16.01.2012

MARKA SHOP!!!


Bugün sizi çok özel bir butikle tanıştıracağım. Öyle bir yer düşünün ki hayranı olduğunuz dünyaca ünlü en lüks mağazaların ürünlerini çoook uygun fiyatlara satın alabileceğiniz, alışveriş esnasında kendinizi evinizde gibi sıcak bir ortamda hissedebileceğiniz, bir girince bir daha çıkmak istemeyeceğiniz bir yer...

Marka Shop'un sahibi Nur Hanım, şimdiye kadar tanıdığım en tatlı mağaza sahibi.. Ayrıca o kadar dolu bir geçmişi var ki, sohbet etmek de inanılmaz keyifli.. Zaten önce burçlarını soruyor müşterilerine, yani ayak üstü bir burç tahlili ve astroloji sohbeti de alışverişinizin olmazsa olmazı.. Kendisinin asıl mesleği olumlama, ışık ve enerji uzmanlığı.. Bunların yanında bir de tasarımcı yönü var, hayalgücü ve yaratıcılığı öyle geniş ki.. Ayrıca gençliğinde Vakko'da modellik yapmış. Saydıklarımın hepsinin birden aynı kişide toplanmış olması inanılmaz değil mi! :) En sevdiğim şeylerden biri de, mağazada bir şey denediğinizde, size olmadıysa, yakışmadıysa, direkt "çıkart çıkart hiç olmadı" diyor :) Yani asla yakışmayan bir şeye "aa süper oldu hemen almalısın" demiyor.. :) Styling yönü de oldukça güçlü, size iki dakika içinde bir sürü kombin yapabilir..


Ben de böyle güzel bir butik ve Nur Hanım gibi tatlı birini bulmuşken hemen çekim yapmak istedim, çünkü burası gerçekten bir keşif mekanı :) Açıkçası önce bir an duraksadım, birazcık kıskandım sizi :P Hepsi benimmm olsuunn diye :)) Ama sonra tabii ki okuyucularım da bu ayrıcalığı yaşasın istedim, hazırlıkları tamamladık ve çekimimizi gerçekleştirdik. Şimdi bu butikle ilgili en kilit noktayı açıklıyorum hazırsanız. Mağazada gördüğünüz herşey dünyanın en ünlü markalarının orijinal ürünleri. Her üründen sadece bir adet ve bir beden var. Ama nadiren birkaç bedeni olan ürünler de var.. Bu yüzden elinizi çabuk tutmalı, sık sık gelen ürünleri kontrol etmelisiniz! Nasıl oluyor diyorsanız, şöyle ki, Nur Hanım'ın süper bağlantıları sayesinde oluyor her şey :) Bu harika ürünler atölyede üretilirken, bir adet numune oluyor ve diğer örnekler bu atölye numunesi üzerinden hazırlanıyor. İşte Nur Hanım da bu noktada devreye giriyor ve işi biten atölye numunelerini alıp bizlere sunuyor :) Markaların isimlerini malesef veremiyorum kimseyi zor durumda bırakmamak için, ama emin olun hepsi çok yakından tanıdığınız dünyaca ünlü markalar, zaten benim üzerimde artık sık sık göreceğiniz için anlayacaksınız :) Fiyatlara gelince şöyle örnek verebilirim, 600 - 700 Euro'luk elbiseler 85-150 TL arası fiyatlarda.. Şaşırdınız değil mi? :)


Mağazanın düzenli müşterilerinden birinin harika fiziğini fark edince hemen O'nu da çekime dahil ettik. Kendisi Rus ve beklediğiniz gibi çook güzel :) Ne yazık ki yüzünün yayınlanmasını istemediği için kestim :) Bu arada modellik gerçekten oldukça zor bir işmiş, kaç tane elbise denedim bilmiyorum, saatlerce çekim yaptık, fotoğrafların çoğunu annem çekti.. Güzel bir ekip çalışması oldu yani, çekim sonunda herkes bitap düşmüş, saat gece yarısına yaklaşmıştı ama kesinlikle değdi, hepsi sizin için :)


Elbiselerin kumaşları o kadar kaliteli ki, ipeklere dokunmaya kıyamıyorsunuz. Yukarıdaki elbise de favorilerimden, çok zarif bence. Mağazada nötr ve kaliteli parçalarda bulabilirsiniz, ancak farklı olmayı ve dikkat çekmeyi seven, biraz iddialı bır yanınız varsa, burada kesinlikle çok mutlu olacak :) Zaten o kadar çok çeşitli ürün var ki, mutlaka herkes kendine uygun harika şeyler bulacaktır.


Yine yukarıdaki elbise hayran kaldıklarımdan.. :) Kolları dantel ve transparan, arkası ise, elbisenin iç tonlarında gördüğünüz gül kurusu renkte.. Çok şık bence :)

Oldukça farklı ve iddialı bir tayt, farklı kombinlerle şık ya da spor olarak kullanılabilir. Mesela açık mavi bileksiz bir converse, beyaz düz bir tişört, gri bir anorak yelek, kulağınızda da cıvıl cıvıl renkleriyle Bywonderland kulaklıklarla düşünün :) Süper..


Leoparı seviyorsanız, çok şanslısınız! Çünkü en güzel halini burada bulacaksınız. Bu elbisenin sırt dekoltesine bayıldım.. Bütün elbiselerin kalıpları o kadar güzel ki.. Normalde bir mağazada bir şey denediğimde %50 ihtimal üzerimde istediğim gibi durmaz, ya yakasını beğenmem ya dekoltesini ya elbisenin boyunu.. Ama burada her şey üzerinize dikilmiş gibi :) 


Yaz için mükemmel bir elbise daha.. Renk tonları, dekoltesi, sırtı.. Diyecek söz bırakmıyor :)


Bu beşli kolajda favorim, beyaz fonda meyveler ve çiçekler olan elbise :) Ama hepsi ayrı güzel, hepsi farklı...


Bu beyaz / ekru elbise bana Selena Gomez'in EMA'da giydiği bu elbiseyi hatırlattı biraz. Bunu da çok sevdim, üzerimden çıkartmakta zorlandıklarım arasında kendisi :))


Yukarıdaki parça da çok şahane, fotoğrafta çok belli olmuyor ama ön kısmında minik kehribar tonlu taşları pırıl pırıl.. Ve degaje yaka.. Dekoltesi tam kıvamında, pek şahane :)


Yine en bayıldıklarımdan biri :) Nasıl desem, sanki gökkuşağından renklerini almış bir tavuskuşundan yapılmış bu bluz :) Kimono kesimine, kumaşına, yakasındaki fildişi detaya, hayran kaldım.. :)


Eğer spor şıklığı seviyorsanız, yine bir cennettesiniz :) Taşlı, dore ve lame detaylı, kürklü eşofman altları ve üstleri konusunda da sınırsız bir yelpaze var burada :)


Denediğim bir çok şeye şaşırıp hayran kaldım. Hal böyle olunca yüklü de bir alışveriş yaptım :) Tahmin edin bakalım, giydiklerimden hangilerini aldım? Ya da keşke alsaydım? :)


Annem fotoğrafçılık olayını çok sevmiş olacak ki, deneme odasına dalıp -ki burası bizim backstage'imiz oluyor :p- fotoğraf çekmeye başladı :)


Meyveler, kediler, mantarlar, puantiyeler.. Harika renkler.. Nasıl daha tatlı olabilirdi acaba? :)


Eveeet :) Sıra bu müthiş butiğe nasıl ulaşabileceğinize geldi artık.. Kaçtım kaçtım ama buraya kadarmış :))) Marka Shop, Bakırköy Askerlik Şubesi'nin tam çapraz sokağında yer alıyor. Yani Bakırköy Meydanı'na çok yakın, yürüyerek 5 dk. da ulaşabilirsiniz. Zeytinlik Mahallesi, Yakut Sokak üzerinde.. Yani Carousel ve Capacity'ye de çok yakın :) Eh, madem adresi söyledik artık, Nur Hanım'ın telefon numarasını da paylaşayım: 0532 622 30 25 :) Sormak istediğiniz birşey olursa benimle de iletişime geçebilirsiniz. Dediğim gibi bu butiğe sadece Nur Hanım'ın tatlı sohbeti için bile gidilir ama ürünler o kadar muhteşem ki, eli boş ayrılmayacağınız garanti.. :) Aa bu arada Seda Sayan'ın selamı Desa'da geçiyorsa, benimki de Marka Shop'ta geçiyor, aklınızda olsun ;) Zümra'nın selamı var demeniz yeterli.. :) Yorumları bekliyorummm!!

I wanna introduce you to a very sweet shop in Turkey.. It sells pieces from very famous shops for very available prices. And the owner of the shop is so sweet.. Actually she is master of positive energy and she is also designer.. And an old model.. :) She loves to talk about astrology too.. If you go there, firstly she'll ask you to your sign :) There were very very good qualificated dresses.. And very famous brands in world.. But I can't tell you their names now :/ You'll already see them on me soon :) I know that lots of you are not in Turkey but if you come here one day, you should visit this store..  And we made a small photo shoot in there with products and a Russian customer was model with me there :) I hope you'll like the photos :) I'm waiting all your comments, what do you think?? :) By the way..
The Adress of Marka Shop: Zeytinlik Neighborhood Yakut Street Bakırkoy / Istanbul - Turkey
And the phone number: +90532 622 30 25

36 yorum:

  1. Ay cnm super seyler var.gozdeme( gozdenin gozunden) soliyimde gotursun beni.bakirkoyde oturuyor:) eline saglik annenin cok ozel bir post olmus.optum cnmm

    YanıtlaSil
  2. fotograflar harika :) gidilemeye cok cok deger bir yer diye dusunuyorum =D Bizimle paylastigin icin tesekkurler, elbiseler cok yakismis sana =D
    Acaba hangilerini aldin...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. love that white dress! hope you bought it! ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifli bir yer olduğu resimlerden de belli. Bence o güzel taytla, leopar desenli kıyafeti almışsındır:)

    YanıtlaSil
  5. canim sanirim benim icin cok fazla renkli bir butik burasi ama senin denedigin (en sade onlardi sanirim) Gul kurusu fiyonklu elbise + beyaz/ekru olan cidden cok giyilesi.. Ozellikle Gul kurusu sana cok guzel durmus ama cok !! ;)

    YanıtlaSil
  6. I love all the animal printed pieces!So chic!

    YanıtlaSil
  7. yaa ben senin bloğunu geçen hafta keşfettim ve 1 haftada bitirdim.ben farklı şeyler giyinmek istememe rağmen alışverişi hiç sevmem ve mağazalara bakmak kabusumdur.aldığım ürünü denemeden alırım,eve gelince beğenmezsem giymem ya da birine veririm.keşke bi imajmaker ım olsa diye düşünmüşümdür hep.seni bulduğum iyi oldu,foto paylaşmışsın,adres vermişsin,fiyat aralığı belirtmişsin;süpersin!

    YanıtlaSil
  8. Khaleesi style, aa Gözde'nin Bakırköy'de oturduğunu bilmiyordum komşuymuşuz onunla :) Çok teşekkür ederim canım :)

    Küçük Şeyler, Kesinlikle gitmeye değer :) Çok teşekkür ederim :)) Yakında üstümde göreceksniz hangilerini almışım :)

    YanıtlaSil
  9. Cinnamon and white chocolate, I loved it! But I didn't buy it, unfortuanetely... :)

    Hilal, doğru tahmin! Taytı ve elbiseyi aldım :))

    Suomi, I bought them :))

    Adsız, çok teşekkür ederim, yorumun beni çoook mutlu etti süpersin :)) Alışveriş bazıları için oldukça sıkıcı olabiliyor, yalnız sıkılıyorsan yanına iyi bir alışveriş arkadaşı bulmalısın :) Öyle çok daha eğlenceli olabilir..

    YanıtlaSil
  10. wow, lots of powerful and colorful patterns.... looks like you were having fun playing dress up!

    http://dallianceswithsuitsandskirts.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Blue Roses, thank youu :) It was funny but also hard :) A bit tiring but it is worth it :)

    YanıtlaSil
  12. çekime de mağazaya da konsepte de bayıldımm, bakırköy'e gitmeyeli bilmem ne kadar olmuştu.. bu sömestr'da uğrarım mutlaka. vaktin varsa belki bişeyler ayarlarız? sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  13. This store is amazing, I am following your blog, loved your blog! Kisses from Brazil
    http://pitadabeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. What's next, aa süper haber ver mutlaka bu tarafa gelirsen :)

    Paulo Prado, thank youu :))

    YanıtlaSil
  15. Love all of these styles! Awesome blog! Would love it if you could check out my blog today and tell me what you think of my latest post! Follow me, I follow you?!

    xo
    Caitlin
    http://hauteeyes.com

    YanıtlaSil
  16. tatlımmm blogunu şimdi keşfettim o şekilli renkli tayta öldüm bitimm urfadayım ben bana gönderir misin?? mailden konuşalım..

    YanıtlaSil
  17. Haute Eyes, I visited you :) Thanks!

    Sed, mail attım sana tatlım :)

    YanıtlaSil
  18. Canım Merhaba
    Bloguma uğramışsın çok mutlu oldum tanıştıgımıza ben de bir görünmek istedim:) Çok tatlı çok şekersin :))
    Bloguna göz attım ve bundan sonra takibindeyim:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. love your looks and your blog!
    i'll keep on coming visit you!
    kisses

    aida

    http://cottoncandy-peaches.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Great blog and photos! Looks like a fab little shop :) Of course I'll follow you... would love a follow back :) Thanks for stopping by to visit!

    http://www.confessionsoftheglitterati.com/

    YanıtlaSil
  21. great photographs! The clothes are amazing!

    x Alexa
    http://brightandsassy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. Wow, this is such a cool post. Very pretty outfits and gorgeous model too :) I really love that white lace dress.

    xoDale
    http://www.savvyspice.net/

    YanıtlaSil
  23. We love your look, this beautiful.
    We love your blog is wonderful and we are always here giving all the news.
    Super Glorinhinha kisses.
    To help better position your blog, click on the Google +1
    http://sobrincosvendas.blogspot.com

    YanıtlaSil
  24. so stylish!
    follow you :)

    http://rueoh.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. lovely outfitss! n u look so pretty
    wanna follow each other?
    just tell me if u follow me, ill follow u back

    kisses
    http://yovaniturner.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. You look great - it must have taken you ages to do this post !

    http://www.balletpumpsandroses.com

    YanıtlaSil
  27. Çılgın Eltiler, teşekkür ederim canımm beğenmene sevindim :)

    Adsız, thank you so much! Waiting everytime!

    Ally, thank you honey, I2m coming back :)

    Alexa Bennett, thank youu xx

    Dale, thank you so much :)

    Rogerio Rinaldi, thank youuu!

    Sveva, thankss so much! :)

    Yovani, yes of course, kisses! :)

    Ballet Pumps and roses, yes actually it was one of hardest posts :) But it's worth it :)

    YanıtlaSil
  28. çok güzel bir yermiş gerçektende:)

    http://merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. Thank you for your kind comments, yes I'm happy to follow each other!!

    I love the leopard print in these photos, I'm a huge fan of that print!!

    Esther xx

    http://girlinapanama.com/

    YanıtlaSil
  30. Thanks for stopping by my blog, of course I will follow! hope you follow back :)


    http://fashion-gourmet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  31. hello lady!!
    i followed you- and i have a new post! gorgeous pictures!

    www.indulgenceissimple.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. Oh... What a fabulous shop! You're a great fashion blogger and you look great! I'm following you now.
    Hope you can follow me back.

    Hi_D

    http://cuterandomthings.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  33. Bayildim resmen bu post'a! O kedili elbiseye de tabii! Emegine saglik :)

    Bu arada cok zevklisin ;)

    YanıtlaSil
  34. Merve Yıldız, evet gerçekten çok güzel :)) Mutlaka uğramalısın :)

    Esther, I boughtd the leopard printed dress and tight :) xx thankss

    M.E. Thank you honey!

    İndulgenceissimple, hellooo!! Thank you sweety'' :) xx

    White witch HİD, thank you so much! ı'm so glad to hear that!

    Hwinore, teşekkür ederimmm :) Bana zevkli demişsin onun için de ayrıca çok teşekkür ederim ama mağazada herşey o kadar güzel ki :)) Zevksiz olamıyor insan :)))

    YanıtlaSil
  35. Bu butikten bahsetmen büyük bir hayır işi olmuş :D İlk fırsatta uğrayacağım, Bakırköy'de her yerde görmediğim ilginç kıyafetler satan bir sürü mağaza var, orayı iyice keşfetmek lazım. Çekim de fotoğraflar da süper:)

    YanıtlaSil
  36. Modagrafya, hahaha hayır işi yaptım :))) Evet şaka bir yana kesin uğramalısın bence de:)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...