8.01.2012

My Five


Cep telefonlarına kamera teknolojisi geldi geleli bana keyif veren anları fotoğraflarım, böyle bir beşleme yapıp paylaşmak istedim.. :) Yukarıdaki fotoğraf yılbaşı abur cubur larından kalan bir kare... :)

Since the mobile phones have cameras, I always took photos of joyfull moments.. And I wanted to share these five things with you.. The photo above is from Christmas night.. Some junk food... :)


Yanında lokum ve canlı çiçekler eşliğinde orta şekerli bir Türk kahvesine kim hayır diyebilir ki? :)

Who can say no to Turkish coffee with fresh flowers and delicious Turkish Delight? :)


Noelbaba kılığına girmiş kaktüsler çok sevimli değil mi? :) En itici çiçek bile ne kadar tatlı olabiliyor, ne demişler çirkin çiçek yok bakımsız çiçek var. O kadındı değil mi? Neyse kadınlar da çiçektir zaten :Pp..

The cactuses are Santa here :) Aren't they so cute? hEven te most booster flower can be cute.. :)


Alkolle pek alakam olmasa da bu şişeleri çekici buldum :)

Actully, I'm not an alcohol person but I loved the bottles :)


Veee finale bıraktığım assolist.. :) Midpoint'in beyaz çikolatalı ve kestane şekerli suflesi :) Biricik Zetfashion Zuhal'le tatlı keşfimiz, yakında yine bir sufle buluşması planımız var :) Not: Diyeti sormayın... :)

Anddd the biggest star for final :) White chocolate souffle with chestnut.. We discovered it with sweet Zetfashion and we're planning to eat it again soon :) PS. Don't ask my diet :)

21 yorum:

  1. ahah o dişli şeylerden yemeyeli çok seneler geçti. görseller çok hoş!

    YanıtlaSil
  2. Esracious, aynen ben de yıllar sonra yedim bu yılbaşında :) Cola aromalıydı ve salak vampir şakaları eksik olmadı haha :)

    YanıtlaSil
  3. Hi babe!

    Chanced upon your blog and enjoyed reading it. So inspirational. Following your blog too. Keep in touch okay.

    silvia
    poisepolish.

    YanıtlaSil
  4. Midpoint'e ne zaman gitsem merak ediyordum ama deneyemiyordum,1 gun de olsa diyeti bozup bakicam tadina,portakalli cikolatalari da aklima soktun :)

    YanıtlaSil
  5. ah o italyan sufle benim de favorimm <333
    aklında olsun big chefs'de de aynısı var, yanınla limonlu dondurma ile servis ediliyor :) aynı derecede dayanılmazzz :)))
    xx

    YanıtlaSil
  6. sona biraktigin assoliste hasta oldum.. onunla ben de tanismak istiyorum cünkü beyaz cikolataya bayilirim !! =D bence arada bu tür postlar yapabilirsin.. cok severek okurum

    YanıtlaSil
  7. Silviasiantar, thanks :)) I'm following you now!

    Şafak T, denemelisin böyle kek hamurunun pişmeden önceki evresi gibi :)) portakallı çikolata da dehşet :))

    Wear a Smile', çok güzel değil miii! :) Tavsiye için teşekkürler en yakın zamanda Big Chefs'de de denicem :) Süper!! Öptümmm :*

    YanıtlaSil
  8. Want more fashion, haha ben tanıştırmış oldum sizi artık baş başa takılmanızın vakti geldi aradan çekiliyorum.. Bu beşleme olayı çok ilgi çekmedi gibi geldi bana :/ Pek yorum gelmedi sanki.. Ama beğenmene çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  9. kaktüslere bayıldımmm çok şirinlerrr :):)

    YanıtlaSil
  10. Zeynep Erkefeli, ben de çok sevdim, çok şker olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  11. The last picture looks and sounds jummy! :)
    xk

    YanıtlaSil
  12. Super cute pictures! The food looks amazing.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    YanıtlaSil
  13. selam,
    ne tatlı bir post....
    kaktüsler de ilgimi çekti hahah:)
    sevgiler
    chfashiontrend@blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. bende o sufleye hayır demem açıkçası:)

    YanıtlaSil
  15. Simdi ben bir kahve sever olarak asla hayir demem :) kaktüsleri pek sevmezler nedense ben yetistiriyorum seviyorum :) bunlarda çok seker görünüyor.

    Ama tatli dedinya bu görüntüyü gördümya, bitti hersey hayatima anlam katar tatlilar nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil
  16. ahhh o sufle ! Tatli yiyeceksem neredeyse tek tercihim sufle ve benzerleri oluyor :) Istinyepark'ta bir alisveris sonrasi masa'da da denemelisinnnn !

    YanıtlaSil
  17. off o sufleye bayılıyorum aklıma düşürmemeliydin:) Bu arada ben de blog dünyasına yeni katıldım bloğuma göz atmak isterseniz beklerim;) http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Offf o sufle nedir yav, Istanbula gelince hemen deniycem : ) Sekerler cok eglenceli cidden, kahve servisi de mukemmel. Yilbasi pastaniz da cok tatliymis. Yesil ojelerinle hazirladigin portakal tatlin da harika gozukuyor, denemem lazim : ) Arti iki icin de cok tesekkurler canim, benim twitter ve blog facebook um yok, bir turlu giremedim o islere, olursa bir gun ben de arti 2 olurum : )

    YanıtlaSil
  19. Katie, Bonnie, thanks so much! :)

    Chfashiontrend, teşekkürler, sevgiler :))

    MadamB Fashion, kim hayır der kiiii? :))

    Aslı,heheh teşekkü ederimm :)) Bence de süper..

    Lulu's life, oo süper Masa'da da denenecek en kısa zamanda! :)

    Trendsum, heheheh düştü bir kere :) Tamam geliyorum blogunaa :)

    Aylin at Lila Moonlight, yine süper bir yorum gelmiş Aylin'den :) Aylin ya seni de twittera bekliyoruz artık soranlar oluyor seni :))

    YanıtlaSil
  20. beyaz çikolatalı ve kestane şekerli sufle mi yoook artık! :)

    YanıtlaSil
  21. Alışveriş Cini, valla gerçek :) Zet'le buluşurken sen de gel sen de ye :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...