28.01.2012

Versalite and Kreativ Blogger Award


Çok sevdiğim blogger arkadaşlarım Aylin at Lila Moonlight, Rainbow Gatherer, Chfashiontrend ve şuan isimlerini net olarak hatırlayamadığım (beni affetsinler lütfen :) ) birkaç yabancı blogger arkadaşım beni bu güzel ödüllere layık görmüşler. Hepinize çok teşekkür ediyorum :) Şimdi kendimle ilgili 7 gerçek açıklamalıyım mim gereği...

1- Kış sezonu benim için farenjit sezonudur. Bir sezonda 6 7 kere hasta olma rekorum bile var.. Bkz. Geçen yıl. Neyse ki bu yıl İmuneks kullanıyorum ve rekor kırmayacağım gibi görünüyor. Şu anda da farenjitim, bu satırları ıhlamur, yorgan ve ben yazıyoruz. :)

2- Eskiden komedi filmlerini hiç sevmezdim, nerede aksiyon, macera, gerilim, aşk ben oradaydım. Sanırım zaman geçtikte insan olgunlaşıyor ve iş hayatı vs. gerçek stresle mücadele ederken ekstra gerilime pek töleransı olmuyor. Bu aralar favorim komedi filmleri..

3- Bonibon isimli sarışın bir hamster kızım var. Şu anda 1,5 yaşında ve onu çoook seviyorum. Kendisi ile tanışmayan varsa buraya tıklayıp tanışabilir hemen :)

4- En sevdiğim yemek mantı.. Ama Adana Kebap'a da asla hayır diyemem. Yemek seçimi konusunda hiç de çıtı pıtı narin değilim, porsiyon büyüklüğünde olmasa da seçimlerimde bir erkeği aratmam.. Hatta çok fena acı biber yerim, isteyenle de kapışırım, hodri meydan! :)))

5- Çoğunuz zaten biliyor ama blog yazmanın haricinde ben aslında Marmara Üniversitesi mezunu bir avukatım, hatta ruhsatımı da bu perşembe aldım :) Yakında ruhsat törenim ile de ilgili bir post yaparım belki...

6- Hayatımın hiçbir döneminde düzenli spor yapan biri olmadım, ara ara pilates yapıyorum, hala yogaya başlamayı hedefliyorum.

7- Futbolla pek aram yok ama Galatasaray'lıyım :)

Şimdi de sıra benim mimlediğim isimlerde! Willdonedekorasyon, Lulu's Life, Trendkolik ve Madam Chic'e gitti ödüllerim :)

My sweet blogger friends chose me for these wonderfull awards.. Versalite and Kreativ Blogger! Thank you so much all of them.. :) Now, it's my turn.. Firstly, I have to tell 7 truth about me..

1- Catching cold is a must for me :( Every winter, I live it for 6 or 7 times.. And now I'm sick again.. I'm writing you with my blanket and herbal tea..

2- I wasn't a fan of comedy films until this year.. I was mostly prefering action, horror or love stories.. But I think I grow up and beside the real stress in life, I don't need much more, so comedy is really relaxing option for me now :)

3- I have a blonde hamster daughter called Bonibon. She is 1,5 years old. I love her so much! If you didn't meet him yet, click here :)

4- My favourite meal is "Mantı" It's a traditional Turkish meal.. So delicious! And my second favourite meal is "Adana Kebap" :) You can see them by clicking on the names.. I can eat lots of hot pepper too :)

5- Lots of you know that, but I'll tell it again.. I'm graduated from Marmara University and I'm a lawyer.

6- I couldn't do sport regularly in my life but I still want to do it.. I often do pilates and I wanna start yoga soon..

7- I am not a football person but my team is Galatasaray :)

And I'm sending these awards to Willdonedekorasyon, Lulu's Life and Madam Chic! :)

14 yorum:

  1. çok zevkli bu mimler seninki de gerçekten hoş, acı biber konusunu konuşalım bir ara:))

    YanıtlaSil
  2. Congrats !!!:)
    have a good weekend!

    YanıtlaSil
  3. Congrats on the award!This post is too cute!

    YanıtlaSil
  4. tebrikler canım ödülün için :) ayrıca ruhsatın için de, yolun açık olsun :) eda

    YanıtlaSil
  5. tebrikler canım ödülün için :) ayrıca ruhsatın için de, yolun açık olsun :)

    YanıtlaSil
  6. avukat olduğunu bilmiyordum bu ödüller ve mimler birbirimiz hakkında bir çom şey öğrenmemize vesile oluyor :)) ne güzel...

    YanıtlaSil
  7. Zumracim gecmis olsun, aman rekor kirma bu sene. Ben de cok ender hasta olurum ama bu nezle beni bir yakaladi birakmiyor, kendi rekorumu kirmak uzereyim. Avukatsin tam olarak artik, hayirli olsun canim. Bir guzel dinlen bu pazar :)

    YanıtlaSil
  8. Harika,bir sürü yeni şey öğrendik hakkında ....Çok çok başarılı bir avukat olucaksın eminim!!!Teşekkür ederim...Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Zumra'cim cok tesekkur ederim odulum icin.. En kisa zamanda hazirliyorummmm :)) Bu arada gecmis olsun tatlim.. Ben bu yil 1'er hafta ara ile 4 kez faranjit oldum yani masallahim var benimde :))

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler ödül için (: hemen hazırlıyorum, ayrıca çok memnunum benefit ürünlerinden keşke daha önce alsaymışım dedim yani (:

    Sevgiler
    madamchic

    YanıtlaSil
  11. Pysco Cat, thanks :)

    Kitap eylemcisi, eheheh gel kapışalım :)))

    AndreiaFSalim, thank you, you too!!

    Suomi, thankss :)

    Eda, çok teşekkür ederm canımmm!

    Hamide, evet bence de süper :)

    Lila Moonlight, çok teşekkür derim Aylincim, sana da çok geçmiş olsun :(

    Chfashiontrend, çok teşekkürler :)

    Lulu's life, hehe bekliyoruz o zaman! Çok teşekkür ederim canım, ooo seninki de çok fenaymış :(( Geçmiş olsun!

    Madam Chic, aaa süper ben de alıyorum o zaman :) Öptüm çok!

    YanıtlaSil
  12. nerede ve ne zaman istersen canım:)))

    YanıtlaSil
  13. Congratulations on the award!

    http://theleatherskirt.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...