6.02.2012

Gossip Girl - Everybody Loves Dan 5x13


Nihayet beklediğimiz bölüm geldi çattı! Queen B'nin düğününü yazmamak olmaz, hem yine içimdekiler birikti, karakterleri birazcık paralamam lazım :) Hepimizin beklediği üzere Blair "Kaçak Gelin" sıfatını kazandı, hem de bir değil iki kere :) Saçmalık üstüne saçmalık.. Bence içten içe kendisine bile yalan söylüyor. Chuck'a zarar gelmesin diye kendini feda edip Prens'le evleniyor güya ama Blair'in prenses olmaya nasıl da hevesli bir karakter olduğunu herkes biliyor :) Hala arabesk bir modda.. Yeminimden dönemem de dönemem...
And finally, the wedding episode is here! It is a must to write about Queen B's wedding for me :) And I wanna say something to the characters from here :)) She was "Runaway Bride" for two times as we aspect :) All the things are so silly! She says she loves Chuck but we all know how much she wants to be a real "princess" :) Ok, she loves him but the promise thing is so alaturca... :)


Bölümün başında bu süt prens "Ah ne şanslıyım, inanabiliyor musunuz, Blair beni seçti beni! Benimle evleniyor!!" diye bağırıyordu ortalıkta. İçimden yine dedim ki, ya sen ne basit bir insansın ne biçim bir prenssin hiç mi ağırlığın yok senin! Düşündüm de Türkiye'nin bir prensi olsa kesin böyle bıçkın ağır takılan birşey olurdu :)) Zaten nasıl olmasın ki, o prens çok büyük ihtimal Kurtlar Vadisi ile büyümüş gençlikten olacaktı. :) Ama bölümün sonunda Prens öyle bir hareket yaptı ki, tüm dediklerimi geri aldım.. Mahvetti Blair'i.. :) Hak etti ama.. İzlemeyen vardır şimdi, anlatmıyorum :)
I don't know what kind a prince he is! He is not cool at all! :) He said that "Oh, how lucky I am, can you believe it she is marrying with me!" Poor boy :)) But in the end of episode he made the golden touch! Blair has destroyed.. It's good :) I think a prince has to be like Chuck :))


Bölüm ufak bir müzikal ile başlıyor. Blake Lively'i ilk defa şarkı söylerken duydum, çok iyi olmasa da hoşuma gitti :) Ayrıca dans eden bir Chuck! Düşünün! :)) Çok keyifliydi kesinlikle :) Serena Marilyn olmuştu, Blair de Audrey :) 
There was an amasing short musical at beginning of episode and Serena was singing.. It was so nice to hear Blake Lively's voice in that way :) And dancing Chuck! Can you believe it!! It was so nice :)) Serena was Marilyn and Blair was Audrey :)


Müzikalin en ironik kısmı kuşkusuz konusuydu :) Baştan sona kadar Serena'nın çevresinde dört dönen erkekler, Blair gelince dikkatlerini kaybediyor tabii :) Dansın jönü Dan! :) O da başta Serena'yla ilgilenirken, sonra Blair'e gidiyor, ikisi mutlu mesut ayrılırken, Serena'nın bu rüyası bir kabusa dönüyor ve çığlıkla uyanıyor. Bölümün sonunda gördük ki, bütün bu mizansen gerçek oluyor :) Oh olsun :)
The musical's template was soooo ironic :) And it become real at end of the episode. Dan was the real man and she was with Serena like all those boys and when Blair came in the room, he turned to her.. Serena was just looking them and she woke up with a small scream :) And they were all true.. Unfortunately ;p


Başta çok üstüne gittim ama Serena çok güzeldi düğünde..Gözümü alamadım, pink swan ım benim :) Dan'e de duygularını itiraf etti ama Dan pek sevinmedi, bu iş olmaz gibi görünüyor.. Zaten gelecek bölüm Blair ve Dan arasındaki bağlar da güçleniyor.
I said a lot of things about Serena but she was so beautiful at the wedding, like a pink swan :) She confessed her feelings to Dan but I think it won't be happen :/ And we know that Blair and Dan are looking happy together in next episode.


Geçen bölüm tahmin ettiğimiz gibi, sürpriz isim Georgina nikahı basmak için elinden geleni yaptı, Chuck bile ne kadar olgundu oysa, ruhu siyah kızın ruhu :) Şu aşağıda giydiği elbiseye bakın ya, "Bugün ne giysem?" gibi bir programda dahi iş yapmaz bence hahaha :) Bu arada macaron pastada gözüm kaldı. Bölüm boyunca harika çiçek buketleri gördüm, mümkünse odama da istiyorum bir demet :)
As we guess, Georgina came to destroy the wedding, she did all the things she can.. Chuck was so blameless beside of her :) She has a black soul.. And look at her outfit.. I think it's terrible! :/ I want the macaron cake there! And there were lots of beautiful flowers bouquets there, I wanna one of them for my room :)


Alın Georgina'nın ne kadar saçmaladığını aşağıda görün :) Bu kız kötü olmak için doğmuş, herşeyi yapabilir. Zaten Gossip Girl'ü de ele geçirdi, artık Yukarı Doğu Yakası ayvayı yedi :)) Georgina, önceki kız beni dinlemedi, bari sen değiştir şu headerı ya.. Çok basit kalıyor :))
You can see how did she do in this episode below :)) She borned this way :)) Bad so bad! She seized the Gossip Girl too, I think it will terrible for Upper East Side :) Georgina! Please change the Gossip Girl's header! So old and boring :Pp :)


Eveeet Charles Lola Rhodes'u birkaç bölüm daha garson kıyafetleriyle göreceğiz. Kızın yüzünde değişik bir hava var bence, Serena ile kuzen olabilir gerçekten :)) Nate de yani, diziye giren her eli yüzü düzgün yeni kıza mı asılır bir insan ya, bir düşünün kimseyi kaçırmadı yani pesss! Hani Serena'nın sarışın ırkı çekiyor çocuğu diyeceğim ama yok, Nate esmer kumral ayırt etmiyor. Şu diziye beni konuk oyuncu olarak alsalar, senaryo gereği ilk görevim Nate ile aşk yaşamak olur kesin. Tabii ortalığın içine edip, birilerinin işini bozup, kaçıp gitmenin yanında.. Bütün konuk oyuncuların işi aynı bu dizide :)
Yess, we shall see Charles Lola Rhodes in waitress uniforms a few more episode. She has an interesting beauty like Serena, I think thay can be real cousens :) Andddd Nate.. One of the stupids.. :) He is flirting all the new and beautiful girls in Gossip Girl! Think about thing! He didn't miss one of them! He had a relationship with all of them!! I think if I were a guest star in Gossip Girl, my first duty in script probably would having a relationship with Nate.. :) Beside being bad and make everything complicated :)) All guest stars have same duty here :))


İşte böyleee :) Detaylarla göz zevkimizi okşayan harika ve bol olaylı bir bölümdü bence. Umarım Charlie gelecek bölümde Nate'in memoli saçlarına karşı koyabilir. Dan Serena'nın çekici gözlerine ve sarı saçlarına karşı koyabilir. Blair ise şu arabesk ruhuna karşı koyabilir. Chuck ise umarım artık içindeki iyi çocuğa karşı koyabilir. Evet karşı koyabilir listemi de tamamladıktan sonra kaçabilirim, yorumlarda gossip'e devam! xoxo :)
And it's like that... It was so nice episode with wonderful scenes for our eyes :) I hope Charlie won't be with Nate in next episode. And Dan won't be with Serena. And Chuch won't be so nice like that, it's really boring :) And Blair won't keep her promise any more.. I hope all of them :)) Leave your comments, continue the gossip below, xoxo! ;)

8 yorum:

  1. wow! I live Serenas bridemade dress! so gorgeous...

    YanıtlaSil
  2. ayy ben daha izlemedim müzikal kısmını çok merak etttimm:D

    YanıtlaSil
  3. cok eglendim yazini okurken, harika ozetlemissin.
    Serenaya bir turlu isinamadim ben. ama Blair`i cok seviyorum. Prenses olmak kesin Blair`in hayat amacidir;)

    Cupcake tadinda bir hafta diliyorum!
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Wow,serious Gossip girl fan,I see!;-)
    I love Gossip girl too! Season 5 hasn't been aired in India yet.Can't wait to catch all the action!

    YanıtlaSil
  5. The only reason I watch this show is for the clothes, fashion, style.
    The plot has become so boring without any interest.
    xxx
    Miss Starshiny

    YanıtlaSil
  6. gossip girlde birkaç bölüm arkadan geliyorum şu yazını okumamak için çok çabaladım:))) sadece görsellere baktı ayy daha çok merak ettiiim oturup 4 bölüm birden izlicem şimdi o olucak:)))

    YanıtlaSil
  7. dan ne uyuz bi adam ama yaa.. kız chuck'a aşık başka bi adamla evleniyo, hala peşini bırakmıyo.. tam uyuz.. =)
    serena'ya da yeni bir erkek karakter lazım durup durup dan'e sarıyo yoksa kızcağızz.. =)

    YanıtlaSil
  8. Cinnamon and white chocolate, I loved her dress to! So beautiful!

    Madendiea, çooook güzeldi :)

    Goncha goncha, haahah teşekkür ederim, eğlenmene çok sevindim :) Ben aslında hepsini seviyorum. Nate'i pek sevmiyorum gerçi :)

    Suomi, yeah! :) It hasn't been aired in Turkey yet too but I'm watching them on internet. From www.dizimag.com

    Miss Starshiny, yes the clothes are so beautiful in this show :)

    CMOS, ehhehehe hadi izle de gel kaynatalım :)

    Alice, evet ya Dan uyuz ama Blair de az değil bence :) Kesinlikle Serena'ya yeni bir erkek lazım :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...