.. Yani yok yok :) Hatta içinde ayna ve nasıl uygulama yapabileceğinize dair açıklamalar var..  Sephora marka bu seti, orijinal ambalajı ile gönderiyorum! Aşağıda da gördüğünüz gibi altı farklı şekilde kullanabilirsiniz, tabii artık sizin yaratıcılığınıza kalmış.. :) 

Kazanmak için yapmanız gerekenlere gelince:
1- Öncelikle blogun sol tarafındaki "izle" butonuna tıklayarak blogumun izleyicisi olmalısınız. (Google hesabı yani gmail adresi olmayanlar, twitter ya da yahoo hesaplarıyla da izleyici olabilir.)
2- Lunapark Queen Facebook Fanpage'i beğenmelisiniz. (Yine solda "like" kutucuğu mevcut :) )
3- Bu postun altına, 12 Şubat'a kadar blogumla ilgili düşüncelerinizi ve size ulaşabileceğim mail adresini de içeren bir yorum bırakmalısınız. Kazanan random numarator ile belirlenecek :) Ve malesef, bütün şartları yerine getirmeden bırakılan yorumlar çekilişe dahil olamayacak..

Herkese bol şansss!!! :) xoxo


PS. This give away was over on 12nd of February 2012 and the winner has been announced here. Thanks for your comments!

According to results of my mini give away survey, I decided to give a  Glittery Smokey Eyes Set to you! It's a Valentines Day gift from me :) If you remember, I applied smokey eyes make up to myself in this post. Now, it's your turn!

What's inside of the set? Black eye pencil, white eye shadow, gray eye shadow, eye shadow brush and aplicator, gray glitteries and black mascaraaa.. Oh it's everything :) It's coming with a mirror and a guide for how to use them.. It's Sephora and I'm sending it with original package! You can use it in 6 different ways as you can see below.. :) Just about your creativity.. :)

What to do for win this super glittery eyes set?
1- Firstly, follow my blog on google friend connect, you can find follow button on left side of the blog. (You can choose google account, twitter account or yahoo account)
2- Like my facebook fanpage.. You can see it on left side too.. :)
3- Leave a comment involving your thought about my blog and an e-mail adress to reach you if you win :) Don't forget you can leave comment until 12nd of February.. Random numarator will chose the winner :) 

Good Luck to all of you! xoxo :)





65 yorum:

  1. woooowwww wn sevdiğim bloglardan birinden en sevdiğim makyaj ...hatta en seveceğim hediye....süper süper...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. selammmm:)nasıl gözden kaçırmışım blogunu bilmiyorum ama tanıstığıma çok memnun oldum..bende kendi sayfamda dün smokey eyes dan bahsettim,bakmanı isterim.her zaman kullandığım bir makyaj stili...bu hediyeye sanırım sahip olmak istiyorummm..Yüzyüze tanışmak dileğiyle.sevgilerimle..

    www.zuhalvarol.com

    YanıtlaSil
  3. Slm,blogunuzu severek takipteyim,şansımı denemek isterim.
    reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. blogunuzu yeni ftakip etmeye başladım, o yüzden çok ayrıntılı yorum yapamıyorum, sık sık görüşmek dileğiyle sevgiler.
    sultankocaer@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. great!


    mespeel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. vaaay hediye gercekten harika !!

    YanıtlaSil
  7. izleyicin oldum cnm :) sayfanıda beğendim :)
    facebook / Karbeyazın Makyaj Dolabı
    blog / karbeyazinmakyajdolabi.blogspot.com :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. yuzunuz cok tatlı tarzınz keyıflı dha sık ne gıydım postları herkesı mutlu edecektır sevgıler
    ayse-cim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. blogu açtığından beri beğenerek takip ediyorum, biliyorsun zaten,sevgiler :)
    sumeyrakalaman@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. zümracım biliyosunkı senı küçük kızımla ben yakından takıp edıyoruz :)senı zevkle ve begenerek heyecanla yazılarını okuyorum. umarım bu hedıyen benım OLURRR :)))

    senayclk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. facebook'ta beğendim-http://www.facebook.com/lunaparkqueen?ref=ts
    zaten senin isleyicinim
    veee bu hediyeye bayıldıım:D
    senin bloğunla ilgili aklıma ilk gelen şey samimiyetin ve neşeli posların,hertelden haberlerin..
    ayy bana çıkar işallah :P
    sundus@century21hedef.com

    YanıtlaSil
  12. Sounds fantastic!I'm sold for smokey eyes!

    YanıtlaSil
  13. seni severek takip ediyorum facete de beğendim hediyeni de beğendim :))

    esin_balkan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. subatta dogum gunum var hedıyeler bana gelsın ıstıyorum
    sartlar tamam

    kovakadiniyimben@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. I like this make-up :D I ♥ glitter eyes :)

    YanıtlaSil
  16. blogunuzu bir süredir takip ediyorum çok keyifli gerçekten takip ettiğim iki blogtan biri :)

    busenaz93@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. slm:)
    izleyicinim.
    GFN: Undenied

    Çekilişini blogumda duyurdum.Linki:
    http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2012/01/giveaways.html

    Face ve twitter malesef kullanmıyorum.
    mail adresim:
    et_hotmeyil.com@hotmail.com
    sevgilerimle

    Bana da beklerim

    YanıtlaSil
  18. Izleyicinim,facebook sayfanı beğendim. Bloğunu çok başarılı buluyorum, keyifle takipteyim :)

    herkese bol şanss
    hilal bayrakçı
    hilary_fb_96@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Fan page'ini beğendim ki zaten izleyicindim de. Du unutmadan mail adresimi de yazayım makyajsever@gmail.com

    Blogun hakkındaki düşüncelerime gelecek olursak:) Kendini göstermekten çekinmeyen bir blogger olduğun için takip edilesisin kesinlikle. Malesef çoğumuz hep saklanıyoruz:( Bu paleti istiyorum ayrıca. hehe:))

    http://www.facebook.com/justuntitled

    YanıtlaSil
  20. En sevdigim ve tek yaptigim makyaj :) ve istedigim hediye:))) saol kuzu

    YanıtlaSil
  21. bloğunu da hediyeni de çok çok beğendim :)))

    şartlar tamamdır

    neriman kaşık

    neriman_kasik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Annem ve ablam adına ben de katılayım dedim :P Blogunu sanırım 2 kez izlemeye aldım Twitterla anlamadım :O Facebook zaten tamam :) Ee o zaman kendime iyi şanslar diliyorum :P (Çok narsistim bu konularda :P )

    www.lovesfromfashion.com
    lovesfromfashion@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. bloğunuzla ne yazık ki çekiliş sebebiyle taze tazee tanıştığımdan,ayrıntılı fikrim oluşamadı =)ama baya faydalı ve güzel kareli görünüyor <3


    http://www.facebook.com/profile.php?id=1206505602

    kontes.b@hotmail.com
    burcu balaban

    YanıtlaSil
  24. tam yorum yazarken pc'm kitlendi o yüzden önceki yorum gitti mi gitmedi mi bilemedim, bir daha yazıyorum.

    bloğunuz gayet faydalı ve bol fotolu görünüyor.
    kendisiyle yeni tanıştığımdan ayrıntılı gözlemleyemedim <3 şimdilik :)

    http://www.facebook.com/profile.php?id=1206505602

    kontes.b@hotmail.com
    burcu balaban

    YanıtlaSil
  25. blogunuzu çok begendim faydalı şeyler var gerçekten :)

    izleyicinizim
    şartlar tamam

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100003051270603

    nazlı tosun
    kitapkurdu15@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. çok zevki bi hediye, blogunu takibe yeni başladım ama devam edeceğim :)

    crnn88@hotmail.com

    ceren güzel

    YanıtlaSil
  27. izleyicin oldum.

    çok eğlenceli bir blogun var :)

    http://www.facebook.com/lunaparkqueen?sk=wall facebookta da beğendim.

    s.t258@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. merhabalar
    ben bu paleti bi blogda görmüştüm ve ablama "noğğlur bana alır mısın" diye yalvamıştım.genelde yaptığım şey:)o da almamıştı sağolsun!.şimdi bu çekilişi kazanırsam ablama karşı kazanmış olucam.noğlur noğlur bana çıksın.evreeen duy sesimii:)
    blogunuz çok renkli.gerek görseller olsun gerek konular gerçekten ilgi çekici.hiç sıkılmadan okuyorum valla ^^
    izleyicinizim ve facebook sayfanızı beğendim
    sedauzunn@hotmail.com
    bol şans herkesee

    YanıtlaSil
  29. burcu aktaş22/1/12 21:43

    iş hayatına atılmış biçare bi kızcaaz olarak blogunu takip etmemin ne kadar işime yaradığını bilemezsin zümra :) özellikle sayende tüm aşamalarını görerek uyguladığım ojelerimle adliyede ilgi odağı halindeyim, sağol varol :)

    burcuaktas-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Slm, bayildim hediyene, blogunu severek izliyorum, ustelik mustakbel meslektasimsin da :)

    Bol sans bana :)

    Tiki Kezban
    http://tikikezban.blogspot.com/
    tikikezban@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Sartlar tamam, devamli yaptigim bir makyaj, umarim bana cikar :)))

    seval mutlu
    sevallmutlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. zümracım bloguna söyleyecek lafım yok, başından beri takipçinim biliyorsun =)veeee o seti ben almalıyımmmm gözlerime çoook yakışıcak =D

    derya_kzk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. random numarator sana sesleniyorumm beni seççç beni seççç!!!
    çok kez söyledim ama bir daha söyliyeyim bu blog harika,başka bloglarda gezinsem de bir süre sonra hep kendimi burda buluyorum :)

    edakdemir@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Samimi, cıvıl cıvıl :) veee tabi ki eğlenceli ve yenilikçi.

    Sevgiyle kal.

    asliakkaya8@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. seni zevkle takip ediyorum. çok doğal ve tatlısın. bazı bloggerlar gibi kasıntı değilsin.
    zaten takipçindim birde facede beğendim
    suna aktuğ
    sunaktug@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. mrb bloğunu bi süredir takip ediyorum.izleyicin yeni oldum ben de yeni fark ettim daha önceden olmadığımı :( face sayfanı zaten beğenmiştim :) hediyen çok şık ve güzel umarım benim olur :)))
    belginsamur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. Tanya Hazal Kaysoydu25/1/12 23:32

    Bu sicacik, tatli mi tatli,samimi bir o kadar da keyifli blogu ve guzel ve zarif sahibesini cok seviyoruzzzzz:) xoxo :)

    tanyahazalkaysoydu@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Merhaba ben Zeynep:) blogu yeni izlemeye başlasam da twitterda takip ediyordum seni. bence blogun da çok başarılı:) tüm şartları yerine getirdim bakalım kısmet:) zynsh_0519@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. hello hello :))
    ben de taze bi blogger olarak hem türkçe hem ingilizce yazman acısından bloğunu beğenerek takip ediyorum. en son posttun dıy kolye yapımına ise bittim.
    gümüş halka, siyah iple yapacağım kolye için bu set harika olur :))

    http://detailsbyenda.blogspot.com/
    detailsbyenda@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. yyagmur_aktas adıyla izleyicinim facebook da begendim yağmur aktaş adıyla

    yyagmur_aktas@hotmail.com

    herkese iyi şanslar

    YanıtlaSil
  42. Nil Levin27/1/12 20:00

    Blogunuzu çok severek takip ediyorum. En sevdiğim blog hatta. Çok özgün ve güzel buluyorum, siz de çok güzelsiniz. Nil Levin ismiyle takip ediyorum, twitter ve facebookta da takibe aldım. mail adresim de nilevin@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. yeni keşfettiğim bloglardan birisin keyifle takip ediyorumm blogunu hakkını veriosun bence bu işin;)
    magendiea ismie ile facede ve blogda takipcinim :)
    sephorayı seviyorumm bu set süper gözüküoo:)
    magendiea@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Izleyicinim . Facede sayfani begendim :) Aylin F. Dinc
    aylindnc@gmail.com
    Yeni farkettim blogunu ama çok güzel :)

    YanıtlaSil
  45. O kadar çok izlediğim makyaj bloğu var ki,sizi nasıl gözden kaçırmışım anlayamıyorum :( bu yorumu yazdıktan sonra bloğu baştan sona inceleyeceğim,palet de bana çıksa hiç fena olmaz makyajsever olarak :)

    Facebookda beğendim

    http://www.facebook.com/melike.gulbayrak

    izleyicinizim

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  46. Aman geç kalmadan katılmam lazımdı buna (: Zaten hem izleyicinim hem de facebookdan takip ediyorum seni. Blogunu pek severek takip ediyorum, seni de iyi ki tanımışım canım!!

    Sevgiler
    madamchic.blogspot.com

    YanıtlaSil
  47. mail adresini unutmuşum (:

    madamchic@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. Zümracımmm ben de istiyorumm :)

    sedindunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  50. merhaba!
    blogundan yeni haberim oldu,ayağımın tozuyla çekilişine katılıp keşfe çıkıcam(:
    umarım şans benden yanadır(:
    mervebyuksel@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Kombin postlarını seviyorum canım :)

    ezgigulbagi@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. sartlar tamam
    gfc: Özlem
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002364876297
    çok güzel bir blogun var.

    YanıtlaSil
  53. Facebook'ta 174. beğeni tarafımca yapılmış bulunmakta.Google hesabımla da takipteyim.

    hiperaktif ,renkli ,kıpır kıpır bir blog :)

    sevgiler
    emieee_y@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. Merhaba
    Bloğunu izliyorum.
    Facebook sayfanı beğendim.
    http://www.facebook.com/nuyaver
    Bloğun çok dolu dolu. Yazılarını ve seni beğenerek takip ediyorum.
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  55. Merhaba izlyiciniz oldum ve face sayfanızı beğendim (Naz Çiçek)

    Bloğunuzu yeni keşfettiğim için ayrıntılı bir yorum yapamayacağım ama kısaca göz attım ve fotoğraflarınız çok hoşuma gitti.

    naznaz17@gmail.com Nazlı

    YanıtlaSil
  56. Blogunla yeni tanistim cok begendim.bundan sonra takipte kalacagim. Ayrica makyaj seti harika bayildim. Tabikide face beendi twitt beendim hediye beendi BiZIMLASIN :) bu arada twitt @ISIK333 (poonky) face sabiha isik . Mailadresime gelince sabihaisik@windowslive.com (piśt mailimi kimseye verme aramizda kalsin) :)))

    YanıtlaSil
  57. bu set benim olmalııı :)

    YanıtlaSil
  58. modayla ve hayatin renkleriyle ilgilenen herkes icin gercekten guzel ve takip edilmesi gereken bir site. bu hediye fikri de cok hos. ne diyeyim umarim benim olur=)

    YanıtlaSil
  59. mrb.bloğu izlemeye yeni başladım henüz blogda çok fazla dolaşmaya fırsatım olmadı ama makyajla ilgili olan konular hep ilgimi çekmiştir.bu şekilde devam etmesini dilerim.

    sayfayı beğenip çekilişi facede yayınladım:

    http://www.facebook.com/profile.php?id=1468180723

    umarım katılmak için geç kalmamışımdır.sevgiler..

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  61. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  62. Zeynep T.12/2/12 12:56

    En sevdiğim göz makyajıdır dumanlı gözler :) Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler :)


    https://twitter.com/#!/DeCleyre1
    zzoe@windowslive.com
    Zeynep T.

    YanıtlaSil
  63. merhaba,
    izleyici oldum,tiwtterda takipciniz oldum ve hem twitter hemde blo gumda cekilisi duyurdum.

    sevgiler...

    http://cekilishaberleri.blogcu.com/lunapark-queen-hediye-cekilisi/11826897

    https://twitter.com/#!/CekilisHaberler

    neclasezen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. blogunuzu yeni keşfedenlerdenim ve çok hoş gerçekten bende şansımı denemek istiyorum :)

    sedaaysegultaskin@hotmail.com

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...