11.01.2012

Little Red Hood


Bu fotoğrafların çekildiği günü bir puzzle olarak sunuyorum sizlere, parçaları birleştirin ve postu okumayı tamamlayın :)

* 31 Aralık Günü
* Yılbaşı modu
* Noel anne kostümü
* Ama benim başlıkta kendime "kırmızı başlıklı kız" demeyi tercih etmem :)
* Anne ile yılbaşı gecesi alışverişi
* Güzel bir öğlen yemeği
* Sezar soslu ızgara tavuklu salata
* Tatlı ama grip olmuş ve hapşıran küçük siyah beyaz kedi :(
* Yine kırmızı ruj..
* Pizza Veneziana
* Lacivert beyaz çizgili "Mudo" kazağı ile maillerini kontrol eden ben..
* Ekru "Mango" mont
* Kırmızı "Atlas Pasajı" atkı ve bere..
* Huzurlu bir gün
* Sarımsaklı ekmek
* Bere başımdan kaymasın diye bana eşlik eden ve postun görünmez kahramanı H&M kahverengi tel toka :)

I'm sharing the day I was taken these photos as a puzzle... So puzzle out them and finish this post :)

* 31th of December
* New Year Spirit
* Mother Christmas costume
* Prefering to call myself as "red riding hood" :)
* New Year shopping with mummy
* A great lunch
* Grilled chicken salad with ceasar souce
* Cute but sneezing and ill B/W cat :(
* Red lipstick, again..
* Pizza Veneziana
* Checking e-mails with striped "Mudo" sweater, me..
* Cream coloured "Mango" coat
* Red beret and scarf, from "Atlas Passage" in Taksim..
* A really peaceful day
* Delicious breads with garlic and olive souce..
* The invisible hero of the post, "H&M" hair clips which help me to hold this beret on my head :)










41 yorum:

  1. Kırmızı ber mi pizza mı çok kararsız kaldım. Puzzle birleşince fotoğraf harika :)

    YanıtlaSil
  2. Kırmızılar çok yakışmış sana cnm , o pisiciğide öperim burnundan çok şeker mama ver ona biraz ablası açtır...Resimler çok hoş kocaman sevgiler;)

    YanıtlaSil
  3. Lunapark Queencim ben o kediye takıldım kaldım. Nezle olmuş o. Benim kedimde de nezle var ve tedavi oluyor. Yazık çok zor bir hastalık kedilerde, tedavisiz geçmiyor da.

    Senin berene bayıldım. Çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Kırmızılar çok yakışmış, kırmızı ruju ender kişiye yakıştırırım, sende de gayet güzel durmuş.

    Sen de benim gibi kedilere dayanamıyorsun galiba, çok tatlıı :)

    http://www.modamla.com/

    YanıtlaSil
  5. Ilk resimde harikasin, kirmizi cok yakisiyor : ) Ama ben butun yazdiklarini bulamadim resimlerde, birsey mi kacirdim acep : )

    YanıtlaSil
  6. Milky, ehhehe süper :)

    My princess, teşekkür ederim, pisinin orada maması vardı bya, birileri bakıyor sanırım :)

    Girlie Blogger, thank you!

    Avalon, evet ben de çok üzüldüm ona :( ilgilenen birisi vardı orada yemeği fln vardı yani, umarım daha iyidir şimdi :( Teşekkür ederim..

    Modamla Burcu, teşekkür ederim, kırmızıyı yakıştırdığına sevindim :) Evet ben bütün hayvanları çok severimmm, kedi köpek kuş hamster :)

    Chfashiontrend, beğendiğine sevindimm, sevgiler! :)

    Aylin at Lila Moonlight, çok teşekkürlerrr :) Aaa neyi bulamadın mesela? :) Aslında o günün özetini açıkladım ben, her detayn fotoğraflarda olmasına çok dikkat etmedim, ama çoğu var sanırım.. :)

    YanıtlaSil
  7. Parçalar yerine oturmuş ve kare tamamlanmış bence :) çok güzel görünüyorsun kırmızılar yakışmış. Huzurlu bir gün diyorsunya evet oda fotograflara yansımış :)

    YanıtlaSil
  8. Aslıcım, çok teşekkür ederim, yorumlarını çok seviyorum, senin de yorumların çok huzur veriyor :))

    YanıtlaSil
  9. ooff karnımda acıktı, o pizza nasıl da bir çırpıda yenilesi geldi gözüme anlatamam :(((

    kırmızılar harika olmış sende, daha sık kullanmalısın tatlım...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. WOW. So chic. My fav color red!!! :)
    Love this so much! You are beautiful.

    Kiss,

    Ivana


    www.myfashionuniquelife.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Darkolive, pizza gerçekten nefisti bu arada :) Kırmızı için güzel yorumlar geliyor dedğin gibi kırmızıya braz daha yoğunlaşabilirm :)

    ICA, thank you!! :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, meslektaşız galiba, ilk resim de çok hoş ayrıca:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Bahar006 aa sen de mi avukatsın süper :) Çok teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  14. merhaba, blogun çook güzel, hemen izlemeye aldım:)

    YanıtlaSil
  15. your red lipstick is so beautiful!

    http://dallianceswithsuitsandskirts.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Sayfamı ziyaretinize ve beğenmenize çok memnun oldum,her zaman beklerim.Kırmızı bir insana bu kadar yakışır,maşallah:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Oh I really love your Pics!

    Thank you so much for your comment on my blog: www.modelovers.com!

    Follow each other?

    Tanja

    www.modelovers.com

    YanıtlaSil
  18. Pretty look! SO fresh. I like the red colour


    Thank you for the lovely comment in my blog!)))

    YanıtlaSil
  19. yummy food pictures - in <3 with your red hat!

    X the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. sana kirmizi cok yakisiyor :))
    oh ne bu keyif diyorumm.. yorumun icin tesekkür ederim canim
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar. Geldim :) Çok sevdim bolgunuzu. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  22. gizli tokayi bulamadimm hakkaten gizli :)) kıyıda kosede gorurum dedim ama iyi saklamissin :)))

    cok seker bir post olmus !

    YanıtlaSil
  23. Tekrar merhaba , blogun çok güzel , yeni yılda her günün böyle keyifli geçsin , sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. Kirmizi baslikli kiz! Cok yakismis ;)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. merhaba.blogunuza ıadei ziyarete geldım.ve cok begendım.gorusmek uzere .


    not;resımlerınız cok guzel.kuru yapraklar favorım ;)

    YanıtlaSil
  26. Cnm Cok eglenceli bir post olmus bu:))) Kirmizi basliklk kizi sevdim <3

    YanıtlaSil
  27. Great color beret!!!

    Check out our blog and do some shopping!!
    xx Julie xx
    www.celebrityowned.com

    YanıtlaSil
  28. You look so pretty in your outfit!
    Thank-you for visiting my blog!

    www.absurdlypeculiar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. canım bayılıyrm senin postlarına!!!! çok tatlısın yine şapkanı yesinler bir renk bu kadar mı yakışır bir insana???? harika fotolar;)mcksss....;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/ne-giydim.html

    YanıtlaSil
  30. Hello nice girl!!!
    I 've just discovered your blog and I think that it's really cool and stylish!!!
    You are so pretty ❤ so nice pictures ❤

    If you like my blog too,WE COULD FOLLOW EACH OTHER!!! ;) ;)
    I'LL WAIT YOUR ANSWER ON MY BLOG!!! :) :) THEN I'LL FOLLOW YOU BACK... ;) ;)

    http://thechicetoile.blogspot.com/

    XOXOXO

    YanıtlaSil
  31. Puzzles are so much fun!


    This blog is so fantastic, well done! Please check mine out and follow if you like it! I promise to return the favour!


    Thanks!


    http://foreverfredastaire.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  32. Eren, çok tşekkür ederimm :)

    Blue Roses, thank you so much!

    Birincisin, ne demek rica ederim, ayrıca teşekkür ederim, sevgiler :)

    Modelovers, thank you so much! I'll visit back soon! :)

    LucieL, thank youuu :)) Super comment!

    Samecookiesdifferent, thank you so much!

    Petrolmavisevilmezmi, çok teşekkür ederm :)) Sevgiler..

    Ahu,teşekkürlerrr :)

    Lulu's life, hahaha evet uğraştım ettim gizledim :) Teşekkürler :**

    Sıomi, thank you honey :)

    Marella, thank you dear!

    PD, çok tşekkür ederim iconik mouse'm! :)

    Dolunay, çok teşekkür ederim,sevgiler!

    Trendkolik, teşekkürlerrrr canım :)

    Celebrity Owned, thank you!

    Allison young, thank youu :)

    ESRA,Ben de seninkilere bayılıyorum ne yapıcaz böyle :)) Çok teşekkür ederim canım benimmm :) Mucxx

    The Chic Etoile, thank you so much! I'l check back soon :)

    Forever Fred Astaire by PJ Chabwara, thank you :) I love puzzles too! I'll check yours!

    YanıtlaSil
  33. Wonderful blog. maybe we can follow each other? I'm following! http://karo-just-me.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  34. Gorgeous photos! I really love your red beret :)

    Loulou Downtown

    YanıtlaSil
  35. thanks for the sweet comment! I've followed you now ;] you are too beautiful!

    mango

    mangotatoes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  36. cooooooooooook yakismis sana kirmizi sapkaaaaa !!

    YanıtlaSil
  37. Just me, thank you :)

    Loulou, thankss <3

    Mangotatoes, thanks!!

    Want more fashion, waow süper teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...