12.02.2012

Escada Especially


Geçen hafta Douglas'ta karşılaştım bu güzellikle.. Yok yok Bar Rafaeli ile değil, Escada'nın son parfümü: Especially ile... :) Çok hafif, bahar gibi bir kokusu var. Benim gibi hafif ve floral kokulardan hoşlanıyorsanız eminim çok seveceksiniz. Özellikle süper bir gül kokusu hissediliyor. Parfümde üst nota Armut, Ylang-Ylang, Greyfurt, orta nota Amber tohumları, gül notaları ve alt nota misk ve odunsu kokular içermekteymiş. Bence süper bir bileşim olmuş. :) Geçtiğimiz Ağustos piyasaya çıkan parfümün "Eau De Parfum" olması ise ayrı güzel, kalıcılığı konusunda da şüphe yok yani. Duygularını özgür bırakarak eğlenmeyi bilen, mutlu ve güçlü olup, aynı zamanda kendine karşı dürüst olmayı da asla unutmayan kadınlara ithaf edilmiş. Ne kadınmış ama :) Ayrıca parfümün Bar Rafaeli'li editoryalleri kokusundan da güzel. Bu arada süper bir haber daha, Douglas, parfümü alanlara en altta fotoğrafını görebileceğiniz pembe, özel amblemli Escada laptop çantasını da hediye ediyor :) Ben tam bir Escada tutkunuyum, özellikle bütün yaz parfümleri odamda boş şişeleriyle selamlar sizleri :) Bunu da almamak için kendimi çok zor tutuyorum... Deneyen ya da kullanan var mı aranızda? :)

Last week I saw this parfume in Douglas. The last parfume of Escadda: Especially. It's a luxurious and feminine scent inspired by the today's joyful, spontaneous and glamorous woman who likes to le her emotions run wild! Her attitude is positive. She loves to have fun and her happiness is her strenght but she always remains true to herself. If you like rose scents it's definetely for you :) Sparkling scent of morning dew on a glistening rose.. And if you buy it from Douglas, there will be specially designed pink bag waiting for you :) I love all Escada parfumes, I have all Summer scents.. I wanna buy this one too :) And how Bar Rafaeli is beautiful like that in editorials! :) Fabulous! Is there anybdy try or use this fragrance? :)
source for photos: justjared







8 yorum:

  1. daha önce hiç escada kullanmadim ama siseleri son zamanlarda gittikçe daha çok gözüme çarpiyor, o kadar güzellerki! merak ettim bu kokuyu dogrusu (: ya ben sirf o pembe çanta için alirdim yani bu parfümü :D o derece begendimmmm <3 Belçika'da o çantadan hediye edilen bir yer bulmaliyim, hemende almaliyim bu parfümü (: kokusu insallah tenime uyar.

    YanıtlaSil
  2. i have to try it, i adore perfumes!
    we just had a post about perfumes, so if you'd like, you can see it :)

    YanıtlaSil
  3. Oh I have to try it on in douglas next time :) I really like their editorial :)

    YanıtlaSil
  4. Cidden advertorial harika, ozellikle o kesilip bicilen amblem bitki heykele bayildim : ) Barin guzelligine yorum bile getiremiyorum : ) Laptop cantasi cok guzel gozukuyor. Cicekli sekerli parfum sevsem ben de kesin alirdim bu parfumu, en son duty free ziyaretinde kokladim, sisesi ilgimi cekmisti, icindeki pembe renkli parfumu ve gold kapagi cok chic duruyor cunku.

    YanıtlaSil
  5. Miss Starshiny, I think so :)

    TurquAzria, ben de çook beğendim :)) Alırsan haber ver, merak ettim :)

    Cinnamon and white chocolate, Me too :) I'll check your post! Coould you give me the link :)

    Anamarija, yes,you should :)

    Lila Moonlight, Aylin yaa ne kadar kibarsın, kokuyu beğenmediğini bir insan bu kadar mı güzel ve tatlı bir şekilde ifade edebilir.. :) Çok şekersin :)

    YanıtlaSil
  6. She's certainly beautiful.

    YanıtlaSil
  7. Girlie Blogger, I think so :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...