5.01.2012

Survey Time / Anket Zamanı


2012'ye hoşgeldin hediyesi olarak bir hediye çekilişi yapmak istiyorum.. Ama ne hediye etsem daha mutlu olursunuz karar veremiyorum.. :) Bu yüzden anket yapmaya karar verdim, blogun sol kısmında, like butonunun hemen altında "make your choice for give away" başlığıyla hazırladığım anketi göreceksiniz. Seçenekler arasında takı, tişört, kozmetik, ajanda ve kupa var.. Birden fazla şıkkı da işaretleyebilirsiniz. Gidişata göre ben de size en güzelinden bir hediye hazırlayacağım, haydi şimdi oylamaya :) 

I'll say hi to 2012 with a gift.. Of course for you! :) I wanna prepare a give away for you.. But I couldn't decide what will make you more happy.. :) So, I wanted to make a survey, you can see the survey under the "make your choice for give away" title, left side of the blog, under the like box... There are jewels, tee-shirt, cosmetic products, agenda and mugs as options.. You can choose more than one.. So I'll prepare a great gift for you according to results of it.. So, it's time to vote :)

15 yorum:

  1. Vallahi ben kozmetik dedim sonuçlara bakılırsa bir çok kişide aynı fikirde :)

    YanıtlaSil
  2. Bence de kozmetok:))
    Ama takida guzel olur hehe sanki ben kazanicamda:))
    khaleesistyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bende kozmetik dedim gitti :))

    YanıtlaSil
  4. woooowwww!!!
    supper...
    oyladım ve herkes benimle aynı fikirde ...
    kozmetik ön sırada gidiyor....
    kolay gelsin....
    sevgiler.
    chfashiontrend@blogger.com

    YanıtlaSil
  5. Ooo bakıyorum da herkesin aklı kozmetikte. Kozmetik demişken, MAC ten birşeyler düşünmeye başladım bile.. :)) Süpersiniz..

    YanıtlaSil
  6. thank you ! of course i follow you too! kisses! ,-)
    miriamstella

    YanıtlaSil
  7. Miriam Stella, thank you!! :)

    YanıtlaSil
  8. aay bende verdim gittim oyumu :) herkes gibi aynı şeyi istemişim :))

    YanıtlaSil
  9. Bende kupaları çok sevdigim için, kupa dedim ama :)

    YanıtlaSil
  10. Aslı, ben de çok severimmm :) O yüzden koydum seçenekler arasına da :))

    YanıtlaSil
  11. ben de kozmetiğe verdim gitti :)

    YanıtlaSil
  12. Farfield, haydi bakalm :))

    YanıtlaSil
  13. Kupada fena olmaz:))

    YanıtlaSil
  14. Junjun, kupa gerilerde kaldı biraz sanki :/ :)

    Undenied, wow bzim kızlar kozmetikçi çıktı :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...