10.01.2012

My First Interview


İlk röportajımı Trendkolik blogunun sahibi Emine Ünvar ile gerçekleştirdim! :) Beni daha yakından tanımak isteyenlerin çok seveceğini tahmin ediyorum, tüm soruları samimiyetle yanıtladım çünkü. Röportaja buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca Trendkolik'e çok teşekkür ediyorum, çok güzel bir iş çıkardı :)

My first interview goes to Trendkolik! :) If you wanna know me closer, you'll be so happy with this interview.. I answered all questions with truth :) You can find it here !! And thanks to Trendkolik for this perfect post! :)


25 yorum:

  1. tebrik ederim,süpersin:)

    YanıtlaSil
  2. zümracım tebrık ederım cok güzel olmus cok samimi ve içten :))

    YanıtlaSil
  3. okudum,bayıldım..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. senin sayende tatlım,o kadar samimi o kadar içten cevapladın ki,çok çok teşekkür ediyorum :)
    <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  5. bende tebrik ederim canim.Keyifle okudum reportaji ve o sayfadaki bir outfit aklimdan cikmiyor "mavi gömlek ve etek giymissin" tam avukat gibi olmussun hanim hanimcik:) bu arada gülüsüne zaten bayiliyorum :)) öpüldün

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  6. tebrik ederim cnm.. Ilk bos vaktimde okuyacagim ;)

    YanıtlaSil
  7. Zeliş, teşekkür ederimm :p

    Şenay, canım benim çok sevindim beğenmene ve takip etmene, çok öpüyorum seni de tatlı bebişini de :)

    Chfashiontrend, ay teşekkür ederim <3

    Trendkolik, heheh canım benim güzel oldu kesinlkle :) <3

    Guzelgul, teşekkür ederimmm :) Zaten o outfitin adı funny office style dı :)) Bak burada onun devamı da :) http://lunaparkqueen.blogspot.com/2011/08/funny-office-style.html

    Lulu's life, okuduktan sonra yorumlarını bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
  8. queen'e de bu yakışır. Tebrik ederim, nice güzel röportajlara canım:)))

    YanıtlaSil
  9. Esrates, waow teşekkür ederimm canımmm :))

    YanıtlaSil
  10. u look lovely!! love ur black n white
    Btw Be sure to check out my posts aswell
    Love & Luck
    XOXO

    YanıtlaSil
  11. Antee Gurung, thank you so much honey :)

    YanıtlaSil
  12. Tebrik ederim Zümra'cım, harika bir röpörtaj olmuş. Fotograflar da süper. Bu arada, sana bahsettiğim maili attım, blogda da yayınladım. Mailde sözü geçen bloglara seni koymadım çünkü, senin blogun stil blogundan daha farklı, daha çok yönlü, sen yazı da yazıyorsunü, karışmasın diye. Sakın yanlış anlama, olur mu? Öpüyorum seni, en kısa zamanda buluşalım Esra ve Beril le beraber.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Zumracim, cok keyifle okudum, oglumu yatirip ortalik sakinlessin diye bekledim ki rahatca okuyim. Seni daha iyi tanima imkanim oldu bu rop sayesinde. Insallah bir gun karsilikli da oturup anlatiriz : ) PS: Telekom sektorunde calisiyorum, ama dekorasyona oldum olasi ilgim var, cok tesekkur ederim iltifatlarin icin : )

    YanıtlaSil
  14. Deniz Saatçioğlu, teşekkür ederim :) Yok canım olur mu öyle şey alınmadım tabii ki, zaten okuyunca anlaşılıyor, sen genel bir haksızlık ya da yanlış verilmiş karardan değil, stil bloglarının kaile alınmamasından bahsetmişsin, ki haklısın.. Ama blog ödülleriyle ilgili tek problem de bu değil bence.. :) Bnce de buluşalım ayarlayalım bir dörtlü buluşma yapalım :)

    YanıtlaSil
  15. Aylin at Lila Moonlight, ya sen ne kadar şekersin :) Gerçekten niye bilmiyorum yerin ayrı :) İnş fırsatımız olur ben de çok istiyorum..

    YanıtlaSil
  16. Okudum ve seni biraz daha iyi tanımış oldum :) bu içtenligin, sıcaklıgın çok güzel, fotograflarada yansıyor zaten..

    YanıtlaSil
  17. Aslı, canımmm tşekkür ederimmmm :)) :*

    YanıtlaSil
  18. Güzel bir röportaj olmuş :)
    Tebrik ederim..

    heshefashion.com

    YanıtlaSil
  19. She, teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  20. çok güzel bir yazı olmuş zevkle okudum ayrıca şu siyah-beyaz olan fotoğrafınada da bayıldım:))

    YanıtlaSil
  21. Rengarenk Daphne, çok teşekkür ederimmmm :) :*

    YanıtlaSil
  22. nicelerinin baslangıcı olsun:)

    YanıtlaSil
  23. Alışveriş Cini, canımmmm ççok teşekkür ederimmm çok tatlısınnn :***

    YanıtlaSil
  24. hey there! congrats on your first interview I'm gonna check it out right now!

    check out my blog if you have some spare time!

    http://brandnewbyanna.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. çook güzel bir röportaj olmuş canım benim bir gün gazetelerde de görücez seni ben eminim çok beğendim trendkolik in son sorusuna da eveeet zamanımın hepsini güzel üzümüm'ün bu eğlenceli lunaparkında geçirmek istiyorum diyorum :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...