9.01.2012

A Sweet Break With Editörist


Daha önce de söylediğim gibi blogosfer sayesinde tanıdığım bloggerlarla yüz yüze de tanışmayı çok seviyorum.  Ama bu hep "tanışmak" kıvamında değil de, "40 yıllık arkadaşla muhabbet" kıvamında oluyor nedense :) Editörist1783 blogunun sahibi Esra ile de aynen böyle oldu. Öyle tatlı, samimi, cana yakın ki.. Bayıldım kendisine :) En yakın zamanda tekrar buluşmanın planlarını şimdiden yaptık zaten.. Gördüğünüz gibi bende çikolatalı, Esra'da italyan sufle ile de güzel bir tatlı kaçamağı da yapmış olduk :) Bu buluşmayı Esra da blogunda çok tatlı anlatmış, buradan ulaşabilirsiniz. Zaten çok tatlı bir kız.. Hem ne giydim postlarına hem de yurtdışı seyahat postlarına bayılıyorum ben.. Bir göz atmanızda fayda var :)

As I said before, I met lots of sweet people via blogs. And I love to meet them lively :)) I don't know why but it always happen like "a coffee break with one of the best friends" Not like a "meeting a new friend" :) It was same with Esra too.. Esra is owner of the blog, Editorist1783.. She is really so cute and warm. :) I think you should check her blog from here :) Especially her "what did I wore" and "travel" posts are awesome :)



15 yorum:

  1. Çok hoş bir post olmuş, bende istiyorum tekrar görüşmek (: Ayrıca bu casio vintage saatte de gözüm var belirtiyim (:

    YanıtlaSil
  2. Madam Chic, evet görüşelim bence de tekrar :) Aaa saatim çok kıymetli :))

    YanıtlaSil
  3. Hope u had a wonderful time!!! u look pretty

    be sure to check out my posts aswell
    love & luck
    XOXO

    YanıtlaSil
  4. Awwwww...looks like you guys had so much fun!I'm so jealous!:-(

    YanıtlaSil
  5. harika post ne güzel buluşmuşsunuz =))) inşallah bir gün bizde buluşuruuuzzz=))

    YanıtlaSil
  6. Evet ya blogdan konuştuğunuz kişilerle aynı zamanda görüşmek keyiflidir herhalde. Ben daha yeni olduğumdan henüz arkadaşlıklarım yok ama isterim bende. :))))

    YanıtlaSil
  7. canımmm çok güzel şeyler yazmışsın saol çok keyifli bi buluşmaydı öpüyrm seniii;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Antee Gurung, thank you :)

    Suomi, honey don't be jelous :) We are also here with you kisss!!

    Fabiana, thank youu :)

    Sunshine, inşallahh çok isterim :)

    Gülşah, kesinlikle çok güzel bir duygu, inş olur :)

    Esra, kesinlikle, yine buluşmalıyız :)

    YanıtlaSil
  9. Saati şık buldum :)takıların tamamı öyle.

    YanıtlaSil
  10. Ben buraya daha önce yorum yazmıştım ama yayınlamamışsın. Kötü bir şey söylemedim ki, şaşırdım şimdi :)

    YanıtlaSil
  11. Modamla-Burcu, yok canım ya yayınlamadığım bir yorum olmadı bu postta :) Ulaşmamış olabilir belki, tekrar gönderirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  12. Sanırım sorun oldu ve mesaj gönderilemedi :) Neyse yine yazayım; saatini çok beğendiğimi ,benimde aranızda olmak istediğimi, ne güzel keyifli saatler geçirdiğinizi söylemiştim :)

    YanıtlaSil
  13. Modamla Burcu, çok teşekkür ederimmm :) Keşke olsaydın sen de :) Bir araya getiren etkinlikler buluşmalar süper oluyor.. :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...