6.01.2012

Blazer Jacket & Casio Retro Gold


Zorlu hava şartları sebebiyle size kapalı bir alandan sesleniyorum bu fotoğraflarda :) Blazer ceketler her zaman kurtarıcım olmuştur. Her ortama uyum sağlayabilmeleri bir yana, oldukça da şık bir görünüm katıyorlar bence günlük stilimize.. Aşağıdaki fotoğraflarda yakından görebileceğiniz Casio Retro Gold saat uzun süredir wishlistimde üst sıralardaydı, ama nedense bir türlü almak kısmet olmamıştı. Yılbaşı öncesi Trendkolik adlı blogda bu saati veren bir çekiliş olduğunu görünce gözlerime inanamadım, ancak aşağıda yüzlerce yorum vardı ve açıkçası Trendkolik'in sahibi sevgili Emine Ünvar'la pek de tanışıklığımız yoktu. Ben de umutsuzca şartları yerine getirip bir yorum bıraktım, sonra katıldığımı bile unuttum, o derece umutsuzdum :) Bir hafta kadar sonra, twitterdan gelen güzel haberle havalara uçtum!! Saati ben kazanmıştım!! :)) Saat beni inanılmaz mutlu etti ama bundan daha önemlisi, bu vesile ile Emine Ünvar ve tatlı blogu Trendkolik ile tanışmış oldum.. O kadar cıvıl cıvıl neşeli bir blog ki.. Emine, Trendkolik'te kendi zevlerinin ve stilinin yanı sıra, güncel trendlere ve moda haberlerine de yer veriyor.. Keşfedilmesi gereken güzel bir blog, takibe almanızı şiddetle öneririm :) Ayrıca bir yolunu bulun, kendisi ile de tanışın, o kadar şeker biri ki :) Gelelim ne giymişim kısmına..

Ceket / Blazer : Stradivarius
Tişört, Bilezikler ve Kolye / Tee, Bracelets and Necklace : H&M
Pantolon / Jeans : Bershka
Çizmeler / Boots : Chic & Fit
Saat / Watch : Casio ( via Trendkolik )
Çanta / Bag : Mango
Yüzük / Ring : Topshop

Because of the difficult air conditions I'm announcing you from indoor in these photos.. Here is really cold.. :/ I already miss summer.. By the way, I prefered a blazer for this style, just before leaving home for a launch.. You'll see my Casio Retro Gold watch in the photos below. It was in my wishlist for a long time.. Before the Christmas I saw a give away in a blog, Trendkolik.. There were maybe a hundred of comments for it, I was so desperate about it but I just left a comment.. :) After one week I got the great new! It was mine!! I am so happy about that, But more important thing is meeting with Emine Unvar, owner of the blog, Trendkolik, she is so pretty! And her blog is so nice.. Trendkolik tells latest trends, fashion news and style tips.. I advice to follow it to all of you!! :) You can find all brands I worn in this post just above.. Kissesss!! :)






47 yorum:

  1. Çoook güzel güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa ilk yorum Zetty'mden geldi :)) Teşekkürler mavi boncuğum :))

    YanıtlaSil
  3. canım benim çok çok teşekkür ederim, şımarttın valla beni :) hihihi

    İyi ki sen bu saati çok istemişsin iyi ki bende bu saati hediye etmişim çünkü bu vesileyle dünyalar tatlısı bir arkadaş kazandım!
    kocamannnn öpüyorum muahhhh <3 <3 <3

    Bu arada kombinine bayıldım hem rahat hem şık! süpersin ;)

    YanıtlaSil
  4. İyi ki sen bu saati çok istemişsin iyi ki bende bu saati hediye etmişim çünkü bu vesileyle dünyalar tatlısı bir arkadaş kazandım!
    kocamannnn öpüyorum muahhhh <3 <3 <3

    Bu arada kombinine bayıldım hem rahat hem şık! süpersin ;)

    YanıtlaSil
  5. veee Bloggünü başlıyorrrrr :)

    YanıtlaSil
  6. Trendkolik, canımm buradan sana bir kez daha teşekkür ediyorum bu harika hediye için :)) Kocaman öpüyorum :))

    Şeffaf Topuk, hahaha :) Kim beni misafir ediyoooor? :)))

    YanıtlaSil
  7. you look very pretty! love that blazer and congratulations on winning that beautiful watch!
    and thank you for following! <3

    YanıtlaSil
  8. Kesinliklr blazerları tek geçerim;)

    modaliza.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. amazing darling! great choice! love your boots*
    HF

    http://www.the-hf-blog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. canım çok içten istemişsin bence saat seni bulmuş;) çok şık ve zarif... sıklıkla benimde kullandığım bir kombin çokta yakışmış;)

    http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/happy-new-year-to-everyone.html

    YanıtlaSil
  11. süpersin;-)ayrica blazerini cok begendim...bende istiyorum,hakikaten kurtarici ve zarif bir görünüm veriyor...herseyi cok begendim....

    YanıtlaSil
  12. Nice outfit!
    I follow you, would you like to follow me back? My blog is http://secretsofa-girl.blogspot.com.

    xxxx

    Lily

    YanıtlaSil
  13. You look lovely. Blazers always look good.

    Yes, weather outside can often derail our photo plans.

    http://www.thegirlieblog.com

    YanıtlaSil
  14. Cinnamon and white chocolate, thanks sweety!! :))

    ModaLiza, blazer candır :)

    THE HF BLOG, Thank you darling, glad to hear you liked them :) Kiss

    ESRA, evettt pozitif enerjinin gücü :) çokkk teşekkür ederim öperm :))

    Lily, thank you so much, of course 'll turn back!

    Girlie Blogger, thank you :) I think so ;)

    YanıtlaSil
  15. love your look and love your blog!Follow each other?
    xoxo
    Faby

    YanıtlaSil
  16. Fabiana, thank you so much! :)

    YanıtlaSil
  17. Superrrr güle güle kullan ..ceketin saatlerin pant.ve çizmelerin hepsi cok guzellerrrr

    YanıtlaSil
  18. Kokoşşşş kelebekk, beğenmene sevindimmm teşekkür ederimm canım :))

    YanıtlaSil
  19. Hi there! I just stumbled upon your blog and I can say it's great. You really have a wonderful style!
    Love this preppy look!
    Have a look at my blog, please. How about following each other? xoxo Nini

    YanıtlaSil
  20. Hello. And Bye Marry. IT was nice to see you at this sweet suger house.

    YanıtlaSil
  21. Love your amazing outfit!

    follow me :)
    www.amazinglybe-au-tiful.blogspot.com/

    xox,
    Isa

    YanıtlaSil
  22. Çok güzelmiş canım yılın güzel başlamış öylede devam etsin inşallah:)

    YanıtlaSil
  23. Adsız, hello :) Thanksss..

    AazinglyBe-Au-Tiful, thank you honey :)

    Pasta Köşesi, evet umarım böyle güzel devam eder hep :) Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  24. Hi dear, my visit to your lovely blog. I like your style, so chic and sophisticated. That is a great blazer & boots!

    YanıtlaSil
  25. Thank you !
    Love this classy look !
    x

    YanıtlaSil
  26. your bag is insane!!!! i love it!!

    and yes i did take the photos. i used the pixel r omatic thing on my computer which makes my photos look pro. but i love your blog and I'm really grateful for your comment. I'm following you too!!

    http://solipsismdreams.blogspotcom/
    http://solipsismdreams.blogspotcom/
    http://solipsismdreams.blogspotcom/

    xx

    YanıtlaSil
  27. Thank you very much for your comment.
    I follow you google friends, lack that I follow you to my.
    These gorgeous in these photos.
    kisses PersonalStyle.
    http://blogpersonalstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  28. great look! :) follow each other?

    YanıtlaSil
  29. Sam, thanks so much!

    Manon Margaretha, thankss :)

    Loretta Nguyen, thank youuuu :)) And thanks for explain :)

    Personal Style, thank youu :)

    Mespeel, thanks :)

    YanıtlaSil
  30. Nice blog, I really love your new Casio! You were so lucky! ;)
    I'm following you, if you liked my blog you can follow me too!
    Xoxo!

    http://bubblingcloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
  31. I LOVE your watch! xx

    YanıtlaSil
  32. Marta thank you so much! I'll visit you kisses!!

    Maryam Maquillage, thankkkss :*

    Josie, thank you <3

    YanıtlaSil
  33. Çok güzel bir kombin gerçekten sanada çok yakışmış. Saat delisi oldugum için saatini ayrı sevdim :) mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  34. Aslı, teşekkür ederimmm :)) Beğenmene sevindim :*

    YanıtlaSil
  35. You look so chic, love your blazer! now following.

    YanıtlaSil
  36. saatin cok hos !! güle güle kullan cok sanslisin =)
    benim de bir degisik modeli var casionun..
    cok güzel olmussun !

    YanıtlaSil
  37. Want more fashion, çok teşekkür ederim canımmmm :))

    YanıtlaSil
  38. Cok guzelmis saatin cnm gule gule kullan:) sevgiler operim
    khaleesistyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  39. Khaleesi style, çok teşekkür ederim canımm :) Ben de öpüyorum!

    YanıtlaSil
  40. Love this post!
    http://www.huetowear.com/

    YanıtlaSil
  41. Güzel bir post olmuş başarılar

    http://turkiyemodayazarlari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  42. saatinizin tam modelini yazar mısınız

    YanıtlaSil
  43. Saatimin tam modeli CASIO A178WGA-1AUDF miş :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...