9.02.2012

1st Day of IFW: Bow Tie & Dots


IFW'nin ilk gününü geride bıraktık! Ben Gamze Saraçoğlu ve Tuvana Büyükçınar defilelerine katıldım. Hava şartları bizi epey zorlasa da çok güzel, moda dolu bir gün geçirdik. Zaten altta Dağan'ın montuyla yakalanmış bir fotoğrafım var. :)) Fotoğraflı defile yorumlarımı, izlenimlerimi ve tabii ki objektifimden sokak stili fotoğraflarını da yakında paylaşacağım, ama önce ben ne giymişim bakalım :) Yukarıdaki fotoğraf da Markafoni'nin objektifinden... :)

The first day of Istanbul Fashion Week is over! I have participated in Gamze Saraçoğlu and Tuvana Büyükçınar runways. The weather was so cold and it was not easy for us. There is a photo with Dağcan's coat below. :)) But although that, it was such a super day, just full of fashion! The critics of runways with photos  and of course street style photos from my eyes are coming soon. But now, what did I wear :) The photo just above has captured by Markafoni... :)

Gömlek&Papyon&Bileklik / Shirt&BowTie&Bracelet : H&M
Hırka / Cardigan : Stradivarius
Etek / Skirt : Koton
Çizme / Boots : Yeşil
Çanta / Bag : Mudo










15 yorum:

  1. bence soguga ragmen cok seker olmusssun (:

    YanıtlaSil
  2. You looked great! Lovely polka dots bow, and bag is fantastic!

    YanıtlaSil
  3. kombine bayıldım ..etek süper ...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. cok sevdim.maşallah:) ama sanki çorabı koton deilde saten mi seçseydin..? sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Zezee, çok teşekkür ederim :)
    Cinnamon and white chocolate, thanksss :)
    Chfashiontrend, teşekkür eder öperm :)
    Zuhal Varol, canım çok teşekkürler, kesinlikle katılıyorum sana, ama malum hava çok soğuk 200 denye saten bulamayınca kotonu alıverdim son anda :)

    YanıtlaSil
  6. ara güler'li fotoğraf çok iyi bir fotoğraf yalnız :)

    YanıtlaSil
  7. Beautiful, loved it, so good! :))

    YanıtlaSil
  8. Cok tatli olmussun,cok begendimm:)

    YanıtlaSil
  9. Aurora, teşekkür ederim, Fotoğrafı çeken kardeşim Dağcan Ara Güler'in öğrencisiydi :) O'na kıyak yaptı sanırım :))

    Andreia FSalim, thank youuu :))

    Safakslook, çok teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
  10. Çoook şıksın canım her zaman ki gibi ;)

    ezgigulbagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. çok iyi.siyah&beyaz <3
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. canımmm ne kadar hoş olmuşsun hele defile fotosuna bayıldım çok güzel görünüyrsun!!! mcksss;)

    YanıtlaSil
  13. cokcok cok güzel olmussun.. etegine bayildim !!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  14. cok cici bir kiz olmussun.. en sevdigim outfitlerinden biri kesinlikle ;) Bu arada bacaklara odaklanmis amca beni cok guldurdu.. :))) Masallah guzelime !

    YanıtlaSil
  15. EzgiGülbağı, çok teşekkür ederim canımmmm :)

    Habinos, çok tatlısın <3 Öperim!

    Esra, ayyy çok teşekkür ederim :)

    Want more fashion, çok teşekkür ederim, eteği çook uygun bir fiyata indirimden aldım, çok kullanışlı :)

    Lulu's life,evet ya o amca bomba biz de çok güldük, aslında kesecektim onu, sonra dedim, kalsın toplumumuzun gerçeği :)))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...