3.01.2012

NoelBoom New Year Party!!! :)


Bu yıl katıldığım yılbaşı partilerinden biri de dünyalar tatlısı Styleboom'un NoelBoom'uydu.. Sevgili Boom'un herşeyi tek tek düşünüp organize ettiği, hediyeleri bile güzel elcağızlarıyla paketlediği partiye nefis ikramlarıyla Taksim KafePi ev sahipliği yaptı. Üst kat olduğu gibi bize rezerveydi, böylece çok tatlı samimi bir ortamımız oldu. Canım Boom, kimseyi eli boş göndermedi, o kadar güzelll hediyeler dağıttı ki, paketini her açan mutluluktan havalara uçtu.. Levi's jean'den tutun da Nazra'dan takılara, MAC makyaj fırçası setlerinden Yargıcı fularlara.. Bana ne mi çıktı?? Bana çoook şeker bir Momiji Bebek çıktı ByWonderland'den, nasıl mutlu oldum anlatamam :) Aşağıda tanıştıracağım zaten sizi birazdan.. O zaman fotoğraflar eşliğinde sohbete devam.. :)


Ayrıca bu güzel etkinlikte epeydir sanal ortamda hoş beş yaptığımız, birbirimizin bloglarında takıldığımız blogger arkadaşlarla da tanıştık :) Lulu's life, Madam Chic ve Deniz Eslek'le tanıştım, hepsi de inanılmaz şekerdi.. Tanışmak süper oldu :) BenModa Buluşması'nda (okumayanlar buradan ulaşabilir) tanışma fırsatı bulduğum çok tatlı Deniz Saatçioğlu ile de bol bol sohbet ettik, sohbetine doyum olmuyor.. Ayrıca başındaki aksesuar inanılmaz yakışmamış mıı?? :) Koray Caner ise her zamanki gibi çok tatlı ve cana yakındı.. :) Bu arada Nazra'nın yaratıcı melekleri Aslınaz ve Nadin de oradaydı, ikisinin de o kadar tatlı ve yüksek bir enerjisi var ki, bayılıyorum :)


Boom, o akşam süper bir parti sahibiydi, bizleri öyle güzel ağırladı ki, herkesle tek tek ilgilendi, neredeyse 15'er poz fotoğraf bile çekildi herkesle tek tek :) Hediye kurasını tek tek herkese çektirip, sonra da hediyeleri biiir biir dağıttı, oradan oraya koşan pırrr pırr kelebek gibiydi, elbisesi çokkk güzeldi, incecik beli, güzel omuzları iyice ortaya çıkmıştı, siyah mus çorapla da süper bir kış kombini olmuştu.. Hayır Boom hayır, tabii ki göğsündeki çam ağacı aksesuarı da unutmadım! :)


Gördüğünüz gibi, kocamaaan çam ağacı.. Tahmin edeceğiniz gibi bu ağacı da Boom süslemiş, hediyeler nasıl amaaa?? :) 


Bu pozu görünce aklıma Seda Sayan geldi, bir gün bir konuğuna "Anacım anlıyorrrum ben seni, biz 'eli belinde' kadınızzz.." demişti, aklımdan çıkmıyor nedense çok eğlenmiştim.. :))) Ehhh biz de "eli belinde kadın"ız o zaman :) Bu arada biliyorsunuz Seda Abla'nın selamıyla Desa'dan indirim kazanıyorsunuz :) Bomba bence ahahha :)) Tamam ciddileşiyorum.. 

 
Deniz'le ilgili yorumlarımı yukarıda yazdım ama tekrar bahsetmeden geçemeyeceğim, yılın trendi bordoyu, deri şortuyla nasıl da güzel kombinlemiş, bir de bordo rujuna bakın :) Çok tatlıydı çook :))


Yüzlerimizdeki gülümsemeye bakarsak, bu pozun adı olsa olsa "Hihihi!!" olur bence :) Arkadaki kardanadama bakınca "Hohoho!!" da olabilir belki... :)) 



Bildiğiniz gibi, etkinliklerde beni hiiiç yalnız bırakmayan tatlı kardeşim Dağcan da o akşam benimleydi. Bu güzel fotoğraflar da hep O'nun eseri.. Ayrıca Boom, Dağcan'ı da eli boş yollamadı, Lee'den bir tişört kazandı :)


Çok tatlı Madam Chic... Birbirlerine de nasıl yakışıyorlar, evett hadi "maşallah"ları duyayııım?? :)) O'nun da saatine bilekliklerine bayıldım..


Lulu's Life Lütfiye'nin leopar baskılı bluzu ve güzel saçları aklımda kaldı, çok içten ve çok güzel gülüyor.. :) O'nun bir anne olduğuna kim inanır, hiper süper bir çıtır :))


Evet, ikramları da yuvarladık mideye :) Aaa lütfen, "hani diyetteydin??" demeyin, bu diyetten önceydi.. :) Zaten yılbaşı vesilesiyle bir sekteye uğradı diyetim, sormayın.. :) Ama pilatese başladım, emin adımlarla ilerliyorum :) Neyse, konuya dönelim..


Hediyem ByWonderland'dan olur da markanın Kralı Onur Yüksel'siz olur mu? Olmazzdııı, olmadı :)) Bordo atkısına dikkat!! Ayrıca Onur'un saatine hastayım, her gördüğümde de söylüyorum, zaten gözlüklerine yorum yok.. Adam baştan sona stil ikonu :))


 Veeee paketimden çıkan Momiji Chihiro!! Hello Kitty işbirliği ile üretilmiş benim bebişim :) Paketten anahtarlık ve broş çıktığını da görünce benden mutlusu olamazdı... :) Ben bu Momiji'nin gülen gözlerini yerim, insana mutluluk aşılıyor... :) İşte böyleee.. Siz yılbaşında neler yaptınız merak ediyorum?? :) Son olarak ne giymişim?

T-shirt & Necklace / Tişört & Kolye : H&M
Skirt / Etek : Koton
Cardigan / Hırka : Stradivarius
Tights / Çorap : Penti
Boots / Çizme : İnci


Helloo sweeties!! One of the most beautiful new year parties was Noelboom to me! It was hosted by famous Turkish blogger, Styleboom.. She was so nice to everybody, she cared us well and she was so beautiful :) She gave lots of presents to us.. Mine is a Momiji Doll.. I loved her so much! It's with a key holder and brouche.. Collaborated with Hello Kitty.. It's really percect for me! :) There were lots of sweet bloggers and so nice to meet them.. They were so chic too.. It's normal, they're fashion bloggers :) I also loved the treats.. The party was in Taksim Kafepi.. And everything was so wonderful.. My sweet Brother Dağcan was with me again and he took all these perfect photos.. Thanks to him so much from here too :) If you ask what did I wear for this event, you can see them above.. I hope you'll like those photos, waiting your comments.. Did you join a new year party for 2012? And how was it? :) Kissessss!! :* :*

39 yorum:

  1. Tekrar söylüyorum keşke İstanbul'da olsaydım da bende gelseydim :) Çok eğlenmişsiniz belli ^^

    YanıtlaSil
  2. Girlie Blogger, thanks sweety! Kisses ;)

    J.d. keşkeeee :) Çok isterdim, umarım seninle de tanışırız yakında..

    YanıtlaSil
  3. Canııım, ne güzel anlatmışsın geceyi, okurken daha da bir eğlendim sanki :)) ayrıca benim için yazdıklarına da teşekkür ederim, çok tatlısın. O gece de çok tatlıydın, mini ekose eteğinle, liseli kızlardan farkın yoktu, kim der ki sana koskoca avukat diye :)) Öpüyorum seni kocaman, en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Lovely pics beauty!

    Have a great New Year!

    x0x0

    BarcelonaBrunettes
    www.barcelonabrunettes.com

    YanıtlaSil
  5. You looked so beautiful! your skirt is so sweet!!! I like when you mention some places in Istanbul, cause I love your town, I had such a great time there and I am comming back soon, for sure. Ilina

    YanıtlaSil
  6. happy new yr girl!! u look pretty!!tartan skirt n white tee....classic!!

    Btw be sure to catch up with my updates..
    xoxo

    YanıtlaSil
  7. cnmmm sahanesin.. Partiyi en guzel sen anlatmissin kesinlikle.. daha iyi daha pozitif bir post olamazdi :)) Bluzumu begenmissin cok tesekkur ederimm.. :)) Kendisi esim Alper'in Nisantasi magazasi icin yaptigi ozel tasarimlardan biri.. Bende cok severek giyiyorum.. Yeni sezon acilisi oldugunda ufak bir tanitim yapariz belki bloggerlar icin kendi aramizda.. O zaman markayi daha iyi tanitim size :)

    opuyorum tatlim !

    YanıtlaSil
  8. gerçekten çok eğlenceli, bol hediyeli bir partiydi. Bende oradaydım ama hiç birinizle tanışmamışım. Bir sonraki aktivitede tanışabilmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  9. Hi, really nice blog! :) you’re so stylish!
    I would like to ask you if you spent in my blog, there is a GIVEAWAY! You can MOSCHINO & Kartell shoes: Bow Wow or Super Bow! To participate go to this link:
    http://www.breakfastatkaty.com/2012/01/international-giveaway-moschino-kartell.html

    YanıtlaSil
  10. Denizzz, çok teşekkür ederim, o senin güzel bakışın, en kısa zamanda görüşmek dileğiyle, öpüyorum çoook :)

    Cece & Nunu, thank you so much! Happy new year! :)

    Cinnamon and White chocolate, I hope you'll come soon and have chance to meet :)

    Antee Guring, thanks so much! :)

    Lulu's life, canımmm seninki de çokkk keyifliydiii :) Öpüyorum kocaman, beğenmene çok sevindim, ayrıca o lansmanı da heyecanla bekliyorum, ne yetenekliymiş eşin, şanslısın :))

    Modarella, hadi ya bir dahakine kesin gel yanımaa :)

    Caterina Salvietti, thank you so much! :) I'll chech your blog, of course.. :) Kissss

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir parti olmuş cnm. orada olamadığım için çok üzüldüm şimdi

    YanıtlaSil
  12. Lovely photos dear! I hope 2012 is a great year for you!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. hey there! I just saw your comment on my blog... thank you so much! I'm already following you!
    I hope to see you again stopping by my blog!

    http://brandnewbyanna.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Çok hoş bir post olmuş canım. Çok güzel vakit geçirdim o gece, iyi ki tanıştık. Umarım tekrar karşılaşırız.

    Sevgiler
    madamchic.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Hi dear! GREAT BLOG!

    I Hope you like and also follow mine! I'm waiting for your comments!

    http://www.acupofashion.com/

    YanıtlaSil
  16. heyyoo cok guzel bir post
    ama beni cook simartmissin, o pati guzel olduysa gelenler sayesinde oldu gerisi bos:)
    eglendik gulduk benc ebu yil bize cok iyi davranacak
    cok cok cook tesekkur ediyorum geldigin ve bu guzel postu hazirladigin icin:)

    YanıtlaSil
  17. Moda Haftası, keşke gelebilseydn canımmm :)

    H2, thanks so much, I hope for you too.. :)

    Anna, thank you so much, kisses!!

    Madam Chic, ben deee :) Öptüm kocaman!!

    Larissa, thanks hney!

    Styleboom, şımartmadım Boom, yazdıklarımın hepsi gerçek :) Kimse için yağlamaca yıkamaca yok :) Rica ederimmm.. Ben teşekkür ederim bu harika party için, devamını bekleriz :))

    YanıtlaSil
  18. Your gift is adorable! Hello Kitty makes everything more fun. Sounds like you had a great time!

    Bedknobs & Baubles

    YanıtlaSil
  19. Jessica, I think so.. I love Hello Kitty :)) Thankss

    YanıtlaSil
  20. boom'dan cok boom bir incelik bu !!
    ne kadar eglenmissiniz.. ne kadar
    güzel fotograf cekmissiniz !!
    hepinizde ayri güzelsiniz !

    YanıtlaSil
  21. öncelikle çok eğlenilmiş burdan bile belli :) hediyen süper hello kityy olması ayrıca güzel:) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  22. Want more fashion, kesinlikle! :) Çok eğlenceliydi gerçekten, çok teşekkür ederiz, keşke sen de olsaydın :)

    Gps87blog, hehehe evet oldukça keyfliydi, evet evet sevdin di mi Hello Kitty'mi? :) Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  23. ıyı yıllar dılıyorummmm cok tatlı gorunuyorsunuz ve cok eglenmısıszn gercekten bunu yansıtmıssınız..hepınıze sevgıler

    YanıtlaSil
  24. Yılın, hep keyifle geçsin cici kız.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. Keyifli gecenin yazıya dökülmüş ve fotoğraflandırılmış hali de ayrıca güzel olmuş. Tüm dileklerinin gerçekleşebileceği mutlu bir yıl diliyorum sana:)

    YanıtlaSil
  26. Ziyaretin ve davetin icin tesekkür ederim :) Böyle ince ince tüm detaylarina dek düsünerek bir organizasyonun altindan kalkabilen insanlara hayranim. Benim beceremedigim islerden...Nitekim bu yil da üc kisilik cekirdek aile icin yaptigim kutlama organizasyonunun aksayan taraflari oldu. Herseyden önce yilbasini Pazar aksami saniyordum ben, meger Cumartesi aksamiymis :D Farkettigimde biraz gecti (Cmt ögle saatleri) ama yine de durumu kurtarmayi basardim sanirim :) Menüde köfte, patates ve havuc salatasi vardi. Ne giymistim hic sorma bile :D Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  27. Kokoşşş :))) kelebek, çok teşekkür ederimm, kşke sen de olsaydınn!

    Nalan, heheh teşekkür ederim, senin deee :) sevgiler..

    Nalan Ünal, çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim, mutlu yıllarr!!

    Hindiba, rica ederim.. Ooo seninki de tam yani, günü bile karıştırmışsın :) Ama en azından çok geç olmadan toparlayabilmişsin heheh :) Menü oldukça güzelmiş canım çekti bak :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  28. resimlerde bu kadar güzel-şirin çıkmasaydın, karede senden daha tatlı gülümseyen biri olsaydı,
    yine paylaşır mıydın burada?:)

    YanıtlaSil
  29. wow looks so awesome! beautiful skirt as well :D

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    YanıtlaSil
  30. I like the way you show your inspirations!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    YanıtlaSil
  31. Zihni, teşekkürler.. Kötü çıkan birinin fotoğrafını koymam zaten, herkes oldukça güzel görünüyor bence :)

    Natalie Leung, thanks honey! :) ***

    Clara Turbay, thanks sweety! I like yours too ;)

    YanıtlaSil
  32. Ne guzel bir parti olmus canim, kacirmisim. Asagidaki yeni yil postunda cok guzel, ellerine saglik cok guzel hazirlamissin kartinizi, birbirinize cok yakisiyorsunuz, 2012 butun dileklerini sana kavustursun canim : )

    YanıtlaSil
  33. Aylin at Lila Moonlight, hahah toplu bir yorum olmuş bu böyle süper olmuş çok teşekkür ederm Aylincim :) Senin için de aynı şekilde, bütün güzellikler senin olsun 2012'de..

    YanıtlaSil
  34. Harika fotograflar, sıcacık insanlar ve güzel bir mekan :) Senin ve denizin sıcacık, içten gülüşlerinizi çok seviyorum zaten. Sevdigin herkesin yanında olacagı mutlu bir yıl diliyorum :)

    YanıtlaSil
  35. Aslı evet aynen dediğin gibi sıcak güzel bir ortamda güzel bir etkinlik oldu, keşke sen de gelseydin :) Ben de sana çok mutlu bir yıl diliyorm!!

    YanıtlaSil
  36. Maybe we can follow each other?
    http://www.fashionmechic.com/

    YanıtlaSil
  37. gerçekten çok şanslısınız blog sayesinde tanışıp arkadaş olmak süper olsa gerek:) zaten fotoğrafların güzelliğinden mutluluğunuz anlaşılıyor çok kıskandım:)

    YanıtlaSil
  38. Cemre, kesinlikle öyle :)) Keşke sen de gelebilseydin :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...