9.01.2012

What did you do Mulberry?!!!


Biliyorsunuz çok ilginç bir şey olmadıkça blogda editoryal yayınlamak pek benlik değil :) Ama bu görselleri görünce gözlerim yerinden fırladı, Louis Vuitton Spring Summer 2012'den sonra Mulberry S/S 2012 beni benden aldı.. Hele ki bu aralar dondurmaya ayrı bir zaafım varken... :) Bu editoryalin içinde yaşayabilirim sanırım! :)

You know that I don't like sharing editorials here unless really interesting things. This is one of them and I loved it! After Louis Vuitton's S/S 2012, Mulberry did it well!! Mulberry S/S 2012 is just perfect! I wanna live in this editorial.. I wanna eat them alll!!! :))



15 yorum:

  1. şeker tadında olmuş bu editoryal=)) iştah kabartıyor dondurmayla hemde artı olarak=))

    YanıtlaSil
  2. BU DA ÇOK İYİ,ÖZELLİKLE DONDURMALAR AMA LV'DEN ÖTESİ YOK!!!

    YanıtlaSil
  3. Amaaaa haklısın bunlar çok güzel görseller...Güzel bir paylaşım olmuş..
    sevgiler
    chfashiontrend@blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Hi!
    I love this editorial, too! It's very cute!

    XOXO
    CCC

    YanıtlaSil
  5. ayyy çok candyyyy tam yemelik kareler :D

    Bu arada benimle ilgili merak ettiğin şeyler varsa soru olarak son yazıma yorum bırakabilirsin :))

    YanıtlaSil
  6. Mulberry 'nin hastasıyım desem yalan olmaz sanırım :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Love the post.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  8. this is so cute and adorable! love the oversized ice cream cones

    ...look closer

    YanıtlaSil
  9. cekimler harika olmus, bir de Brighton'da 1 ay kalmistim lisedeyken yaz okulunda, o iskelenin oradaki anilarim canlandi hihi :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Sunshine, bence de süper :)

    Trendkolik, evet LV daha iyi bence de.. Zaten ben de dedim LV'den sonra :)) Heheh..

    Chfashiontrend, teşekkür ederimm, sevgilerr :)

    Hamide, teşekkürlerr :) Gönderdim soruyu :)

    Rainbow Gatherer, ahhahaa süpesin :) Ben de çok seviyorum..

    Ayshe Rose, hadi ya çok şanslısın o zaman, ben de orada olmak isterdiiim :)

    YanıtlaSil
  11. Guys, thank you for all your sweet comments!! I loved this editorial too :) Wanna eat!! :)

    YanıtlaSil
  12. hmmm cok sekerler ama canimiz dondurma seker cikolata ne varsa istedi , napicaz ? :))

    YanıtlaSil
  13. ben de senin gibi editorial yayınlamayı çok sevmiyorum ama bu süpermiş dondurma külahlarını ben de bulsam da düğn foto çekiminde kullansam:)))

    YanıtlaSil
  14. Goncanın Sepeti, ay düğün fotoğraflarında da inanılmaz güzel olur kesinlikleee :))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...