13.01.2012

I'm 23... :)


Bugün benim doğumgünüm ve artık 23 yaşındayım. Tek sayılara olan antipatim sayesinde 23 hiç sevdiğim bir sayı olmadı. Küçükken aldığım mail adreslerinin sonu bile 22, 24, 25 diye gidiyor.. :) 22 benim için bir dönüşüm değişim yaşıydı diyebilirim. 23'te böyle devam edecek ve belki de tüm geleceğimin temellerini bu yaşımda atacağım gibi geliyor. Hep birlikte göreceğiz bakalım :) 22'me eşlik ettiiğiniz için teşekkür eder, 23'üme de beklerim :))

Today is my birthday and I'm 23 now. Actually I'm not a person of odd numbers, I don't like 23.. When I was a child, I had lots of mail adresses and they were finishing with 22,24,25... :) 22 was a transformation age for me and I think 23 will go on like that.. I feel like I'll create the base of all my future in this age. Let's see together :) Thank you for attended to my 22, and I'll wait you to my 23 too :))

62 yorum:

  1. güzel bir 23 olsun, tek sayıları çok sevdirsin sana emi *,* mutlu yaşlar..

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu, sağlıklı, keyifli senelere canım (: umarım her şey istediğin gibi olur!! İyi ki doğmuşsun.

    Sevgiler
    madamchic.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Dogum gunun kutlu olsun tekrardan,yeni yasinda tum hayallerine kavusman dilegimle:)
    bende 3 hafta sonra 23'e veda edip 24'e girecegim,artik buyumek istemiyorum galiba:(

    YanıtlaSil
  4. mutlu yıllar şekerim :))

    YanıtlaSil
  5. HAPPY BIRTHDAY & BEST WISHES!

    http://theleatherskirt.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Bazı olaylar en sevmediğimiz şeyleri bile sevmemize sebep olur. Umarım ki 23. yaşın da senin için öyle olsun. Nice sağlıklı , mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  7. mutlu musmutlu,bol başarılı,kariyerli,bol gülücüklü ve bol bol eğlendiğin bir yıl olur inşallah senin için! umarım 23 rakamı senin düşündüğünün aksine seni şaşırtır.
    kocaman öpücüklerrrr
    <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  8. Minikkuş, çok teşekkür ederimm :))

    Madam Chic, çok tşekkür ederim canım :)) Öpüyorm!

    Şafak T, hehe ben de çok teşekkür ederim tekrar, sen de 23sün şuan, 23 kardeşliği :)

    Nimo, teşekkür ederim şekerim :)

    The Leather Skirt Blog, thank you so much!

    Trendkolik, süpersin :) Çok güzel yazmışsın, çok teşekkür ederim Eminecim :)

    YanıtlaSil
  9. benim 23'ün çok kötü geçmişti:( senin umduğundan kat kat iyi geçer en çok para en kocaman aşk en sağlıklı senen olur işallah:)

    YanıtlaSil
  10. Mamba, umarım benim güzel geçer senin de dediğin gibi, teşekkür ediyorum senin güzel dleklerin için :) Öpüyorum!

    YanıtlaSil
  11. nice yıllara.. ah ah keşke ben de 3 yıl öncesine gidip 23 olsaam:))) heheheee

    YanıtlaSil
  12. kesinlikle sayılara takılmamalısın. eminim geçen sene içerisinde seni oldukça üzen olaylar da yaşamışsındır. çünkü bu hayatın gereği. bir güzellik gelirken yanında mutlaka bir aksilik olur. e o aksilik olmazsa güzelliğin değeri mi olur? sadece mutlu bir sene dilemek çok yetersiz olur bu yüzden sana öncelikle sağlıklı ve sevdiklerinle beraber hayallerine ulaşabileceğin güzel bir 23. yaş diliyorum!
    doğum günün kutlu olsunnn : )

    YanıtlaSil
  13. bende en son 23 yaşımı hatırlıyorum ne ara 28 oldum bilmiyorum! aradaki 5 yıl kayıp :)

    Ennnn güzel yıllarının başlangıcı olsun 23 :) doğum günün kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  14. mutlu yıllar dilerim^^

    YanıtlaSil
  15. Hi!
    Happy Birthday! I hope you have a great year!!

    XOXO
    CCC

    YanıtlaSil
  16. Mutlu yıllaaaar :) Kendimi bir an çok küçük hissettim :P

    YanıtlaSil
  17. Harika bir yas olsun ! Sayilar ve enerjilerine inanirim o nedenle 23'u de sevgiyle kabul etmeni oneriyorum.. :) hayatin sana sundurgu guzellikleri devam ettirsin insallah ;) 22'nin sonunu yakaladim, 23'unde birlikteyiz insallah !

    YanıtlaSil
  18. Yeni yasin kutlu olsun. Sana pek guzel anilar getirsin;)

    YanıtlaSil
  19. İyi ki doğdun, nice yaşlara...
    Yeni yaşın yeniliklerle gelsin canım. :)

    YanıtlaSil
  20. mutlu yeni seneler...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Dogum günün kutlu olsun tatlim..sende benim gibi ocak dogumlusun demek,ne güzeeel:P
    her yasin ayri bir güzelligi vardir..tadini cikarmani ve her yasta ayri ayri güzellikler yasamani temenni ederim:))))))

    YanıtlaSil
  22. Nice mutlu güzel seneler dilerim :)

    YanıtlaSil
  23. nice mutlu yıllara, harika bir yaş olur umarım senin için..:)
    bu arada ben 23 yaşında evlenmiştim.. :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Fotografın çok güzel önce onu söyliyeyim :)

    23 sevdigim bir rakam, çünkü çok sevdigim birinin dogum günü. Asla bu tür takıntıların olmasın. İnşallah 23 yaşınada eşlik eder yaşadıgın-yaşayacagın tüm güzellikleri görürüz.

    Çok mutlu, hep mutlu olacagın yıllar dilerim, iyiki dogdun :)

    YanıtlaSil
  25. doğumgünün kutlu olsunnn 23 iyidir güzeldirr:)

    YanıtlaSil
  26. I just turned 22!So,we're of the same sun sign.High five to that!Don't worry,23 will be great!Unlike you,I'm a totally odd number person!I LOVED being 21!But anyway,life moves on.Keep up the good work.And last but not the least,many many happy returns of the day!Mwah.

    YanıtlaSil
  27. güzel bir yaş diliyorum tatlım...
    sanaşans getirsin...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  28. doğum günün kutlu olsun cnm,sen oldugun sürece biz 23 ünde de senleyiz;) mutlu yıllar


    modaliza.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. Happy Bday!

    http://thestyleattitude.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. Happy Birthday! Have a really nice day and enjoy :)

    I follow you back ;)

    Tanja

    www.modelovers.com

    YanıtlaSil
  31. Eminim 23 de sana cok guzel seyler getirecek, cok sev bu yillarini ve her gunun kiymetini bil, cok cabuk geciyor ne yazik ki. Umarim cok guzel bir dogumgunu geciriyorsundur, mutlu yillar canim :)

    YanıtlaSil
  32. insallah cok guzel bir yas olur senin icin :)

    Nice mutlu yillara!

    YanıtlaSil
  33. Mutlu yıllar canım. 23 yaşında yaşadığın güzel dönüşümlere tanık oluruz umarım. Yaşını sev 23 çok şeker bir yaştır. Zaten ondan sonra nasıl 30 olduğunu anlayamayacaksın :)
    Bence 23 son çıtır yaş.

    YanıtlaSil
  34. güzel mutlu hayırlı ak sevgi dolu bir 23 ve diğerleri olsun :D

    YanıtlaSil
  35. Doğum günün kutlu olsun. Her şeyin gönlüne göre olacağı, senin düşlerine göre şekillenecek bir 23 yaş olur umarım... :)

    YanıtlaSil
  36. Ya gunun anlam ve oneminden dolayi aklimdaki notu unutmusum, ben yapilan yorumlara cogunlukla ziyaret ettigimde cevap yaziyorum ya, demin unutmusum kafamdaki notu :) canim iltifatlar icin cok tesekkurler, kizarttin beni, bakan gozler guzel diyorum ben :))

    YanıtlaSil
  37. birde aklima geldi:)yaklasik bir hafta sonra bende senin yasinin yer degistirmis hali olucam kismetse:)23-32:)))))

    YanıtlaSil
  38. Mutlu yaşlar,mutlu yıllar tatlım.yeni yaşın hayallerinin ötesinde güzel geçer umarım.sevgi ve sevdiklerin hayatından eksik olmasın :)

    YanıtlaSil
  39. Tanrı kraliçeyi korusun:)))) Nice güzel yıllar dilerim....

    YanıtlaSil
  40. bol kırmızı rujlu güzel yaşlara canım:)

    YanıtlaSil
  41. First of all, happy birthday!!

    Surely 23 will be a great age, you'll see :)

    xoxo

    http://stylelovely.com/thinkingcat/

    YanıtlaSil
  42. happy birthday dear! we wish you all the best!

    YanıtlaSil
  43. MODAVESAİRE, çok teşekkürler :) Zaman çok hızlı geçiyor değil mi :/

    Beyaz Büyü, aslında çok haklısın, realist ve güzel dilekler :)) Çok teşekkürler!

    Ruken, hadi yaa o zaman dikkatli olmalıyım :))) Çok teşekkürler!

    Nini, tşekkürler :)

    CCC, thank youu''!

    Loves From Fashion, ahahahha :) Nedense ben büyükmüşüm gibi hissetmiyorum hiççç :))

    Leb die sekunde, thanks :)

    Lulu's life, canım çok teşekkür ederim, 23ü seviyorum, seviyorum, seviyorum, olacak bnce :) Hep birlikte olalım! Öpüyorummm

    SVGLove, çok teşekkür ederim canımm

    Gülşah, çok teşekkürler''!

    Hakan, teşekkürlerrr ;)

    Chfashiontrend, Çok teşekkürlerr :)

    Zeliş, eveeet :) Demek senin de doğumgünün bu aralar :) Oğlak kızlarıyız :) Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için..

    A to Z :) Çok teşekkür ederimmm :)

    Wear a Smile, çok teşekkür ederimmm :) Hahah şimdi böyle dşününce çok ilginç geliyor değil mi, evli olmak :) Sevgiler :)

    Psycho Cat, thanks! :*

    Aslı, önce fotoğraf için tşekkür edeyim :) Sonra da güzel dileklerin için teşekkür ediyorum, 23ü de seveceğim :)

    Suomi, very nice comment :) Actually we know that it doesn't matter odd or even :) The life is just going on :) So, thanks again :) Kisses!

    Darkolive, çok teşekkür ederim canımmm!

    Cindrella Under The Umbrella, teşekkür ederim Gamzecim :) Senin 23 güzel geçmiş sanırım oldukça? :))

    Modaliza, çok teşekkür ederimmmm öperm! :*

    Stella, thanks so mch!

    Modelovers, thank you so much! :)

    Aylin at Lila Moonlight, ne güzel yazmışsın Aylin, çok teşekkür ederimmm :)

    Küçük Şeyler, umarım :) Çok teşekkürler!!

    Gelin adayı, aaaaa bitiyor mu çıtırlık olayıımm!! :) Bence 30'a kadar çıtır bütün kızlar :)) Çok teşekkür ederimmm!

    Kova kadınıyım ben, çok teşekkür ederim canım :)

    Erdi Karadeniz, çok tşekkür ederim güzel dileklerin için, umarım öyle olur gerçekten :)

    Zeliş, 32 güzeldir bence :) Her yaş ayrı güzel :) Şimdiden kutluyorum yeni yaşını :)

    Sevda KRC, canım çok tşekkür ederim :)

    Esrates, hahaha süpersin canımm :) Çok teşekkür ederim :)

    Blogdayaparımkariyerde, süpersin'! Teşekkür ederim :)

    Thethinkingcat, thank youuu!! :)

    Cinnamon and white chocolate, thank you so much! Kiss youu :))

    YanıtlaSil
  44. dogum günün kutlu olsun sekerim nice nice yillara

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  45. Guzelgul, çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  46. HI MY LOVE!!!
    Thanks for your sweet comment and for following me!!!

    NICE POST!!

    NOW I'M YOUR NEW FOLLOWER...HOPE YOU CONTINUE VISITING MY BLOG...
    NOW THERE IS A NEW NICE POST ABOUT MY TRIP IN AMSTERDAM <3 <3

    http://thechicetoile.blogspot.com/

    KISSES FROM ITALY!!!

    YanıtlaSil
  47. The Chic Etoile, thank you honey :)

    YanıtlaSil
  48. Hope you had a great b-day gorgeous!

    http://runwaymeeting.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. Hi , yes it is mistake I'm so sorry , I'm following you now :) But I can't see you in my google friend connect list too :( I'm sorry again and happy birthday :)* Kisses ! Viki

    YanıtlaSil
  51. Aaaaa ama niye o gün söylemedin, bir gece öncesinden kutlamaya başlardık ne güzel. Hazır kokteyllerimiz de vardı, seninkinin üzerine bir de mum dikerdik, tam olurdu :))
    Mutlu, sağlıklı, bol alışveriş ve aşk dolu yeni yaşlar diliyorum sana ve kocaman öpüyorum canım.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  52. Ηappy Birthday!
    May all your dreams and wishes come true!
    I'm your newest follower!
    xxx
    Miss Starshiny

    YanıtlaSil
  53. 23 çok güzel bir yaş bence süper geçecek!
    MUTLU MUTLU YILLARR :)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  54. Constance Murphy, thank you honey :)

    Victoria Clothes, thank you honey! I'll visit soon!

    Deniz Saatçioğlu, hehehe :)) Çok teşekkür ederim Deniz'cimmm :) Ben de çok öpüyorummmm

    YanıtlaSil
  55. Miss Starrshiny, thank you so much!!! :)

    PD, çok teşekkür edermmm canımmmm :))

    YanıtlaSil
  56. HaPpy BirthdaY güzel kizzz <333

    YanıtlaSil
  57. ben geç kaldımm:( doğum günün kutlu olsuuunnn canım:) yeni yaşın sana hep güzellikler getirsin:)

    YanıtlaSil
  58. I've read some good stuff here. Definitely value bookmarking for revisiting. I wonder how much attempt you put to create any such fantastic informative web site.
    Here is my page :: work at home call center representative jobs

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...