22.01.2012

No More Home Parties!..


Ev partileri bazen çok sakıncalı olabilir... "Ev" kelimesi durumu yeterince masumlaştırmayabilir.. Hele ki tek başınaysanız... Bana katılın! :)

Home parties can be so dangerous... The "home" word is not enough for innocence... Especially, if you're alone at home... Join me! :)

Bluz ve ayakkabılar / Top and shoes : Zara
Tayt / Tights : Roberto Cavalli - Simple Collection (Marka Shop)
Saç Bandı / Headband : Accessorize
Saat / Watch : Casio Retro Gold
Bilezikler / Bracelets : H&M













41 yorum:

  1. saclarini cok begendim gercekten :D
    partiye gidesim geldi valla birden :)
    paril paril olmusun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Lovely look :) I really like how you styled your golden shirt! Fab!

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel olmussun..diyecek bisey bulamadim gercekten..süpersin..

    YanıtlaSil
  4. Tayti cok begendimm:) yakismisss
    Ayakkabilara zaten bayiliyorum,bende de vardi:)

    YanıtlaSil
  5. coooook tatli olmussun !! bu altin renkler sana cok yakisiyor !! ayakkabilarini cok seviyorum.. ben bir türlü giyemedim firsat olmadi=)

    YanıtlaSil
  6. Tayt'ini cok begendim... Glitter bluz'la harika bir birliktelikleri olmus ;))) xxx

    http://emilietrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. harika fotolar olmuş o yerdeki parkeler bile ambiansı bozamamış doğrusu bayıldım ihihi^^

    YanıtlaSil
  8. çok hoş olmuşsun tatlım,özelikle taytına ve bluzuna bayıldım.makyajında çok özenli duruyor.öpüyorum iyi pazarlar :)

    YanıtlaSil
  9. Great outtfit! Those tights are killing!!!! :)

    YanıtlaSil
  10. OMG!You look like a rocker chic!Your pants and blouse go just perfectly together!

    YanıtlaSil
  11. çok yakışmış. Taşıması zor bir kombin çok iddalı.

    saçlar ve makyaj ile 80 ler havası esmiş.

    YanıtlaSil
  12. ps. Your make-up looks perfect!!!

    YanıtlaSil
  13. saç modeline bayıldım

    YanıtlaSil
  14. hey dude! harika gözüküyorsun, kıyafetleri ve aksesuarlar dışında her yüz ifaden acaiğ tatlı:) so, i agree with u, home parties can be so dangerous:)

    YanıtlaSil
  15. taytınla ayakkabılarının uyumuna kesinlikle bittim! muhteşem olmuşsun ;) öpüyoruum :-*

    YanıtlaSil
  16. I loved this post !!!;)

    A great weekend!
    http://deiafsalim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. makyajın ne kadar güzel olmuş!
    bu arada, bu ayakkabılardan almayan son blogger benmişim diye duydum ve hemen ben de aldım bugün :))
    iyi haftalar!

    YanıtlaSil
  18. saçların makyajın ne kadar güzel olmuş =)
    öptüm

    YanıtlaSil
  19. ooo nerdeymiş parti bende geliyorum :)))
    taytına bayıldım cnmcım öpüyorum kocaman ;)

    YanıtlaSil
  20. Altın renkli parlak bluz ve desenli taytın birbiriyle ne kadar da uyumlu görünüyor,baştan ayağa süper bir kombin.

    Göz makyajını da çok beğendim bu arada :)

    YanıtlaSil
  21. Great and simple inspiration! http://paquetevistasbien.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. Zumracim, bu parti cok eglenceli gozukuyor : ) O ayakkabilardan ben de aldim indirimde, yuppi : ) Makyajin cok basarili. Renkler cok uyumlu, taytlar da yakiyor, Roberto Cavalli Floransa li bu arada, ve de esimin demesiyle gay olmayan ender male fashion designer larindan, en azindan bildigimiz kadariyla.

    YanıtlaSil
  23. Makyajın çok çok çok güzel olmuş...
    İyi eğlenceler ;)

    YanıtlaSil
  24. fotograflar cooook cici ama ben en cok son fotodaki hafif depresif bakisi sevdim :))) Bir daha ev partisi yok der gibi hakkaten !!!

    YanıtlaSil
  25. your top is fab. And gorgeous eye makeup

    http://myafricancloset.wordpress.com

    YanıtlaSil
  26. ahah deli kuzum kareler güzel gün ışığı olsaymış dışarıda çekilen eminim kombin daha net ne güzel çıkarmış öperim dore dore .)

    YanıtlaSil
  27. Lovely shoes!

    www.modaxatodas.com

    YanıtlaSil
  28. TATLIMMMM BUNLAR NASIL FOTOLAR BAYILDIM ÇOK GÜZEL!!!;) FİZİK ZATEN MUHTEŞEM KOMBİNDE İDDİALI SÜPER WALLA;)

    http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/ne-giydim-train-station.html

    YanıtlaSil
  29. Ayakkabilari ztn begeniormm cok guzeller ama ben taytina bi de makyajina bayildimmm:)

    YanıtlaSil
  30. Ne kadar harika yorumlar yazdınız, şuan keşke hepsini tek tek cevaplayabilecek vaktim olsaydı.. Herkese çoook çoook teşekkür ediyorum. Biraz iddialı bir kombin olduğundan merakla bekliyordum yorumları.. :) Beğenmenize çokkkk sevindim :)) Çok teşekkür ederim :***

    YanıtlaSil
  31. Thank you for all your wonderfull comments.. Actually I was wondering your comments about this outfit :) But you loved it so I love youu :))) Thanxxx :****

    YanıtlaSil
  32. Cok guzel gornuyorsunn =)
    Saclarina kesinlike bayildim!

    zeynnepp.blogspot.com

    YanıtlaSil
  33. kokoşum benım saclar ve sen harıkasınnn

    YanıtlaSil
  34. saç,makyaj harika.ışıltılar çok iyi durmuş :)beğendim.

    sevgilerhttp://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  35. Çok tşekkür ederimmmm :)) Öperimmmm!!

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...