8.02.2012

Give Me A Five! ;)


Eveeet bundan böyle "Çak bi beşlik!" başlığı altında o hafta sevdiğim, fotoğrafladığım kareleri paylaşıyorum sizinle. Bakalım sevecek misiniz :) Birinci fotoğraf, bu hafta gelen misafirlerimiz sebebiyle anneciğim tarafından donatılan nefis sofra.. Evet, herkes sağ arkaya saklanmış içli köfteleri fark ettiyse geçebiliriz :)
From now, I'll share 5 nice moments I've captured in this week. :) First photo is from my mums talented hands.. For our lovely guests.. They were all yummy! :)


Yabancı bir blogda bulduğum DIY sayesinde mandalinadan minik mumlar yapmayı öğrendim. O kadar dekoratif ve sevimliler ki.. Her gören de şaşırıyor, çok havalı oluyor :))) İlginizi çektiyse yorum bırakın, talep olursa bu DIY'i yayınlayabilirim :)
I learned to make candle with tangerinas with a DIY.. It's so decorative, simple and cute! :) Everbody loved them. If you are interested in, leave a comment.. Maybe, I can share you the DIY :)


Çocukluğumun vazgeçilmezi Tüp Çokokreeem! Markette görünce almadan duramadım, Dağcan'la hemen hüplettik :) Tamam, Nutella geldi geleli hayat Çokokrem için çok zor olabilir ama Tüp Nutella çıkana kadar Tüp Çokokrem kral bence :) Şimdi gel bunu İngilizce'ye çevir.. Bakalım aşağıda nasıl saçmalıyorum :)))
I loved chocolate souce in tubes! It was so my childhood! So, when I saw it in grocery, I just bought for me and Dagcan :) But in these days, I prefer Nutella brand of course.. Because of there is no Nutella in tube, I'm carrying on with this :))


Geçen sabah kapıma Lacoste'dan gelen bir paketle uyandım ve süper bir günaydın oldu :) Lacoste Live'in düzenlediği "I Hate Valentines Day" temalı parti davetiyesi, temalı tişört ve o gece için mutlaka takılması gerektiği söylenen rozetler.. Birini seçmeliymişim sosyal medeni halimi açıklamak için, hangisini seçsem acaba :))) 

Last morning I woke up with a present box from Lacoste, and it was such a great "goog morning" to me :) There were an invitation for the Valentines Day party of Lacoste and the template is "I hate valentines day" It will be so funny :) And there ware also a shirt and some badges to tell our status :) Which one should I use? 


Yaklaşık dört yıldır şimdiki evimde oturuyorum ve camdan baktığımda ilk defa bu manzarayı gördüm, harikaydı bence :)  
I'm living in this house for 4 years and it was the first time I've seen the snow view here :) It was so nice :)

NOT: Bugün günlerden IFW! :)) Siz bunları okurken ben büyük ihtimal yoldayım :)
P.S. Today is the first day of Istanbul Fashion Week! I'm on my way! :)

16 yorum:

  1. Good way to spend a snow day.

    YanıtlaSil
  2. Çok şekersin :)Üslubun çok hoş masa süper anneciğin ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  3. hmmm icli kofteleri gordum tabiki, hatta ilk onlari gordum desem :P
    O diy i cok merak ettim, cok guzel duruyorlar :D:D
    Sevgililer gunu sevilmez mi ya:P
    Bol eglenceler sana bugun :D
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. bütün fotograflara baktım evet ama aklım hala o böreklerde ve kekte! yok yok o masayı komple istiyorum. misafirli günleri ben de çok severdim, hey gidi..
    bide çokokremli fotografın ingilizce çevirisini sevdim ben :P

    YanıtlaSil
  5. ilk fotoğrafta kaldım ben 2 gündür diyetteyimde:)tüp çokokremde ayrı ilgimi çekti ah ah..sonra lacoste un hediyeleri süper parti temasıda:)

    YanıtlaSil
  6. As long as you give me that cookies:))

    YanıtlaSil
  7. içli köfteeeeeee :((( ama o ilk sofra beni benden aldı.ders çalışırken kendimi yemek tarifleri sayfaları arasında kaybetmemem gerek. evet bu posttaki o sofrayı ve tüp çikolatayı ben görmedim,yok canım bugün sen böyle bir post yayınlamadın. ühhüüüü :(((

    P.s. mandalina mumları çok sevdimmm anlatsana nasıl yapıldığını :)

    YanıtlaSil
  8. Aman allahım o nasıl bir masa. Tok olmama rağmen ağzım sulandı :))

    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Tup cokokrem hehnbende cok severim,yemesi cok zevkli:)

    YanıtlaSil
  10. Fotoğraflar çok güzel

    HEDİYE ÇEKİLİŞİM,BLOGUMA BEKLERİM

    http://selenaycoser.blogspot.com/2012/02/giveawaylancome-hypnose-drama-and-bath.html

    YanıtlaSil
  11. That's such a great idea!Keep posting these five ideas and I'll keep giving you fives.And your mom's delicacies are mouth watering! I'm hungry already!

    YanıtlaSil
  12. Girlie Blogger, I think so :)
    Sihirli Kokosh, çok teşekkür ederim canımmmm :)) süper yorum :*
    Küçük şeyler, ehehhe içli köfte kaçmazzz, DIY yayınlıcam :) Çok teşekkürler
    Minikkuş, hehehe benim de aklım hala orada, yedim ama doymadım :p Tercümede sınır tanımam hele söz konusu Nutella ise :)))
    Güzin, Alllaaah diyet gitti :)) Suçlu hissettim :)
    Alışveriş Danışmanı, it's all yours :)
    Eda, tamam geri alıyorum postu :p geliyor yakında mandalina mum DIY :)
    ModaSihiri, heheheh süperdir annecim :)
    Khaleesi Style, evet hüpletiosun hemen :)
    SEL, çok saol canımmm
    Suomi, thank you so much, after your support I'll keep on doin' that! Kissses!!
    AndreiaFSalim, thanks :) İt was :))

    YanıtlaSil
  13. Cok hos olmus bu besli : ) Annenin sofrasi karnimi aciktirdi ve de cokokremi ben de ozledim, cocukken amma hupletirdim : ) Mandalina mumlar super fikir, bence yayinla DIY i. Kar resmi de cok guzel, ben de gordum Istanbulu karli bu hafta, 3 gunlugune is icin oradaydim, IFW i senin son yorumunu gorunce farkettim, vakit olsaydi cok isterdim gelmek ve seni de gormek ama is cikislari ancak Nisantasini gorebildim. Bir dahaki sefere insallah : ) Defile haberlerini bekliyorum : ) Asagidaki gossip girl raporun yine cok hos olmus, youtube dan ariyim bakiyim bu bolume. Iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  14. Aylin at Lila Moonlight, aa hadi ya keşke vaktin olsaydı da gelebilseydin, çok teşekkür ederim güzel yorumların için :) Bir dahaki sefere inş dediğin gibi :) Gossip girl www.dizimag.com dan izlyebilrsin gayet güzel bir site, sana da iyi haftalar öpüyorum!

    YanıtlaSil
  15. içerigini çok beyendim. çokokrem resmini blogumda kullandım. tbrkler.

    http://nevaricinde.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...