25.02.2012

Hair Bun Style


Nihayet havalar yavaş yavaş ısınmaya başladı da dışarıda "ne giydim" postlarına devam edebiliyorum. Bu aralar markaların ilkbahar yaz sezonu lansmanları öyle yoğun ki, onlara yetişmekten, blogta kendimle ilgili pek bir şey paylaşamadığımı hissettim. Gelelim günün stiline.. Son zamanlarda saçımı bu şekilde toplamayı çok seviyorum. Hem çok rahat hem de stil sahibi bir model bence. Sezonun favorilerinden hardal rengi montumu da aylardır gardıropta bekletiyordum havalar sebebiyle, nihayet gerçek dünyayla tanışabildi :) Evet, yorumları alalım :)

Finally, the weather is getting warm in İstanbul and I have chance to take outfit photos outside.. Here the one f them.. In these days, there are so many spring summer 2012 launches of brands and because of running from one to one, I couldn't share anything from me.. So, let's talk about the outfit, I love the hair bun, because it's so comfortable and stylish. My mustard coat was waiting in wardrobe because of the cold weather. Finally it could see the real sunshine :) Waiting your coments! :)

Scarf, Earrings and Booties / Atkı, Küpeler ve Botlar : H&M
Coat / Mont : Herry
Jeggings / Tayt-kot : Vero Moda
Sunglasses / Gözlük : Gucci
Satchel / Çanta : De Vib
Ring / Yüzük : Topshop 








42 yorum:

  1. harika gorunuyorsun bence :)
    hardal rengi ve mavi uyumu cok cok guzel olmus, havalar isinsin artik ya :) boyle postlari ozledik :):)
    Sacinida cok cok begendim, bu aralar bende toplamaya calisiyorum degisik degisik sekillerde... sen nasil yaptin o guzel topuzu canim :D? bende hic boyle yuvarlak durmuyor :S

    YanıtlaSil
  2. Küçük Şeyler, çok teşekkür ederim :) Benimkiler de pek yuvarlak olmuyordu ama pinterestte bulduğum bir DIY projesinden ilham aldım ve böyle oldu. :) Senin için Facebook sayfamda da paylaştım şimdi o DIY projesini :) Oradan da bakabilirsin: http://www.facebook.com/lunaparkqueen

    Candan, çok teşekkürlerrr :*

    YanıtlaSil
  3. bu hardal rengi senin rengin olmalı:)

    YanıtlaSil
  4. Pek cici olmussun canım.....yerim o kedicigi ben;)

    YanıtlaSil
  5. cantayı nerdn aldnz acaba derya

    YanıtlaSil
  6. Magendiea M. Ben çok seviyorum zaten hardalı :)) Teşekkür ederimmm :*

    Coco Jelly, kedicik çok şekerdii :) Çok teşekkür ederimm canım

    Derya, çantayı De Vib diye bir mağazadan aldım. Ben Bakırköy Şubesinden aldım ama başka nerelerde var dersen, bu link yardımcı olacaktır :) http://www.devib.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Hardal rendi montu ve maviyle uyumunu çok sevdimmm :) Sen de çok güzel çıkmışsın fotoğraflarda :))

    YanıtlaSil
  8. I love your sunnies!

    YanıtlaSil
  9. Mimi, çok teşekkür ederimm :) Ben de hardalı en güzel lacivert patlatır diye düşündüm.. :) Ya da bordo.. Ama bu sezon o kadar çok bordo hardal kombin gördük ki, farklı birşey yapmak istedim :)

    Mary, thank youuu!! <3

    YanıtlaSil
  10. güneş gözlüğüne bayıldıım! Güle güle kullan :]ben de bloguma beklerim :]

    YanıtlaSil
  11. canim çok tatli hos bir saç modeli, bende sık sıkyaparim heleki Belçika'nin yagmurlu kasvetli günlerinde hizir gibi yetisir bu model (: sana çok yakismis ve o yüzündeki gülümseme çok cici bir outfiti mükemmellestirmis! hep gül, hep mutluol, mutlu kal güzelim. çok öptüm seni, Merve

    YanıtlaSil
  12. gözlüklerin,montun ayakkabıların..hepsini çok beğendim ama ama ama eeen çok saçını sevdim :))

    YanıtlaSil
  13. I like this outfit and your hair is really pretty too :)

    YanıtlaSil
  14. canım çok cici olmuşsun bu saç modelini çok seviyorum benimde sık kullandığım ama ben yapınca seninki kadar muntazam olmuyr son derece uyduruktan;) çok yakışmış;) buarada bir ara msj atarmısın cnm nolar gitti:(
    mcksss...;)

    YanıtlaSil
  15. Buse, geçen yaz almıştım gözlüğü :) Çok teşekkür ederim :)

    TurquAzria, ne kadar güzel yazmışsın canım, umarım sen de heeep mutlu olursun, çok teşekkür ederim!

    Poliganum, çok teşekkür ederim :)

    Psycho Cat, thank you so much! :)

    ESRA, heeheh eminim sana da çok yakışıyordur, sarışında daha da güzel olur :) Tamam canım atıyorum mesaj, öptüm çok!

    YanıtlaSil
  16. sacın kupen montun ....harıkasın canım.

    YanıtlaSil
  17. You are so pretty! Love your hair :)

    xx Love from Sweden

    YanıtlaSil
  18. sacin cok güzel olmus.. ve sana da cok yakismis canimcim !!!
    cok begendim !!

    YanıtlaSil
  19. ama sen çok tatlı olmuşsun ki böyle yerim ki seni ben muckkkk

    YanıtlaSil
  20. Dolunay, çok tşekkür ederim canımm öperim!

    Agyness Nilsson Zackrisson, thank youu!!! xx Love from Turkey too!

    Want More Fashion, çok tşekkür ederimm, bğendiğine sevindimmm

    Trendkolik, hehehe çok şekersinnn sen de, öptmmmm

    YanıtlaSil
  21. Dolunay, çok tşekkür ederim canımm öperim!

    Agyness Nilsson Zackrisson, thank youu!!! xx Love from Turkey too!

    Want More Fashion, çok tşekkür ederimm, bğendiğine sevindimmm

    Trendkolik, hehehe çok şekersinnn sen de, öptmmmm

    YanıtlaSil
  22. Cok begendim ben. Hardal rengini cok severim ve canli mavilerle cok guzel gidiyor bence. Topuz cok yakis, daha cok post isterim boyle, gozlukler de cok yakismis yuzune. Leopar fular da hardal ceketle cok uyumlu olmus.

    YanıtlaSil
  23. Aylin Lila Moonlight, çok tşekkür ederim bu harika yorumun için, öperim!!

    YanıtlaSil
  24. I'm also a huge fan of hair buns! looks great on you...and I also like your outfit, especially the shoes and sunglasses :)

    YanıtlaSil
  25. Canım toplu saç çok yakışmış sana dha sık kullanmalısın bence. kombin zaten harika.

    modaliza.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. çok hoş bir ceket, hardal renk sana çok yakışmış bence tatlım..:)
    gözlüklerin de çok hoş!

    YanıtlaSil
  27. Cinnamon and white chocolate, thank you so much honey!! :)

    Moda Liza, çok teşekkür ederim canım, o zaman yaz kombinlerimde bu saçı sık sık yapıyorum :)

    Wear a Smile, çok teşekkür ederim Ahsen :) Öpüyorum!

    YanıtlaSil
  28. Çok renkli, çok hoş :)

    YanıtlaSil
  29. Topuzun sahane olmus Queen :)

    YanıtlaSil
  30. Benim de en sevdiğim saç modelidir sana da çok yakışmış, çok tatlı olmuşsun:)

    YanıtlaSil
  31. Blogdayaparımkariyerde, çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  32. Ne şirinsin renklerine seçimlerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  33. MadamB Fashion, ay bu yorum da pek şirin :) çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  34. resimlerin cok güzel , sac modelini cok begendim <33


    sevgiler
    özlem

    xx

    YanıtlaSil
  35. Civciv Özlemcim, çok teşekkür ederimmm <3 Çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  36. topuz harika görünüyor.çok coll :)
    harikasın :)
    mutlu kal
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  37. Habinos, çok teşekkürlerrr :))) Sen de heeep mutlu kal! öPTÜM!

    YanıtlaSil
  38. love your bun!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...