11.02.2012

2nd Day of IFW: I'm Leopard


IFW'nin 2. gününü de geride bıraktık. 2. gün o kadar soğuktu ki, vitamin vs. almasam şuan kesinlikle hastaydım. Hele aşağıdaki fotoğrafları çekmek için Zet'le halimizi görseydiniz gülmekten ölürdünüz, üç fotoğraf çekip içeri girip ısınıp tekrar üç fotoğraf :)) Blogger olmak gerçekten zor, özellikle kışın :) Ben 2. günün, ilk günün aksine, leoparlı vamp bir stil tercih ettim. Altına da bir stiletto hayal etmiştim ama hava şartları izin vermeyince ortaya böyle bir kombin çıktı, malum IFW bu, "ayy bu çok güzel ama nerede giyeceğim kiiii" dediğiniz her şeyi giyebileceğiniz tek yer :) Tabii durumu çok abartanlar da vardı. Ben maalesef 3. günün defilelerine katılamadım, çünkü çok sevdiğimiz markalardan biriyle blog için çekim yaptık. O da çok yakında geliyor, sürpriz :) Neyse bu sadece bir "ne giydim" postu, IFW hakkında detaylı rapor yakında geliyor :)

The second day of Istanbul Fashion Week is over too. 2nd day was so cold, it was really difficult to take those photos. We took 3 photos then just ran inside to getting warm then 3 photos again :) So funny and freezing. Being blogger is really difficult, especially in winter.. :) I prefered a hot style for 2nd day with leopard :) I wish a pair of stiletto but the weather didn'nt let them :) It's the only place that you can wear what ever you want :) It's a fashion week! For 3rd day, I couldn't been there, because of we made a shooting with a brand you know well, it's coming soon and surprise :) By the way, this post is just for "what did I wear", I'll write a detailed IFW report soon :)

Çizme/Boots: İnci
Çanta/Bag: Guess
Saat/Watch: Casio
Bilezikler/Bracelets: H&M





9 yorum:

  1. Taytın ve elbisen birbirinden şahane :) o kadar güzel olmussun ki.. Maşallah

    YanıtlaSil
  2. You rock animal print and how!And the lips look perfect with this outfit!

    YanıtlaSil
  3. Sayın Karaca, çoook tşekkür ederim canımm :) Süpersin :*

    Suomi, Thank you so much, you know how to use the details like lips :)) Kisses! :*

    YanıtlaSil
  4. Elbisene bayıldım.Bugün Taksim Topshopta gördüm seni.Bir an düşündüm acaba gidip selam versem mi diye sonra sapık zannetme diye gelmedim yanına:) Çok ciciydin bugün de :)

    YanıtlaSil
  5. Adsız, aaa keşke gelseydin yanıma :) Bir daha görürsen kesin gel ne sapık dicem ya :)) Çok teşekkür ederim. Ayrıca "adsız" olarak olumlu yorum pek gelmez blogosferde, ayrıca mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel :)

    http://kilimcininkorkizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Kilimcigirl, teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
  8. normalde animal print sevmem ama elbisene bayıldımmm:)

    Bu arada mail adresimi istemişsin canım: ayakkabikrizi@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Esra, çok teşekkür ederim, ben de her zaman kullanmayı tercih etmem bu kadar yoğun aslında ama IFW'ye özel giydim :) E-Mail için teşekkürler, gönderiyorum :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...