18.01.2012

Gossip Girl - Stupid Blair 5x11


Gossip Girl'ün resmi sitesinde yayınlanan düğün fotoğrafları yüzünden bu hafta bir düğün geliyor diye heyecan yapmış hatta kendimi düğün postu hazırlamaya organize etmiştim.. Ama malesef beklenen düğün başka bahara, yani başka haftaya kaldı :) Ama bu heves de benim içimde kaldı, ben de bari bu bölümle ilgili yazayım dedim :) Biliyorum Pelin'in eline su dökemem bu konuda ama yorumlarımı paylaşmak istedim :)


Öncelikle sözüm sana Blair.. Sen ne garip bir kızsın ya, düşündüğümden de acayip çıktın. Eskiden gözümde bir havan vardı, okulun popüleriydin ulaşılmazdın filan ama artık prensle evlenecek olman bile seni yeterince cool yapmıyor.. Bir batıl inançların eksikti.. Yani söz verdim, dönemem, dönersem bir şey olur, kiliselerden çıkmamalar filan ne kadar arabesk batıl bir kafadaymışsın, kaç sezon seni bir şey sandığıma yanıyorum.. Ayrıca hemen sana "Br yemin ettim ki dönemem..." isimli nadide parçamızı gönderiyorum, hem ruh haline de çok uygun.. Bu arada bölümün yarısına kadar Blair'in Louie'le mi, Chuck'la mı yoksa Dan'le mi birlikte olduğunu anlayamıyorsunuz, senaristleri tebrik ediyorum :) Aslında bu bölüm içim acıdı Blair senin için, yani çok saçma bir kafada kendi mutsuzluğunu seçiyordun, zaten o mazoşist ruhun hep vardı, yine yaptın yapacağını.. Vera Wang gelinlik de pek yakışmıştı üstüne böyle pamuk şeker gibi olmuştun, yazık oldu o gelinliği de mındar ettin.. Bu arada en büyük sürprizlerden biri Vera Wang'in kendisinin bölümde rol almasıydı, çok mutlu oldum, çok tatlıydı :) Ne kadar da zayıfmış! :o


Sırada sen varsın Serena.. Ooohh eminim şimdi göbek atıyorsundur mutluluktan.. Blair'in karışık durumlarından faydalanıp emellerine ulaştın. Dan'i yine ağına düşürdün, hadi yine iyisin.. Geçen bölüm zaten çaktırmıştın bu bölüm harekete geçtin, numara ayağına yılbaşında bile öpüştün çocukla.. Dan de pek tık yoktu ama senin o kendinden geçmiş ifadeni unutmadık.. Bu iş olmaz ama ben sana söyleyeyim, olmaz.. Dan seni sildi :)) Zaten bu bölüm giydiklerinden de aklımda kalan pek birşey yok, Blair'in bir şapkası yeter... Ayrıca Spectator'da Gossip Girl'ü oynamak pek sökmeyecek bence..


Dan, en mantıksız karakter sensin, fotoğraftaki tipine bak.. Yani eski sevgilinin kankasına aşık oldun, tamam.. Gittin öptün bir de açıldın filan hadi ona da tamam.. Şimdi kız başkasına aşık ve 4. bir şahısla evleniyor. Senin hala bu durumun içinde işin ne? Hiç mi gururun yok, reddedilmişsin o kadar, yani kızın hayatında ihtimal olarak 3. sırada bile değilsin neredeyse.. Ezik diyorlar da boşuna demiyorlar gerçekten.. Bir de bu yüzden git en yakın dostum dediğin adamlara yalan söyle filan.. Ne için Blair için.. Ne büyükmüş aşkın be Dan!? Şimdi bütün bu çıkarımın sonunda gelecek bölümün fotoğraflarında Blair'in düğününde Serena'nın kolundasın gördüm.. Bu ilişki de gerçeğe dönerse tam karaktersizsin, abi daha kaç tur çıkacaksınız birbirinizle ya.. Sakız oldu sakız..


Chuck, bölümün masum prensi.. O kadar tatlıydın ki diyecek söz bulamıyorum, çaresizce köşeden köşeye koştun Blair'in peşinde ama gerçeği hala öğrenemedin.. Evet, bu bölümde seyircinin salak yerine koyduğu "ahaha biz biliyoruz ama sen bilmiyorsun" dediği karakter sendin bebeğim :)


Louie, ne biçim prenssin hala anlamadım, ne mide var be arkadaş! Helal olsun! Sana söyleyecek başka da sözüm yok :) Sen dedektif filan tut araştır bakalım aldatılıyor musun aldatılmıyor musun.. Boş işlerin adamı.. Bu arada yukarıdaki fotoğrafın mutlu sona ulaşacağını hiç sanmıyorum gelecek bölümde, Chuck benim bildiğim Chuck'sa basar o nikahı, benden söylemesi.. Baksana kuğu gibi kız, sana mı bırakacak.. Prensmiş, pehh...


Nate, Spectator'a fazla sardı bence, artık arkadaşlarıyla filan da ancak iş icabı görüşüyor neredeyse, haber çıkacak diye.. Sevmedim ben bu Nate'i.. İşsiz güçsüz Diane Payne'in peşinden koşsun, daha heyecan verici..


Dorota ve Charlie... Bu bölümde sizi oynatmayarak az biraz kar ettik.. O parayı da Vera Wang'e verdik, anca dengeledi.. :)


Son olarak Gossip Girl, sözüm sana.. Batıyorsun iyice kızım, kalk toparlan birşeyler yap.. Millet artık seni hiç sallamıyor, bütün haberler Serena'ya gidiyor.. Aferin son anda bir atak yaptın ama yanlış yaptın.. Mesaj attığın kişi Nate kafasız kız Nate! Elinde iyi bir koz yoksa, bitti işin.. Söylemedi deme.. Bir de şu headerını filan değiştir artık, azıcık yenilikçi bir blogger ol, örnek al bizimkilerden :)

İşte böyleee... Ben de sizin yorumlarınızı merak ediyorum, izleyin hemen yazın siz de aşağıya :) E kapanış öpücüğü olmadan olmaz... :) xoxo


Hi guys! I was waiting Blair's wedding for this episode of Gossip Girl, but it didn't happened and I am a bit dissapointed. I was planning to prepare wedding post for you but this is a pre wedding post :) I'm sharing some nice style photos of this episode.. Blair was so stupid.. I couldn' understand her.. She knows what she want and she doesn't do anything.. Just promise, promise, promise.. So stupid.. :/ I hope everything will be fine but according to photos of next episode, it looks like she'll getting married with Louis.. But I don't believe it :) And Serena was so smart, she used the situation of Blair and tried to have Dan again.. I hope it won't work.. If Dan goes back to her, he is also stıpid :))) By the way it was so nice to see Vera Wang in this episode :) Waiting your comments! xoxo

27 yorum:

  1. Am I the only one NOT watching Gossip Girl? But I've looked at some outfit pictures, and I must say that clothes is pure perfection! :)

    YanıtlaSil
  2. Blair harika gorunuyor. Her ne kadar serena daha til olsa evilse falan filan olsada yok yaa diyorum bu Blair bir başka.

    hımm birde benim bildiğim Chuck çok geçti bu günlerden vardır bir yapacağı. Boş durmaz o :)

    YanıtlaSil
  3. Sondaki Gossip Girl ilham al bizim bloglardan kısmına cidden güldüm :D Ben de düğün var sanıp post yapmıştım biliyosun neysee artıık olur elbet :P

    YanıtlaSil
  4. ne guzel esprili ve icten yazmissin. Amerikadayken ev arkadasimla sarap kadehlerimizi alip Gossip Girl izlerdik, giysileri ve karakterleri cekistirerek;) ama son zamanlarda takip edemiyordum diziyi. neler olmus neler? arada yaz boyle yeni sezonu;)

    YanıtlaSil
  5. Ok here's my confusion. She looks amazing, but WHY IS HER HAIR LIKE THAT?! Blair would never get married with flat, stringy hair!

    XO,
    Doux Rousse
    www.douxrousse.com

    YanıtlaSil
  6. omg what a cool post!
    i loveeee thisss so much<3 great pics. love them!
    im followin u back sweety :)

    http://yovaniturner.blogspot.com/
    xx

    YanıtlaSil
  7. Talk about 'Gossip girl',girl!My all time favorite!I can never have enough of Blair,Serena,Dan,Chuck and Nate!

    YanıtlaSil
  8. Cinnamon and white chocolate, you should watch it!!! :)

    Milky, bence de süper görünüyor :) Ama benim favorim Serena, ya ikisinin de yeri ayrı ikisi de bebeğim gibi seçemiyorum :p
    Chuck zaten basacak nikahı bekliyorum gelecek bölüm :))

    Kubilay Sakarya, evet ya içimizde kaldı :)) Neyse hazırlıklar tmam gelecek bölüm bekliyoruz patlayacak Gossip girl :)) Öyle ama ilham alsın, inspiration inspiration!! :)))

    Goncha goncha, beğenmene sevindimmm :) Oh Amerika'da ne keyifmiş ya siz de bi nevi gossip girl olmuşsunuz :) Tamam arada yazarım, dğün var önümüzde zaten :)

    Doux Rousse, yes, you're right! I was expecting more amazing :)) But she is unhappy because of marrying with Louie, so she is like that.. :/ xoxo

    Yovani Turner, thank youu :))

    Suomi, hahaha :) Me too!!!

    YanıtlaSil
  9. The first wedding dress is very nice.
    Do not miss Chanel S/S 2012. Visit my blog.
    Franceswww.theafternoontea.it

    YanıtlaSil
  10. Ne guzel esprili bir dille yazmissin, cok hosuma gitti. Simdi sabahtan beri postunu actim, rahat zamani bekliyordum, uzun textli postlari gunun sakin bir anina birakiyorum : ) Ancak okudum, resimlere detayli baktim. Simdi ben bu diziyi izlemiyorum, ama bir iki kere denk geldim ve de internette Blair ve Serena goruntulerinden dolayi biraz bilgim var diziye dair. Cidden sakiz olmus isler, sirf yeni oyuncu olmasin diye surekli donup dolasip birbiriyle cikinca gicik oluyorum bu dizilerde. En guzel kismi elbiseler ve olaylarin gectigi yerler bu filmlerde, NY basrolde, bir de Paris sahnelerine denk gelmistim. Ben ilk gelinligi cok begendim bu arada, benim gelinligim de de boyle kat kat sifon ipkeler vardi : ) Guzel yorumun icin de cok tesekkurler bu arada : )

    YanıtlaSil
  11. The afternoon tea, yes I also loved it! Especially the flower patterns front of the top :)

    Aylin at lila moonlight, beğenmene çok sevindim :)evet ya sakız oldular ama gerçek hayatta da çok var böyle tipler o yüzden çok yapay gelmyor, mesela bir yazlık site bliyorum, aynen bütün gençler birbiriyle 3 tur çıkmış.. İnanılmaz ama olabiliyor :)) Ben de ilk gelinliği çok beğendim ama 2. de çok güzel vera wang işte ne yapsa güzel zaten :)

    YanıtlaSil
  12. I love Gossip Girl! Great blog! I'm a new follower =)

    YanıtlaSil
  13. I have posted photos from the new episodes too!
    You can see it here!

    YanıtlaSil
  14. Diana, thank youuu :))

    Miss starshiny, wow thanks!! I'll check it :)

    YanıtlaSil
  15. Thanks for your comment!
    I already follow you!
    The more you search the more you find!
    xxx
    Miss Starshiny

    YanıtlaSil
  16. Love the post!

    http://linastyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. I haven't seen the show in a while! Can't believe she was going to get married!

    Thank-you for visiting my blog!

    www.absurdlypeculiar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. hahahaa, nasıl güzel anlatmışsın yani güldümm güldüm yanaklarım ağrıdı :))

    YanıtlaSil
  19. Çılgınsın kızım ne güzel yorumlamış ahaah .)

    YanıtlaSil
  20. ay ay ay çıktı mı yeni bölüm! bekliyordum bende merakla. izlemeden önce bakmıyım bu posta dedim ilk önce ama sonra dayanamadım okudum baştan sonra, iyi ki de okumuşum yorumlarına bayıldım :) süper bir post olmuş bence!

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. kimse yazdı mı bilmiyorum amaa okuduğum kadarıyla blair düğünün ortasın kaçıp gidicekmiş diyorlar, hattaa dan'le yakınlaşmalarından bahsediyolar ki umarım o kısmı doğru değildir =))

    YanıtlaSil
  22. Ben en basindan beri dan'e gicik oluyorum ve blair la chuck in birlesmesini istiyorum:) gelinligini de cok begendm aslinda ama yine de chuckla birlessinlerr:)

    YanıtlaSil
  23. Miss Starshiny, thank you!!

    LinasStyle, thanks!

    Allison Young, you should watch it :)

    Modavesaire, ahahha eğlenmene sevindim :))

    Stil Direktörü, hahaha beğenmene sevindimmmmm :)))) Yine beklerim :)

    PD, çok teşekkür ederimmm canımmm :))

    Alice, evet evet gelecek bölüm fotoğraflarında gelinlikle koşuşan bir Blair var zaten, ama Dan'le yakınlaşacaklarını sanmıyorum, anlık şeyler yaşanabilir tabii ama Blair yine Chuck'a döner kesn..

    Zeys, ya ben Dan'i arada bir seviyorum yazık :) Özellikle Serena'yla çıkarken seviyorum :) Blair ve Chuck'ı ben de çok istiyorum :)

    YanıtlaSil
  24. Luna cim, ismini bilmedigim icin Lunapark i kisaltip boyle diyeyim artik, ne dersin? : ) Evet cidden gercek hayatta da var boyle tipler : ) Sana iki odulum var versatile ve kreativ, ikisi de sana cok uyuyor : ) Dun aksam pc im denmi blogun kedisinden mi bilemiyorum, teknik sorunlar olustu ve sadece bir tane favori postuna link yapabildim, son zamanlardaki bir postu sectim.

    http://lilamoonlight.blogspot.com/2012/01/pink-vanity-tags.html

    Iyi haftasonlari canim

    YanıtlaSil
  25. Aylin at lila moonlight, Aylin'cim blogunda yanıtladım yorumunu :) Çoook teşekkür ederim ödüller içinn :)

    YanıtlaSil
  26. yazis seklin harika güle güle seve seve okudum =)
    ya ben gossip girlü 3. sezondan beri izlemiyorum.. bi ara biraktim sora yine baslamadim iste.. sence baslamalimiyim ?

    YanıtlaSil
  27. Want more fashion, ya 3. sezondan bu yana baya değişiklik oldu yani çok değişti dizi, bence izlemelisin :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...