2.02.2012

3 Things


Merhaba! Nihayet soğuk algınlığımı alt edip geri döndüm. Yakında çok güzel postlar geliyor, hazır olun! Ama onlardan önce sizinle paylaşmak istediğim 3 şey var..
Hi! Finally, I could get out the flu and came back here. There will be great style posts soon, be ready! But before them, I wanna share 3 things with you...

1- Yenilikler Hakkında / About the News
Son zamanlarda markalarla, etkinlikliklerle, indirimlerle ilgili maillerle dolup taşıyor inbox'ım. Ve içlerinde gerçekten herkesin bilmesini istediğim, çok beğendiğim şeyler de oluyor. Ancak hepsini tek tek blogda paylaşmak mümkün değil. Bu yüzden Lunapark Queen Facebook Page'de "En Yeniler" isimli bir albüm oluşturdum, yeni ne varsa, gelen çoğu basın bültenini görselleriyle birlikte ekliyorum. Mesela bu sıralar sevgililer günüyle ilgili çok haber, indirim, ürün, reklam var. Bakmanızı şiddetle öneririm. Albüme buradan ulaşabilirsiniz. Aaa bu arada, Lunapark Queen'i de Facebook'ta beğenirsiniz :)
Last days, I took lots of e-mails from brands, about new things, sales, campanies.. There are really good things in them and I wanna share all of them with you but it's impossible to share them here, so I decided to make an album on Lunapark Queen Facebook Fanpage. It's called "En Yeniler" It means: the newest things :) You know the valentines day is coming and you can find lots of present ideas there too. Click here to go to the album. By the way, you can "like" Lunapark Queen Facebook Fanpage too :)

2- Twitter
Birkaç aydır @lunaparkqueen hesabıyla Twitter'dayım.O kadar çok sevdim ki, neden daha önce bir hesap açmamışım diye kızdım kendime :) Günlük olarak yaptığım ettiğim şeyleri fotoğraflayıp paylaşıyorum, moda haberleri olsun aklıma gelen şeyler olsun, bir tv programı ya da dizi eleştirisi olsun, tavsiye olsun, ilham veren şeyler olsun.. Bütün bunların yanı sıra, birçok konuda fikir alışverişi yapıp sohbet ediyoruz birçok okuyucumla da :) Ve gerçekten çok eğleniyoruz.. Eğer bir twitter hesabınız varsa, birbirimizi takibe alalım, böylece siz de sohbetimize dahil olun :) Twitter hesabıma ulaşmak için buraya tık tık.
Since a few months I'm in Twitter with my @lunaparkqueen account. I love Twitter so much and I wish to have an older account :) I'm sharing my daily activities with some photos there, some fashion news, some inspiring photos, news.. Beside all of them, we're chattings, discussing with lots of my reader and it's so funnt :) So let's follow each other on Twitter and be part of this fun :) Click here to see my Twitter account.

3- Harumika Contest
Geçen burada yer aldığım bloggerlara özel bir tasarım yarışmasının ilk ayağından bahsetmiştim hatırlarsanız. Şimdi de aşağıda görmüş olduğunuz 2. ve son tasarımlarımız yarışıyor. Yarışma Facebook üzerinden ve "like" oyu ile ilerliyor :) Bu yüzden oylarınıza ihtiyacım var. Buraya tıklayıp, herhangi bir gruba filan üye olmadan hemen bir "like" yapabilirsiniz :) Desteğiniz için teşekkürler..
If you remember, I shared here a dress I designed for a blogger contest and for the last part of this contest I designed the red dress below. The contest is on Facebook and it really needs your votes. I mean your "like"s :) Click here to "like" it :) Thanks for your support..


E çok yakında görüşürüz o zaman :) Kendinize dikkat edin, hava çooook soğuuuukk :) xoxo
Then, we'll see eachother soon.. :) Take care of yourself, the weather is freeezzzingg here :) xoxo

PS. Yukarıdaki fotoğraf bugün çekildi, yakında yayınlanacak bir "ne giydim" postunun ön gösterimi olsun :)
PS. The photo of me above, has taken today. The preview of a "look of the day" post. Coming soon :)

15 yorum:

  1. Süper haberler.

    www.trendsbysevi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Tasarimin cok guzel olmus cnm:)

    YanıtlaSil
  3. Trends by Sevi, birkaç bildirim yaptım :)

    Khalesi Style, çok teşekkür ederim canımm :*

    YanıtlaSil
  4. hemen like ediyorum tatlim... :)) xxx

    YanıtlaSil
  5. Gecmis olsun canim. Haberlerin guzel ama ben hicbirine katilamiyorum cunku FB ve T i kullanmiyorum, birgun kullanmaya baslarsam oradan da yazisiriz. Ilk resimde ne kadar farkli ifaden, hel gulen yuzunu gormeye alismisim. Bir de sana mim yolluyorum yine.

    YanıtlaSil
  6. tasarimin harika. cok ama cok begendim!
    Cupcake tadinda bir haftasonu diliyorum;)

    YanıtlaSil
  7. Tasarıma bayıldım canım :)
    Banada beklerim , desteklerinize ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  8. Lulu's life, :* <3

    Lila Moonlight, evet ya sen yoksun Aylin ama keşke olsan, bazen bana soruyorlar Aylin'in twitterı neydi diye, yok diyorum hüzünle :)

    Goncha goncha, çook teşekkür ederm sevindimm :)) Sana da mutlu haftasonları!

    Beste'nin oje dünyası, çok teşekkür ederm canım geliyorum sana da :)

    YanıtlaSil
  9. Ah artık yaz gelmeliiii haksız mıyııım??? :/ Bu arada resimde bomba görünüyorsun :) Şu Harumika'ya bir göz atayım

    YanıtlaSil
  10. REally nice blog! you looks so pretty :)
    IF you want check out my blog, i will be really greateful :)
    The Spotted Cherry Pie

    Have a nice day!

    YanıtlaSil
  11. Gecmis olsun canim =) Tasarimina bayildim cok guzel olmus =)

    sevgilerimle,
    Zeynep =)

    zeynnepp.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. yaaa ben de mi twitter acsam diye düsünüyorum.. kuzenlerim hadi ac ac diyolar her defasinda.. sanirim acmaliyim artik.. sen de niye daha önceden acmadim diyorsan seninde hosuna gittiyse bende denemeliyim o halde..

    YanıtlaSil
  13. bu arada tasarim harikaaaaaaaa !!!

    YanıtlaSil
  14. Hemen geldim.. Ben de geldim. Sizin bloğunuz da çok çok güzel. Yakın takipçinizim artık. Çok çok selam ve sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...