21.02.2012

GIVE AWAY // Levi's & Lunapark Queen Photoshoot - Part 2


Levi's ile yaptığımız çekimden diğer kombinlerle devam ediyoruz. Öncekileri görmek içinse buraya tıklayabilirsiniz. Baştan bir hatırlatma yapayım, bu postun sonunda sizlere Levi's'tan harika bir hediye geliyor, dikkatli okuyun, sıkı durun :)


Bu lacivert gömleği hatırlarsanız Part 1 postumda pembe bir pantolon ile kombinlemiştim ve harika yorumlar geldi. :) Burada da geçen postta üstüne oduncu gömlek giydiğim elbise ile kombinledim. Nasıl olmuş? Hem gömlek hem de elbise o kadar kullanışlı ki, gördüğünüz gibi bin bir farklı şekilde giyilebilir.



Yine pembesiz duramadım, bildiğiniz gibi bu yaz pastel renkler de çok moda.. Bu pembe şort ve bluz harika bence. Bluzun iç kısmı çiçek desenleriyle kaplı, o kadar güzel ki tersten de giyilmez mi bu diye düşündüğümü itiraf etmeliyim :)



Ayakkabı ve çantaya zoom yapalım... :) Vizon öyle bir renk ki, bir çok renk ile kolayca kombinlenebiliyor. Hatırlarsanız geçen postta bu botların hep kıvrılmış halini kullanmıştım. Burada açıp uzattım, iki türlü de güzel bence :)



Kombini biraz daha hareketlendirmek için yine serin yaz gecelerinin kurtarıcısı olacak haki tonlarındaki bu ince parkayı giydim.  Son zamanlardaki parka aşkım ne olacak bilmiyorum :) Bence her şeye çok yakışıyorlar..



Geçen posttaki oduncu gömlek erkek koleksiyonundandı, bu sefer de yine rahat duramadım ve erkek koleksiyonundan bir kazak kaptım :) XXL ürünler de bu ara ilgi alanımda, kardeşim eşyalarını benden boşuna kaçırmıyor... "Dağcaaan montun çok güzelmiş, oaa bu sweatshirtü nerden aldınnnn, bakıyım polarınaa..." Daral geldi çocuğa :)) Bu arada yukarıdaki fotoğrafa bakıyorum da saat de 6 olmuş :)) 


İçimdeki gömleği tanıdınız artık, bizim lacivert.. :)


Çekimdeki bütün ürünler Levi's 2012 İlkbahar Yaz sezonundan. Sadece çizmeler kış sezonundan, ve bilezikler & saat bana ait.. Ben gerçekten bayıldım yeni sezona.. Siz ne düşünüyorsunuz?? Eveeet sırada sürprizzzz :)


Önünde bayılarak poz verdiğim, Levi's Curve ID pantolonlar... :) Telefonda Iphone neyse, jeande de artık Levi's.. :Pp Adamlar beden numaralarını çoktaaan boşvermiş, sayılara takılmıyorlar. Herkesin vücut şekli, kıvrımı neyse ona göre pantolonu hazır. Gerçekten acayip sarıyor vücudu, belde filan potluk asla olmuyor ve çook rahat. Denedim biliyorum :)) Ben testi yaptım, Demi Curve çıktım ve pantolonumu hemen aldım! Levi's'a da teşekkür ediyorum :) Amaaa Levi's sizi de unutmadı! Bir şanslı Lunapark Queen okuyucusuna da bu süper jeanlerden hediye ediyor!

Şimdi sıra sizde, siz de testi yapın, ve hangi kalıbın size uygun olduğunu keşfedin! Jeaninizi kazanabilmek için yapmanız gerekenler:

1- Bu linkteki testi çözüp, kendi vücut tipinizi içeren sonucu ve bu posttaki ya da bu posttaki favori kombininizi 27 Şubat tarihine kadar bu postun altına yorum olarak yazmak. E-mail adresinizi de eklemeyi unutmayın, yoksa size ulaşamam! :)

2- Blogumun Google Friend Connect üzerinde izleyicisi olmak (sağdaki izle butonu ile)

3- Lunapark Queen Facebook Fanpage'i beğenmek (yine sağda buton var:) )

4- Lunapark Queen twitter hesabını takip etmek (@lunaparkqueen)

Herkese bol şans!! :)


Günün gizli kahramanı, çekimi asiste eden Dağcan :) Ve bu harika fotoğraflar için Demet.. Kocaman bir alkışı hak ediyorlar :))

PS. Çekiliş 27.02.2012 itibariyle sonuçlandı, kazanan ismi postun en altında görebilirsiniz. Katılan herkese tekrar teşekkürler! :)

Styling: Lunapark Queen
Photos by: Demet Köroğlu
Assistant: Dağcan Çelik

Here the other combines from Levi's photochoot.. I think you remember the dark blue shirt and light blue dress from the previous post. If you wanna see the first part of the photos click here. 

And here is the big surprise for you :) You know how much I loved Levi's Curve ID jeans.. They're just for my body type.. They made for everybody. I solved this test online, and I'm a Demi Curve. And I got my own jeans thanks to Levi's. But Levi's didn't forget you too! If you wanna win your own Curve ID jeans, there is a give away for you! For join:

1- Solve this online test and explore your Curve ID Body Type, and leave a comment including your body type and write your favourite combine too :) You can look here for the part 1 too.. Don't forget to add your e-mail adress.. :)

2- Follow my blog with Google Friend Connect (on right side of the blog)

3- Like Lunapark Queen Facebook Fanpage (on right side, again :) )

4- Follow my twitter account (@lunaparkqueen)

Good luck guys!! :)

Veee kazanan isim belli oldu! Artık yorum yapmak yok bu posta! Kurallara uygun ve mükerrer olmayan tam 41 yorum geldi. Kazanan isim kurallara uygun 22. yorumun sahibi "Minnie Mouse" oldu. Kendisine hemen mail atıyorum adres bilgilerini göndermesi için! Tebrik ederim!! Kotunu güzel günlerde giy :)

And the winner has been choosen by Random.org! No more new comments! The winner is "Minnie Mouse" I'm sending an e-mail to her! Congrats!! :)



48 yorum:

  1. Heey, bunlar harika parçalar :) Vizon ve pastel tonlardaki kombinine bayıldım :)
    Levis hediyen için testi yaptım ve kalıbım: Bold Curve çıktı. Jeanlerde özellikle sorunum bel boşluğumun olması. Bel kısmını daraltmak zorundayım hep. :(
    Bunun dışında, belirttiğin postta en sondaki gri hırka-vizon çizme-kırmızı çanta ve jean kombinine ba-yıl-dım :)

    Diğer şartlar zaten tamamdır ;)

    Sevgilerimle...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. 9.resim süper bence...demi curve çıktım bendeee =)) facebook hesabım yok.twitterda zaten takip ediyorum biliyorsun e mail adresimi burda paylaşmayı isterdim ama blogta kullanmıyorum adresimi.o yüzden bu konuda beni mazur görmeni rica ediyorumm

    ladygirl-sunshine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Baktim slight curve cikti :) Benim favorim cizgili kazakla olan kombin oldu...umay_uysal@yahoo.com

    YanıtlaSil
  4. Mavi elbise ustune jean gomlek favorim:)
    Beden olcum demi curve:)
    yapraksudan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Beden Ölçüm slight curve, en beğendiğim kombin de pembeli olan, tam benlik.. yesimistanbul45@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Lucky Girl21/2/12 12:54

    Ben bir slight curve müşüm! eN çok da lacivert gömlekli ilk kombini beğendimmmm!! lucky6754@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Testi çözdüm ben bir Demi Curve çıktım, çok iyi post olmuş bayıldımm, en sevdiğim blog bu blog zaten hep takip ediyorum. Hepsi çok güzel ama benim tarzım daha çok pembeli olan kombin sanırım. panora1988@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. merhabaa,facebooktan da,twitterdan da,blogdan da takipteyim zaten :)
    kombinlerin arasında en çok ikincisini begendim.pembe pantolonlu olan :)
    testi çözdüm ve Shop Demi Curve Jeans çıktı. :)

    sevinc.cetin@gmail.com

    haydi şansss :))

    YanıtlaSil
  9. Stiline bayıldım! Blogunu da keşfettiğime göre yakından takipteyim artık((:

    YanıtlaSil
  10. Ayyy bu yarışma devam ediyormuş, ben de katılayım hemen mihih

    Demi Curve çıktı test sonucu (umarım obez sınıfına girmemişimdir)! (((:

    Lacivert gömlekli kombin tam benlik olduğundan favorim de o oldu.

    Mail de mrsbaros@hotmail.com

    Çok öptüüüm

    YanıtlaSil
  11. Zümracım heryerden sıkı bir takipçinim zaten bu ıkı postta en begendiğim kombının iseee pembe pantolon ve bizim laci oldu =))
    test sonucum da Shop Bold Curve Jeans
    e artık levisçiğim bu kotu bana senin aracılığınla gönderir =)
    Bana ulaşırsın gerçi ama yine riske girmeyim :D işin ucunda levis var =)
    derya_kzk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Demi Curve çıktı :) Ben bir önceki postta pembe pantolon ve mavi gömlek kombinini sevmiştim.

    facebook,twitterdan(https://twitter.com/#!/_hayalperisi_) ,gmail hesabımla takipteyim.

    emieee_y@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. merhabaa! :)
    levis testini yaptım ve slight curve çıktım.
    takibe de aldım seni her yerden :)
    kombin olarak da sonuncuyu beğendim :)
    daha nice çekilişlere (:

    YanıtlaSil
  14. merhaba:) tüm şartlar tamamdır.
    testi yaptım ve sonuş bold curve çıktı, kombin olarak sonuncusuna bayıldıım! herkese bol şans:)

    hilal bayrakçı
    hilary_fb_96@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. merhaba :) benimki de bold curve çıktı.En çok lacivert gömlek pembe pantolon kombinini sevdim.Zaten takipçinim :)

    busenaz93@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba. Benim olsun nooollluuurrr :)

    Sitedeki testte Bold Curve ciktim.

    Senin cekimlerinden favori kombinim kesinlikle pembe pantalon ve lacivert jean gomlekle olan kombin.


    Bol şans bana:)


    Tiki Kezban
    http://tikikezban.blogspot.com/
    tikikezban@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. benim kalıbım bold curve. ençok birinci posttaki jean short ve beyaz gömlekli olan kombin.
    sunaktug@hotmail.com
    bol şans

    YanıtlaSil
  18. hangi kombini beğendiğimi söylemeyi unutmuşum:) ilk kombin süper, özelikle gömleğe bayıldım. diğer yazdıklarımı tekrar yazayım.

    3 koşulu da yerine getirdim. benim curve'üm demi imiş:)

    mcrprst@gmail.com

    http://maceraperest.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. bütün sartlar tamam
    kovakadiniyimben@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Muhtesem Gorunuyorsun....bi o kadarda Fit::::)

    YanıtlaSil
  21. çok iyi olmuşşşş:))))))

    YanıtlaSil
  22. Bold curve imişim:)
    Bi öncekiki postta slimfit laci kot'a bayıldım. üzerine kırık beyaz o gömlek ve o vizon çizmeler süper olurdu:)
    evet istiyorum şartlar tamam

    :*

    www.zuhalvarol.com

    YanıtlaSil
  23. Ben Bold Curve çıktım, en çok da pembe şortlu kombini sevdim, bütün şartlar tamam! crazyme@gmail.com Umarım kazanırım!

    YanıtlaSil
  24. Sempatetik22/2/12 15:38

    Ayyyy hepsi çok güzel ama ilk kobin en güzeli, çok fitsin maşalahh!! Ben Slight Curve müşüm, umarım şişman demek değildir. Şartları yerine getirdim dietonme89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Minnie Mouse22/2/12 15:39

    Ben Demi Curve müşüm, blogunu zaten takip ediyorum. Lacivert kota bayıldım. Kazanmalıyım bunu, kot alcaktım zaten. minniemouse34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Bold Curve'muşum :) Ben en en çok geçen posttaki kot gömlek - pembe jean kombinini beğenmiştim..

    Zaten blogunu izliyorum, Twitter'da takipçinim. Facebook sayfanı da beğendim artık.. Ben de yeni bir tane açtım bu arada, beklerim ;)

    eda_nkb@blogspot.com
    Hadi bakalım, bol şanss! :D

    YanıtlaSil
  27. Cool outfits you look great In all of them!

    YanıtlaSil
  28. ben de demi curve çıktım ben dee :)
    ya ben gömlek ve pembe pantalonla yaptığın kombine bayıldım.benim de sıklıkla kullandığım bi kombin şekli.çok sevdim ^^
    diğer şartlarda tamam.hadi bakalım
    sedauzunn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Bold curve çıktı benim jean modelim ve verdiğin linkte önceden yapmş olduğun kombinlerde en çok 2.ciyi sevdim. Hani pembe pantolon ve jean gömlek olan :)
    zaten seni heryerde takip ediyorum :)
    aylindnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Selam LunaparkQueen,
    Bold Curve çıktım bende. Kot gömlek hastasıyım ama daha soluk renkler arıyorum. Bunun mavisi de çok tatlıı. Bir ara uğramalıyım Levi's'a. Çekimler ve blog harika.
    msenaa@hotmail.com

    Güzel haberler bekliyorum.

    YanıtlaSil
  31. Love it! Adorable pictures!

    xoxo,
    Taylor

    taylormorgandesign.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. merhaba demi curve çıktı bendede:)
    sizin kombinlerinizden en çok pembe şortlu olanı beğendim renklerin uyumu süper size de çok yakışmış.
    diğer şartlar zaten tamamdı.
    emel-izmir89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. harika bir hediyeymiş gerçekten merakla beklememe değdi tabi bana çıkarsa daha harika bişey olacak:)
    demi curve çıktı test sonucunda.
    kot ve ve çizgili kazakla olan kombin çok güzel ...
    tuna_yamann@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. merhaba bende senin gibi demi curve çıktım kotun üzerinde duruşu harika..
    hepsini çok güzel taşımışsın ama benim favorim jean gömlek ve pembe pantolon oldu :)
    ackgz23@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Zumracim geliyor benim de yorumum: ben en cok ilk bolumdeki elbise-cizme ve gomlek uzerine kemerle yaptigini begendim. benim de bedenim demi curve cikti.

    sevgiler!

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. canım parkanın kolları uzun da sen mi kıvırdın yoksa yarım kollu mu? Ayrıca sezon fiyatını hatırlıyor musun? Alışverişe ayıracak fazla vaktim yok gidip alıp çıkıyorum soruların cevaplarını bilirsem benim için kolaylık olur. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  38. Aylin, canım parkanın kolları uzun ben kıvırdım :) Hatta tam kıvırırken de fotoğraflarım var da koymadım onları bloga :) Ancak bunlar showroom ürünleriydi o yüzden fiyatları yazmıyordu maalesef, umarım yardımcı olabilmişimdir, rica ederimmm :)

    YanıtlaSil
  39. merhabaa bende demi curve çıktımm
    en çok da buradaki pembe şortlu olan kombini beğendimmmm renklerin uyumu çok güzell:)
    bakalım talihli kim olacak..
    hkansiz__35_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. ben en cok sondaki kombini sevdim.. Bold Curve cıktım elif_ozkan@yahoo.com
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  41. Merhaba.Test sonucunda bu
    Bold Curve Jeans'in bana uygun olduğu çıktı.

    Beğendim kombin:
    http://3.bp.blogspot.com/-RAAaHWRYRiM/TzzXfnK7LrI/AAAAAAAACkg/Kwm9yvnYQMY/s1600/IMG_6601.JPG

    Facebook:Naz Çiçek
    Twitter:@naz0108

    naznaz17@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. bende senin gibi demi curve çıktım.
    en çok elbise ve gömlekli olan kombini beğendim ama hepsi çok yakışmış.
    lady_17__@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. testi yapmama gerek yok mağazada ölçüp söylemişlerdi alışveriş yaparken :)demi curve.

    en çok pembe şortlu kombini sevdim ben :)

    sumeyrakalaman@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Bold Curve çıktım.
    2 tane beğendiğim oldu kiii... birisi pembe pantolonlu olan diğeri çizgili kazaklı olan, bunları beğendim..
    Facebook kullanmıyorum, blogum yok takip edemem, Twitter' da ise takip ediyorum ama hesabım sadece birilerini okumak için açıldı, hiçbi şey yazmıyorum orda..

    mailim iseee; ozge_alp88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Özge, twitter hesabınla da blogumu takip edebilirsin :)

    YanıtlaSil
  46. zümracım umarım gec kalmadım cekılıs için. testı çözdüm bold curve senı zaten süreklı takıp edıyorum. benım favorım lacı gömlek ve üzerınew gıydığin xxl olan kazaklı resmın favorim :)

    senayclk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. benim ki bold curve cikti, kombinlerdende pembe ust, pembe sort, vizon canta ve ayakkabiya bayildim :)
    diger islemlerde tamamdir :))

    sevallmutlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. Merhaba,
    Bold Curve çıktı benim kıvrımım. :D
    Basenlerimle sığabildiğim ama bel boşluğu olmayacak bir jean benim de hayalim...
    Favori kombinim: Pembe şortlu ve ceketli olan kombin.
    Blogunu izliyorum zaten: Tannesi
    Twitter'da takibe aldım: @Tannesi olarak...
    Facebook'ta 215.beğenen oldum. Kazanmam durumunda veya talep edersen adımı seninle paylaşabilirim. Blog kimliğimden farklı olarak kendi adıma bir hesap olduğu için burada yazmak istemedim. Umarım anlayışla karşılarsın.
    Mail adresim: hokibogiqe@gmail.com
    Sevgiler,
    Tannesi

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...