27.01.2012

Winter Inspirations


Sorun bizde mi bilmiyorum ama ben nedense kışın sokaklarımızda çok fazla stil sahibi ve şık insan göremiyorum. Herkes ağzına burnuna atkısını dolamış, beresini takmış, ısınma derdinde.. Ben de çok çabuk hasta olduğum için bazen böyle takılıyorum, itiraf itiraf itiraf... :) Bence sebep Türkiye'nin daha soğuk olması, evet evet kesinlikle öyle olmalı.. :Pp.. Ama cidden bazen bakıyorum yabancı bloggerlar şu mevsimde çorapsız etek giymişler.. Orada hava kaç derece meraktayım doğrusu, ya da kafaları kaç derece bilemedim.. :) Neyse, kışlık ilham veren fotoğraflarla sizi baş başa bırakıyorum :) Araya yine bir yakışıklı ve lezzetli şeyler serpiştirdim, hatta buharı üstünde hazır bir küvet bile var, hadi yine iyisiniz :)) Bir de dekorasyonda antika bavul kullanımına bayılıyorum, onu da paylaştım... Favori kadınınız hangisi? :)

I don't know why but I just think about keeping myself warm in winter.. When I look some blogs, I see they are wearing skirts with naked legs.. I'm just freezing.. I wonder their heads in which degree.. :) Ok, I leave you alone with winter inspirations :) I put a handsome boy, a delicious thing.. Oh, and a hot tub ready for you! :) I just love the antic luggages for decoration, I shared it too.. Which is your favourite? :)

Source: Pinterest, Homeiswherethehearthis














18 yorum:

  1. çok sevdim bu postu :*

    YanıtlaSil
  2. Haklisin canim herkes paspal:) ama ben ole degilim ususem de kokoslugumdan odun veremem:))

    YanıtlaSil
  3. favorim kesinlikle mavi gözleri ve turkuaz beyaz çizgili eldivenli afet-i devran.. tüüğğ tüğğ tüğğ maşallah:)

    YanıtlaSil
  4. eee antika bavulu göremedim ben? :)

    YanıtlaSil
  5. LOL. Bloggers are certainly braving the cold weather for fashion.

    Love heavy knits and furry jackets. They look so warm and fuzzy.

    www.thegirlieblog.com

    YanıtlaSil
  6. kırmızı hunter lara bayıldım ....kış da olsa tarzımdan vazgeçmeyenlerdenim ben de tatlım ...sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Turk anneleri bizi cocukluktan itibaren kat kat giydirmeye alistirdigi icin oluyor butun bunlar;) bi sure Cenevrede yasamistim, ben ise kat kat agzim burnum sarili giderken -15 derecede, diger calisanlar mini etek ince corap ve topuklu ayakkabilarla buz ustunde seke seke yuruyordu. o gun bugundur onemli toplantilara kar/buza ragmen topuklu ayakkabiyla giderim.

    PS. extrem kosullarda topuklulari cantamda tasiyorum tuvalette botlarla degistiriyorum;)

    YanıtlaSil
  8. nice photos! I agree with you, I don't understand how can people walk barefoot in winter! I was in London in march and girls were walking arround barefoot everywhere... Just regular girls...I couldn't believe that! :)

    YanıtlaSil
  9. HE IS HANDSOME! After being single for a good many years,HE IS ALL I CAN SEE!The boy hands down!;-)

    YanıtlaSil
  10. yaaaa çok güzel ama bunlarrrr, kürklü kıza bayıldım ve de köpük banyosu+kremalı kahveye :P

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Yay their style are very interesting and it's a must try outfit ;)

    YanıtlaSil
  12. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Selam,
    Canım ben de BLOGAWARD ın var...sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Selam,
    Canım ben de BLOGAWARD ın var...sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Selam,
    Canım ben de BLOGAWARD ın var...sevgiler

    YanıtlaSil
  16. ilk fotograf cok hosuma gitti !!

    YanıtlaSil
  17. Rococosh, :*

    Khalesi Style, en güzelini sen yapıosun canım :)) SÜPERSİN

    Willdone, benim de favorim o :) Bavullu fotoğraf karışmış, hemen düzelttim :)

    Girlie Blogger, yeap honey :))

    Chfashiontrend, ben deee :))

    Goncha goncha, kesinlikle ya yetiştirilmeyle ilgili bence de :) en güzelini yapıyorsun :)

    Cinnamon and white chocolate, thanks! I don't undertand too! :) Crazy girls :p

    Suomi, I think sooo! Oh are u single right now? Ok, it's fine :) sometimes, it's better :p

    Rainbow gatherer, bence deee :) Hepsini birden istiyorum :)

    Mutianugrabita, I think so! :)

    Glamorouss Girl, :)

    Chfashiontrend, hazır bile :)

    Want more fashion, benim deee :)

    YanıtlaSil
  18. If this is the case you should learn some ways to ease your uncertainty because making money online has never been simpler and
    it can actually be a lot of fun if you take the right direction.
    Make sure that you choose SEO software which
    can manage all SEO tasks in one prioritised list. A
    complete best SEO software system that does it all.
    Take a look at my page :: kontent machine

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...